کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

۹ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

صرافی غیرمتمرکز کوکوین

صرافی محبوب ارزهای دیجیتال KuCoin یک پلتفرم کیف پول ارز دیجیتال غیرمتمرکز جدید به نام Self-Custodial راه اندازی کرده است. این رزرو شخصی به این معنی است که خود کاربر مسئولیت کامل و کنترل کلیدهای خصوصی خود را بر عهده می گیرد.

از دیگر ویژگی های این کیف پول می توان به مشاهده و معامله NFT ها در بازار کوکوین توکن منحصر به فرد به نام Windvane اشاره کرد.

صرافی Kocoin با کیف پول غیرمتمرکز جدید خود به Web3 متصل می شود!

امروزه علاقه و پذیرش در دنیای Web3 در حال افزایش است. صرافی Kucoin همچنین با این پلتفرم کیف پول غیرمتمرکز جدید که توانایی تجارت بین بلاک چین، DeFi و NFT را دارد، وارد دنیای "Web 3" می شود.

این پلتفرم به اکوسیستم KuCoin نیز مرتبط است و از این طریق، کاربران می توانند علاوه بر توکن، به انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (اتریوم)، دوج کوین (DOGE)، تتر (USDT) و سایر ارزهای دیجیتال خرید، فروش، ارسال یا تجارت.

کیف پول KuCoin اکنون در دسترس کاربران است و پلتفرم مبتنی بر مرورگر (وب) راه را برای یک اپلیکیشن موبایلی که هنوز در حال توسعه است هموار می کند.

این کیف پول یک محافظ قدرتمند از خود است و کنترل و مسئولیت کامل کلیدهای خصوصی کاربران را فراهم می کند.
کیف پول Kucoin از خدمات جهانی جدید پشتیبانی می کند

از آنجایی که اکوسیستم ارزهای دیجیتال به استقبال و پشتیبانی از DeFi (توابع مالی غیرمتمرکز) و NFT (توکن غیرقابل تعویض) ادامه می‌دهد، نقشه راه کیف پول KuCoin شامل خدمات DeFi، NFT و GameFi خواهد شد.

بازار NFT متعلق به KuCoin، Windvane، این قابلیت را در زمان راه اندازی افزایش می دهد و به کاربران اجازه می دهد NFT ها را در همان کیف پول KuCoin معامله و مشاهده کنند. Windvane یک "صندوق نوآورانه" 100 میلیون دلاری را در آوریل 2022 (آوریل 1401) برای کمک به حمایت و تشویق پروژه های NFT در مراحل اولیه برای ایجاد بر روی پلت فرم پرده برداری کرد.

Coinciden در اوایل سال جاری 150 میلیون دلار از سرمایه اولیه قبل از سری B جمع آوری کرد - ارزش شرکت را 10 میلیارد دلار!

این شرکت قصد دارد از درآمد حاصل از آخرین دور جمع آوری سرمایه برای توسعه بیشتر خدمات و پیشنهادات Web3، DeFi، و NFT در اکوسیستم خود استفاده کند. این تلاش‌ها توسط آزمایشگاه‌های KuCoin و KuCoin Ventures هدایت خواهند شد (که قبلاً با راه‌اندازی کیف پول KuCoin نتیجه داده‌اند!)

اقدامات غیرقانونی اخیر صرافی ها

اخیراً تعدادی از صرافی‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال برجسته کیف پول‌های غیرمتمرکز چند بلوکی را راه‌اندازی کرده‌اند تا همگام با عملکرد Web3 باشند.

CoinBase، یک صرافی پیشرو مستقر در ایالات متحده، عملکرد Web3 را با کیف پول و مرورگر برای مشتریان منتخب برنامه تلفن همراه در می 2022 یکپارچه کرد. تجارت در بازارهای NFT تمرکز اصلی بود، در حالی که سایر صرافی‌های رمز و خدمات DeFi به طور گسترده‌تری از طریق صرافی‌ها در دسترس بودند. . مانند Uniswap و Opensea!

طی ماه گذشته، Robinhood یک کیف پول غیرقانونی ارز دیجیتال با دسترسی از طریق بلاک چین را نیز تبلیغ کرده است. همچنین این کیف دارای فضای کافی برای ذخیره سازی NFT و دسترسی به بازار خواهد بود!

جهت آموزش این اکسچنج به مقاله آموزش صرافی کوکوین مراجعه کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن  و ربات کوکوین کلیک کنید .

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

کد دو عاملی کوکوین

اگر روی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، به ویژه کوکوین کار می‌کنید، احتمالاً با کد باینری صرافی کوکوین و Google Authenticator آشنا هستید. با فعال کردن عملکرد Google Authenticator در صرافی خود، هر زمان که بخواهید از حساب خود برداشت کنید یا دوباره وارد شوید، ابتدا باید وارد اپلیکیشن خصوصی شوید و کد احراز هویت دو مرحله ای گوگل را دریافت کرده و وارد صرافی کنید.

توکن دو عاملی Kucoin Exchange در افزایش امنیت حساب شما بسیار موثر است و یک ویژگی مفید است که توسط اکثر صرافی های بزرگ استفاده می شود.

اما گاهی اوقات این ویژگی خود می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

اگر هنوز با این صرافی آشنایی ندارید، ابتدا مقاله آموزش صرافی کوکوین را مطالعه کنید.

مشکل کد دو عاملی صرافی کوکوین

کد باینری صرافی کوکوین به این صورت است که وقتی قصد ثبت نام در Google Authenticator را دارید، پلتفرم بارکد مخصوصی را به شما می دهد که با وارد کردن آن در اپلیکیشن گوگل، ثبت نام شما تکمیل می شود و سپس می توانید به راحتی یک کد دو مرحله ای دریافت کنید. . این بارکد اختصاصی فقط یک بار برای شما ظاهر می شود و دیگر نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اکنون، اگر تلفن همراه خود را تغییر داده اید، گم کرده اید یا به سرقت برده اید، باید دوباره در گوگل ثبت نام کنید. در این صورت لازم است همان بارکد صرافی که در ابتدا به شما داده شده بود را مجددا ثبت کنید. در صورت ذخیره نکردن بارکد و نداشتن کپی از آن، امکان ثبت نام مجدد و دریافت کد دو عاملی برای ورود به صرافی یا برداشت از حساب خود را ندارید.

در واقع، وقتی یک صرافی بارکد را در اختیار شما قرار می دهد، باید از آن اسکرین شات بگیرید و یک کپی از آن را در جایی خارج از تلفن همراه خود نگه دارید. همچنین می توانید بارکد را به صورت دستی روی کاغذ بنویسید و آن را در مکانی امن نگهداری کنید.

راه حل مشکل کد دو عاملی صرافی کوکوین

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اگر به هر دلیلی به بارکد خود دسترسی نداشته باشیم و قصد ثبت نام مجدد در Google Authenticator را داشته باشیم، چه باید بکنیم؟ پاسخ این سوال برای مبادلات داخلی و خارجی متفاوت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در صرافی های محلی، اگر با مشکل کد دو پارامتری مواجه شدید، به راحتی می توانید آن را حل کنید. با پشتیبانی صرافی خود تماس بگیرید و پس از احراز هویت، تنظیمات امنیتی حساب شما بازیابی خواهد شد. البته این کار می تواند اتلاف وقت نیز باشد و باعث ضرر شما در بازار مالی شود.

متاسفانه در مبادلات خارجی کمی سخت تر است. اگر به کد باینری صرافی کوکوین یا هر صرافی دیگری دسترسی ندارید، تنها راه تماس با پشتیبانی و بازیابی تنظیمات امنیتی است. برای انجام بازیابی لازم است ابتدا هویت خود را تایید کنید. اینجاست که ما دچار مشکل می شویم!

در مبادلات خارجی به دلیل محدودیت برای کاربران ایرانی، نمی توان فرآیند احراز هویت را انجام داد. حتی در برخی صرافی ها به محض اینکه متوجه می شوند ما ایرانی هستیم، ممکن است اکانت ما مسدود شود!

اما خوشبختانه صرافی کوکوین سختگیری صرافی های دیگر را ندارد. دو راه برای بازخرید کد دو عاملی Kucoin و تنظیمات Google Authentication وجود دارد.

اولین و بهترین راه این است که از قسمت تیکت سایت با پشتیبانی صرافی تماس بگیرید. با استفاده از Google Translate، متنی را پشتیبانی می‌کند که می‌گوید تلفن شما به سرقت رفته است و شما به کد باینری تبادل Kucoin دسترسی ندارید. ابتدا از طریق این لینک به صفحه تیکت ها مراجعه کنید.

اکنون برای بازیابی رمز عبور دو مرحله ای کوکوین، تصویر گام به گام زیر را دنبال کنید.

وارد حساب Kucoin خود شوید و گزینه فراموشی کد دو مرحله ای ( 2FA Unavailable ) را انتخاب کنید

       وارد حساب صرافی Kucoin خود شوید و ایمیل و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام تعیین کرده اید را وارد کنید. وقتی به صفحه احراز هویت دو مرحله ای رسیدید، روی «2FA Not Available» کلیک کنید.
       مطابق تصویر ابتدا گزینه «ارسال کد» را انتخاب کرده و کد ارسال شده به ایمیل را در کادر مربوطه وارد کنید. سپس رمز معاملاتی حساب Kucoin خود را وارد کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.

 

 

مدارک هویتی را بارگذاری کنید

در این مرحله، کوکوین از شما می خواهد که شناسه عکس خود را برای KYC آپلود کنید.
📣 توجه داشته باشید که نمی توانید با شناسه ایرانی در کوکوین فعال باشید، بنابراین می توانید با استفاده از خدمات P98 یک حساب تایید شده کوکوین خریداری کنید.
1️⃣ ابتدا صفحه اول شناسه خود را که با آن احراز هویت کوکوین خود را تکمیل کرده اید آپلود کنید.
2️⃣ در کادر بعدی، صفحه دوم شناسنامه خود را آپلود کنید.
3️⃣ در نهایت با مدارک شناسایی خود سلفی بگیرید. به این ترتیب شناسنامه را در دست راست خود بگیرید و برگه درخواست نامه را که روی آن کد دینامیک، تاریخ و امضا نوشته شده در دست چپ نگه دارید و آن را در کنار صورت خود قرار دهید تا زمانی که شخصی از شما عکس بگیرد. در نهایت تصویر را در کادر سوم بارگذاری کنید تا درخواست خود را برای بازخرید کد کوکوین دو عاملی ثبت کنید.

 

 

ثبت درخواست

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، پس از انجام مراحل فوق، سفارش شما با موفقیت ثبت می شود و باید منتظر اقدامات بعدی کوکوین باشید.

 

 

پس از وارد کردن تمام اطلاعات، اکنون باید 1 تا 3 روز کاری منتظر بمانید تا تیم پشتیبانی KuCoin به شما اجازه دسترسی به حساب را بدهد. حتما ایمیل های خود را در این مدت بررسی کنید تا ببینید آیا پیامی مبنی بر تایید یا عدم تایید مدارک دریافت می کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و مارجین کوکوین کلیک کنید .

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

trading password در کوکوین

اولین قدم برای شروع معامله در صرافی KuCoin، تنظیم و تغییر رمز معاملاتی است.

اگر هنوز آشنایی کافی با این صرافی را ندارید، ابتدا مقاله آموزش صرافی کوکوین را مطالعه کنید
آموزش تنظیم رمز معاملاتی در صرافی KuCoin

KuCoin برای اطمینان از حفاظت بهتر از حساب و دارایی، یک رمز عبور معاملاتی اضافه کرده است.

گذرواژه معاملاتی برای برداشت، تأیید API و معاملات (از جمله معاملات آتی P2P و P2P، معاملات آتی KuCoin و همچنین استقراض/وام/ معاملات حاشیه) مورد نیاز است. لطفا رمز معاملاتی خود را به خاطر بسپارید و آن را به درستی ثبت کنید.
مراحل تنظیم رمز عبور تجاری کوکوین

ابتدا وارد صفحه پروفایل کاربری شوید
سپس مورد Security Settings را از لیست انتخاب کنید.

در مرحله بعد روی گزینه Set در مقابل گزینه Trading Password کلیک کنید.

 

 

اکنون لازم است کد احراز هویت را به ایمیل خود ارسال کنید، بنابراین روی «ارسال کد» کلیک کنید و پس از وارد کردن کد ارسالی، روی «بعدی» کلیک کنید.

 


سپس رمز عبور تجاری KuCoin خود را تنظیم کنید.

در نهایت روی Confirm کلیک کنید.

میتوانید برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و مارجین کوکوین کلیک کنید .

 

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

etf در صرافی کوکوین

 

 

ETF یا صندوق قابل معامله در بورس در واقع سبد یا صندوقی از سهام و دارایی های مختلف است که در بازار سهام قابل خرید و فروش است. اگر قبلاً می‌توانستید سهام را به صورت جداگانه بخرید و بفروشید، برعکس بود و می‌توانستید سبدی از سهام را بخرید و بفروشید.

ETF یک صندوق قابل معامله در بورس است که در آن شما مستقیماً با خرید و فروش ETF در سود و زیان شرکت می‌کنید، بدون اینکه واقعاً مالک دارایی باشید. لازم به ذکر است که تاریخچه اولین ETF به سال 1993 برمی گردد، این سبد سرمایه گذاری می تواند متشکل از دارایی ها و صندوق های مختلفی مانند طلا، نفت و یا حتی ارز دیجیتال باشد. ربات کوکوین

دلایل عدم تایید ETF ارزهای دیجیتال چیست؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده دلایل متعددی را برای رد این موضوع ذکر کرد، از جمله:

       عدم شفافیت در بازار ارزهای دیجیتال
       احتمال کمبود نقدینگی
       توانایی دستکاری قیمت بیت کوین
       وجود سرمایه گذاران غیرمجاز
       امکان پولشویی و...

علیرغم تمامی موارد ذکر شده، این احتمال وجود دارد که دیر یا زود آمریکا با ETF موافقت کند، اما پیچیدگی ها و مشکلات موجود در این مسیر را نمی توان انکار کرد و همین مشکل باعث شد تا مدت ها در این زمینه تصمیم گیری شود.

 

 

سخن پایانی

گفتیم که ETF ها نوعی دارایی های سرمایه گذاری ترکیبی و متنوع هستند که جذابیت خاص خود را برای سرمایه گذاران دارند، قیمت های متغیری دارند، به صورت روزانه معامله می شوند و از سوی دیگر دارای معافیت مالیاتی هستند. البته در این بین ETF بیت کوین نیز جذابیت مضاعفی خواهد داشت، زیرا فرصت مناسب و متنوعی را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند تا به روشی جدیدتر و بدون ریسک زیاد وارد دنیای سرمایه گذاری شوند.

باید منتظر ماند و دید که آیا تصمیم گیری در مورد ETF بیت کوین در نهایت در سال 2021 گرفته می شود یا خیر؟ اگر نتیجه داد، باید منتظر رویدادهای جدید بیشتری در دنیای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال باشیم.

برای آشنایی با صرافی کوکوین مقاله آموزش صرافی کوکوین را مطالعه کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و مارجین کوکوین کلیک کنید .

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

توکن های اهرم دار کوکوین

لوریج ابزاری است که معمولا صرافی ها در اختیار معامله گران قرار می دهند تا معامله گران بتوانند با پولی بیشتر از سرمایه خود در بازارهای مالی معامله کنند. تاجر با استقراض، قدرت خرید خود را در مقایسه با استفاده مطلق از سرمایه خود دو برابر می کند. اگر علاقه مند به کسب سود از ارزهای دیجیتال هستید یا قصد ورود به بازارهای مالی جذاب و پول ساز را دارید، حتماً با توکن های اهرمی آشنا شوید. هر صرافی توکن های اهرمی خود را به بازار ارائه می دهد که نمی توان آنها را به صرافی های دیگر اضافه کرد. در این مقاله قصد داریم بورس های دارای اهرم را بررسی کنیم. ما خرید و فروش توکن های اهرمی و آموزش خرید توکن های اهرمی از کوکوین را مطالعه می کنیم. با تسلط بر مبحث توکن های اهرمی، سود خوبی در تجارت ارزهای دیجیتال به دست خواهید آورد.

آشنایی با توکن های اهرمی

ماهیت کلی اهرم در امور مالی و ارز دیجیتال یکسان است، اما در روش استقراض تفاوت وجود دارد. معمولاً در دنیای DeFi (دارایی های غیرمتمرکز)، وام گرفتن کاملاً به وثیقه وابسته است.

به طور خلاصه، توکن های اهرمی LVT نامیده می شوند. به طور کلی از نظر خرید و فروش با سایر توکن ها تفاوتی ندارد; اما از نظر فنی، عملکرد توکن کمی متفاوت است. فرض کنید تصمیم گرفتید وارد یک موقعیت 100 دلاری شوید. به طور معمول، شما فقط می توانید همان اندازه 100 دلاری را از بازار خریداری کنید. اما در مورد اهرم دو برابری، صرافی های دارای اهرم بالاتر، دو برابر مانده حساب شما را به شما قرض می دهند. در این صورت می توانید تا 200 دلار خرید کنید. صرافی وجوه اولیه شما را به عنوان وثیقه برای تضمین بازپرداخت وام ممنوع می کند.

تفاوت بین معاملات مارجین و توکن های اهرم دار

معاملات مارجین و استفاده از اهرم ریسک مارجین کال را در بر می گیرد. این بدان معناست که اگر با اعمال اهرم قرض گرفته شده، میزان ضرر شما از میزان وثیقه شما بیشتر شود، صرافی به طور خودکار تراکنش شما را بسته و وثیقه شما را به عنوان زیان در معامله می گیرد.

در مثال قبلی گفتیم 100 دلار تضمین ماست و 200 دلار وام گرفتیم. حال اگر مجموع زیان تراکنش های ما به 100 دلار برسد، صرافی به طور خودکار تمام تراکنش ها را با زیان ما می بندد و وثیقه ما را به عنوان جبران زیان می گیرد. این باعث افزایش ریسک معاملات مارجین می شود. اما توکن ها تا حد زیادی این مشکل را حل کردند. فیلتر کردن توکن به این معنی است که مقدار آن صفر می شود. توکن های اهرمی خطر انحلال ندارند اما ممکن است دارایی های شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

آموزش معاملات توکن های لوریج دار کوکوین

در صرافی کوکوین به قسمت مشتقات می رویم و سپس آیتم لوریج توکن ها را انتخاب می کنیم. این آیکون ها دارای اثر پیش فرض هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیست روی توکن مورد نظر در لیست موجود کلیک کنید. اطلاعاتی مانند حداکثر و حداقل مقدار اهرم و همچنین مقدار ارزی که باید بپردازید در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

به عنوان مثال، توکن ADA3S دارای اهرم توکن Cardano در حالت فروش است و توکن LINK3L دارای اهرم 3 سکه از China Link در حالت خرید است. با خرید LINK3L در صورت افزایش 1 درصدی قیمت لینک چین 3 درصد و بالعکس.
 برای خرید و فروش این توکن ها روی قسمت Trade کلیک کنید تا توکن مورد نیاز را دریافت کنید تا وارد محیط خرید و فروش اهرمی توکن های کوکوین شوید. بقیه مراحل کار مشابه خرید و فروش توکن های معمولی در حالت نقطه ای خواهد بود.

در قسمت subscription History، تاریخچه خرید و فروش در بازه زمانی 7 روزه و 30 روزه نمایش داده می شود. همچنین می توانید میزان هزینه و سایر اطلاعات را مشاهده کنید.

 


توکن های اهرمی باید مدیریت و نگهداری شوند تا بتوانند همیشه با ضریب اهرمی مشخص شده در مقایسه با نمودار سکه اصلی نوسان داشته باشند. بنابراین، زمانی که این توکن‌ها را برای نگهداری آن‌ها خریداری می‌کنید، باید روزانه 0.01 درصد هزینه مدیریتی (معادل 3.5 درصد در سال) بپردازید. این هزینه برای مدیریت و متعادل کردن نمودار با توجه به اهرم انتخاب شده از شما دریافت می شود. علاوه بر هزینه مدیریت، نگهداری این توکن ها ریسک قیمتی را نیز به همراه دارد و ممکن است در درازمدت تمام سود شما را از بین ببرد.

اصلاح توکن های لوریج دار

هر توکن دارای یک اهرم هدف است. به منظور حفظ تعادل توکن های اهرمی و تعادل نسبت اهرم دارایی ثابت، تعدیل های روزانه انجام می شود. این تعادل باعث می شود که کد مورد بحث قرار نگیرد.

 هدف اصلی از تعدیل میزان اهرم، جلوگیری از سوء استفاده است. اگر این نمادها در بازه های زمانی از پیش تعیین شده اصلاح شوند، معامله گران دیگر ممکن است سعی کنند به روش هایی از این مزیت استفاده کنند. از آنجایی که اهرم ثابت نیست، تا زمانی که شرایط بازار ایجاب نکند، توکن‌ها مجبور به تنظیم نیستند. بنابراین با مقدار اهرم پنهان، نمی توانند پیش بینی کنند که چه زمانی اهرم تعدیل می شود. اگر از معامله سود حاصل شود، آن سود مجدداً سرمایه گذاری می شود. در غیر این صورت بخشی از مرکز فروخته می شود.

توکن های اهرمی در صرافی Binance کمی متفاوت عمل می کنند. آنها اهرم هدف خاصی ندارند اما مجموعه ای از اهرم های هدف دارند. به عنوان مثال، آنها محدوده اهرم هدف 25.1 تا 4 برابر قیمت دارایی پایه دارند.

نکات مهم توکن های اهرمی

    بهتر است توکن های اهرمی را روزانه و هفتگی معامله کنید. سرمایه گذاری های کوتاه مدت برای معامله گران حرفه ای بسیار سودمند است. معاملات مارجین معمولاً پیچیده است و سرمایه گذار باید دائماً این فرآیند را مدیریت کند. اما توکن هایی با اهرم اندک و معامله گر مجبور نیست کاری انجام دهد.
    در صفحه نشانه، عبارت (NAV) ارزش خالص دارایی وجود دارد. این اصطلاح به ارزش دلاری توکن های اهرمی اشاره دارد. مبلغ دلاری که هنگام فروش توکن های خود دریافت می کنید توسط این NAV تعیین می شود.
    توکن های اهرمی در همه صرافی ها معامله نمی شوند و صرافی های اهرمی محدود هستند. از سوی دیگر، همه ارزهای دیجیتال از توکن ها بهره مند نشده اند.
    کار با توکن ها سخت نیست. اما خطراتی مانند خوردگی ناشی از نوسانات ناگهانی را به همراه دارد. توکن های اهرمی زمانی که پیش بینی اشتباه باشد، سرمایه معامله گر را کاهش می دهد. اما احتمال کسب درآمد، کاهش ارزش و خروج از بازار صفر است.

اگر هنوز آشنایی کافی با این صرافی را ندارید، ابتدا مقاله آموزش صرافی کوکوین را مطالعه کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و مارجین کوکوین کلیک کنید .

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

کد رفرال کوکوین

صرافی ها اقدامات مختلفی برای تشویق کاربران به دعوت دوستان و آشنایان برای استفاده از صرافی و خدمات آنها انجام میدهند که یکی از این اقدامات کد رفرال یا معرف است.

قبلا در مورد آموزش صرافی کوکوین صحبت کردیم. وقتی که کاربر در صرافی ثبت نام میکند یک کد رفرال برای او ارسال میشود. در صورتی که دیگران هنگام ثبت نام این کد را وارد کنند، به کاربر معرف پاداش تعلق میگیرد. ربات کوکوین

برای دسترسی به کد شناسایی منحصر به فرد خود در کوکوین، باید مراحل زیر را انجام دهید:

 


1. وارد حساب کاربری خود در صرافی Kocoin شوید.
2. بخش مربوط به پروفایل اختصاصی خود را باز کنید.
3. در منوی پروفایل خود روی گزینه Invite Friends کلیک کنید.
4. به این ترتیب وارد یک صفحه جدید می شوید. در این صفحه کد ارجاع شما در پایین صفحه قبل از کلمه کد ارجاع ظاهر می شود.

 


5. گزینه ای به نام Share نیز وجود دارد که با آن می توانید کد ارجاع را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.
6. اگر روی گزینه دعوت چهره به چهره کلیک کنید، کد QR مربوط به کد ارجاع شما نیز در صفحه ظاهر می شود.
7. در این صفحه همچنین می توانید آمار کسانی که با کد شناسایی شما در صرافی کوکوین ثبت نام کرده اند را مشاهده کنید. همچنین تعداد توکن های KCS به شما نشان داده می شود. همانطور که می دانید این توکن به عنوان ارز انحصاری صرافی کوکوین شناخته می شود و با استفاده از آن می توانید از تخفیف در کارمزد تراکنش برخوردار شوید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و مارجین کوکوین کلیک کنید .

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

api کوکوین چیست؟

API Key به منظور دسترسی به حساب کاربری شما از این طریق برای برنامه های مختلف ایجاد شده است. به عنوان مثال، با وارد کردن کلید API و کلید مخفی در ربات Stock Surf، می توانید تمام معاملات خود را در بورس به صورت خودکار انجام دهید. در این صورت می توانید بدون ورود به حساب کاربری خود در صرافی از موجودی حساب خود مطلع شوید و تمامی تراکنش های خود را از طریق ربات مدیریت کنید. در زیر می‌توانید یک آموزش ویدیویی در مورد نحوه ایجاد یک API برای حساب کاربری خود در پلتفرم بایننس تماشا کنید.

اگر هنوز آشنایی کافی با این صرافی را ندارید، ابتدا مقاله آموزش صرافی کوکوین را مطالعه کنید. ربات کوکوین

آموزش ساخت API Key کوکوین

1- برای دریافت API پس از ورود به صرافی Kocoin ابتدا بر روی آیکون بالای صفحه کلیک کرده و سپس بر روی گزینه Manage API کلیک کنید.

 

 

 

2- روی دکمه ایجاد ( create API) کلیک کنید.

 

 

3- ابتدا یک نام برای API خود انتخاب کنید و برای آن رمز عبور در نظر بگیرید، بهتر است هر دو را در جایی بنویسید تا فراموش نکنید.

 

 

در مرحله بعد با سه حالت General، Trade و Transfer مواجه خواهید شد.

در حالت عمومی می‌توانید به Api دسترسی به اطلاعاتی مانند تعداد تراکنش‌ها، تاریخچه و اطلاعات فردی بدهید و قادر به انجام معاملات نخواهد بود.

در حالت تجارت، علاوه بر دسترسی به اطلاعات اندازه دارایی ها، به ربات اجازه تراکنش می دهید و علامت مورد نیاز باید در این قسمت قرار گیرد.

در حالت انتقال که اصلا توصیه نمی شود فعال شود، API خروجی اجازه واریز و برداشت از حساب صرافی شما را می دهد.
بنابراین تیک اول را در حالت تجارت قرار دهید.

در قسمت دوم یعنی محدودیت Ip، مشخص می‌کنید که کدام آدرس‌های IP اجازه دسترسی به حساب شما را دارند.

با توجه به اینکه از فیلترشکن استفاده می کنید و IP شما مدام در حال تغییر است، گزینه No را فعال کنید.

سپس روی Next کلیک کنید.

 

 

4- در این مرحله باید اطلاعاتی را برای تایید اکانت خود وارد کنید، اطلاعات مربوطه در تصویر نشان داده شده است.

رمز تراکنش خود را وارد کنید.

کد ارسال شده به ایمیل را وارد کنید.

کد مربوطه را از برنامه Google Authenticator وارد کنید.

 

 

5-در این مرحله صفحه ای به شما نمایش داده می شود که باید آن را با دقت یادداشت کنید و در جایی نگه دارید. با کپی کردن موارد زیر می توانید آنها را وارد ربات کنید.

 

 

6- پس از ایجاد کلید API و کلید مخفی، برای اتصال ربات به صرافی، باید کلید API تولید شده و کلید مخفی را در قسمت مربوطه در صفحه تنظیمات ربات وارد کنید. توجه داشته باشید که رمز عبوری که در مرحله دو ایجاد کردید باید در قسمت Passphrase وارد شده باشد.

 

 

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن  و مارجین کوکوین کلیک کنید .

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

آموزش ربات ترید صرافی کوکوین

ربات تجاری کوکوین (KuCoin Trading Bot) یک ابزار معاملاتی خودکار است که توسط صرافی KuCoin در سال 2021 راه اندازی شد. کاربران این صرافی می توانند استراتژی های معاملاتی خود را تدوین کنند و تمام معاملات خود را با استفاده از ربات معاملاتی خودکار کنند. با کمک این ربات در زمان به بهترین شکل ممکن صرفه جویی می شود.

در ابتدای راه اندازی ربات معاملاتی، قابلیت های کمی در آن وجود داشت. اما اکنون کاربران می توانند انواع استراتژی های معاملاتی را با کمک آن پیاده سازی کنند. با کمک این ربات می توانید در بازار ارزهای دیجیتال حتی زمانی که خواب هستید خرید و فروش کنید. به این ترتیب هیچ فرصت معاملاتی برای کسب سود در بازار را از دست نخواهید داد.

مزایای ربات تریدینگ کوکوین

ربات های معامله گر به معامله گران کمک می کنند تا پس از تدوین استراتژی معاملاتی به آن پایبند باشند و در تصمیم گیری ها گرفتار نشوند. مهمترین مزایای ربات معامله گر Kocoin عبارتند از:

1. صرفه جویی در زمان

برخی از اقدامات در فضای گردش خون تکراری هستند. بنابراین با استفاده از ربات ها می توان این اعمال را در بازه های زمانی معینی تکرار کرد. به عنوان مثال، یک معامله گر ممکن است هر چهار ساعت یک بار سبد سرمایه گذاری خود را بررسی کند. ربات می تواند با اعمال تنظیمات خاص این فرآیند را برای همیشه تکرار کند و در نتیجه نیازی به نشستن مداوم افراد بر روی سیستم های خود نیست.

2. استفاده از فرصت های تجاری مناسب

انتخاب زمان مناسب برای ثبت سفارش تاثیر زیادی در سود و زیان معاملات افراد دارد. گاهی اوقات، می توانید با استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال، زمان مناسبی را برای ثبت سفارش انتخاب کنید. برای ثبت سفارش، باید زمان زیادی را صرف کنید و بازار را رصد کنید تا زمانی که قیمت ارز دیجیتال به محدوده مورد نظر رسید، بهترین زمان برای ثبت سفارش را پیدا کنید.

در همین حال، ربات معاملاتی Kocoin بازار را به صورت 24 ساعته رصد می کند. در نتیجه می تواند به طور خودکار زمان مناسب برای سفارش را تعیین کند. به این ترتیب، چیز زیادی را از دست نخواهید داد.

3. کاهش ریسک معاملات

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات بالای خود شناخته شده است. کسانی که از این نوسانات نهایت استفاده را ببرند، سود خوبی از بازار خواهند داشت. از سوی دیگر، معامله در بازارهای پرنوسان بسیار دشوار است. با کمک یک ربات معاملاتی می توانید جریان معاملات را در این بازارها کنترل کنید و سود خوبی کسب کنید.

انواع ربات ترید صرافی کوکوین

ربات معاملاتی Kucoin از پنج بخش مختلف تشکیل شده است. هر یک از این بخش ها برای مدل خاصی از استراتژی های معاملاتی مناسب هستند. در اینجا هر یک از قسمت های مختلف ربات معامله گر Kucoin را معرفی می کنیم.

1. Spot Grid

استراتژی Spot Grid اولین و پرکاربردترین استراتژی ربات معامله گر Kucoin است. داستان این استراتژی تقریباً ساده است. کاربر محدوده قیمتی را برای ربات تعیین می کند. سپس ربات به صورت خودکار با کمترین قیمت خرید می کند و با بالاترین قیمت می فروشد. این استراتژی در بازارهای پرنوسان و پرتلاش برای کسب حداکثر سود بسیار مفید است.

کارمزد معامله در بخش Spot Grid صرافی Kucoin هیچ تفاوتی با تراکنش های معمولی نقطه ای در این صرافی ندارد. حتی در صورت استفاده از توکن KCS برای پرداخت هزینه تراکنش، از 20 درصد تخفیف بهره مند خواهید شد.

از جمله مهمترین عباراتی که در این بخش به آنها پرداخته می شود عبارتند از:

Stop Price

این اصطلاح به حداقل قیمتی اشاره دارد که یک معامله گر مایل به فروش یک ارز دیجیتال است. به عبارت دیگر، زمانی که قیمت ارز دیجیتال مورد نظر به زیر قیمت توقف کاهش یابد، ربات معامله گر برای جلوگیری از ضرر، دارایی را می فروشد.

Entry Price

این اصطلاح به قیمتی اشاره دارد که ربات باید به طور خودکار ارز دیجیتال مربوطه را خریداری کند.

Min. Price

حداقل قیمتی را که برای خرید ارز دیجیتال در ربات تعیین می کنید تعیین می کند. اگر قیمت ارز دیجیتال به زیر این عدد برسد، خرید به صورت خودکار متوقف می شود.

Max. Price

حداکثر قیمتی را که برای فروش ارز دیجیتال در ربات تعیین کرده اید، مشخص می کند. اگر قیمت ارز دیجیتال از این رقم بیشتر شود، فروش به صورت خودکار متوقف می شود.

Total Investment

مجموع نشان می دهد که چقدر قصد دارید برای خرید و فروش در استراتژی Spot Grid هزینه کنید. ربات به طور خودکار این مبلغ را از حساب آنی به ربات معامله گر منتقل می کند. همچنین پس از فروش دارایی، وجوه به صورت خودکار به حساب آنی بازگردانده می شود. این فرآیند هیچ هزینه ای برای کاربر ندارد.

آموزش Spot Grid

وارد حساب Kucoin Exchange خود شوید و سپس Trading Bot را از منوی صفحه اصلی انتخاب کنید.

 

 

گزینه Create Bot را در مقابل کادر Spot Grid انتخاب کنید.

 

 

در پنجره باز شده، یک جفت ارز معاملاتی را از کادر جستجوی موجود انتخاب کنید.

 

 

هنگامی که جفت ارز معاملاتی مورد نظر را انتخاب کردید، ربات به طور خودکار محدوده قیمت و تعداد سفارش های انجام شده را که می توانید نمایش دهید تعیین می کند. اگر می خواهید مقدار این دو عدد را خودتان تعیین کنید، از بالای پنجره روی گزینه Customize کلیک کنید. پنجره جدیدی باز می شود که می توانید اطلاعات خود را وارد کنید. با تعیین محدوده قیمت، محدوده قیمتی که باید در آن معاملات نقطه ای انجام شود، کاملا مشخص می شود.

در مرحله بعد، باید کل سرمایه را برای شرکت در معاملات ربات تعیین کنید. بسته به نوع ارز دیجیتال انتخابی، باید حساب معاملاتی صرافی کوکوین خود را شارژ کنید و سپس با رعایت حداقل مقدار مجاز، کادر خالی را تکمیل کنید.

در نهایت با کلیک بر روی گزینه Create و سپس تایید اطلاعات، با کلیک بر روی گزینه تایید، ربات معاملاتی ایجاد می شود.

 

کلام پایانی

در این مقاله به اموزش تریدینگ ربات کوکوین پرداخته ایم. این ربات در سال گذشته با توجه به مزیت های مهمی که قبلا به آن اشاره کردیم، توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. بر اساس اطلاعات ذکر شده در وب سایت صرافی کوکوین، کاربران بیش از هشت میلیون ربات در این صرافی ایجاد کرده اند.برای ایجاد حساب در آن میتوانید مقاله آموزش صرافی کوکوین را مطالعه کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و کیف پول ارز دیجیتال کلیک کنید .

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

 

مارجین در کوکوین چیست

معاملات مارجین در برخی از صرافی های برتر در بازار ارزهای دیجیتال از جمله کوکوین ارائه می شود. این معاملات روشی برای خرید و فروش دارایی با استفاده از سرمایه ارائه شده توسط شخص ثالث و شخص دیگری است.

 در مقایسه با سایر روش‌های معاملاتی مانند Spot Trade در صرافی Kucoin، حساب‌های مارجین در این صرافی به کاربران امکان می‌دهد به مقادیر بیشتری از سود دسترسی داشته باشند. همچنین میتوانید از پلتفرم وام دهی کوکوین برای معاملات مارجین خود و افزایش سود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگرچه سود یک موقعیت به این ترتیب دو برابر می شود، اما ریسک و ضرر به همان میزان افزایش می یابد. بنابراین، مدیریت ریسک و سرمایه خود را در تجارت مارجین کوکوین در نظر بگیرید و مهمتر از همه، اطمینان حاصل کنید که از تمام زوایای معاملات مارجین آگاهی کامل دارید.

اگر هنوز آشنایی کافی با این صرافی را ندارید، ابتدا مقاله آموزش صرافی کوکوین را مطالعه کنید.

آموزش مارجین در کوکوین

1. وارد حساب کاربری و قسمت معاملات مارجین شوید

اولین قدم برای شروع معاملات مارجین در صرافی کوکوین، ورود به پنل کاربری است. اگر هنوز در این صرافی ثبت نام نکرده اید، با استفاده از مقاله آموزش ثبت نام و احراز هویت صرافی کوکوین، یک حساب کاربری در این صرافی ایجاد کنید.

پس از ورود به حساب کاربری در صرافی، از قسمت سمت چپ بالای صفحه بر روی "Trade" کلیک کنید و سپس گزینه "Trading on Margin" را انتخاب کنید.

 

 

2. فعال سازی حساب مارجین

پس از ورود به صفحه حاشیه، روی «فعال» کلیک کنید تا فعال شود.

3. تبدیل ارز به حساب مارجین

 

 

برای انجام معاملات مارجین در کوکوین، باید بخشی از دارایی خود را در حساب کوکوین خود به مارجین اکانت انتقال دهید. بنابراین با انتخاب گزینه «تبدیل» می‌توانید نوع ارز (ارز) مورد نظر خود و مقدار (مبلغ) را انتخاب کنید و سپس گزینه «تأیید» را فشار دهید. اگر حساب شما در صرافی خالی است، می توانید با آموزش کوکوین حساب کاربری خود را برای واریز و برداشت در صرافی شارژ کنید.

 

 

4. اخذ وام از صرافی

در این مرحله ابتدا « Borrow » را انتخاب کنید تا توکن انتخابی از صرافی قرض گرفته شود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، می توانید ارزی را که می خواهید وام بگیرید، انتخاب کنید. (USDT و BTC)

سپس مبلغ مورد نظر را در کادر "مبلغ" وارد کرده و روی گزینه "تأیید" کلیک کنید.

5. معامله در مارجین

اگر تتر (USDT) را از صرافی کوکوین برای مارجین معاملاتی وام گرفته باشید و پس از بررسی داده ها، به این نتیجه رسیده اید که قیمت بیت کوین در حال افزایش است. به این ترتیب با مراجعه به قسمت “Margin” می توانید مقدار و مقدار ارز مورد نیاز را وارد کرده و با تبدیل Tether به بیت کوین تراکنش را آغاز کنید. علاوه بر این، در این بخش باید یکی از سفارشات حد، بازار یا دستورات توقف / حد / توقف در بازار را انتخاب کنید. در قسمت بعدی انواع این دستورات و تفاوت هر کدام توضیح داده شده است.

6. بدهی مارجین معاملاتی در صرافی کوکوین را پرداخت کنید

پس از اتمام معامله و دریافت سود، باید بدهی خود را به صرافی کوکوین پرداخت کنید. بنابراین، می توانید جفت ارز معاملاتی خود را بفروشید و آن را به ارزی که از صرافی قرض گرفته اید تبدیل کنید. در این مرحله به بخش « Repay » مراجعه کنید.

 

در کادر " Repayment Rules " می توانید شرایط بازپرداخت وام را بررسی کنید.

اگر می خواهید ابتدا ارز قرض گرفته شده را پرداخت کنید، می توانید گزینه « Time Priority » را انتخاب کنید.

همچنین، اگر می‌خواهید ابتدا ارزهای با نرخ بهره بالاتر را پرداخت کنید، می‌توانید از گزینه « Interest rate priority » استفاده کنید.

در نهایت بر روی گزینه “ All ” کلیک کرده و “Confirm” را برای ثبت درخواست خود انتخاب کنید.

سخن پایانی

پلت فرم معاملاتی مارجین کوکوین به کاربران این امکان را می دهد تا با گرفتن وام و خرید دارایی های بیشتر، قدرت خرید و سرمایه خود را افزایش دهند. معاملات مارجین ریسک بیشتری نسبت به معاملات معمولی دارد و این نوع معاملات اهرمی برای مبتدیان توصیه نمی شود. زیرا بازار ارزهای دیجیتال غیرقابل کنترل تر از بازارهای سنتی است.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و کیف پول ارز دیجیتال کلیک کنید .

  • کریپتو لاور