کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال آموزش واریز و برداشت MEXC هستید، این مقاله از کلینیک سرمایه را دنبال کنید. MEXC یکی از معدود صرافی هایی است که دسترسی کاربران ایرانی به پلتفرم خود را به دلیل تحریم ها محدود نکرده است. به همین منظور موضوع این مقاله را به آموزش واریز و برداشت در صرافی MEXC اختصاص داده ایم.

مکسی به عنوان یک صرافی معتبر، طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد که می تواند نیازهای بسیاری از کاربران ایرانی بازار ارزهای دیجیتال را برآورده کند. در زیر پس از مروری کوتاه بر این صرافی، تاریخچه آن و خدماتی که در حال حاضر ارائه می دهد، نحوه واریز و برداشت در صرافی MEXC را به شما آموزش خواهیم داد. بورس

اوراق بهادار MEXC

Maxi Exchange در سال 2018 با نام اصلی Maxi Global (MEXC Global) راه اندازی شد. این صرافی در حال حاضر به بیش از ده میلیون کاربر از سراسر جهان و بیش از 170 کشور مختلف خدمات می دهد.

از آنجایی که احراز هویت در این پلتفرم اجباری نیست و دسترسی کاربران ایرانی به آن با تحریم ها محدود نمی شود، فعالان بازار ارزهای دیجیتال ایرانی نیز از جمله کاربران آن هستند. کاربرانی که تعداد آنها بیش از ده میلیون نفر تخمین زده می شود.

آموزش واریز و برداشت در صرافی MEXC

پس از ثبت نام در مکسی اکسچنج، امکان واریز و برداشت پول و انجام انواع تراکنش های ارز دیجیتال را خواهید داشت. برای واریز ارزهای رمزنگاری شده در Maxi Exchange کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

نحوه واریز به پلتفرم موبایل MEXC
پس از ورود به حساب کاربری خود، مطابق شکل زیر از طریق مرورگر یا اپلیکیشن موبایل خود، "Wallets" را از گوشه سمت راست انتخاب کنید. وقتی وارد صفحه جدید می شوید، سه گزینه خواهید داشت:

سپرده
عقب نشینی
دگرگونی
با انتخاب گزینه "سپرده" می توانید کیف پول Maxi خود را شارژ کنید.
در صفحه جدیدی که باز می شود، می توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می کنید در بالای صفحه برای راحتی کاربران گروهی از ارزهای رمزنگاری شده محبوب و پرکاربرد قرار داده شده است. آیکون هایی مانند:

بیت کوین (BTC)
تتر (USDT)
اتر
و غیره…
در بخش کریپتو نیز می توانید در صورت نیاز سایر ارزهای رمزنگاری شده را از لیست ارائه شده بیابید و انتخاب کنید. پس از انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر به صفحه جدیدی جهت انتخاب شبکه مورد نظر هدایت می شوید. همانطور که مشاهده می شود شبکه های موجود در این بخش شامل موارد زیر است:

شبکه TRC20
شبکه BEP20
شبکه ERC20
و سایر شبکه های قابل دسترسی
اکنون کافیست در صفحه جدید روی گزینه "Click to generate address" کلیک کنید تا کلید عمومی یا آدرس شما تولید شود. در بالای صفحه، ارز دیجیتالی قرار دارد که قرار است ارسال شود و در قسمت شبکه نیز می توانید نام شبکه ای را که در مرحله قبل انتخاب کرده اید، مشاهده کنید.

حداقل مبلغ سپرده نیز بر اساس نوع ارز دیجیتالی که انتخاب می کنید قابل مشاهده است. مبلغ توکن سپرده شما باید بیشتر از این مقدار باشد تا واریز انجام شود و وجه در حساب باشد. پس از کلیک بر روی "Tap to generate address" پیامی را مشاهده خواهید کرد.

در این پیام آمده است که آدرس مورد نظر به همان شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیلی که هنگام ثبت نام در مکسی وارد کرده اید ارسال شده است. لازم است اطلاعات تراکنش را در پیام ارسال شده به آدرس ایمیل خود مشاهده کرده و در صورت وجود هرگونه مغایرت یا مشکل، مشکل را با خدمات مشتریان مکسی در میان بگذارید. با فعال کردن علامت، این پیام به مدت سی روز برای شما ظاهر نمی شود.

اگر پیام درخواستی به آدرس ایمیل شما ارسال نشده است، می توانید برای ارسال مجدد روی "ارسال مجدد" کلیک کنید. در صورت ارسال و تایید جزئیات تراکنش کافی است بر روی گزینه "تایید" کلیک کنید.
در صفحه ای که ظاهر می شود، آدرس کیف پول Maxi شما ارائه می شود. می توانید آدرس مورد نظر را از قسمت «ذخیره کد QR» ذخیره کنید یا از طریق گزینه «اشتراک گذاری آدرس» به اشتراک بگذارید. این پست برای زمانی است که افراد دیگری در حال واریز وجه هستند و شما می خواهید آدرس را برای آنها ارسال کنید.

علاوه بر این، امکان کپی حداکثر آدرس از قسمت کپی نیز وجود دارد که با دو کادر تو در تو نشان داده شده است. پس از کلیک بر روی آیکون کپی، پیام "اطلاعات کپی شده است" ظاهر می شود که نشان می دهد آدرس کپی شده است.

اکنون می توانید آدرس کپی شده را در قسمت آدرس برداشت کیف پول اصلی وارد کرده و وجه آن را به حساب MXC خود واریز کنید. در گوشه سمت راست بالای این صفحه، سابقه واریز و برداشت نیز موجود است.

نحوه واریز در صرافی MEXC با استفاده از رایانه

در آموزش واریز و برداشت MEXC با موبایل مراحل واریز را از طریق اپلیکیشن Maxi Exchange توضیح دادیم. اگرچه کل فرآیند یکسان است، اما سپرده گذاری در یک مرورگر دسکتاپ در برخی جزئیات کمی متفاوت است.
برای استفاده از حساب Mexi در لپ تاپ یا رایانه شخصی و واریز و برداشت به صرافی MEXC، ابتدا باید وارد وب سایت صرافی به آدرس www.mexc.com شوید و پس از ورود به بخش "کیف پول" در گوشه سمت راست با اطلاعات شما را در بالا ببینید سپس از تب باز شده گزینه Overview را انتخاب کنید.

همانطور که می بینید، این صفحه موجودی حساب Maxi شما را نشان می دهد. علاوه بر این، تاریخچه تراکنش ها، سپرده ها و دارایی های دیجیتال شما نیز قابل مشاهده است و گزینه های زیر نیز در همین صفحه موجود است:

سپرده
عقب نشینی
ارسال می کند
دگرگونی
و بیشتر
هنگامی که گزینه "سپرده" انتخاب می شود، صندوق ارز دیجیتال مورد نظر و شبکه انتخابی در همان صفحه نمایش داده می شوند که در زیر نشان داده شده است:

کافی است در کادر مقابل «Select Crypto» ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب کرده و در کادر مقابل «Network» شبکه مورد نظر خود را مشخص کنید.

همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، آدرس شما برای واریز وجه به حساب مکسی به راحتی ایجاد شده و قابل کپی است. همچنین در این صفحه، حداقل مبلغ سپرده بر اساس نوع ارز دیجیتالی که انتخاب می کنید قابل مشاهده است.

نحوه برداشت از صرافی موبایل MEXC
برای برداشت پول از حساب مکسی نیز به قسمت «کیف پول ها» می رویم. این بار در صفحه مربوطه گزینه 'Withdraw' را انتخاب کرده و وارد فرآیند برداشت Maxi می شویم.

در صفحه باز شده، توکن هایی که در حال حاضر در اکانت مکسی شما وجود دارند قابل مشاهده هستند. با تعیین کد مورد نیاز به صفحه جدیدی می روید که اطلاعات مربوط به تراکنش برداشت در آن ثبت می شود.

لازم است در قسمت «آدرس برداشت» آدرس مقصد، در قسمت «شبکه ها» شبکه ای که قرار است تراکنش روی آن انجام شود و در قسمت «وارد مبلغ برداشت» مبلغ تراکنش را وارد کنید. کد

در صورت نیاز به توضیح می توانید آن را در قسمت «یادداشت های برداشت» بنویسید. البته این اختیاری است و اجباری نیست. کادر ارائه شده برای این کار را پر کنید. در نهایت کافی است بر روی گزینه «انصراف» کلیک کنید تا تراکنش کامل شود.

صرافی okex چیست؟

  • ۰۲/۰۶/۰۷
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی