کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

۴۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال - Kraken - به هر شهروند اوکراینی که قبل از 10 مارس در این پلتفرم حساب باز کرده باشد، 1000 دلار بیت کوین می دهد. این طرح برای کمک به نیازمندان پس از آغاز «عملیات نظامی ویژه» روسیه در این کشور طراحی شده است.

حمایت کراکن از اوکراینی ها

فهرست شرکت‌ها، مکان‌های تجارت، و افرادی که تمام تلاش خود را برای کمک به رفاه اوکراین در طول جنگ جاری با روسیه انجام می‌دهند، همچنان در حال افزایش است. آخرین نمونه از صرافی کریپتو مستقر در ایالات متحده، Kraken است.

در اطلاعیه اخیر، کراکن فاش کرد که 1000 دلار بیت کوین به کاربران اوکراینی که قبل از 10 مارس ثبت نام کرده اند، اهدا خواهد کرد. شهروندان می توانند بلافاصله ارز دیجیتال را برداشت کنند، زیرا علاوه بر این، کراکن 1000 دلار اعتبار کراکن را توزیع می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان می توانند بدون هیچ هزینه ای تبدیل را انجام دهند.

به طور کلی، این شرکت گفت که بیش از 10 میلیون دلار دارایی دیجیتال را به شهروندان اوکراینی آسیب دیده اهدا خواهد کرد. Kraken امیدوار است این به عنوان یک مصالحه معقول تلقی شود زیرا قبلاً از مسدود کردن کاربران مستقر در روسیه خودداری می کرد. جسی پاول - مدیر عامل این پلتفرم - اظهار داشت:

 

ما امیدواریم که بتوانیم خدمات مالی حیاتی را در زمان نیاز به مشتریان خود در اوکراین و روسیه ارائه دهیم. رمزارز همچنان یک ابزار مهم بشردوستانه است، به ویژه در زمانی که بسیاری در سراسر جهان دیگر نمی توانند به بانک ها و متولیان سنتی متکی باشند.

متعاقباً، کراکن توضیح داد که 10 میلیون دلار کمک مالی برابر با کل هزینه های معاملاتی است که مشتریان مستقر در روسیه در ماه های اول سال 2022 پرداخت کرده اند. به این ترتیب، این شرکت از عرف آنها سودی نخواهد برد، که این روش دیگری برای نشان دادن مخالفت خود با ارتش است.

واکنش صرافی ها

در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین، معاون نخست‌وزیر دومی – میخایلو فدوروف – از پلتفرم‌های دارایی دیجیتال پیشرو خواست تا آدرس‌های بلاک چین کاربران روسی را مسدود کنند.

با این حال، بایننس و کراکن این درخواست را دنبال نکردند. اولی استدلال می‌کرد که «کریپتو به معنای ایجاد آزادی مالی بیشتر است» و چنین حرکتی می‌تواند با مفهوم صنعت مخالف باشد. همچنین پیشنهاد کرد که اکثر این حساب‌ها متعلق به افراد «بی گناه» است که هیچ ارتباطی با جنگ ندارند.

کراکن با توصیف بیت کوین و آلت کوین ها به عنوان تجسم ارزش های آزادی خواهانه موضع مشابهی اتخاذ کرد. پاول گفت به این ترتیب، مسدود کردن حساب‌های تمام مشتریان روسی اشتباه است.

از سوی دیگر، کوین بیس، 25000 آدرس بلاک چین روسی مرتبط با افرادی را که ظاهراً در فعالیت‌های غیرقانونی هستند، مسدود کرد.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

شبکه تتا چیست؟

پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری و پخش ویدیو سهم زیادی از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص داده‌اند. شرکت ها و خدماتی مانند یوتیوب بیشترین سود را از این بازار می برند. در همین حال، تولیدکنندگان محتوا که دلیل واقعی رشد این خدمات هستند، سود زیادی به دست نمی آورند. در همین حال، پلتفرم هایی برای از بین بردن این نابرابری به وجود آمده است.


شبکه تتا می خواهد این مشکل را با ارائه یک شبکه پخش ویدئو غیرمتمرکز حل کند. پلتفرم مذکور برای سازندگان محتوا، بینندگان و همه افرادی که در رشد شبکه سهیم هستند، جوایزی توزیع می کند. بنابراین، همه کاربرانی که به دموکراتیک کردن صنعت ویدیوی آنلاین کمک می کنند، می توانند از این پلت فرم غیرمتمرکز بهره مند شوند.

تتا یک شبکه بلاک چین مستقل با یک پروتکل منبع باز مانند بلاک چین اتریوم است که به توسعه دهندگان و مشارکت کنندگان اجازه می دهد تا برنامه های غیرمتمرکز (dApps) را روی آن بسازند. این شبکه با استفاده از فناوری بلاک چین، ویدئوها را به صورت غیرمتمرکز و همتا به همتا انتقال می‌داد.

در این شبکه، زمانی که کاربران ویدئویی را تماشا می‌کنند، بخشی از قدرت محاسباتی آن‌ها برای پخش مجدد همان ویدئو برای سایر کاربران استفاده می‌شود و در ازای آن توکن‌هایی به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. شبکه تتا قصد دارد با ارائه زیرساخت های غیرمتمرکز پخش ویدئو با هزینه کمتر نسبت به پلتفرم های رقیب، نسل بعدی فناوری سرگرمی باشد. این پلتفرم انتقال ویدیوی همتا به همتا قدرت خود را از کاربران می گیرد و از محتویات مختلفی مانند ورزش، فیلم، سریال و موسیقی پشتیبانی می کند.

اهداف شبکه تتا چیست؟

آمار نشان می دهد که کاربران روزانه 1 میلیارد ساعت ویدئو را تنها در یوتیوب تماشا می کنند. امروزه ایجاد و اشتراک گذاری ویدئوها و میم های اینترنتی به یک فرهنگ تبدیل شده است. اما ایجاد محتوا برای YouTube همیشه آسان نیست.

الگوریتم سخت گیرانه یوتیوب، سازندگان جدیدی را که مایل به پرداخت بیشتر نیستند نادیده می گیرد. حتی برخی از سازندگان محبوب یوتیوب نیز از این موضوع شاکی هستند، زیرا مجبورند هر روز محتوای جدیدی تولید کنند تا از افت بیننده خود جلوگیری کنند.

نکته دیگر این است که یوتیوب حدود 45 تا 55 درصد از درآمد سازندگان را به عنوان کارمزد دریافت می کند. مهمتر از آن، YouTube این قدرت را دارد که هر کانالی را که یک سازنده برای ایجاد آن سال‌ها سخت تلاش کرده است، صرفاً بر اساس ادعاهای نادرست یا مشکلات حق نسخه‌برداری حذف کند.

همچنین CDN ها، به خصوص در مناطقی از جهان که سرعت اینترنت پایین است، عموماً در بارگذاری و بافر کردن مشکل دارند. تقاضا برای کیفیت های چشمگیر مانند 4K در مناطق شهری، که یک گلوگاه در شبکه ایجاد می کند، مجموعه ای از این مشکلات را پیچیده می کند.

هدف اصلی تتا حل این مشکلات با ایجاد یک شبکه قوی و کارآمد است که می‌تواند درآمد بیشتری را برای سازندگان محتوا ایجاد کند و در عین حال به بینندگان خود پاداش دهد و همه را قادر می‌سازد تا با استفاده از یک شبکه جهانی از گره‌های غیرمتمرکز، تجربه پخش ویدیویی سریع‌تر و روان‌تری داشته باشند.

در واقع تتا می خواهد کیفیت محتوا را افزایش دهد و زمان بارگذاری ویدیوها را کاهش دهد. تتا دقیقاً در تقاطع فناوری بلاک چین و پخش ویدیو پدیدار شد. این شبکه زمانی ایجاد شد که پذیرش شبکه‌های همتا به همتا در حال افزایش بود و مشکلات پلتفرم‌های ویدیویی بیشتر آشکار شد.

تتا به مشتریان برای استفاده از این پلتفرم با ارز دیجیتال Tfuel پاداش می‌دهد. کاربران می توانند پهنای باند استفاده نشده را در شبکه Theta با دیگران به اشتراک بگذارند و در ازای آن پاداش Tfuel دریافت کنند.

از آنجایی که سیستم این شبکه غیرمتمرکز است، تمامی کاربران آن در سراسر جهان به یکسان به محتوا دسترسی دارند و زمان آپلود ویدیو برای همه آنها یکسان است. هزینه این روش پخش ویدئو بسیار کمتر از سایر خدمات است. زیرا برای بازی به سخت افزار گران قیمتی نیاز نخواهد بود.

همه می‌توانند از تتا برای پخش زنده، میزبانی محتوای VR و پخش جریانی ورزش و موسیقی استفاده کنند. توسعه دهندگان همچنین می توانند با استفاده از ویژگی قرارداد هوشمند تتا، نرم افزار غیرمتمرکز خود را بر روی بلاک چین توسعه دهند.

کیف پول های تتا

کیف پول ارز دیجیتال تتا کیف پول رسمی شبکه تتا است که می توانید سکه های دیجیتال THETA و TFUEL را در آن ذخیره کنید. این کیف پول در قالب نرم افزار اندروید و آی او اس برای انواع گوشی موبایل موجود می باشد. کیف پول Theta همچنین دارای یک برنامه افزودنی کروم است که می تواند بر روی مرورگر گوگل کروم نصب شود تا به نرم افزار غیرمتمرکز در بلاک چین دسترسی داشته باشید.

کیف پول های دیگر نیز از ارزهای دیجیتال Theta پشتیبانی می کنند که برخی از آنها عبارتند از: Ledger، Trezor، MattWallet، TrustWallet و Safepal. در مورد آنها در مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال صحبت کردیم.

نتیجه

قبل از ظهور بلاک چین، سرویس های بزرگی مانند یوتیوب انحصار صنعت استریم ویدئو را در اختیار داشتند و این خدمات بیشتر درآمد را از بازار استریم ویدئو ایجاد می کردند. در این میان فیلمسازان که نقش اصلی را در تولید محتوا دارند، چندان از این درآمد عایدشان نمی شود.

شبکه Theta با استفاده از فناوری بلاک چین، خدمات پخش ویدئو را به صورت غیرمتمرکز ارائه می‌کند تا سازندگان محتوا و بینندگان بتوانند سهم عادلانه‌ای از درآمد خود را به دست آورند. کاربران می توانند با ایجاد محتوای ویدیویی، اشتراک گذاری و پخش مجدد ویدیوها در شبکه، جوایزی دریافت کنند.

شرکت کنندگان در شبکه تتا به سه دسته تقسیم می شوند: گره های اعتبار سنجی، گره های نگهبان و گره های حاشیه ای. کمیته احراز هویت، تأیید اولیه تراکنش ها را انجام می دهد و سپس آنها را برای تأیید نهایی به استخر نگهداری می فرستد. اعضای جامعه در این شبکه از گره های برگ پشتیبانی می کنند. این گره ها به کاربران امکان تبدیل فرمت ها و پخش محتوای ویدیویی را می دهند و کاربران می توانند پهنای باند شبکه و قدرت محاسباتی را از طریق این گره ها به اشتراک بگذارند.

ارز دیجیتال تتا نقش مدیریتی را در این شبکه ایفا می کند و Tfuel مانند گاز در اتریوم است و برای پرداخت و پاداش برای شرکت کنندگان استفاده می شود.

همچنین، این شبکه ایجاد توکن‌های TNT-20 را برای تسهیل توسعه نرم‌افزارهای غیرمتمرکز و طراحی قراردادهای هوشمند روی بلاک چین خود امکان‌پذیر کرد. هدف تتا افزایش کیفیت پخش ویدیو برای همه کاربران در سراسر جهان با هر کیفیت اینترنتی با ایجاد یک سرویس غیرمتمرکز و همتا به همتا است و سازندگان و بینندگان در درآمد صنعت پخش ویدیو سهیم هستند.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

به نظر می رسد صرافی بحث برانگیز کریپتو، کراکن، صفحه ای را از کتاب بازی رقیب بایننس حذف می کند، زیرا تعیین دقیق جایی که این شرکت به آن می گوید را برای رگولاتورها سخت تر می کند.

در 6 آوریل، ریچی گرینبرگ، «فعال» راست‌گرای سانفرانسیسکو، بیانیه‌ای ادعایی از جسی پاول، رئیس صرافی کراکن را در توییتر منتشر کرد - اگرچه بیانیه پیوست به «جسی پاول» منتسب بود - و گفت که این شرکت «دفتر مرکزی کراکن را در خیابان مارکت در خیابان مارکت تعطیل کرده است. سانفرانسیسکو پس از آن که تعداد زیادی از کارمندان در مسیر رفت و آمد به دفتر مورد حمله، آزار و اذیت و سرقت قرار گرفتند.

«پاول» در ادامه به انتقاد از «برنامه دستگیری و رها کردن» دادستان منطقه SF، چسا بودین، که منجر به قتل های قابل پیشگیری متعدد افراد بیگناه شده است، پرداخت. سانفرانسیسکو ایمن نیست و تا زمانی که ما یک DA نداشته باشیم که حقوق شهروندان مطیع قانون را بالاتر از جنایتکاران خیابانی قرار دهد که به طرز غیرقابل قبولی از آنها محافظت می کند، امن نیست.

با توجه به اینکه گرینبرگ یک کمپین فراخوان را با هدف هدف قرار دادن Boudin رهبری می کند، در ابتدا مشخص نبود که بیانیه منتسب به "Powwel" قانونی باشد. با این حال، حساب توییتر شخصی پاول بعدا توییت گرینبرگ را بازنشر کرد، و سه روز بعد پاول یک کلیپ بازی ویدیویی را در توییتر منتشر کرد که شخصیتی را به تصویر می‌کشد که دارای اره برقی است که در حال قدم زدن در کوچه‌های تاریک است، یا چیزی که پاول ادعا می‌کند «مخلوط به خانه از دفتر در SF.”

صرافی ارزهای دیجیتال بعداً بیانیه‌ای به کوین تلگراف صادر کرد و گفت که علیرغم بسته شدن دفتر SF خود، این شرکت «هیچ برنامه‌ای برای ایجاد یک دفتر مرکزی جدید و رسمی جهانی ندارد». در ادامه بیانیه آمده است که «در حالی که ما [کراکن] هیچ برنامه ای برای تغییر وضعیت خود به عنوان یک نهاد مستقر در ایالات متحده نداریم، مکان مقر ما بر نحوه اداره کسب و کارمان تأثیری نمی گذارد».

جنایات سیاسی

با وجود تجربیات شخصی پاول، این موضوع که آیا جرایم محلی در حال افزایش است یا نه، قابل بحث است. داده های خود اداره پلیس سانفرانسیسکو نشان می دهد که میزان حمله، تجاوز جنسی و سرقت از سال 2019 تا 2021 کاهش یافته است. قتل، سرقت خودرو، دزدی و آتش سوزی افزایش یافته است، اما قتل و سرقت خودرو نیز در سایر شهرهای بزرگ کالیفرنیا در حال افزایش بوده است.

اساساً، نرخ کلی جرم و جنایت در سانفرانسیسکو برای سال 2021 کمتر از سطح قبل از همه‌گیری بود. منطقه میشن در سال 2021 نسبت به سال 2020، میزان جرایم خشونت آمیز و جرایم دارایی بیشتری را گزارش کرد، اما این اعداد در سال 2021 همچنان کمتر از سال 2019 بود.

با توجه به اینکه به نظر می رسد بیانیه کراکن در رسانه های محلی منتشر نشده است، بلکه در عوض برای یک نامزد ناکام برای شهرداری حزب جمهوری خواه با سخت گیری برای سرنگونی DA، سخت است که این را آخرین نمونه از اشتیاق پاول برای تزریق خود به سیاست ندانیم. گفتگوهایی که در آن استخوان ایدئولوژیکی برای چیدن دارد.

در اوایل سال جاری، علیرغم مخالفت اکثریت قریب به اتفاق کانادایی ها با اشغال غیرقانونی مرکز شهر اتاوا و محاصره غیرقانونی گذرگاه های مرزی که به طور قابل توجهی تجارت بین کانادا و ایالات متحده را مختل کرد، پاول دارایی های دیجیتالی را به جنبش موسوم به "کامیونر" کانادا اهدا کرد.

علیرغم بی‌علاقگی آشکار به قانون اکثریت وقتی که حساسیت‌های شخصی او را آزار می‌دهد، پاول یک نظرسنجی توییتری برای توجیه تصمیم کراکن در سال 2019 مبنی بر حذف بیت کوین SV (BSV) به عنوان یک گزینه معاملاتی، برگزار کرد، پس از آن صرافی 10 درصد کوتاهی مو را برای کاربرانی که BSV داشتند قبل از آن اعمال کرد. دارایی های آنها به اجبار منحل شد.

بنابراین، در حالی که فریسکوی پاول می‌تواند به طور قانونی مبتنی بر نگرانی‌های ایمنی باشد، می‌تواند به این دلیل باشد که او از صرف هزینه‌های کلان برای فضای اداری در یکی از بازارهای املاک و مستغلات کشور که بیش از حد داغ شده است، خسته شده است. یا شاید این فقط مقدمه ای برای گسست گسترده تر از ایالات متحده و محیط نظارتی فزاینده برای دارایی های دیجیتال باشد.

Kraken اولین صرافی نیست که از سانفرانسیسکو خداحافظی می کند، زیرا کوین بیس سال گذشته اعلام کرد که در حال بستن دفتر مرکزی Bay Area است که در سال 2012 تاسیس کرده بود. گفته می شود که این بخشی از استراتژی "اول از راه دور" کوین بیس با هدف "تضمین اطمینان" است. هیچ دفتری تبدیل به یک مقر رسمی نمی شود.»

این استراتژی «همه جا و هیچ کجا» در ابتدا توسط بایننس آغاز شد، که بنیانگذار آن Changpeng 'CZ' Zhao ادعا کرد که دفتر مرکزی Binance هر اتاق هتلی است که او و لپ‌تاپش در هر لحظه اشغال می‌کنند. این مزیت آشکار ایجاد سردرگمی عمده در حوزه قضایی زمانی بود که متوجه شویم چه کسی مسئول مهار اقدامات خلاف قانون شرکت است.

کراکن در گذشته به‌طور ناگهانی سایر حوزه‌های قضایی را کنار گذاشته است، از جمله گفتن سایونارا به ژاپن در سال 2018 به دلیل افزایش هزینه‌های مربوط به رعایت مقررات محلی. کراکن در نهایت دو سال بعد با زیرمجموعه جدید خود Payward Asia به ژاپن بازگشت و در نهایت با تنظیم‌کننده‌های مالی ژاپنی خوب شد.

کراکن همچنین در سال 2015 به جای کسب BitLicense که به صرافی ها امکان ارائه خدمات به محل اقامت محلی را می دهد، یک دونده از نیویورک انجام داد. در سال 2018، پاول از همکاری با تحقیقات دادستان کل نیویورک در مورد عملیات مبادله خودداری کرد. این امتناع باعث شد NYAG کراکن را در میان صرافی‌هایی قرار دهد که فاقد «ظرفیت‌های نظارت بازار» کافی هستند، که توانایی آنها را برای «محافظت از مشتریان در برابر دستکاری بازار و سایر سوء استفاده‌ها» محدود می‌کند.

 

در پاسخ، کراکن اعلام کرد که "محافظت در برابر دستکاری بازار ... برای اکثر معامله گران ارزهای دیجیتال مهم نیست"، دیدگاهی که احتمالاً برای بسیاری از معامله گران خبر بود. ماه بعد شاهد گزارشی از بلومبرگ در مورد معامله منطقی استیبل کوین بحث برانگیز Tether در Kraken بود که قویاً نشان می داد از این پلتفرم برای تجارت شستشو استفاده می شود.

پاول با توئیت برخی از سؤالات فلسفی «بی پاسخ» از جمله «چرا سزار [sic] از روبیکون عبور کرد؟» پاسخ داد؟ چه کسی این همه بستنی را خورد؟» پاول اضافه کرد که کراکن هنوز «هر گونه نقشه شیطانی برای لکه دار کردن منبع آب شهر با شستشوی تتر» را کشف نکرده است، اما ما تصور می کنیم وقتی واقعاً به دنبال آن نیستید، نادیده گرفتن آن آسان است.

سایر سوالات بی پاسخ پاول ممکن است بخواهد بپرسد: چرا بانکداران بریتانیا فکر می کنند کراکن به اندازه کافی برای دور نگه داشتن کلاهبرداران از پلتفرم خود کار نمی کند؟ آیا وقتی پاول به مصلحت می‌بیند، هنوز شخصاً درگیر کلاهبرداری بانکی می‌شود؟ و هنگامی که کلاهبرداری Tether سرانجام منفجر شد و بقیه بازار به طور مصنوعی متورم شده را با خود به پایین کشاند، آیا پاول در نهایت اعتراف می کند که توکن اشتباهی را در سال 2019 حذف کرده است؟

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

 

 

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

Turtlecoin یکی از آلت کوین هایی است که به احتمال زیاد آینده روشنی خواهد داشت. در این مقاله ابتدا ارز دیجیتال trtl را به طور کلی معرفی می کنیم و سپس موارد اضافی مانند کیف پول سکه trtl و آینده سکه trtl را بررسی می کنیم، بنابراین اگر به دنیای ارز دیجیتال و سود آلت کوین علاقه مند هستید Ha falls در عشق بد نیست با ارز دیجیتال Turtlecoin آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال Turtlecoin

Turtlecoin یکی از ارزهای دیجیتالی است که ابتدا برای مقاصد سرگرمی شروع به کار کرد، اما به دلیل ایده های جذاب و کاربردی خود باقی مانده و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. این ارز دیجیتال اخیرا رشد قیمتی در حدود 9000 درصد داشته است. داشتن حریم خصوصی بالا و سرعت تراکنش سریع از جمله ویژگی هایی است که Turtlecoin را محبوب کرده است. اگر می خواهید در مورد ارز دیجیتال Turtlecoin و توکن TRTL بیشتر بدانید، اطلاعات زیر به شما کمک می کند.
Turtlecoin یک ارز دیجیتال است که فعالیت خود را در سال 2017 آغاز کرد. توسعه دهندگان این پروژه به نام Bebop و Rocksteady می خواستند پروژه ای را با تمرکز بر فناوری و توسعه جامعه راه اندازی کنند. پروژه ای که برای استخراج، ICO یا بازاریابی نیاز به بودجه زیادی ندارد. آنچه در این پروژه حائز اهمیت است مواردی است که در حوزه فناوری در این بلاک چین استفاده شده است. در زیر در مورد سکه لاک پشت بیشتر توضیح خواهیم داد.

سهولت استخراج Turtlecoin

استخراج این ارز دیجیتال یکی از بزرگترین مشوق ها برای کاربران جدید برای ورود به Turtlecoin است. زمان بلوک کوتاه و پاداش بلاک معقول به این معنی است که ضرب سکه در TurtleCoin آسان است. اگر می خواهید آمار پاداش و سختی استخراج این سکه را به دست آورید، می توانید از اکسپلورر رسمی بلوک Turtlecoin استفاده کنید.

یکی دیگر از دلایل جذابیت این سکه، نگرش مخالف توسعه دهندگان آن به ASIC است. اگرچه Asics می‌تواند قدرت هش شبکه Turtlecoin را افزایش دهد، اما این به تمرکززدایی شبکه آسیب می‌زند و یافتن بلاک‌ها را برای ماینرهایی با CPU متوسط دشوار می‌کند. برای مقابله با این موضوع، توسعه دهندگان Turtlecoin اخیرا اقداماتی را برای محدود کردن استخراج ASIC انجام داده اند.
این در واقع همان روشی است که مونرو در پاسخ به همان تهدید اتخاذ کرد. استخراج لاک پشت بسیار ساده است. در حال حاضر، به دلیل رقابت شدیدی که در استخراج برخی از بلاک چین ها بر اساس الگوریتم PoW به وجود آمده است، این سادگی بسیار نادر است. شما می توانید TurtleCoin را با استفاده از پردازنده رایانه شخصی خود استخراج کنید.

کیف پول های معتبر ارز trtl

برای ذخیره این سکه میتوانید که کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنید که در زیر تعدادی از آنها را نام برده ابم:

کیف پول لجر نانو
کیف پول ترزور
کیف پول کوینومی

که در مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال آنها را معرفی کردیم.

چرا عرضه TurtleCoin اینقدر زیاد است؟

حداکثر توزیع 1 تریلیون سکه زیاد به نظر می رسد. آیا توزیع این مقدار سکه باعث کاهش ارزش TurtleCoin نمی شود؟ در پاسخ می توان گفت در حالی که تورتل کوین گردش سکه های بسیار زیادی دارد، اما برخلاف بیت کوین که می توان آن را به 8 رقم اعشار تقسیم کرد، تورتل کوین تنها دارای 2 رقم اعشار است و این باعث می شود که حجم گردش این سکه بسیار زیاد باشد. بالا به دلیل خوب.

نتیجه گیری و کلمات پایانی

Turtlecoin یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه بلاک چین است که در سال 2017 ایجاد و برای دسترسی عموم بر روی پلت فرم شبکه بلاک چین قرار گرفت. این ارز دیجیتال در ابتدا به عنوان یک میم اینترنتی ساخته شد و بیشتر برای سرگرمی در نظر گرفته شده بود، اما با گذشت زمان و استقبال زیاد کاربران، پیشرفت زیادی پیدا کرد. شبکه بلاک چین TurtleCoin بر اساس الگوریتم اجماع Proof-of-Work ساخته شده است و می تواند با پردازنده های CPU استخراج شود.

Turtlecoin یکی از آلتکوین هایی است که در سال گذشته افزایش قیمت قابل توجهی داشته است. امکاناتی مانند سرعت بالای تراکنش، حفظ حریم خصوصی، استخراج آسان و کیف پول های گرافیکی کاربرپسند باعث شده تا این ارز دیجیتال طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

تیم TurtleCoin برنامه های بسیار جالبی برای آینده این ارز دیجیتال دارد. در میان آنها، آنها قصد دارند قراردادهای هوشمند با حفظ حریم خصوصی، بلوک های سریع که نیازی به همگام سازی ندارند و یک شبکه پرداخت برای این ارز دیجیتال تنظیم کنند.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

کیف پول سخت افزاری SafePal S1

این کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری مانند کیف پول Ledger Nano S قابلیت اتصال با موبایل های اندروید و iOS را دارد. برای مدیریت دارایی های خود در این کیف پول، باید نرم افزار SafePal را روی آن نصب کنید. از مزایای این کیف پول سخت افزاری می توان به پشتیبانی از بیش از 10000 توکن و 20 بلاک چین اشاره کرد.

کیف پول SafePal S1 به شما امکان مدیریت، خرید، فروش و استفاده از شبکه Polygon و استفاده از شبکه اتریوم را از طریق ERC-20، BEP2 و BEP20 می دهد. این کیف پول به دلیل عملکرد عالی و قیمت مناسب به یکی از بهترین کیف پول ها برای اتریوم، بیت کوین و متیک تبدیل شده است.

کیف پول SafePal دارای مکانیزم خود تخریبی و ضد دستکاری است. این مکانیزم به صورت خودکار تمامی داده ها و کلیدهای خصوصی داخل کیف پول را در صورت بروز تهدید پاک می کند. این سیستم کیف پول خودکار از دارایی های شما در برابر هرگونه حمله آفلاین یا آنلاین محافظت می کند. البته پس از حذف حملات و حفظ دارایی های خود از این طریق، با وارد کردن عبارت بازیابی امکان بازیابی دارایی ها وجود دارد. از طریق آن، تمام دارایی ها به کیف پول بازگردانده می شوند.

مزایا و معایب کیف پول سخت افزاری SafePal S1

مزایا:

دارای دوربین برای خواندن بارکد
مکانیزم خود تخریبی و ضد دستکاری
پشتیبانی از 10000 توکن و 20 ارز بلاک چین
امکان تبدیل ارزها به تتر در کیف پول

معایب:

به روز رسانی نیاز دارد
برخی از بیت کوین ها را پشتیبانی نمی کند

مقایسه کیف پول سخت افزاری SafePal S1 و Ledger Nano S.

این کیف پول بسیار ارزان تر از کیف پول های زنجیره ای لجر است.
پل ایمن را می توان به گوشی نیز متصل کرد.
پشتیبانی از ارز بی نهایت
با اتصال کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ شارژ می شود.
20 روز شارژ برای 10 دقیقه استفاده روزانه
بایننس سرمایه گذار و پشتیبان این سبد است
دارای نمایندگی رسمی و انحصاری در ایران است و محصول اورجینال را دریافت خواهید کرد

چگونه یک کیف پول سخت افزاری SafePal S1 راه اندازی کنیم؟

راه اندازی و استفاده از کیف پول سخت افزاری SafePal S1 نسبتاً آسان است. شما باید Safe Paul را در سیستم یا تلفن همراه خود دانلود کنید و یک دستگاه جدید ایجاد کنید. سپس هشدارهای امنیتی را تایید کنید. سپس 24 کلمه بازیابی را برای ایجاد و استفاده از کیف پول خود وارد کنید.

داخل جعبه کیف پول سخت افزاری SafePal S1 چیست؟

در جعبه کیف پول سخت افزاری SafePal S1، محافظ صفحه، دفترچه راهنما، برچسب SafePal و کابل اتصال USB را خواهید دید.

چه ارزهایی را می توانیم در کیف پول سخت افزاری SafePal S1 نگه داریم؟

تاکنون حدود 10000 توکن و سکه در این کیف پول قابل ذخیره است و از 20 شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. ارزهای اصلی پشتیبانی شده توسط این کیف پول عبارتند از:

بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، کیهان (ATOM)، ترا (LUNA)، کوین بایننس (BNB)، چند ضلعی (MATIC)، پولکاداتا (DOT)، کاردانو (ADA)، زنجیره لینک (LINK) Shiba Inu (SHIB)، Litecoin (LTC)، Ripple (XRP)، Tron (TRX) و UniSwap (UNI).

آیا امکان دریافت مجدد کلمات کلیدی جدید وجود دارد؟

اگر پس از خرید کیف پول احساس می کنید که شخصی کلمات امن شما را دیده است، می توانید کیف پول خود را تنظیم مجدد کنید و کلمات کلیدی جدید دریافت کنید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

صرافی کراکن، یک صرافی بزرگ رمزنگاری آمریکایی، خرید Staked را اعلام کرده است، یک پلتفرم سهام‌داری غیرقانونی که سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا دارایی‌های خود را در دارایی‌های دیجیتال صادر شده بر اساس اثبات وجود بلاک‌چین‌های سهام، ترکیب کنند.

شرایط این معامله به طور عمومی فاش نشده است، با این حال، به گفته کراکن، "یکی از بزرگترین معاملات در تاریخ کریپتو" است.

کراکن در بیانیه‌ای گفت: «این خرید کاملاً مکمل پیشنهاد سهامداری موجود ما است و به همه مشتریان ما این امکان را می‌دهد تا در ارزهای دیجیتال خود جوایزی کسب کنند و در عین حال کنترل کامل بر دارایی‌های دیجیتال خود را حفظ کنند.

شرط بندی به فرآیند کسب درآمد غیرفعال در ارزهای دیجیتال بر اساس مکانیسم اجماع اثبات سهام اشاره دارد. این شامل کاربرانی است که دارایی های رمزنگاری خود را به شبکه تعهد می دهند تا به اعتبار تراکنش ها و ایمن تر کردن آن کمک کنند.

    همانطور که برای سال 2022 آماده می شویم، کراکن رشد و موفقیت مستمر خود را با گسترش شاخک "استکینگ" خود از طریق خرید Staked جشن می گیرد.

    داده‌های Staking Rewards نشان می‌دهد که در حال حاضر محبوب‌ترین دارایی‌های رمزنگاری برای سهام‌داری عبارتند از Solana، Ethereum 2.0، Cardano، Terra، Avalanche، Polkadot، Binance Coin، Algorand و Polygon.

یکی از ویژگی‌های کلیدی آخرین خرید کراکن این است که Staked دسترسی غیرقانونی به ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد، به این معنی که کاربران کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را دارند.

به گفته کراکن، صرافی به حق مشتریان خود برای حفظ حضانت بر رمزارز خود احترام می گذارد و از آن حمایت می کند، حتی اگر این امر گاهی با مبادلات مربوط به امنیت همراه باشد.

این شرکت افزود: "با این خرید، مشتریان ما اکنون گزینه های بیشتری در مورد نحوه مدیریت سرمایه خود در هنگام سرمایه گذاری با Kraken دارند."

تاریخچه خرید کراکن

Kraken که در اوایل امسال دهمین سالگرد خود را جشن گرفت، دارای سابقه طولانی خرید است، از جمله خرید پایانه های نموداری و معاملاتی در سوئیس CryptoWatch در سال 2017، شرکت خدمات مالی مستقر در لندن Crypto Facilities در سال 2018، و داده ها و اطلاعات بازار ارزهای دیجیتال. شرکت CryptoFinance.ai در سال 2019.

طبق گفته Kraken، Staked پنجمین خرید آن در سال 2021 است. صرافی مستقر در سانفرانسیسکو همچنین گفت که تا کنون در سال جاری تجارت سهام آن با حدود 950 درصد رشد به نزدیک به 16 میلیارد دلار رسیده است.

هفته گذشته همچنین شاهد راه‌اندازی Kraken Ventures بودیم، یک صندوق سرمایه‌گذاری مستقل به رهبری فارغ‌التحصیلان Kraken که شرکت‌ها و پروتکل‌های مرحله اولیه را هدف قرار می‌داد که موج بعدی نوآوری‌های ارزهای دیجیتال و فین‌تک را تقویت می‌کرد.

حوزه‌های تمرکز Kraken Ventures شامل زیرساخت‌های مالی، Web3، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پروتکل‌های رمزنگاری مصرف‌کننده، با Blockdaemon، Anchorage، Messari، Hashflow، Acala و pStake در میان شرکت‌هایی است که قبلاً از صندوق حمایت مالی دریافت می‌کنند.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

 

در 29 آوریل 2022، از طرف رایت و این شرکت‌های مرتبط، در فهرست مالکیت معنوی دادگاه‌های تجاری و دارایی انگلستان و ولز ثبت شده است. این شرکت حقوقی ادعا می‌کند که تنها اولین شرکت در لیست طولانی شکایت‌ها علیه سایر صرافی‌های پیشرو ارز دیجیتال است.

به گفته اونتیر، مدعیان بر این باورند که این پلتفرم‌ها سرمایه‌گذاران را به تجارت و سرمایه‌گذاری در یک «بیت‌کوین جعلی» تبلیغ و «تشویق» می‌کنند. حداقل، آنها از ترویج پیاده‌سازی نرم‌افزاری که «در سال 2017 ایجاد شد» سود برده‌اند.

آنها ادعا کردند که ارز دیجیتالی که بیشتر این سرمایه گذاران آن را به عنوان بیت کوین می شناسند، در واقع «هسته بیت کوین» است. بنابراین، آنها اضافه کردند که "تنها" ارز دیجیتالی که پروتکل "اصلی" BTC را پیاده سازی می کند "Bitcoin Satoshi Vision" (BSV) است. این سند موارد زیر را اضافه کرد:

 

مدعیان ادعا می کنند که این ارائه نادرست توسط Coinbase و Kraken منجر به سردرگمی دارندگان دارایی ارز دیجیتال در مورد صحت دارایی هایی شده است که بسیاری از آنها خریداری و معامله کرده اند.

BSC یک فورک بیت کوین کش (BCH) است که در عین حال فورک بیت کوین (BTC) است. این دارایی از ایده های متفاوت بین جامعه BCH متولد شد.

بر اساس این سند، رایت و نماینده حقوقی او به دنبال یک "حکم" هستند که می تواند بسته به حکم دادگاه، از پلتفرم های صرافی بزرگ برای ارائه بیت کوین به مشتریان خود جلوگیری کند. مدعیان معتقدند که پرونده آنها "احتمالاً چند صد میلیارد پوند ارزش دارد".

هدف نهایی رایت از شکایت جدید بیت کوین چیست؟

طبق این پست، رایت و نماینده قانونی او تلاش می‌کنند تا از برداشت‌های نادرست آینده در مورد بیت‌کوین و ماهیت عملیاتی واقعی آن جلوگیری کنند. سایمون کوهن، مدیر شرکت حقوقی گفت:

 

این اقدامات بدون شک برای بازار دارایی دیجیتال بازی را تغییر می دهد. به عبارت ساده، ادعای مدعیان این است که اگر دارایی دیجیتال شما به طور دقیق به پروتکل بیت کوین پایبند نباشد و به بلاک چین بیت کوین مرتبط باشد، بیت کوین نیست و نباید به این صورت به بازار عرضه شود یا به آن ارجاع داده شود.

کوهن ادعا می‌کند که «استدلال‌ها» در پشت این دعوی «سرراست و قابل تأیید هستند». این شرکت حقوقی نماینده رایت و شرکت‌هایش در پرونده‌های مختلف بوده است.

اینها شامل شکایت آنها علیه توسعه دهندگان هسته بیت کوین، علیه پیتر مک کورمک، میزبان پادکست "What Bitcoin Did"، علیه اتحاد پتنت باز کریپتو و دیگران است. رایت در بسیاری از دعاوی در سراسر فضا شرکت داشته است

Coinbase و Kraken هنوز در مورد این شکایت اظهار نظر نکرده اند. اندرو راسو، وکیل اینترنتی Web3، درباره احتمال اینکه این مورد می تواند BTC را مجبور به خروج از مبادلات کند، به بیت کوینیست گفت:

 

من فکر نمی‌کنم این تحقیق این باشد که آیا رایت می‌تواند از ارائه دارایی‌هایی که با پروتکل بیت‌کوین مطابقت ندارند توسط پلتفرم‌های صرافی جلوگیری کند - بلکه معتقدم ادعاهای او استدلال جالبی را در مورد انواع دارایی‌هایی که در حال حاضر در این

دارایی‌ها ارائه می‌شوند ارائه می‌کند.

 

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

شبکه بلاک چین Oasis در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. به لطف جامعه بزرگ و قوی حامیان و توسعه دهندگان، این شبکه توانسته است در مدت زمان کوتاهی پتانسیل فوق العاده خود را آشکار کند. با توسعه شبکه، توکن مادر آن، رز (ROSE) نیز رشد چشمگیری داشته و توانسته توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند. بنابراین، در این مقاله قصد داریم بهترین کیف پول‌ ارز دیجیتال رز را بررسی کنیم.

معرفی بهترین کیف پول های رمزنگاری شده

نماد رز با مجموعه ای از بهترین ویژگی های ممکن ارائه می شود. اگر به فناوری شبکه بلاک چین و ارزهای دیجیتال علاقه مند هستید، با این توکن می توانید کارهای مختلفی مانند پرداخت هزینه تراکنش در شبکه Oasis، کسب درآمد از طریق استیکینگ و تجارت با سایر ارزهای دیجیتال و توکن های دیجیتال در سایر صرافی ها را انجام دهید. به عبارت دیگر، توکن رز می تواند علاوه بر ارزش ذخیره سازی، به عنوان توکن نیز مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، برای ذخیره این توکن، به یک کیف پول دیجیتالی نیاز دارید که از آن پشتیبانی کند.

ارز دیجیتال صورتی را می توان در اکثر صرافی های معتبر خریداری و ذخیره کرد. با این حال، همیشه بهتر است دارایی های دیجیتال خود را در یک کیف پول اختصاصی ذخیره کنید. در زیر نمونه هایی از بهترین کیف پول های رمزنگاری رز را ارائه می دهیم و ویژگی های هر یک از این محصولات را بررسی می کنیم. ما سعی کرده ایم محصولاتی که ارائه می کنیم برای همه کاربران با سلیقه های مختلف مناسب باشد. در زیر نحوه ذخیره ارز دیجیتال ROSE در هر یک از این کیف پول ها را به شما آموزش می دهیم. محصولات هدف ما عبارتند از:
کیف پول سخت ‌افزاری لجر (Ledger)
کیف پول RockX Wallet
 Chorus One Anthem Wallet
کیف پول موبایلی Bitpie

کیف پول نرم افزاری برای ذخیره سکه های صورتی دیجیتال

اگر می خواهید رز توکن را با استفاده از یک کیف پول ارز دیجیتال رایگان ذخیره کنید، نرم افزار و کیف پول آنلاین انتخاب مناسبی برای شما هستند. کیف پول های آنلاین اغلب رایگان و راحت تر از کیف پول های سخت افزاری هستند. اما به خاطر داشته باشید که کیف پول های نرم افزاری کمترین سطح امنیت را در مقایسه با کیف پول های سخت افزاری ارائه می دهند. با این حال، اگر ارزش سرمایه شما خیلی زیاد نیست و قصد دارید ارز دیجیتال را امتحان کنید، یک کیف پول آنلاین امن احتمالا گزینه خوبی است.

Oasis Network همچنین از برخی کیف پول های آنلاین برای افزایش انعطاف پذیری و رسیدن به حداکثر تعداد کاربران پشتیبانی می کند. در این میان دو کیف پول RockX Wallet و Chorus One Anthem Wallet نسبت به سایر گزینه های موجود از امنیت و کارایی بالاتری برخوردارند و به همین دلیل در لیست بهترین کیف پول های رمزنگاری رز قرار گرفتند. همچنین این دو کیف پول آنلاین قابلیت ادغام با کیف پول سخت افزاری لجر را دارند و در صورت تمایل می توانید پس از خرید کیف پول سخت افزاری لجر، دارایی های دیجیتال موجود در آنها را به راحتی به کیف پول جدید خود منتقل کنید.

این دو کیف پول دیجیتال آنلاین رابط کاربری ساده ای دارند و به راحتی می توانید دارایی های خود را روی آن مدیریت کنید.
اگر از طرفداران استفاده از کیف پول موبایل هستید، اپلیکیشن Bitpie می تواند به شما امکان ذخیره و مدیریت توکن Rose خود را در هر زمان و هر مکان ارائه دهد. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است و بدون هیچ مشکلی در هر دو نسخه قابل استفاده است.

با این کیف پول موبایل، امکان تولید یک آدرس سفارشی در شبکه بلاک چین Oasis وجود دارد. برخلاف سایر کیف پول‌ها که نیاز به وارد کردن یک آدرس از پیش تولید شده از شبکه بلاک چین دارند، در کیف پول رمزنگاری Rose می‌توانید همه چیز را از ابتدا شروع کنید. علاوه بر این، کیف پول Bitpie به شما امکان ذخیره و مدیریت سایر دارایی های محبوب مانند بیت کوین، اتریوم و تتر را می دهد.

آخرین سخن

در این مقاله بهترین کیف پول های رمزنگاری رز را در هر سه نوع آنلاین، سخت افزاری و موبایلی معرفی و بررسی کرده ایم. شما می توانید با توجه به سلیقه و ترجیح شخصی خود از هر یک از این کیف پول های رمزنگاری شده استفاده کنید و به راحتی توکن رز سودآور را در حساب خود مدیریت کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید .

آموزش صرافی کوکوین

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

 

سناریو این است که کاربر 1 در Kraken.com است و کاربر 2 یک کیف پول سخت افزاری (جدید) دارد. در واقعیت، کاربر 1 می‌تواند در نقطه‌ای از جهان در رایانه‌ای متفاوت از کاربر 2 باشد. کیف پول سخت‌افزاری برای دریافت یا تأیید تراکنش لازم نیست متصل باشد. رایانه یک تبلت Microsoft Windows Surface Pro 4 با ویندوز 10 است. کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S از ledgerwallet.com است.

کاربر 1: کاربر 1 از طریق مرورگر مایکروسافت اج به kraken.com دسترسی پیدا کرد و با نام کاربری، رمز عبور و Google Authenticator (دو عاملی) وارد سیستم شد. او هزینه (در این مورد 0.001 بیت کوین) را پرداخت می کند و بیت کوین ها (در این مورد 0.004 بیت کوین) را به آدرس ارائه شده (تلفن، ایمیل و غیره) توسط کاربر 2 منتقل می کند.

معامله اکنون کامل شده است. کاربر 2 نیازی به انجام هیچ اقدام دیگری ندارد. کاربر 2 می تواند تراکنش را با باز کردن کیف پول خود تأیید کند:

کاربر 2: کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano S با رابط‌های کیف پول ارزهای دیجیتال خود کار می‌کند: Ledger Apps (برنامه‌های رایگان Google Chrome). کاربر 2 قبلاً برنامه Google Chrome "Ledger Wallet Bitcoin" را از LedgerWallet.com روی تبلت نصب کرده است. کاربر 2 برنامه «Ledger Wallet Bitcoin» را روی تبلت راه اندازی می کند. کاربر 2 کیف پول سخت افزاری را از طریق USB متصل می کند. این همچنین بر روی کیف پول سخت افزاری کار می کند. کاربر 2 با فشار دادن دکمه های روی کیف پول سخت افزاری (نه روی کامپیوتر) و انتخاب اعداد مناسب پین خود را در کیف پول سخت افزاری فیزیکی وارد می کند. سپس کیف پول بیت کوین (و نه اتریوم) را روی کیف پول سخت افزاری انتخاب می کند.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید .

 

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

شبکه Oasis یک پلت فرم قرارداد هوشمند مالی باز متمرکز بر حریم خصوصی است که با Cosmos SDK ساخته شده است. این پروژه برنامه‌ها و سرویس‌هایی را اولویت‌بندی می‌کند که بر بهبود حریم خصوصی داده‌ها و حفظ ناشناس بودن کاربران تمرکز دارند. هدف این پلتفرم با جداسازی لایه اجماع از لایه اجرای قرارداد و همچنین ایجاد یک رابط یکپارچه برای اتصال دو لایه است. لایه اجماع به شکل قطبی با استفاده از مکانیزم اثبات مبدأ یا نقطه فروش برای ایمن سازی شبکه و همچنین ایجاد اجماع در مورد اعتبار تراکنش ها کار می کند. لایه اجرا شامل چندین اجرای موازی به نام Para Times برای برآوردن نیازهای محاسباتی تخصصی است که هر کدام به طور مستقل به لایه اجماع متصل هستند. این مدل شبیه بهمن‌ها است که چندین زیرشبکه را ارائه می‌کنند، یا اینکه چگونه زنجیره‌های مستقل و موازی در پولکادوت امن و متصل می‌شوند. از آنجایی که Oasis از کیت توسعه Cosmos استفاده می کند، پس از راه اندازی پروتکل ارتباطات بین بلاک چین یا IBC، در نهایت می تواند به اکوسیستم گسترده تر بلوک های مبتنی بر کیهان متصل شود.

آزمایشگاه Oasis به عنوان توسعه‌دهنده اصلی شبکه Oasis در سال 2018 توسط داون سانگ، استاد دانشگاه کالیفرنیا، برکلی تأسیس شد. تیم توسعه 45 میلیون دلار سرمایه گذاری از a16z Crypto، PolyChain Capital و Binance Labs برای پوشش هزینه های اولیه توسعه دریافت کرده است.

ماموریت Oasis

شبکه Oasis که برای نسل بعدی فناوری بلاک چین ساخته شده است، اولین پلتفرم بلاک چین با قابلیت حفظ حریم خصوصی برای تجارت باز و تجارت مبتنی بر داده است. شبکه Oasis در ترکیب با توان عملیاتی بالا و معماری ایمن، می‌تواند از امور مالی غیرمتمرکز مقیاس‌پذیر و خصوصی پشتیبانی کند و با گسترش مالی توزیع‌شده فراتر از مرزهای معامله‌گران و پذیرندگان اولیه و در دسترس‌تر کردن آن برای عموم مردم، انقلابی در صنعت ایجاد می‌کند. خواهد ساخت. نه تنها ویژگی‌های منحصر به فرد این شبکه می‌تواند امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi را بازتعریف کند، بلکه می‌تواند نوع جدیدی از دارایی دیجیتال به نام نشانه‌های داده ایجاد کند که کاربران را قادر می‌سازد داده‌هایی را که جمع‌آوری می‌کنند کنترل کنند. در برنامه های کاربردی، که بعدا منجر به ایجاد اولین اقتصاد مسئول داده محور می شود. از آنجایی که این شبکه از قراردادهای هوشمند محرمانه پشتیبانی می کند و از مزایای آنها بهره می برد، داده ها در طول پردازش خصوصی باقی می مانند. این امر محرمانه بودن کلی داده ها را در بلاک چین تضمین می کند و راه را برای اجرای برخی خدمات مالی غیرمتمرکز مانند وام های تضمین شده هموار می کند.

حل تعارض یک تکنیک محاسباتی قابل تأیید است که توسط شبکه Oasis برای تأیید اجرای ParaTime استفاده می شود. این فناوری اجازه می دهد تا کمیسیون های ParaTime کمتری داشته باشد و به یک ضریب ضرب کوچکتر با همان سطح امنیتی نیاز دارد که به گفته توسعه دهندگان این مدل نسبت به مدل های ParaChian کارایی بیشتری دارد. انتخاب تصادفی گره‌های محاسباتی از یک گروه برای تشکیل کمیته‌های محاسباتی و تنها در صورتی نتایج را می‌پذیرد که همه اعضای کمیته روی دو ویژگی کلیدی فناوری توافق کنند. در صورت وجود مغایرت در حساب‌های گره‌های اعضای کمیته، پروتکل جداگانه‌ای به نام «رزولوشن کنتراست» فعال می‌شود و به عنوان پارامتر ایمنی دیگر عمل می‌کند.

Oasis می‌تواند چندین شکل مختلف از فناوری محاسبات مخفی را با استفاده از پلتفرم انعطاف‌پذیر ParaTime پشتیبانی کند. این شبکه همچنین از تعدادی ابزار و SDK برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت برنامه ها پشتیبانی می کند. این پلتفرم همچنین از قراردادهای هوشمند موجود در RUST پشتیبانی می کند و همچنین با داشتن ParaTime سازگاری با اتریوم را ارائه می دهد که توسعه دهندگان می توانند از آن برای انتقال قراردادهای خود به Oasis بدون تغییرات گسترده در توکن های خود استفاده کنند. علاوه بر این، توسعه دهندگان می توانند فایل های اجرایی شبکه Oasis را با استفاده از عبارات شبکه اتریوم موجود مانند Truffle و MataMask توسعه دهند.

نقشه راه Oasis

در نوامبر 2019، آزمایشگاه Oasis اولین شبکه آزمایشی Oasis را پیاده‌سازی کرد که به کاربران اجازه می‌داد گره‌هایی با قابلیت‌های شبکه محدود ایجاد کنند.

در ژانویه 2020، شبکه آزمایشی Oasis و مشوقی به نام The Quest معرفی شد که با ایجاد مسابقه ای برای حمله به شبکه و یافتن باگ ها و آسیب پذیری ها به شرکت کنندگان پاداش می داد. البته، کاربران همچنین می توانند با آزمایش پروتکل های شرط بندی پاداش دریافت کنند.

در ژوئن 2020، Oasis شبکه آزمایشی Amber را به عنوان اولین نامزد شبکه اصلی خود معرفی کرد. این شبکه شامل تمام ویژگی های اصلی شبکه اصلی مانند اجرای بازی های موازی و پاراتایم می باشد که همگی از نقاط تمرکز شبکه تست انگیزشی کوئست بودند. شبکه Amber به کاربران بالقوه گره‌ها این امکان را می‌دهد تا قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی، در سمت کاربر یا مشتری راه‌اندازی کنند. بنیاد Oasis سرانجام این شبکه را تشویق کرد و 50 درصد از توکن های ذخیره خود را برای اعتبارسنجی این شبکه هزینه کرد. نسخه بتا mainnet در اکتبر 2020 معرفی شد.

استخراج، معامله و سرمایه گذاری بر روی ROSE

توکن اصلی این شبکه ROSE است، تعداد سکه های در گردش 1.5 میلیارد و حداکثر تعداد سکه ها به 10 میلیارد محدود شده است. در زمان معرفی شبکه اصلی Oasis، حدود 8.05 میلیارد ROSE بین مالکان، بنیانگذاران و اعضای جامعه فعلی توزیع شده است، یعنی 23.0٪ از این سکه ها به حامیان، 22.5 به اعضای جامعه و اکوسیستم، 20.0٪ به مشارکت کنندگان اصلی، 10٪ به حامیان پروژه و 5.0٪ طلا نیز برای شرکا. 19.5٪ باقیمانده به عنوان پاداش به تایید کنندگان و مشارکت کنندگان برای ایمن کردن شبکه استفاده تعلق می گیرد.

در ادامه درمورد کیف پول ارز دیجیتال Rose صحبت میکنیم.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید .

آموزش صرافی کوکوین

  • کریپتو لاور