کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

بخش آتی صرافی Maxi یکی از دلایلی بود که بسیاری از کاربران این صرافی را انتخاب کردند. زیرا علاوه بر امکان انتخاب جفت ارزهای مختلف، امکان بهره مندی از 200 سطح را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که در صرافی های بسیار کمی شاهد آن هستیم. در ادامه این مقاله نحوه انجام معاملات آتی در صرافی Mexc را به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید

بخش معاملات آتی Maxi Exchange در کجا قرار دارد؟

پس از ثبت نام در صرافی MXC، برای اینکه به بخش آتی صرافی MXC بروید، باید نشانگر ماوس را در تب Futures قرار دهید، سپس از زیر منویی که برای شما باز می شود، قسمت Perpetual Futures و سپس یکی از بخش های مورد نیاز. انتخاب کنید.
در اینجا باید جفت ارز مورد نظر خود را از قسمت نوار بالای نمودار نرخ انتخاب کنید و سپس سفارش خود را در قسمت ثبت سفارش در ستون سمت راست صفحه وارد کنید تا سفارش شما ثبت شود و معامله انجام شود. در قسمت ثبت سفارش گزینه ها و مواردی وجود دارد که باید با مفهوم و کاربرد آنها آشنا باشید تا بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید. در ادامه به توضیح تمامی موارد می پردازیم.

از قسمت اول می توانید تعیین کنید که آیا قصد دارید یک موقعیت جدید باز کنید یا یک موقعیت باز که قبلا ثبت نام کرده اید را ببندید. برای باز کردن یک پوزیشن باید تب Open و برای بستن آن باید تب Close را انتخاب کنید.
در این قسمت باید با سه مفهوم تفکیک، متقاطع و اهرمی آشنا شوید که در زیر به طور جداگانه توضیح خواهیم داد.
جدا شده
اگر سفارش خود را در حالت ایزوله قرار دهید، فقط مبلغی که در تراکنش درخواستی وارد کرده اید در معرض خطر خواهد بود. به عبارت دیگر، اگر روند قیمت بر خلاف انتظار شما حرکت کند، شما نقد شده و تنها مبلغی که برای این تراکنش تخصیص داده شده است از بین می رود.

عبور
اگر سفارش آتی خود را در موقعیت متقاطع ثبت کنید، نه تنها مبلغی که برای معامله مورد نظر تخصیص داده اید، بلکه کل سرمایه شما در بخش آتی در معرض خطر خواهد بود. به عبارت دیگر، اگر جهت قیمت جفت ارز بر خلاف انتظار شما باشد و سرمایه تخصیص یافته برای کل معامله را از دست بدهید، صرافی مجاز خواهد بود از بقیه سرمایه شما در قسمت آتی استفاده کند و به شما اجازه نقدینگی نخواهد داد. و ببند معامله. اگر این عملیات غیرمنتظره کل سرمایه شما را در بخش آتی از بین ببرد، حساب شما در بخش آتی صفر خواهد شد.

با این حال، سناریوی دیگری نیز ممکن است رخ دهد. اگر روند قیمت به جهت قبلی خود بازگردد، معامله شما باز می ماند و احتمالاً سود خواهید داشت. با همه اینها، استفاده از Cross بسیار خطرناک است. بنابراین آگاهانه تصمیم بگیرید که این ویژگی را فعال یا غیرفعال کنید.

تأثیر
اهرم یکی از ابزارهای جذاب در بازارهای مالی است که به معامله گران این امکان را می دهد تا با سرمایه ای معادل چندین برابر سرمایه خود در بازار فعالیت کنند و در مقایسه با حالت عادی به سودهای چند برابری دست یابند، اما استفاده از اهرم مالی تنها برای کسب سود نیست، بلکه اگر رنج بکشید، ضرر شما چندین برابر وضعیت عادی خواهد بود. با توجه به جرثقیل انتخاب شده.
یکی از مزایای پلتفرم Mexc این است که به کاربران خود اجازه می دهد تا از اهرم تا 200 استفاده کنند. یعنی هر معامله گر می تواند با سرمایه ای معادل 200 برابر سرمایه واقعی خود در بازار معامله کند. در چنین حالتی، اگر تاجر موفق به سود شود، سود او 200 برابر و در صورت ضرر، 200 برابر ضرر می شود. بنابراین، بهتر است تنها زمانی از اهرم استفاده کنید که دانش و تجربه شما در بازار آتی به اندازه کافی بالا باشد تا شانس موفقیت شما افزایش یابد. زیرا در غیر این صورت به احتمال زیاد سرمایه خود را از دست خواهید داد.
روش های ثبت سفارش در بورس آتی mxc
اپراتور
روش ثبت سفارش ماشه در دو حالت Limit و Market طراحی شده است، در واقع این روش مشابه روش Stop-Limit در قسمت اسپات صرافی Mexc می باشد. کادر Execution Price مبلغی را مشخص می کند که سفارش شما برای آن راه اندازی می شود.

در کادر قیمت، همانطور که از نام آن پیداست، باید مبلغ مورد نیاز برای معامله را وارد کنید. البته اگر گزینه بازار را در کادر قیمت فعال کنید، دیگر نیازی به درج قیمت نخواهید داشت و صرافی سفارش بازار را ثبت می کند و در لحظه ارسال سفارش، معامله را با بهترین قیمت انجام می دهد.
در کادر Quantity باید مقدار ارز دیجیتالی را که قصد خرید آن را دارید وارد کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه Open Long (گزینه های دیگر شامل Open Short / Close Long / Close Short) سفارش خود را ثبت کنید.

صرافی okex چیست؟

  • ۰۲/۰۶/۰۶
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی