کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

همه ابزارهای Kraken به تجربه معاملاتی یک معامله گر ارزش می بخشد. Kraken ابزارهای قابل اعتمادی برای استفاده از پلتفرم خود داده شده است. اینها شامل خرید Coinsetter و Cavirtex در اوایل سال 2016، خرید CleverCoin آمریکایی در اواسط سال 2016، و خرید American Gladera در سه ماهه چهارم 2016 است. این شرکت CryptoWatch را در سال 2017 خریداری کرد تا انواع نمودارهای معاملاتی را در پلتفرم خود ارائه دهد صرافی Kraken تصمیم گرفت از طریق Google Sheets به داده‌های ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشد، که برای آن Cryptofinance.ai را در سال 2019 خریداری کرد. کراکن مبادله راه حل سازش نمونه کارها را با ارز دیجیتال به دست آورد.

از مزایای اکسچنج میتوان به پشتیبانی از مارجین تریدینگ اشاره کرد. کارمزدهای بسیار پایین کراکن یک امتیاز است و این صرافی را به یکی از ارزان‌ترین مبادله های ارز دیجیتال در ایالات متحده تبدیل می‌کند.

این مبادله برخلاف مزایا و خدماتی که به کاربران ارائه می شود، دارای معایبی نیز می باشد. یکی از معایب این صرافی رابط کاربری سخت آن است. Kraken Exchange رابط کاربری ساده ای ندارد و استفاده از این صرافی برای مبتدیان دشوار است.

روش کار با صرافی کراکن

روش کار در اکسچنج خیلی راحت است. بعد ازاینکه ثبت نام را انجام دادید نوبت به احراز هویت می رسد.

نکته:رمز عبور انتخابی باید حداقل 12 کاراکتر شامل اعداد، حروف و کاراکترهای خاص مانند علامت سوال و غیره باشد برای امنیت بیشتر بهتر است که احراز هویتی دو مرحله ای را انجام دهید.

آموزش نحوه کار با صرافی کراکن

بعد از اینکه ثبت نام و احراز هویت انجام شد  صفحه زیر نمایش داده می شود .

 

Buy Crypto: با استفاده از این گزینه شما میتوانید ارز دیجیتال خود را به سرعت خرید و فروش یا مبادله کنید.

Fundingبرای اینکه بتوانید  خرید وفروش  در این صرافی انجام دهید باید ابتدا حساب کاربری خود را شارژ کنید.باید روی گزینه funding کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود.

 

برای ایرانیان روش شارژ حساب از طریق ارز دیجیتال است. سپس از طریق لیست ارزهای دیجیتال ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب کرده و روی گزینه سپرده کلیک کنید.

Trade: برای ترید کرد باید روی گزینه کلیکی کنید. با انتخاب گزینه سفارش جدید در منوی معاملات می توانید به قیمت بازار خرید کنید یا سفارش محدود ثبت کنید.

 

 

  • ۰۱/۰۸/۱۴
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی