کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

۴۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

اگر در فضای ارزهای دیجیتال فعال هستید، احتمالاً نام متاورس را شنیده اید. صنعت کریپتوکارنسی رشد زیادی داشته است و Metaverse و دنیای واقعیت مجازی پیشرفت مهمی در این زمینه هستند. یکی از پروژه هایی که در این زمینه پیشرفت زیادی داشته است، پروژه Metaverse Blocktopia است. به طور خلاصه، این پروژه را می توان به یک مرکز خرید 21 طبقه تشبیه کرد که در آن کاربران می توانند با آواتارهای خود برای خرید، تبلیغات، خرید زمین، اجاره یا حتی بازی وارد شوند.

متاورس چیست؟

همانطور که از کلمه metaverse پیداست، مفهوم متاورس به یک دنیای دیجیتال آنلاین شبیه سازی شده اشاره دارد که چندین فناوری از جمله VR، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت ترکیبی (MR) و بلاک چین را به همراه مفاهیم شبکه های اجتماعی ادغام می کند. او انجام داد. در واقع Metaverse آینده اینترنت و یک محیط مجازی است که به کاربران امکان تعامل، خرید، بازی یا حتی ملاقات با یکدیگر را در آن محیط می دهد.

پروژه متاورس Bloktopia چیست؟

Blocktopia ادعا می کند که "برای اولین بار، کاربران می توانند به اطلاعات و محتوای ارزهای دیجیتال جامع در یک مکان دسترسی داشته باشند." این یعنی چی؟ این متاورز را به‌عنوان یک مرکز خرید به‌جای یک خرده‌فروش کالا با بیش از 200 فروشگاه مجازی که محتوای پروژه‌ها، صرافی‌ها یا برندهای ارزهای دیجیتال را به نمایش می‌گذارند، در نظر بگیرید. همچنین سالنی برای گفتگوها و سمینارهای زنده، زمین بازی، فضاهای رویداد و ... وجود دارد که این پروژه در شبکه Polygon راه اندازی شده و از موتور کراس پلتفرم Unity استفاده می کند.

پلت فرم متاورس Blocktopia یک آسمان خراش واقعیت مجازی غیرمتمرکز با 21 طبقه است. این عدد 21 به طور تصادفی انتخاب نشده است و هر طبقه نشان دهنده 1 میلیون بیت کوین ساتوشی است. از آنجایی که تعداد کل بیت کوین ها 21 میلیون است. این آسمان خراش نیز با ۲۱ طبقه طراحی شده است.

فناوری غیرمتمرکز Blocktopia یک محیط غیرمتمرکز را همراه با سیستم بلاک چین ایجاد می کند. در نتیجه، ویژگی‌های مثبت بلاک چین در ترکیب با واقعیت مجازی Metaverse، یک محیط قدرتمند برای توسعه‌دهندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند. اقتصاد این متاورس مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT است که به کاربرانش اجازه می‌دهد زمین‌های خود را برای تبلیغات و کسب درآمد از بازدیدهای مردم توسعه دهند.

به عبارت دیگر، Blocktopia Metaverse به عنوان یک مرکز خرید بزرگ عمل می کند. مکانی که فروشگاه ها با وجود تفاوت در محصولی که ارائه می دهند، در کنار هم کار می کنند. در این آسمان‌خراش بزرگ، پروژه‌های بلاک چین، پروژه‌های NFT، صرافی‌ها و حتی برندهایی که قصد دارند محصولات خود را به نمایش بگذارند، مشغول به کار هستند. به طور خلاصه، اگر بخواهیم بگوییم بلوتوپیا چیست، باید بگوییم که برای آموزش، درآمد، بازی، خلاقیت و حتی برای تجربیات اجتماعی در قالب واقعیت مجازی استفاده می شود.

برای ذخیره این ارز میتوانید ابتدا مقاله کیف پول رمز ارز را مطالعه کنید.

همکاری الروند با Blocktopia
ارز دیجیتال الروند با بلوکتوپیا قراردادی امضا کرده است تا طبقه اول این آسمان خراش که پربازدیدترین طبقه در این متاوره محسوب می شود، برای این ارز دیجیتال اجاره شود. ارز دیجیتال الروند نیز اعلام کرده است که در آینده روابط خود را با این متاورز گسترش خواهد داد. این روابط شامل موارد زیر خواهد بود:

پل زدن بخشی از توکن های سکه BLOK به عنوان یک توکن ESDT برای سهولت دسترسی کاربران الروند به توکن های این متاورس.
امکان خرید NFT از این متاورز در بازارهای NFT بلاک چین الروند
انجام این فعالیت ها در نهایت این دو ارز را به هم پیوند می دهد و در نهایت منجر به پیشرفت هر دو در زمینه های مختلف می شود.

اجزای اصلی پروژه Metaverse Blocktopia چیست؟
در قسمت های قبلی به چیستی Blocktopia اشاره کردیم اما در این قسمت قصد داریم اجزای اصلی این پروژه را شرح دهیم. این متاورس دارای چهار رکن اصلی است که عبارتند از Learn، Earn، Play و Create. در این قسمت به معرفی این چهار عنصر و همچنین خلاصه ای از ساختار این آسمان خراش 21 طبقه می پردازیم.

فرا گرفتن
دنیای ارزهای دیجیتال دائما در حال تغییر است و این تغییرات سریع آن را به موضوعی چالش برانگیز برای همه تبدیل کرده است. هر روز سکه ها، سکه ها و دپ های جدید در پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی مختلف از جمله وب سایت ها، یوتیوب و حتی توییتر معرفی و تبلیغ می شوند. Blocktopia خود را به عنوان یک مرکز آموزشی جامع و فعال برای همه ارزهای دیجیتال معرفی می کند.

کسب درآمد (EARN)
کاربران می توانند از راه های مختلف از طریق این متاورس کسب درآمد کنند. نمونه هایی از راه های کسب درآمد عبارتند از خرید و فروش املاک، اجاره املاک، تعهد ارز دیجیتال BLOK و تبلیغات. کاربران درآمد خود را در قالب توکن بومی بلاک چین (BLOK) دریافت می کنند. کاربران برای خرید یا اجاره املاک این متاورس یا استفاده از فضای تبلیغاتی خود باید کد اصلی خود را داشته باشند.

بازی
رکن اصلی دیگر این متاورس گیم پلی است. کاربران می توانند بازی ها را به صورت اول شخص یا سوم شخص انجام دهند، معاشرت کنند و از طریق واقعیت مجازی با دوستان خود به رقابت بپردازند. به عنوان مثال، در طبقه 21 و بالاترین آسمان خراش Block Topia، کاربران می توانند بازی های مختلفی از جمله بازی های چند نفره، بازی های خانوادگی، بازی های دوستانه، بازی های قمار مانند پوکر و ... را انجام دهند و توکن های BLOK کسب کنند.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

جسی پاول کهنه کار رمزارز در حال بررسی وضعیت صنعت پس از فروپاشی FTX است و پیش‌بینی می‌کند که چه چیزی این فضا را از بازار نزولی آن خارج می‌کند.

پاول در یک مصاحبه جدید در پادکست Bankless می‌گوید با وجود میلیاردها دلار از دست رفته و شهرت برای تعمیر، صنعت به زمان نیاز دارد تا از شکست FTX بهبود یابد.

بنیانگذار صرافی کراکن می گوید نصف شدن بیت کوین (BTC) که احتمالاً در نیمه اول سال آینده اتفاق می افتد، می تواند کاتالیزور صعودی بعدی برای بازارهای کریپتو باشد.

از دست دادن 10 میلیارد دلار سرمایه از این صنعت تنها ضربه بزرگی است. به سرقت رفتن آن، می‌توانست به چیزهای بزرگی برسد و این صنعت را به جلو حرکت دهد. بنابراین بهبودی آن مدتی طول می کشد.

بدیهی است که قیمت‌ها در نتیجه همه این موارد نیز کاهش یافته است، بنابراین فکر می‌کنم ما وارد یک زمستان بازار نزولی حتی عمیق‌تر می‌شویم. ممکن است طولانی شود، ما تا مارس 2024 دیگر نصف بیت کوین نخواهیم داشت. مدتی طول می کشد، و من فکر می کنم این نوع رویداد بزرگ بعدی است که ممکن است باعث شود ما از بازار نزولی خارج شویم."

پاول می‌گوید که بازیگران بد و اتفاقات ناگوار همچنان برای کریپتو اتفاق می‌افتد، اما او همچنان نسبت به چشم‌اندازهای بلندمدت این صنعت خوش‌بین است.

من فکر می‌کنم متأسفانه، این همان داستانی است که در 11 سال گذشته من در این صنعت بوده‌ام، یعنی باید به راهپیمایی از این تپه ادامه دهیم، شاید باید با سرعت از این تپه بالا می‌رویم. برای مدتی برای بازیابی مقداری زمین. اما این یک جنگ است، و یک ماراتن است و من فکر نمی‌کنم که بتوانیم به عنوان یک صنعت روی موفقیت‌هایمان استراحت کنیم.

فکر می‌کنم بازیگران بدی هستند که باید از آن‌ها خارج شویم. همچنان ضربات علیه صنعت و اطلاعات گمراه کننده وجود دارد. در نهایت من فکر می‌کنم که باید به خاطر بیاوریم که چرا رمزارز در وهله اول اینجا است، و این یعنی ارائه بیت کوین و آزادی مالی اساساً به کل جهان.»

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

 

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

بهترین کیف پول رمز ارز flow، شاید تا به امروز نام ارز دیجیتال فلو را شنیده باشید و بخواهید آن را در تراکنش های خود بگنجانید و شروع به خرید و فروش این ارز کنید، اما از کیف پول هایی که این ارز را پشتیبانی می کنند اطلاعات کافی ندارید، امروزه با افزایش تعداد کیف پول های رمزنگاری شده، انتخاب کیف پول مناسب برای نیازها و عملکرد شما بسیار دشوار شده است.
اما نگران نباشید، ما آمده ایم تا در این مقاله به شما کمک کنیم. در این مقاله به تمامی سوالات شما دوستان عزیز در مورد کیف پول هایی که از Flow پشتیبانی می کنند پاسخ خواهیم داد.

کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال فلو

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X

حتی امروزه هم شاید زیاد شنیده باشید به نام کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X، کیف پول Ledger Nano X یکی از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری در بازار است، اگر قصد خرید مطمئن کیف پول سخت افزاری را دارید، این کیف پول سخت افزاری می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما، این کیف پول از ارز دیجیتال Flow پشتیبانی می کند.

کیف پول Ledger Nano X از نظر امنیت بسیار مناسب است و تاکنون گزارشی مبنی بر هک شدن این کیف پول توسط هکرها گزارش نشده است. خوشبختانه کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X از احراز هویت دو مرحله ای نیز پشتیبانی می کند و این امر در امنیت کیف پول بسیار موثر بوده است.

متأسفانه کیف پول Ledger Nano X دارای برچسب قیمت نسبتاً گرانی است، اگر نمی خواهید پول زیادی برای خرید کیف پول سخت افزاری خود خرج کنید، می توانید به سراغ کیف پول Ledger Nano S بروید. در ادامه به معرفی این کیف پول می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مزایای:

پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله ای
امنیت بسیار پایدار و راحت
پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف
رابط کاربری راحت و آسان برای استفاده
پشتیبانی از ویژگی های مختلف
موارد منفی:

قیمت نسبتا بالا

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

کیف پول Ledger Nano S یکی دیگر از مدل های ارزان قیمت Ledger Nano X است که در بالا توضیح دادیم، می توانید ارز دیجیتال Flow را در این کیف پول ذخیره کنید، البته این کیف پول از توکن بدون ارز دیجیتال Flow ساخته شده است. از بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

این کیف پول سخت افزاری رابط کاربری مناسبی نیز دارد و برای استفاده از این کیف پول نیازی به اطلاعات و دانش قبلی ندارید. هر کاربری چه مبتدی و چه حرفه ای می تواند به راحتی از این کیف پول استفاده کند. می توان از آن در سیستم عامل های موبایل و کامپیوتر استفاده کرد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این کیف پول، قیمت مقرون به صرفه این کیف پول است. ما، تیم ارز زوم، پیشنهاد می کنیم هرگز کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S را در دو نوع خریداری نکنید و بدون مهر شرکت باز کنید. از آنجایی که احتمال هک و سوء استفاده از کیف پول های دست دوم و قفل نشده بسیار زیاد است، با ما همراه باشید تا مزایا و معایب این کیف پول را بررسی کنیم.

مزایای:

قیمت نسبتا مقرون به صرفه
امکان ذخیره سکه ها و توکن های مختلف
امنیت مناسب
رابط کاربری آسان
آنها را می توان بر روی سیستم عامل های مختلف نصب کرد
پشتیبانی از ویژگی های مختلف
پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله ای
موارد منفی:

این کیف پول از نظر سخت افزاری و نرم افزاری کمی قدیمی تر از Ledger Nano X است.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید .

آموزش صرافی کوکوین

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

مدیرعامل صرافی کریپتو کراکن اخیراً به بلومبرگ گفته است که همچنان نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین است و امیدوار است که این قیمت شاهد قیمت برند خودروی گران قیمت بوگاتی باشد.

جسی پاول، مدیر عامل شرکت صرافی کراکن مستقر در سانفرانسیسکو، اخیراً به بلومبرگ گفت که همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است و امیدوار است تا پایان سال 2022 یک بوگاتی در ازای هر بیت کوین بخرد.

پاول به انحصاری بلومبرگ پیوست، جایی که پیش‌بینی‌هایش از سال گذشته به او یادآوری شد. هنگامی که پاول در سال 2021 توسط همان برنامه میزبانی شد و گفت:

احتمالاً تا پایان سال [2021] به ازای هر لامبو یک بیت کوین خواهد بود و احتمالاً تا پایان سال آینده [2022] به ازای هر بوگاتی یک بیت کوین خواهد بود.»

 

در آن زمان، بیت کوین حدود 48000 دلار معامله می شد. زمانی که پاول در 26 آگوست پیش‌بینی‌هایش را یادآور شد، او عقب‌نشینی نکرد. در حالی که می‌گفت انتظار نداشت بازار زمستان آنقدر ضربه بخورد، همچنان گفت که انتظار دارد تا پایان سال یک بوگاتی با یک بیت‌کوین بخرد.

بیت کوین در زمان انتشار تقریباً 24000 دلار معامله می شود و مدل های برند خودروهای لوکس بوگاتی بین 1.9 تا 3.3 میلیون دلار متغیر است.

پاول با بیان اینکه همچنان نسبت به بیت کوین بسیار خوش بین است ادامه داد:

من دوباره با قیمت 18000 بیت کوین خریدم، خوشحالم که دوباره آن را به کار می برم. من همچنان در درازمدت صعودی هستم، اصول اولیه همچنان در حال بهبود هستند. من هرگز علیه بیت کوین شرط بندی نمی کنم.

 

کراکن

به محض اینکه شرایط زمستانی خود را نشان داد، اکثر صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال برخی از کارکنان خود را اخراج کردند. کراکن در روند اخراج شرکت نکرد و این نشان می‌دهد که شرکت برای حمایت از کارکنان 3200 نفری خود با مشکل مالی مواجه نیست.

با این حال، صرافی مشکلات دیگری نیز داشته است. در 15 ژوئن 2022، مدیر عامل کراکن به اتهام سرزنش کردن به کارمندان با این ادعا که آنها با فرهنگ شرکت سازگار نیستند، تیتر یک خبر شد. نیویورک تایمز با بررسی عمیق این موضوع، گزارش داد که پاول با "شروع یک جنگ فرهنگی" در کراکن، محیطی سمی ایجاد کرد.

یک ماه بعد، در ژوئیه 2022، وزارت خزانه داری ایالات متحده تحقیقاتی را در مورد کراکن آغاز کرد تا بفهمد آیا با اجازه دادن به کاربران مناطق تحریم شده برای تجارت دارایی های کریپتو، تحریم های ایالات متحده را نقض کرده است یا خیر. ایالات متحده تحریم هایی را علیه ایران، کره شمالی، کوبا، سوریه و بخش هایی از اوکراین اعمال کرده بود. زمانی که وزارت خزانه داری تحقیقات را آغاز کرد، مشخص شد که کراکن به کاربران ایران، سوریه و کوبا اجازه داد و ستد توکن ها را داد.

صعودی شدن در کریپتو

اگرچه آنها انتظار ندارند بیت کوین قیمت بوگاتی را ببیند، بسیاری از مدیران کریپتو نیز نسبت به بیت کوین خوش بین هستند و معتقدند که پس از پایان شرایط زمستانی افزایش خواهد یافت.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ، گفت که انتظار دارد بیت کوین تا سال 2025 به 100000 دلار برسد. مک گلون در تحلیل بازار در 14 جولای اشاره کرد که نمی‌دانست بیت کوین چه زمانی کف خود را پیدا می‌کند، اما به محض افزایش قیمت، اجتناب‌ناپذیر بود.

چند روز بعد، مدیر عامل Galaxy Digital مایکل نووگراتز نیز پیش بینی بیت کوین خود را مورد بحث قرار داد و گفت که تا سال 2027 شاهد 500000 دلار خواهد بود. او نرخ پذیرش و اعداد از بازار نزولی را تجزیه و تحلیل کرد تا به این نتیجه برسد که بازار زمستانی فقط یک "برآمدگی در جاده است". در پذیرش، نه یک چرخش.»

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

 

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

ارز دیجیتال FLOW یک توکن بلاک چین بومی به همین نام است که هدف آن حل مشکل رشد همزمان سه موضوع مقیاس پذیری، امنیت و عدم تمرکز است. اما ارز دیجیتال Flow چیست و آینده آن چیست؟ پاسخ به این سوال که قیمت بالقوه جریان ارز دیجیتال چقدر است را در این مقاله خواهید یافت.

پروژه FLOW چیست؟

FLOW یک بلاک چین سریع و مناسب برای توسعه‌دهندگان است که به‌منظور پایه‌ای برای نسل بعدی اپلیکیشن‌های بی‌رقیب، بازی‌ها، دارایی‌های دیجیتال و توکن‌های NFT طراحی شده است. بلاک چین مشکل مقیاس پذیری را بدون هش حل می کند و از معماری منحصر به فردی استفاده می کند که به آن امکان می دهد پیشرفت های گسترده ای در سرعت و استحکام ارائه دهد. در عین حال، محیط مناسبی را برای برنامه نویسان سازگار با ACID یا چهار ویژگی غیر اتمی بودن، سازگاری، جداسازی و استحکام نیز حفظ می کند.

با Flow Blockchain، برنامه نویسان می توانند برنامه ها و مشاغل غیرمتمرکز جدید، منحصر به فرد و عظیم با سازگاری رمزنگاری ایجاد کنند. برنامه‌های Flow همچنین به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند تا کنترل داده‌های خود را حفظ کنند و به آنها امکان ایجاد توکن‌های منحصربه‌فردی را می‌دهند که می‌توانند در بازارهای آزاد در سراسر جهان معامله شوند. جریان بلاک چین همچنین امکان ایجاد اقتصادهای باز کاملاً جدید متعلق به کاربر را فراهم می کند. این بدان معنی است که ارزش در سیستم نیز توسط کاربران ایجاد می شود.

ارز دیجیتال FLOW چیست؟

Flow Token ارز دیجیتال بومی بلاک چین Flow است. به عنوان یک دارایی پشتیبان مورد استفاده برای تمام فعالیت های شبکه عمل می کند. کاربردهای پیشنهادی و فعلی TokenFlow عبارتند از:

برای محققین برای انجام کار بر روی شبکه و کسب پاداش، توکن شرط بندی لازم است.

این توکن پاداشی است برای کسانی که این شبکه را قبل از دیگران پذیرفته و از آن استقبال کرده اند.

کد کارمزد برای پرداخت تراکنش ها در شبکه استفاده می شود.

این توکن همچنین برای حساب های سپرده ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

دارایی های ذخیره برای توکن های ثانویه مانند استیبل کوین ها هستند.

این توکن همچنین برای مشارکت در مدیریت و توسعه آینده اکوسیستم استفاده می شود.

تیم Flow

Flow یک بلاک چین است که توسط Dapper Labs ساخته شده است، همان تیمی که CryptoKitties محبوب را در سال 2017 ایجاد کرد. پس از دو سال وقفه زمانی که آنها مسیر بعدی خود را مشخص کردند، آنها با Blockchain Flow آمدند.


همانطور که قبلا ذکر شد، Blockchain Flow توسط Dapper Labs، همان تیمی که پلتفرم CryptoKitties را ایجاد کرد، توسعه داده شده است. Dapper Labs در حال حاضر توسط یکی از بنیانگذاران و CTO دیتر شرلی و یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل رهام قارگوزلو هدایت می شود.

دیتر شرلی تخصص خود را در شکل دادن به اولین امواج فناوری های نوظهور توسعه داده است. او اخیراً Cryptokitties را تأسیس کرد و پیشنهاد ERC ERC-721 را نوشت که توکن‌های غیر NFT را در اتریوم تعریف می‌کند. قبل از Cryptokitties، دیتر معمار اصلی Axiom Zen بود.

رهام کارگزلو یکی از بنیانگذاران Dapper Lips and Flow است. او دارای مدرک لیسانس اقتصاد و لیسانس و فوق لیسانس علوم زیستی از دانشگاه استنفورد است. قبل از Dapper Labs، رهام موسس و مدیر عامل Axiom Zan بود.

از کجا ارز دیجیتال Flow بخریم؟ صرافی های ارز دیجیتال flow

ارز دیجیتال Flow در بیش از 40 صرافی ارزهای دیجیتال مانند بایننس، OKX، Gate.io، KuCoin، Coinbase و Upbit موجود است.

 اما مطمئن ترین گزینه برای کاربران ایرانی صرافی Exquino است که از اسفند ماه 1400 این توکن را در اختیار کاربران خود قرار داده است.
آینده جریان ارز دیجیتال
Flow برای ارائه یک بلاک چین سریعتر با توان عملیاتی بالاتر و امنیت بهتر برای قراردادهای هوشمند خود از طریق مشارکت صفر طراحی شده است. تاکنون به نظر می رسد که تیم توسعه در انجام همه این وظایف موفق بوده است. معماری خط لوله استفاده شده توسط Flow ممکن است مشکل Trilemma را حل کرده باشد.

چالش سه‌گانه بلاک چین در زمینه شبکه‌های توزیع شده امروزی، انتقادی کلی از شبکه بلاک چین است که می‌گوید یک بلاک چین عمومی نمی‌تواند هر سه ویژگی مقیاس‌پذیری، امنیت و عدم تمرکز را همزمان داشته باشد.

این پروژه همچنین با افزودن شرکا موفقیت بزرگی داشته است و اولین پروژه ایجاد شده در Flow بسیار محبوب شده است زیرا تقاضا برای توکن های غیرفلزی در اوایل سال 2021 به طور تصاعدی افزایش یافته است. سایر موارد اضافه شده به اکوسیستم از طریق UFC و دکتر سوس انجام می شود. Suess انجام خواهد شد. علاوه بر این، پروژه‌های Ubisoft و Warner Music Group گروه موسیقی وارنر می‌توانند از نتایج چشمگیری که قبلاً از بهترین تصاویر NBA دیده شده بود، پیشی بگیرند.

خود توکن Flow به اندازه توکن NFT سودآور بوده است، که نشان می دهد اگر تقاضا و تشنگی برای NFT همچنان در حال رشد باشد، شبکه در آینده چقدر محبوب و سودآور خواهد بود.

در ادامه درمورد کیف پول های این ارز دیجیتال صحبت میکنیم. برای آشنایی بیشتر میتوانید از مقاله کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید .

آموزش صرافی کوکوین

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

در 10 نوامبر، کراکن صرافی کریپتوکارنسی اعلام کرد که تحت تأثیر وضعیت فعلی FTX به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نگرفته است. پس از اینکه بایننس به اشتراک گذاشت که سومین صرافی بزرگ جهان یعنی FTX را خریداری خواهد کرد، این معامله 24 ساعت بعد از بین رفت.

طبق گفته کراکن، این شرکت هیچ تماسی با مدیر عامل و بنیانگذار FTX، شرکت تجاری Sam Bankman-Fried Alameda Research که به طور غیرعادی با صرافی FTX درگیر بود، نداشت. اگرچه کراکن اظهار داشت که دارای 9000 توکن FTT در پلتفرم مبادلات FTX است، کراکن تأکید کرد:

ما توکن FTT را در صرافی‌های خود یا معاملات آتی فهرست نکرده‌ایم، و Kraken به هیچ وجه تحت تأثیر اخبار اخیر FTX قرار نمی‌گیرد.

در حالی که بایننس، صرافی ارز دیجیتال پیشرو در جهان، مایل بود از کاربران FTX با نقدینگی پشتیبانی کند، پس از بررسی ساختار و کتاب‌های FTX، بایننس گزارش داد که نمی‌تواند خرید را دنبال کند.

    در نتیجه بررسی‌های لازم شرکتی و همچنین آخرین گزارش‌های خبری در مورد سوءاستفاده از وجوه مشتریان و تحقیقات ادعایی آژانس ایالات متحده، تصمیم گرفته‌ایم که خرید بالقوه https://t.co/FQ3MIG381f را دنبال نکنیم.

 

بایننس در توییتی به اشتراک گذاشت که «سنجش سنجی شرکتی»، مشتریان نادرست، و تحقیقات ادعایی آژانس ایالات متحده دلایل اصلی عدم امکان پیگیری بیشتر معامله خرید هستند.

علاوه بر این، تعهدات وام FTX نگرانی هایی را برای تیم Binance ایجاد کرد. Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس، در توییتی نوشت که "افت FTX برای هیچ کسی در صنعت خوب نیست" و با توجه به سناریوی فعلی، مشتریان "به شدت متزلزل شده اند."

در اخبار دیگر، بیش از شش میلیون مشتری در تاریخ 9 نوامبر به دلیل نوسانات و تقاضای بالا در بازار، با مشکلات اتصال در سراسر خدمات تلفن همراه و وب سایت Kraken مواجه شدند. دو ساعت بعد، کراکن گزارش داد که این مسائل پس از بررسی شناسایی و حل شده است. کراکن اعلام کرده است که تجارت اکنون به طور کامل عملیاتی شده است.

The post Crypto Exchange Kraken اعلام کرد که تحت تأثیر FTX News قرار نگرفته است اولین بار در Coin Edition ظاهر شد.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

 

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

کیف پول ارز دیجیتال Jaxx Liberty یک کیف پول چند ارزی برای موبایل و دسکتاپ می باشد که در این مقاله بررسی و آموزش داده شده است.


انتخاب از میان کیف پول‌های رمزنگاری که مجموعه‌ای از ویژگی‌های مورد نیاز را همزمان با امنیت بالا ارائه می‌کنند، یکی از دغدغه‌های علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است. یکی از کیف پول های فعلی که علاوه بر امنیت بالا، امکانات مناسبی را نیز ارائه می کند، کیف پول Jaxx Liberty است. در سال های اخیر، این کیف پول چند ارزی به یکی از محبوب ترین مدل های موجود تبدیل شده است. انتخاب این کیف پول رمزنگاری برای کسانی که به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده اند و می خواهند از بسیاری از ویژگی های موجود در اختیار کاربران حرفه ای تری استفاده کنند، انتخاب بسیار خوبی است.

این کیف پول رمزنگاری شده توسط یک شرکت بلاک چینی کانادایی به نام Decentral به سرپرستی یکی از بنیانگذاران اتریوم، آنتونی دی ایوریو طراحی شده است و Jax را به انتخاب اصلی میلیون ها کاربر ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. Jaxx Liberty نام آپدیت شده Jaxx قدیمی است که در سال 2014 عرضه شد.این شرکت از سال 2018 با انتشار نسخه جدید کاربران خود را شگفت زده کرده و نام آن را Jax Liberty گذاشته است. ما در بیت 24 قصد داریم به بررسی کامل این مجموعه نرم افزاری به همراه آموزش نحوه استفاده از آن بپردازیم.

معرفی کیف پول Jaxx Liberty
Jax Liberty یکی از قابل اعتمادترین کیف پول های رمزنگاری امروزی با تیم پشتیبانی بسیار حرفه ای است. این یک کیف پول چند ارزی است و می توانید ده ها نوع ارز دیجیتال مختلف را در آن ذخیره کنید و برای هر یک از دارایی های خود نیازی به اپلیکیشن کیف پول مجزا ندارید. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا تجربه کاربری آسان تری داشته باشند و همزمان با چندین بلاک چین مختلف در این کیف پول تعامل داشته باشند. Jaxx Liberty Wallet میزبان ویژگی هایی است که در اکثر رقبا یافت نمی شود. یکی از آنها ShapeShift داخلی است که به کاربران امکان می دهد به راحتی سکه های خود را در مدت زمان کوتاهی مبادله کنند. علاوه بر این، می توانید ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت کوین را مستقیماً از طریق خود برنامه بخرید و بفروشید.

JAXX یک کیف پول داغ ارز دیجیتال است. این بدان معناست که اگرچه استفاده از آن در تراکنش‌های روزانه‌تان آسان است، زیرا مانند هر ارز دیجیتالی که باید آن را به اینترنت متصل کنید، ممکن است امنیت آن به خطر بیفتد. نفوذ هکرها به فضای آنلاین همیشه یک چالش برای کیف‌پول‌های داغ است و به همین دلیل، توصیه می‌شود مقدار روزانه ارز دیجیتال خود را در آن‌ها نگه دارید و برای ذخیره‌سازی طولانی‌مدت، به دنبال کیف پول سرد رمزنگاری باشید. البته این موضوع امنیت Jax Liberty را زیر سوال نمی برد و فقط به این معنی است که ممکن است نسبت به کیف پول سرد در برابر هک یا سرقت آسیب پذیرتر باشد.

Jax Wallet با یک رابط کاربری ساده و در عین حال حرفه ای بر روی رایانه (ویندوز و مک)، سیستم عامل های تلفن همراه (اندروید و iOS) و همچنین به عنوان افزونه مرورگر وب (Chrome) کار می کند. JaxLiberty یک جفت کلید اصلی خصوصی را در اختیار شما قرار می دهد و مطمئن است که اجازه دسترسی به هیچ سرویس دیگری را نخواهد داد.

تیم پشتیبانی Jaxx Wallet کیست؟
Jax Liberty یکی از بهترین تیم‌های پشتیبانی را دارد. می توانید از طریق شماره تماس، ایمیل و تمام شبکه های اجتماعی با آنها تماس بگیرید. اگر زمانی نیاز به پشتیبانی توسعه دهندگان برنامه کیف پول Jaxx داشته باشید، آنها به سرعت به سوالات شما پاسخ خواهند داد. این یکی از ویژگی هایی است که Jax Liberty را در بین کاربران دنیای ارزهای دیجیتال محبوب کرده است.

کیف پول JAX از چه ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند؟
بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، دش، دوج کوین و اتریوم از جمله ارزهای رمزپایه محبوبی هستند که در این کیف پول پشتیبانی می شوند. تصویر زیر لیست کاملی از ارزهای رمزنگاری شده را نشان می دهد که می توانید در این کیف پول ذخیره کنید. روی این تصویر کلیک کنید تا در پنجره جدیدی باز شود.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

 

 

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

اگر شما یکی از کاربرانی هستید که مجبور به استفاده از کیف پول های خارجی غیرقابل اعتماد و پشتیبانی نشده هستید، دیگر نگران نباشید. زیرا زمان آن فرا رسیده است که ارز دیجیتال خود را به یک کیف پول ایرانی مطمئن و حرفه ای منتقل کنید. شاید تا به حال با یک کیف پول رسمی ایرانی برای ذخیره ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و ... برخورد نکرده باشید و با شنیدن این جمله تعجب کرده باشید. امروز قصد داریم شما را با این کیف پول تازه راه اندازی شده آشنا کنیم. این کیف پول سیستم کیف پول من نام دارد و در آدرس رسمی KifPool.Me در دسترس شما عزیزان است. کیف پول ایرانی مهفضلی از امکاناتی برابر با کیف پول های معروف دنیا برخوردار است و امکانات اضافی برای کاربران ایرانی دارد. شاید مهمترین ویژگی این مجموعه، زبان فارسی و ایرانی آن باشد. زیرا با عضویت و نگه داشتن ارز دیجیتال خود در کیف پول من، در وهله اول و در مرحله بعد با کمک منوهای کاملا فارسی و روان نگران از دست دادن دارایی یا بن شدن حساب خود نخواهید بود. از این سیستم می توانید از بسیاری از توابع استفاده کنید. از آن بهره ببرید. محفظتی قابل اعتمادترین و مطمئن ترین کیف پول ارز دیجیتال در ایران است که بستری امن را برای کاربران داخلی فراهم کرده است. برای عضویت رایگان و استفاده از ویژگی های My Wallet اکنون درخواست دهید.

کیف پول ارز دیجیتال

سامانه کیف پول من ایرانیان در زمستان 1378 با هدف گسترش و توسعه دنیای ارزهای دیجیتال در کشور عزیزمان ایران و با چشم انداز رسیدن به نقطه ای که هیچ کاربر ایرانی نگران ذخیره ارزهای دیجیتال خود نباشد، فعالیت خود را آغاز کرد. . که توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کرده و خدمات بی نظیری را به آنها ارائه دهد. این سایت با آدرس رسمی KifPool.Me ثبت شده و دارای تیم پشتیبانی مجرب و برنامه نویسان حرفه ای می باشد. این افراد همواره سعی در توسعه خدمات بستر محفظاتی دارند و در جهت جلب رضایت کاربران تلاش می کنند. محفظاتی به عنوان اولین کیف پول ارزهای دیجیتال ایرانی در این زمینه پیشگام بوده و دارای ویژگی های مثبت بسیاری است. اگر از جمله کاربرانی هستید که می خواهید از خدمات سایت کیف پول من استفاده کنید و قصد دارید ارزهای دیجیتال خود مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و ... را در یک سیستم معتبر و امن ذخیره کنید، همین حالا عضو سایت کیف پول من شوید. استفاده از قسمت های مختلف این سیستم رایگان است.

ویژگی های کیف پول من

همانطور که قبلا ذکر شد، محفظاتی اولین کیف پول ارزهای دیجیتال در ایران است که توسط مهندسان و متخصصان داخلی طراحی و پیاده سازی شده است. اگر بخواهیم به برخی از ویژگی ها و امکانات این سیستم کاملا حرفه ای و مطمئن اشاره کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان ایجاد کیف پول اختصاصی برای هر شخص حقیقی یا حقوقی
امکان ایجاد کیف پول های مختلف در هر حساب برای ذخیره ارزهای دیجیتال مختلف
عضویت رایگان در سایت و استفاده از امکانات اولیه سیستم
هزینه های رایگان برای نگهداری و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال
دسترسی آسان و راحت به کیف پول ارزهای دیجیتال با ضریب امنیتی بسیار بالا
اطمینان حاصل کنید که همه ارزهای رمزپایه تایید شده به طور کامل و بدون هیچ مشکلی نگهداری می شوند
نگهداری ارزهای دیجیتال هیچ ریسکی ندارد زیرا این کیف پول ایرانی است
ضد جریمه های کیف پول من است و تحت تأثیر هیچ جریمه خارجی قرار نمی گیرد
امکان نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال برای مدت طولانی
دسترسی مستمر کاربران به سیستم بدون مشکل فیلتر شدن و قطع شدن سایت
از حریم خصوصی کاربران و تمام اطلاعات شخصی آنها در سیستم کیف پول من محافظت کنید
امکان انتقال ارزهای دیجیتال به یکدیگر در کیف پول من
امکان افزایش موجودی ریال و خرید و فروش ارزهای دیجیتال
امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال تایید شده به تومان
حساب کاربری خود را با استفاده از درگاه های بانکی امن شارژ کنید
و ده ها ویژگی جذاب و هیجان انگیز دیگر که با عضویت فعال در سایت کیف پول من متوجه آنها خواهید شد.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

کیف پول ICP چیست؟

 

آیا تا به حال شده که بخواهید ارز دیجیتال Icp را بخرید و بفروشید اما اطلاعاتی در مورد کیف پول های پشتیبانی کننده این ارز نداشته باشید؟ اصلا لازم نیست نگران باشید، ما اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم و تا پایان این مقاله به شما یاد می دهیم که چه کیف پول ارز دیجیتال از آن پشتیبانی می کنند و معایب و مزایای استفاده از هر کدام از آنها چیست. اطلاعات کافی در مورد امنیت آنها برای استفاده در اختیار شما قرار می دهیم و با توجه به نیاز و کاربری خود بهترین کیف پول را انتخاب می کنیم، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. برای مطالعه تحلیل ارز ICP نیز می توانید به مقاله آن مراجعه کنید.
مطمئنا نام ارز دیجیتال Icp یا اینترنت کامپیوتر و سکه را شنیده اید. این پروژه در اکتبر 2016 توسط دومینیک ویلیامز تأسیس شد و توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. دومینیک ویلیامز موسس و دانشمند ارشد DFINITY است. او یکی از اعضای اولیه جوامع فناوری بیت کوین و اتریوم است. قبل از آن او رئیس و مدیر ارشد فناوری String Labs بود. علاوه بر این مشاغل، ویلیامز بنیانگذار استارتاپ هایی مانند Airdocs، System7 و Smartdrivez است.

این پلتفرم ارز دیجیتال دو ویژگی بسیار مهم و عالی دارد که به شرح زیر است:

امنیت: ICP یا پلتفرم ارزهای دیجیتال اینترنت رایانه و سکه، توسط یک مکانیسم اجماع چهار لایه مبتنی بر PoS پشتیبانی می‌شود. این همچنین شامل یک لایه هویت، یک لایه بلاک چین و یک لایه سند رسمی است
تیم پشتیبانی قوی: پروژه Icp یا اینترنت کامپیوتر توسط یکی از جامع ترین تیم ها در زمینه کدنویسی در حال انجام است.
Icp یا اینترنت کامپیوترها و سکه ها یک پلتفرم متن باز است و هدف آن ایجاد یک اینترنت مدرن با قابلیت میزبانی قراردادهای هوشمند و نرم افزار DeFi است.

کیف پول نرم افزاری Plug

 

 

Plug Wallet یکی از بهترین کیف پول های پشتیبانی شده از ارزهای دیجیتال برای Icp است، یک کیف پول تحت وب است که می توانید این افزونه کیف پول را به مرورگر خود اضافه کنید و از استفاده از این کیف پول لذت ببرید.

Plug Wallet از همه توکن‌های مبتنی بر استاندارد EXT یا توکن توسعه‌پذیر و برنامه‌های غیرمتمرکز ایجاد شده در شبکه کامپیوتری اینترنت پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول متن باز است، به این معنی که کدهای استفاده شده در کیف پول افزونه موجود است، برای کسانی که می خواهند این کدها را ببینند، تمام کدها در GitHub پروژه به آدرس

برای بهبود عملکرد، Component Wallet نیازی به ذخیره اطلاعات کاربران خود و همچنین ذخیره هیچ یک از اطلاعات کاربر، مانند عملکرد و رفتار کاربر، مرورگر و داده های مربوط به وب سایت ندارد. این اطلاعات کیف پول کاربر را ذخیره می کند که از الگوریتم منحنی SECP256K1 پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران کیف پول Plug می توانند حساب های کیف پول Plug قدیمی خود یا هر کیف پول دیگری که از این الگوریتم پشتیبانی می کند را وارد حساب کاربری جدید کیف پول Plug کنند.

مزایا:
تنها با یک کلیک با شناسه، از طریق مرورگر وارد برنامه های مبتنی بر آی سی شوید
امکان ذخیره مخاطبین با نام مستعار در کیف پول اصلی
معایب:
بدون پشتیبانی از نسخه های موبایل و ویندوز
عدم پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله ای

کیف پول سخت افزاری لجر

 

 

از آنجایی که اینترنت شبکه کامپیوتری به طور رسمی کیف‌پول‌های سخت‌افزاری سازگار با ارز دیجیتال خود ارائه نمی‌دهد و ICP در مجموعه ارزهای رمزنگاری‌شده پشتیبانی شده توسط لجر گنجانده نشده است، در ابتدا مطمئن نبودیم که کیف پول لجر برای ذخیره‌سازی ICP مناسب است یا خیر. اما متوجه شدیم که یک ماه پیش، دومینیک ویلیامز، بنیانگذار شبکه کامپیوتری اینترنتی، نحوه اتصال دفتر کل به برنامه NNS را در یک ویدیوی YouTube نشان داد. با این برنامه کیف پول و NNS، می توانید ICP های خود را به اشتراک بگذارید، موجودی سکه خود را مشاهده کنید و تراکنش ها را امضا کنید.

امنیت کیف پول لجر

Ledger یکی از بهترین کیف پول های ICP از نظر امنیت است. شما می توانید این کیف پول را به کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت خود متصل کرده و با یک پین کد به دارایی های خود دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال شما را ذخیره نمی‌کنند، بلکه ارز دیجیتال شما در شبکه بلاک چین ذخیره می‌شود و این کیف پول‌ها تنها کلید دسترسی شما به این دارایی‌ها هستند. دفتر کل به کاربران یک پین 24 کلمه ای می دهد که در صورت فراموش کردن پین، برای بازیابی کیف پول استفاده می شود. علاوه بر این، Ledger Nano X (Ledger Nano X) در فهرست بهترین کیف پول های سخت افزاری در سال 2021 که توسط Coin Market Cap منتشر شده است، رتبه اول را دارد.

ویژگی های کیف پول Ledger

کیف پول Ledger نرم افزار Ledger Live مخصوص به خود را دارد که با آن می توانید ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنید. اما امکان ادغام و افزودن کیف پول های نرم افزاری دیگر مانند NNS نیز وجود دارد. این دفتر در حال حاضر از بیش از 1800 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، پولکاداتا، لایت کوین، تتر، لینک، مونرو و غیره پشتیبانی می کند. روکش این کیف پول آن را در برابر ضربه و آسیب فیزیکی مقاوم می کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شده است تا حد امکان اطلاعات بیشتری را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان آماده کنیم. می توانید در این مقاله بیشتر بخوانید و تمامی کیف پول ها را بشناسید و حتی با کیف پول هایی که از Icp پشتیبانی نمی کند، با جستجو اطلاعات بیشتری در مورد کیف پول ارزهای دیجیتال کسب کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

بر اساس شکایت کاربران توییتر، پلتفرم‌های کوین‌بیس و کراکن در بحبوحه آشفتگی بازار در 8 نوامبر دچار اختلال شدند یا دچار قطعی طولانی‌مدت شدند. این خبر چند روز پس از فاش شد که صرافی ارز دیجیتال بایننس در حال برنامه ریزی برای خرید رقیب خود FTX است.

به گفته کاربران توییتر، شایعات تایید نشده ای مبنی بر محدود بودن خدمات هر دو صرافی، وجود مشکلاتی در اتصال به پلتفرم و قطع شدن قطعی وجود دارد.
Crash: Coinbase از کار افتاده است! در حال حاضر چندین سرویس قطع است.
اکنون شما شاهد یک بازار نزولی معاملاتی واقعی هستید.

در نمایه پشتیبانی خود، Coinbase گفت که «مشکلات اتصال شبکه برای Coinbase.com، Coinbase Pro و Coinbase Prime را تجربه می کند. این می‌تواند منجر به مشکل در ورود به سیستم شود. اگر قبلاً وارد سیستم شده‌اید، ممکن است بارگیری کندی را در وب و برنامه تلفن همراه تجربه کنید." صرافی ادعا کرد که این موضوع به سطح بالای ثبت نام کاربران جدید و انتقال به پلتفرم در 8 نوامبر مربوط می شود.

 

ما یک اصلاح را اجرا کرده ایم و تاخیر به طور چشمگیری بهبود یافته است. با توجه به سطح بالای ثبت نام و انتقال کاربران جدید به Coinbase امروز، برخی از مشتریان در ثبت نام با مشکل مواجه شدند / تاخیر در ورود به سیستم را تجربه کردند.

 

 

کراکن در مورد این مسائل از طریق کانال‌های عمومی خود اظهار نظر نکرد، اما تاکید کرد که از ممیزی‌های اثبات ذخایر استفاده می‌کند و مشتریان را قادر می‌سازد تا مانده‌های موجود در صرافی‌ها و دارایی‌های تحت حمایت آن را نیز تأیید کنند.

 

بررسی کنید آیا صرافی ای که استفاده می کنید تحت ممیزی اثبات ذخایر قرار می گیرد یا خیر.

ICYMI: Kraken متعهد به ممیزی های منظم است - به شما امکان می دهد موجودی هایی را که در صرافی ما نگه می دارید تأیید کنید که توسط دارایی های واقعی پشتیبانی می شود.

اعتماد نکنید، همین حالا موجودی خود را تأیید کنید .

 

 

Kraken در به‌روزرسانی‌ای که اواخر 8 نوامبر در صفحه وضعیت خود ارسال شد، گفت که مشکلات اتصال را پس از اجرای یک اصلاح حل کرده است، اما دلیل این مشکل را بیان نکرد.

با اثبات ذخایر، یک حسابرسی مستقل توسط شخص ثالث انجام می شود تا بررسی شود که دارایی های نگهبان طبق ادعا نگهداری می شود.

تلاطم بازار توسط موسس و مدیر عامل FTX، سام بانکمن-فرید در 8 نوامبر اعلام شد مبنی بر "توافق یک تراکنش استراتژیک" با بایننس، که قصد دارد پس از تصمیم خود برای انحلال 23 میلیون توکن FTX، FTX را خریداری کند.

FTT
صدای تیک تیک پایین می آید

1.70 دلار، باعث ایجاد بحران نقدینگی در FTX می شود. برخی این معامله را با یک "حرکت شطرنج" مقایسه کرده اند و القا می کنند که بایننس عمدا و استراتژیک به گونه ای عمل کرده است که منجر به معامله شده است.

مجموعه ای از توییت ها باعث فروش توکن FTX شد که منجر به شکستن قیمت آن به زیر سطح حمایت شد. فروش ادامه یافت و این توکن در 24 ساعت گذشته بیش از 76 درصد کاهش یافت و در زمان انتشار با قیمت 5.09 دلار معامله شد.

ساعاتی پس از معامله، Changpeng Zhao، مدیرعامل Binance نیز در توییتر اشاره کرد که صرافی به زودی استفاده از ذخایر اثباتی را آغاز خواهد کرد و افزود که «بانک‌ها با ذخایر کسری کار می‌کنند. مبادلات رمزنگاری نباید.»

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

  • کریپتو لاور