کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی کراکن

 

صرافی کراکن

صرافی کراکن یکی از معروف ترین صرافی ها در زمینه ارزهای دیجیتال در آمریکا است  و در سال 2011 در در همین کشور راه اندازی شد.

در ابتدا کراکن فقط ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و لایت کوین پشتیبانی می کرد، اما اکنون ما از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده و ابزارهای پیشرفته معاملاتی، از جمله معاملات مارجین، پشتیبانی می کنیم.

تا سال 2020 کراکن در دسترس کاربران 176 کشور در سراسر جهان و 48 ایالت آمریکا بود. به دلیل امنیت بالا این صرافی هنوز هک نشده است.

در صرافی کراکن امکان  خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد و همچنین ارز دیجیتال را نگه دارید. البته ما این کار را توصیه نمی کنیم، اگر معامله گر هستید برایتان مشکلی ایجاد نمی کند، اما اگر هولدرهستید بی دلیل این کار را نکنید و سرمایه خود را به یک کیف پول معتبر منتقل کنید.

مواردی که باید در انتخاب صرافی رعایت کرد؟

امنیت صرافی

وقتی تصمیم می گیرید یک صرافی انتخاب کنید ابتدا به اعتبار صرافی توجه کنید. اعتبار یک صرافی اعتماد شما را به آن آسان تر می کند. وقتی صرافی معتبر است، مطمئناً می توانید بدون ایجاد مشکل، کار خود را با خیال راحت انجام دهید. از گزینه های مهم  می توان به امنیت اشاره کرد که باید روی آن تمرکز کنید. توجه به تمامی این نکات، انتخاب شما را به یک انتخاب حرفه ای تبدیل می کند.

کارمزد صرافی

صرافی ها برای خرید و فروش و همچنین نقل و انتقال کارمزدهای اندکی دریافت می کنند. این کارمزد در برخی صرافی ها کم و در برخی دیگر زیاد است. شما باید از میزان هزینه صرافی که انتخاب می کنید آگاه باشید. اگر کارمزد مبادله ای که انتخاب می کنید بالا باشد و اگر فعالیت شما در حال افزایش باشد قطعا به دلیل کارمزد ضرر زیادی خواهید کرد.

شفافت صرافی

اگر صرافی ای که انتخاب می کنید شفاف است، باید تراکنش های شما را آماده کرده و به شما گزارش دهد. با این حال، اگر تجارت شفاف نباشد. گزاش حساب شما مخفی می شود. همیشه به شفافیت صرافی توجه کنید زیرا در معامله به شما کمک زیادی می کند.

رابط کاربری صرافی

اگر رابط کاربری که انتخاب می کنید ساده و آسان باشد، مطمئنا کار با آن آسان خواهد بود و هنگام کار با آن هیچ مشکلی نخواهید داشت. اگر رابط کاربری صرافی سخت باشد قطعا همیشه با مشکل مواجه خواهید شد و همین امر می تواند در حین معامله برای شما مشکل ایجاد کند. هنگام انتخاب یک صرافی، بهتر است به دنبال یک صرافی با رابط کاربری آسان باشید. یکی از صرافی های که  رابط کاربرپسند ایجاد شده است، کراکن است.

مزایا کراکن

از مزایای صرافی کراکن، پشتیبانی از معاملات مارجین است چون امریکایی ها نمی ت وانند از پلتفرم های معاملاتی مشتقات مانند BitMEX یا Bitfinex استفاده کنند بهتر است از این پلت فرم استفاده کنند.
کارمزد پایین تراکنش در صرافی کراکن یک مزیت خوب است. این باعث می شود  Kraken ارزان ترین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده باشد.

معایب کراکن

این صرافی برخلاف مزایا و خدماتی که به کاربران ارائه می دهد، دارای معایبی نیز می باشد. یکی از معایب این صرافی رابط کاربری سخت است. صرافی کراکن رابط کاربری ساده ای ندارد و استفاده از این صرافی برای مبتدیان کمی سخت است.

 

نتیجه گیری: صرافی کراکن با توجه به مزایا و امکانات فراوانی که دارد یکی از صرافی های پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال است و در این مقاله سعی شده است به معرفی مختصری از این صرافی بپردازیم.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید .

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۸/۰۴
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی