کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

بهترین کیف پول رمز ارز flow، شاید تا به امروز نام ارز دیجیتال فلو را شنیده باشید و بخواهید آن را در تراکنش های خود بگنجانید و شروع به خرید و فروش این ارز کنید، اما از کیف پول هایی که این ارز را پشتیبانی می کنند اطلاعات کافی ندارید، امروزه با افزایش تعداد کیف پول های رمزنگاری شده، انتخاب کیف پول مناسب برای نیازها و عملکرد شما بسیار دشوار شده است.
اما نگران نباشید، ما آمده ایم تا در این مقاله به شما کمک کنیم. در این مقاله به تمامی سوالات شما دوستان عزیز در مورد کیف پول هایی که از Flow پشتیبانی می کنند پاسخ خواهیم داد.

کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال فلو

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X

حتی امروزه هم شاید زیاد شنیده باشید به نام کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X، کیف پول Ledger Nano X یکی از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری در بازار است، اگر قصد خرید مطمئن کیف پول سخت افزاری را دارید، این کیف پول سخت افزاری می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما، این کیف پول از ارز دیجیتال Flow پشتیبانی می کند.

کیف پول Ledger Nano X از نظر امنیت بسیار مناسب است و تاکنون گزارشی مبنی بر هک شدن این کیف پول توسط هکرها گزارش نشده است. خوشبختانه کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X از احراز هویت دو مرحله ای نیز پشتیبانی می کند و این امر در امنیت کیف پول بسیار موثر بوده است.

متأسفانه کیف پول Ledger Nano X دارای برچسب قیمت نسبتاً گرانی است، اگر نمی خواهید پول زیادی برای خرید کیف پول سخت افزاری خود خرج کنید، می توانید به سراغ کیف پول Ledger Nano S بروید. در ادامه به معرفی این کیف پول می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مزایای:

پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله ای
امنیت بسیار پایدار و راحت
پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف
رابط کاربری راحت و آسان برای استفاده
پشتیبانی از ویژگی های مختلف
موارد منفی:

قیمت نسبتا بالا

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

کیف پول Ledger Nano S یکی دیگر از مدل های ارزان قیمت Ledger Nano X است که در بالا توضیح دادیم، می توانید ارز دیجیتال Flow را در این کیف پول ذخیره کنید، البته این کیف پول از توکن بدون ارز دیجیتال Flow ساخته شده است. از بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

این کیف پول سخت افزاری رابط کاربری مناسبی نیز دارد و برای استفاده از این کیف پول نیازی به اطلاعات و دانش قبلی ندارید. هر کاربری چه مبتدی و چه حرفه ای می تواند به راحتی از این کیف پول استفاده کند. می توان از آن در سیستم عامل های موبایل و کامپیوتر استفاده کرد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این کیف پول، قیمت مقرون به صرفه این کیف پول است. ما، تیم ارز زوم، پیشنهاد می کنیم هرگز کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S را در دو نوع خریداری نکنید و بدون مهر شرکت باز کنید. از آنجایی که احتمال هک و سوء استفاده از کیف پول های دست دوم و قفل نشده بسیار زیاد است، با ما همراه باشید تا مزایا و معایب این کیف پول را بررسی کنیم.

مزایای:

قیمت نسبتا مقرون به صرفه
امکان ذخیره سکه ها و توکن های مختلف
امنیت مناسب
رابط کاربری آسان
آنها را می توان بر روی سیستم عامل های مختلف نصب کرد
پشتیبانی از ویژگی های مختلف
پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله ای
موارد منفی:

این کیف پول از نظر سخت افزاری و نرم افزاری کمی قدیمی تر از Ledger Nano X است.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید .

آموزش صرافی کوکوین

  • ۰۱/۰۸/۲۹
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی