کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

Turtlecoin یکی از آلت کوین هایی است که به احتمال زیاد آینده روشنی خواهد داشت. در این مقاله ابتدا ارز دیجیتال trtl را به طور کلی معرفی می کنیم و سپس موارد اضافی مانند کیف پول سکه trtl و آینده سکه trtl را بررسی می کنیم، بنابراین اگر به دنیای ارز دیجیتال و سود آلت کوین علاقه مند هستید Ha falls در عشق بد نیست با ارز دیجیتال Turtlecoin آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال Turtlecoin

Turtlecoin یکی از ارزهای دیجیتالی است که ابتدا برای مقاصد سرگرمی شروع به کار کرد، اما به دلیل ایده های جذاب و کاربردی خود باقی مانده و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. این ارز دیجیتال اخیرا رشد قیمتی در حدود 9000 درصد داشته است. داشتن حریم خصوصی بالا و سرعت تراکنش سریع از جمله ویژگی هایی است که Turtlecoin را محبوب کرده است. اگر می خواهید در مورد ارز دیجیتال Turtlecoin و توکن TRTL بیشتر بدانید، اطلاعات زیر به شما کمک می کند.
Turtlecoin یک ارز دیجیتال است که فعالیت خود را در سال 2017 آغاز کرد. توسعه دهندگان این پروژه به نام Bebop و Rocksteady می خواستند پروژه ای را با تمرکز بر فناوری و توسعه جامعه راه اندازی کنند. پروژه ای که برای استخراج، ICO یا بازاریابی نیاز به بودجه زیادی ندارد. آنچه در این پروژه حائز اهمیت است مواردی است که در حوزه فناوری در این بلاک چین استفاده شده است. در زیر در مورد سکه لاک پشت بیشتر توضیح خواهیم داد.

سهولت استخراج Turtlecoin

استخراج این ارز دیجیتال یکی از بزرگترین مشوق ها برای کاربران جدید برای ورود به Turtlecoin است. زمان بلوک کوتاه و پاداش بلاک معقول به این معنی است که ضرب سکه در TurtleCoin آسان است. اگر می خواهید آمار پاداش و سختی استخراج این سکه را به دست آورید، می توانید از اکسپلورر رسمی بلوک Turtlecoin استفاده کنید.

یکی دیگر از دلایل جذابیت این سکه، نگرش مخالف توسعه دهندگان آن به ASIC است. اگرچه Asics می‌تواند قدرت هش شبکه Turtlecoin را افزایش دهد، اما این به تمرکززدایی شبکه آسیب می‌زند و یافتن بلاک‌ها را برای ماینرهایی با CPU متوسط دشوار می‌کند. برای مقابله با این موضوع، توسعه دهندگان Turtlecoin اخیرا اقداماتی را برای محدود کردن استخراج ASIC انجام داده اند.
این در واقع همان روشی است که مونرو در پاسخ به همان تهدید اتخاذ کرد. استخراج لاک پشت بسیار ساده است. در حال حاضر، به دلیل رقابت شدیدی که در استخراج برخی از بلاک چین ها بر اساس الگوریتم PoW به وجود آمده است، این سادگی بسیار نادر است. شما می توانید TurtleCoin را با استفاده از پردازنده رایانه شخصی خود استخراج کنید.

کیف پول های معتبر ارز trtl

برای ذخیره این سکه میتوانید که کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنید که در زیر تعدادی از آنها را نام برده ابم:

کیف پول لجر نانو
کیف پول ترزور
کیف پول کوینومی

که در مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال آنها را معرفی کردیم.

چرا عرضه TurtleCoin اینقدر زیاد است؟

حداکثر توزیع 1 تریلیون سکه زیاد به نظر می رسد. آیا توزیع این مقدار سکه باعث کاهش ارزش TurtleCoin نمی شود؟ در پاسخ می توان گفت در حالی که تورتل کوین گردش سکه های بسیار زیادی دارد، اما برخلاف بیت کوین که می توان آن را به 8 رقم اعشار تقسیم کرد، تورتل کوین تنها دارای 2 رقم اعشار است و این باعث می شود که حجم گردش این سکه بسیار زیاد باشد. بالا به دلیل خوب.

نتیجه گیری و کلمات پایانی

Turtlecoin یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه بلاک چین است که در سال 2017 ایجاد و برای دسترسی عموم بر روی پلت فرم شبکه بلاک چین قرار گرفت. این ارز دیجیتال در ابتدا به عنوان یک میم اینترنتی ساخته شد و بیشتر برای سرگرمی در نظر گرفته شده بود، اما با گذشت زمان و استقبال زیاد کاربران، پیشرفت زیادی پیدا کرد. شبکه بلاک چین TurtleCoin بر اساس الگوریتم اجماع Proof-of-Work ساخته شده است و می تواند با پردازنده های CPU استخراج شود.

Turtlecoin یکی از آلتکوین هایی است که در سال گذشته افزایش قیمت قابل توجهی داشته است. امکاناتی مانند سرعت بالای تراکنش، حفظ حریم خصوصی، استخراج آسان و کیف پول های گرافیکی کاربرپسند باعث شده تا این ارز دیجیتال طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

تیم TurtleCoin برنامه های بسیار جالبی برای آینده این ارز دیجیتال دارد. در میان آنها، آنها قصد دارند قراردادهای هوشمند با حفظ حریم خصوصی، بلوک های سریع که نیازی به همگام سازی ندارند و یک شبکه پرداخت برای این ارز دیجیتال تنظیم کنند.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • ۰۱/۰۹/۲۹
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی