کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

انواع معاملات در ByBit

در Bybit Exchange، در حال حاضر می‌توانید موقعیت‌های خرید و فروش را در نزدیک به 200 دارایی رمزنگاری ایجاد کنید. این ارزهای رمزپایه شامل بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، کاردانو (ADA)، اتریوم (ETH)، Chainlink (LINK)، Polkadata (DOT)، EOS (EOS)، Litecoin (LTC) و UniSwap (UNI) هستند. ریپل (XRP) و تزوس (XTZ). سایر ارزهای قابل معامله را می توانید در قسمت آتی خرید بیت از طریق این لینک مشاهده کنید.

انواع قراردادها یا معاملات در این پلتفرم عبارتند از:

معاملات دائمی یا دائمی معکوس (-BTC، -ETH، -EOS یا جفت حاشیه XRP)
معاملات دائمی یا دائمی USDT (با میخ مارجین)
معاملات آتی یا معکوس آتی (BTC - حاشیه)
در زیر هر یک از این معاملات مبادله بیت خرید را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

معاملات دائمی و آتی

معاملات دائمی به معنای باز کردن یک موقعیت بدون مبادله فوری دارایی پایه است. شما می توانید این موقعیت را تا زمانی که بخواهید باز نگه دارید. به شرطی که حاشیه کافی داشته باشید. معاملات آتی به معنای خرید یا فروش یک دارایی پایه در تاریخ معینی در آینده با قیمت از پیش تعیین شده است. اما در معاملات معمولی اینطور نیست و تاریخ انقضا وجود ندارد.

مهمترین تفاوت این دو معامله در زمان تسویه و تاریخ انقضا است. معاملات دائمی تاریخ انقضا ندارند، بنابراین به شما انعطاف بیشتری برای پیش بینی قیمت تسویه و زمان بستن معامله می دهد. در مقابل، معاملات آتی موقعیت شما را با قیمت آتی حفظ می کنند و در زمان انقضا با قیمت لحظه ای تسویه می شوند.

معاملات معکوس

معاملات یا قراردادهای معکوس از USD برای تایید مبلغ معامله و از ارزهای دیجیتال BTC، ETH، EOS یا XRP برای تعیین حاشیه، سود و زیان استفاده می کنند. هدف از این نوع روش تعیین مقدار در ByBit جلوگیری از ورود دستی Sat (مخفف Satoshi، کوچکترین واحد بیت کوین) است.

معاملات تتر دائمی (USDT) به USDT قیمت گذاری و تسویه می شود. استفاده از این دارایی سودمند است زیرا یک استیبل کوین دلار است، به این معنی که Tether Limited (شرکت صادرکننده آن) از توکن های در گردش خود با همان مقدار ذخایر دلار پشتیبانی می کند. به همین دلیل ارزش آن پایه محکمی دارد و مانند سایر ارزهای دیجیتال در معرض نوسانات شدید نیست.

بحث‌های زیادی پیرامون ارز دیجیتال تتر وجود دارد، اما به دلیل مقاومت ثابت شده در برابر نوسانات شدید قیمت، همچنان جذابیت خود را حفظ کرده است. بنابراین، اغلب به کاربران مبتدی توصیه می شود که از توکن USDT برای معامله در صرافی BuyBit استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد تجارت Perpetual USDT، امکان استفاده از آن برای تجارت تمام ارزهای رمزپایه ای است که در بالا ذکر کردیم.
آموزش باز و بسته شدن معاملات و ثبت سفارش در BuyBit
همانطور که گفتیم، دو نوع اصلی حساب لحظه ای و حساب مشتقه برای معامله در صرافی Buybit وجود دارد. در این قسمت نحوه باز و بسته شدن پوزیشن در بازارهای نقدی و مشتقه را آموزش می دهیم. ابتدا انواع سفارش ها را بررسی می کنیم.

انواع سفارشات در صرافی Baybit

چندین نوع مختلف سفارش در صرافی ByBit وجود دارد:

Limit: با این نوع سفارش می توانید تعداد معاملات، قیمت سفارش و اهرم را محدود کنید. یک سفارش محدود زمانی اجرا می شود که آخرین قیمت معامله شده به قیمت سفارش مشخص شده قبلی برسد.
بازار: در این دستور می توانید تعداد تراکنش ها و قیمت سفارش را مشخص کنید. اما بهترین قیمت در دفترچه سفارش تعیین کننده قیمت اعتصاب خواهد بود. شما می توانید از دستور بازار برای ورود و خروج فوری از بازار استفاده کنید و به سرعت به تغییر قیمت ها واکنش نشان دهید.
شرطی: زمانی که آخرین قیمت معامله شده به سطح قیمت اعتصاب شما برسد، این سفارش پیشرفته به طور خودکار ارسال می شود. دستور بازار مشروط بلافاصله اجرا می شود، اما دستور محدودیت مشروط در دفتر سفارش تا رسیدن زمان اجرا منتظر می ماند.

صرافی بای بیت چیست؟

  • ۰۲/۰۶/۱۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی