کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

۱۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

صرافی okex یا kucoin

صرافی کوکوین

یکی دیگر از صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال، صرافی کوکوین است که به دلیل محیط کاربرپسند، امکان خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. این صرافی در سال ۱۳۹۶ توسط جمعی از متخصصان حوزه ارزهای دیجیتال راه اندازی شد. تیم توسعه صرافی کوکوین متشکل از 12 عضو اصلی است که این صرافی را با هدف تبادل دارایی های دیجیتال و همچنین ارائه خدمات راه اندازی کردند. مدیر عامل و بنیانگذار صرافی Kocoin مایکل گام است. کاربران این صرافی می توانند از اپلیکیشن Kocoin در سیستم عامل های اندروید و iOS استفاده کنند.

این صرافی، مانند صرافی بایننس، ارز دیجیتال مخصوص به خود را دارد که با نماد (KCS) نشان داده می شود. کاربرانی که از کوین (KCS) برای پرداخت هزینه تراکنش های خود استفاده می کنند نیز می توانند از تخفیف های این صرافی بهره مند شوند. همچنین، این صرافی نیمی از درآمد کارمزدی را که به دست می آورد بین دارندگان سکه KCS تقسیم می کند. در سال 2019، Kocoin Exchange رابط کاربری خود را به پلتفرم 2.0 ارتقا داد که شامل ویژگی هایی مانند انواع سفارشات پیشرفته، API های جدید و سایر عملکردها بود. این صرافی هزینه های کمی را از کاربران خود دریافت می کند. کوکوین یکی از بهترین صرافی های بین المللی ارزهای دیجیتال در ایران است.

مزایای تبادل کوکوین

1- کارمزد کم

2- ارائه خدمات شامل معاملات نقدی، معاملات آتی، مارجین و غیره.

3- ارائه خدمات پشتیبانی متمایز از طریق وب سایت، ایمیل و سایر وسایل ارتباطی شبانه روزی

4- امنیت بالای دارایی ها (صرافی کوکوین با اقدامات امنیتی مانند احراز هویت چند عاملی سطح امنیت را افزایش داده است. این صرافی نظارت کامل بر عملیات داده های روزانه تحت استانداردهای سختگیرانه امنیتی دارد.)

5- دارای پلتفرم و رابط کاربری ساده است. همچنین طراحی و پلتفرم تجاری قدرتمند این صرافی، انجام مبادلات در این صرافی را برای تمامی کاربران آسان و لذت بخش کرده است.

معایب صرافی کوکوین

1- حجم کم تراکنش ها (در این صرافی حجم تراکنش ها کم است و به همین دلیل کاربران ممکن است هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال با مشکل مواجه شوند).

2- عدم امکان سرمایه گذاری در ارز کاغذی

3- برای کاربران مبتدی مناسب نیست

4- محدودیت در روش های پرداخت

5- محدودیت در منابع آموزشی رمزارز کوکوین

کارمزد تبدیل ارز

صرافی کوکوین سعی کرده کمترین میزان کارمزد را از سرمایه گذاران و معامله گران دریافت کند. برای تبدیل ارزهای رمزنگاری شده در این صرافی، هزینه کاربران با توجه به نوع ارز دیجیتال محاسبه می شود. زمانی که کاربران می خواهند تراکنش انجام دهند، تنها 0.1 درصد از مبلغ تراکنش را پرداخت می کنند.

اکسچنج OKex

صرافی OKEx یکی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال و بهترین صرافی‌های بین‌المللی ارزهای دیجیتال در ایران است که در سال ۲۰۱۴ در چین تاسیس شد و با استفاده از فناوری بلاک چین، خدمات مالی پیشرفته‌ای را در سطح جهانی به معامله‌گران ارائه می‌دهد. حجم تراکنش ها در صرافی OKEx بسیار زیاد است که آن را به یکی از بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. صرافی OKEx ابزارهای مختلفی را برای معاملات ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد، مانند معاملات نقطه‌ای، معاملات اختیار معامله، معاملات حاشیه، مبادلات دائمی و معاملات آتی.

همچنین خدمات زیادی توسط این صرافی به کاربران ارائه می شود که از جمله آنها می توان به استخر استخراج OKEx، کیف پول صرافی، تسهیلات پول سازی و وام دهی اشاره کرد. این امکانات به کاربران اجازه می دهد تا سکه های خود را نگه دارند و کسب کنند.

هزینه تعویض OKEx

تراکنش‌های توکن به توکن در صرافی OKEx مشمول هزینه‌های Maker (ارائه‌دهنده نقدینگی) و گیرنده (گردآورنده نقدینگی) 0.1٪ است. کارمزد در معاملات قرارداد دائمی بر اساس کد به کد تعیین می شود. ساختار تخفیف کارمزد این صرافی بر اساس ساختار لایه به لایه با تخفیف روزانه و با توجه به حجم معاملات 30 روزه محاسبه می شود.

کیف پول OKex Exchange

OKEx یک کیف پول است که برای ذخیره توکن OKB اختصاص داده شده است. البته، توکن OKB را می توان در تمام کیف پول هایی که از استاندارد ERC-20 پشتیبانی می کنند، ذخیره کرد. مانند کیف پول های Coinomi، TrustWallet، Jax و همچنین Exodus.

صرافی okex چیست؟

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

صرافی okex

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

پلتفرم دانش بنیان OK Exchange با بیش از 5 سال سابقه در زمینه ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از قدیمی ترین پلتفرم ها در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال شناخته می شود. این صرافی ارز دیجیتال خرید و فروش بیش از 700 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، Dogecoin (DOGE) و غیره را برای کاربران آسان و راحت کرده است. با توجه به ماهیت بازار ارزهای دیجیتال که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته کار می کند و معامله گران می توانند در هر زمانی در هر کجای دنیا ارزهای رمزنگاری شده را خریداری و بفروشند، پلتفرم صرافی ارز دیجیتال OK Exchange همچنین دسترسی فوری و تراکنش های سریع را فراهم می کند در حالی که پشتیبانی 24 ساعته را برای کاربران خود فراهم می کند.

مزایای OK Exchange

پس از بیش از 5 سال فعالیت در این بازار، صرافی OK Exchange به عنوان یک پلتفرم محبوب و باسابقه در بین کاربران ایرانی شناخته شده است. اما چرا okex اینقدر محبوب است؟

حفاظت بالا
بیش از 700 ارز دیجیتال را ارائه می دهد
احراز هویت سریع و فوری
انجام معاملات فوری
سرعت در خرید و فروش ارزهای دیجیتال
نرم افزار موبایل برای تجارت ارزهای دیجیتال
بیش از 700 ارز دیجیتال را در کیف پول اصلی ذخیره کنید
کمترین کارمزد در میان صرافی های ارزهای دیجیتال
در قسمت بازار حرفه ای با قیمت مورد نیاز سفارش دهید
با کد شناسه کسب درآمد کنید
پشتیبانی 24/7 (بلیت، تلفن، چت آنلاین)

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در OK Exchange

مراحل خرید بیت کوین (BTC)، خرید اتریوم (ETH) و خرید استیبل کوین مانند خرید تتر (USDT):

وارد صفحه اصلی وب سایت OK Exchange شوید
روی دکمه ضبط کلیک کنید
اطلاعات دقیق خود را مانند نام و نام خانوادگی وارد کنید
احراز هویت
در OK Exchange کیف پول دیجیتال خود را با ریال شارژ کنید
وارد بخش تبادل سریع شوید
نام سکه یا توکن مورد نظر خود را جستجو کنید
و بیشتر! شما می توانید ارزهای رمزنگاری شده را با توجه به موجودی واقعی خود خریداری کنید و هر زمان که بخواهید فوراً آنها را به OK Exchange بفروشید.

کپی تریدینگ چیست؟

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

صرافی بینگ ایکس یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال است که در سال 2018 راه اندازی شد.این صرافی به عنوان یک پلتفرم امن برای تراکنش های ارزهای رمزنگاری شده فعالیت خود را آغاز کرد و تقریباً تمامی امکانات مورد نیاز برای معامله، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می دهد. BingX یک صرافی منحصر به فرد و خلاقانه است که به شما امکان می دهد با معامله گران نخبه ارتباط برقرار کنید تا بهترین نتایج ممکن را برای سرمایه گذاری خود به دست آورید. به گفته سازندگان این صرافی، با دیگر پلتفرم‌ها گیج می‌شوید و باید برای یافتن بهترین سرمایه‌گذاری به شهود خود تکیه کنید. اما با تجزیه و تحلیل پریمیوم و شبکه اجتماعی BingX برای تجارت کریپتو، هرگز مجبور نخواهید بود در موقعیت ارز دیجیتال تنها باشید.

شما مدل هایی دارید که می توانید استراتژی های خود را بر اساس آنها بسازید و حتی می توانید انتخاب کنید که به راحتی استراتژی یک معامله گر بزرگ را با تجارت کپی کپی کنید. BingX با نداشتن کارمزد سپرده گذاری و برخی از کمترین هزینه ها در صنعت، خود را متمایز کرده است. با تمام این ویژگی‌ها، همراه با قابلیت‌های استاندارد تجارت ارزهای دیجیتال صرافی‌های معمولی و ویژگی تبادل دائمی که تجارت یکپارچه مشتقات رمزنگاری را امکان‌پذیر می‌کند، صرافی BingX یک پلتفرم کاملاً تحقق یافته برای تمام نیازهای معاملاتی فعلی و آینده شما در ارزهای دیجیتال است. این مقاله آموزش تبادل بینگ ایکس را تا انتها دنبال کنید.

درباره BingX Exchange

همانطور که گفتیم، BingX یک صرافی ارز دیجیتال و پلتفرم معاملاتی است که در سال 2018 تاسیس شد. BingX که در سنگاپور با نام Bingbon ثبت شده است، یک صرافی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین بود. این صرافی که پس از یک تغییر نام تجاری گسترده به BingX تغییر نام داد، به سرعت به دلیل ویژگی‌های تجارت کپی شهرت یافت.

این صرافی یک صرافی ارز دیجیتال است که خدمات معاملاتی نقطه ای، مشتقه و کپی را به بیش از 100 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد. BingX با باز کردن بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال به روی همه، اتصال کاربران با معامله گران خبره و بستری برای سرمایه گذاری به روشی ساده، جذاب و شفاف، به صرافی مردمی بودن خود افتخار می کند.

Bing X یک صرافی منحصر به فرد و خلاقانه است که به شما امکان می دهد با معامله گران نخبه ارتباط برقرار کنید تا بهترین نتایج ممکن را برای سرمایه گذاری خود به دست آورید. صرافی Bing X در سال 2021 در CoinMarketCap به دلیل موفقیت بسیار زیاد و حجم معاملات 24 ساعته در رتبه هفتم قرار گرفت. یکی دیگر از مزایای این صرافی ارائه ابزارها و شاخص های جهانی و فارکس، امکان انجام تراکنش های خودکار و بسیاری از خدمات دیگر در اختیار کاربران خود است.

مزایا و معایب Bing X Exchange

مزایا
امکان اتصال به صرافی بایننس به منظور کپی کردن معاملات
کارمزد بسیار کم 0.0275%
بزرگترین پلتفرم تجارت کپی در حال حاضر
پتانسیل درآمد بین 8 تا 12 درصد است
امکان اتصال به Trading View و تجارت از طریق آن
نیازی به KYC نیست
پشتیبانی 24/7 مشتری به 10 زبان از جمله هلندی
پشتیبانی از تراکنش های با اهرم تا 150 بار
معایب
محدود به جفت‌ها و تبدیل‌های ارزهای دیجیتال خاص

در اینجا برخی از ویژگی های دیگر صرافی Bing X آمده است:

پشتیبانی ارز فیات

با استفاده از پلتفرم هایی مانند Banxa و Moonpay برای چندین ارز مانند USD، AUD، EUR، KRW، THB، TWD، BGN، BRL، CAD CHF، COF و غیره، BingX پشتیبانی گسترده ای از ارزهای فیات ارائه می دهد. این پلتفرم از پروتکل های شخص ثالث برای انجام این خریدهای کاغذی استفاده می کند.

ویژگی های Perpetual Swap

با استفاده از ویژگی Perpetual Exchange، می‌توانید سفارشات محدود و معاملات حاشیه را در تمام ساعات شبانه روز نگه دارید. سرمایه گذاران ابتدا باید موقعیت های خود را ببندند و پس از رسیدن به تاریخ تحویل قرارداد دوباره آنها را باز کنند. برای معامله گران باتجربه، Perpetual Exchange زمانی را حل می کند که کاربران نوسانات بازار ناشی از روش های عملیاتی خسته کننده را که باعث سردرگمی آنها در سایر صرافی ها می شود را از دست می دهند.

پلت فرم بصری و آسان برای استفاده

BingX از شروع بررسی ایمیل خود تا پیمایش در تمام ویژگی‌های پلتفرم، تجربه‌ای آسان برای مبتدیان و متخصصان از نظر رابط کاربری فراهم می‌کند.

کپی تریدینگ چیست؟

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

کپی ترید در mql5

نحوه انتخاب علامت

برای مرتب کردن ذکرها بر اساس رشد، کاهش، تعداد مشترکین و غیره، روی سرصفحه ستون کلیک کنید.

برخی از منابع مطابق با معیارهای انتخاب را می توان در Zeist یافت. آن را به موارد دلخواه خود اضافه کنید تا بتوانید به راحتی بعداً به آن بازگردید و دوباره به آن امتیاز دهید. روی یک ستاره در لیست یا در صفحه نشانک کلیک کنید، نشانک انتخاب شده در یک برگه جداگانه از مورد علاقه مندی ها ظاهر می شود.

نحوه اشتراک در سیگنال

اشتراک در یک سیگنال آسان است. دو حساب مورد نیاز است: یک حساب Meta Trader 4 یا Meta Trader 5 و یک حساب MQL5.community

برای اشتراک در سیگنال های پولی، باید وجوه کافی در حساب MQL5.community خود داشته باشید.

به تنظیمات پلت فرم معاملاتی بروید و حساب MQL5 خود را در تب Community انتخاب کنید.
اکنون می توانید مستقیماً از ایستگاه تجاری یا در MQL5.com در سیگنال مشترک شوید.
اشتراک از ایستگاه
یک سیگنال را در رابط انتخاب کنید، اشتراک را می توان مستقیماً در لیست یا در صفحه جزئیات نشان داد. در صفحه پیشرفت، روی Subscribe کلیک کنید و در پنجره ظاهر شده اشتراک خود را تأیید کنید.
تمام پارامترهای اشتراک (در صورت وجود) را بررسی کنید و مراقب باشید که شرایط معاملات مطابقت نداشته باشد و توصیه می شود از سیگنال هایی با شرایط معاملاتی مشابه استفاده کنید.

برای ادامه اشتراک، با شرایط استفاده از سرویس سیگنال موافقت کنید و رمز عبور MQL5.community را برای تأیید اشتراک مشخص کنید. پس از اشتراک گذاری، پنجره پارامترهای کپی باز می شود.
در صورت لزوم، تنظیمات را تغییر دهید. پس از کلیک بر روی OK، نسخه تجاری شروع می شود.

اگر نمی توانید سیگنال مورد نظر را در صفحه نمایش سیگنال دستگاه خود پیدا کنید، از سیستم جستجوی داخلی استفاده کنید.

نحوه عضویت در سایت

صفحه سیگنال را باز کنید و روی Subscribe کلیک کنید. اگر پلت فرم معاملاتی روی رایانه شما نصب نشده است، روی پیوند "دانلود آن از اینجا" که در پنجره ظاهر می شود کلیک کنید. وب سایت رسمی Metatrader4 یا Metatrader5 باز می شود که در آن ترمینال قابل دانلود و نصب است. در غیر این صورت، روی start copying در متا تریدر کلیک کنید. پلت فرم معاملاتی باز می شود، صفحه سیگنال انتخاب شده در ترمینال باز می شود و پنجره تایید اشتراک ظاهر می شود، اشتراک از ترمینال مطابق شکل بالا تکمیل می شود.
این سرویس تعداد زیادی سیگنال برای اشتراک فراهم می کند.

طبقه بندی

برای کمک به کاربران در انتخاب بهترین سیگنال‌ها، رتبه‌بندی سیگنال را بر اساس معیارهای مختلف جمع‌آوری می‌کنیم. سیگنال های با رتبه بالا در بالای لیست نمایش داده می شوند و بالعکس سیگنال هایی با رتبه پایین در سایت و پایانه های معاملاتی نمایش داده نمی شوند تا مشترکان را از استراتژی های بی کیفیت محافظت کنند.

سیگنال را با بهترین شرایط انتخاب کنید

Signals Showcase عملکرد ویژه ای را برای انتخاب سیگنال ها با مناسب ترین شرایط برای کپی ارائه می دهد، کاربران فقط باید نام سروری را که حساب معاملاتی آنها در آن باز است را مشخص کنند. این سیستم سیگنال ها را با بهترین تنظیمات مربوط به ابزار معاملاتی و کمترین لغزش دریافت می کند.
هشدار

هنگام انتخاب سیگنال، حتماً کل مجموعه گزارش های معاملاتی را به دقت تجزیه و تحلیل کنید و به هشدارهای نمایش داده شده در صفحه سیگنال توجه کنید.
مرتب سازی و فیلتر کردن

از توابع مرتب سازی و فیلتر برای انتخاب سیگنال ها بر اساس معیارهای خاص استفاده کنید.
نمایش سیگنال ها در متاتریدر 4 و موارد دلخواه
و
معامله گران می توانند سیگنال ها را انتخاب کرده و مستقیماً از متاتریدر 4 و متاتریدر 5 مشترک شوند.

کپی تریدینگ چیست؟

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

آموزش Etoro: نحوه تجارت و کپی کردن معاملات در این بروکر


etoro یکی از محبوب ترین کارگزاران معاملاتی در جهان است که علاوه بر پشتیبانی از ارزها و دارایی های مختلف برای معاملات، با ارائه قابلیت های معاملاتی کپی، معامله گران زیادی را به خود جذب کرده است. محبوبیت و عملکرد خوب این بروکر باعث شده تا etoro به طور کامل در این مقاله آموزش داده شود تا بتوانید به راحتی از تمامی امکانات این بروکر استفاده کنید و با انجام معاملات موفق درآمد خود را چندین برابر کنید.
لیست تجارت etoro
پس از ورود به وب سایت etoro به آدرس (etoro.com)؛ در سمت راست، اولین منوی تجارت نام دارد.
فهرست تماشا
با کلیک بر روی Watchlist می توانید نمودار قیمت و نوسانات سهام و ارزهای دیجیتال مختلف را مشاهده کنید. علاوه بر این، می توانید با کلیک بر روی ایجاد فهرست جدید، یک لیست تماشا به نام خود ایجاد کنید. در این لیست می توانید با استفاده از Add Markets، بازارهای مورد نظر خود - ارز دیجیتال یا سهام - را اضافه کنید. با Discover People می‌توانید افرادی را که به تجارت و فعالیت‌هایشان علاقه دارید به لیست خود اضافه کنید، به این ترتیب می‌توانید عملکرد دارایی‌ها و افراد مورد نظر را با دقت و راحتی بیشتری دنبال کنید.
فایل
این بخش در مورد سبد دارایی شما است. هر چیزی که در etoro خریداری و ذخیره می کنید در این بخش نمایش داده می شود.

اخبار
فضای این بخش مانند فیس بوک است. مردم می توانند نظرات خود را بیان کنند و شما می توانید از آخرین اخبار از طریق فید خبر مطلع شوید.
فهرست را در etoro کشف کنید
در منوی "Discover" می توانید etoro را معامله کنید.
بازار تجارت
در این قسمت می توانید بازارهای مختلف را انتخاب کرده و معامله کنید. بازارهای موجود در etoro به شرح زیر است:

بازار سهام مانند اپل است
بازاری برای جفت ارز مانند EUR/USD
بازار کالا مانند طلاست
بازار ارز دیجیتال مانند بیت کوین
بازار ETF
CopyPeople
بخش Copy People یک ویژگی تجارت کپی بسیار محبوب در بروکر etoro است. تجارت کپی ساده ترین نوع معامله است. در این سبک معاملات، شما یک معامله گر را انتخاب می کنید و تمام معاملاتی که انجام می دهد از طرف شما تکرار می شود. البته می توانید بخشی از سرمایه خود را برای معاملات کپی کنار بگذارید. به عنوان مثال، ده درصد از سرمایه شما یک کپی از تمام معاملاتی است که به عنوان معامله گر انتخاب کرده اید.

اگرچه تجارت کپی یکی از آسان ترین روش های معاملاتی محسوب می شود، اما در این روش باید در انتخاب معامله گری که قصد داریم از معاملاتش کپی کنیم، دقت کنیم. برای اینکه بتوانیم فرد مناسبی را برای تجارت کپی پیدا کنیم، می‌توانیم فیلترهای مناسب را از لیست افراد کپی انتخاب کنیم و بر اساس داده‌هایی که به دنبال آن هستیم، معامله‌گر مناسب را پیدا کنیم.

کپی تریدینگ چیست؟

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

شرایط ایجاد حساب معاملاتی کپی Pamm Alpari

پس از معرفی بروکر آلپاری به ایرانیان، نوبت به بررسی این موضوع می رسد که آیا می توانید در حساب های پام آلپاری که با نام های دیگری مانند آلپاری کپی تریدینگ و حساب های مدیریتی آلپاری نیز شناخته می شوند، سرمایه گذاری کنید یا خیر.
حساب Pam Alpari چیست؟
حساب PAM در فارکس یکی از راه هایی است که معامله گران می توانند تنها با سرمایه گذاری و انتخاب مدیر حساب PAM بدون معامله در فارکس درآمد کسب کنند، این سرویس برای راحتی بیشتر در کارگزاری آلپاری نیز در اختیار معامله گران قرار می گیرد تا بتوانند از استراتژی هایی بهره مند شوند. معامله گران موفق فارکس، در معاملات با ریسک کم شرکت کنید.

در این حساب‌ها، معامله‌گران معاملات خود را با حداقل سرمایه آلپاری آغاز می‌کنند و از این طریق می‌توانند با مدیریت ریسک‌ها در بازار فارکس، سود را بهبود بخشند.
ارائه انواع حساب های معاملاتی در آلپاری
به طور خلاصه می توان انواع حساب ها در بروکر آلپاری را به 5 دسته تقسیم کرد که هر کدام برای استراتژی های معاملاتی خاصی طراحی شده اند.

اکانت در بروکر آلپاری

حساب استاندارد در بروکر آلپاری (متاتریدر 4 و 5)
حساب ECN در بروکر Alpari (Metatrader 4 و 5)
حساب Pro ECN mt4 در Alpari Broker
حساب PAMM در کارگزار آلپاری
هر کدام از این اکانت ها شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند که در مقاله ای جداگانه به بررسی آن ها پرداخته ایم اما در اینجا قصد داریم آخرین گزینه لیست را بررسی کنیم تا کاربران بتوانند از آموزش اکانت PAM استفاده کنند. آلپاری باید به دلار درآمد داشته باشد

بهترین مدیر برای حساب رتبه بندی شده Alpari Pam Alpari

تا آنجا که انتخاب بهترین بروکر فارکس برای معاملات موثر است، قبل از ایجاد و واریز سرمایه برای مدیریت حساب های PAM در آلپاری، باید معامله گران را بررسی کنید تا بتوانید از بین بهترین معامله گران کپی فارکس، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.
برخلاف بخش حساب‌های Pembroker Amarkets، کاربران می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام در وب‌سایت آلپاری به رتبه‌های برتر مدیران استراتژی آلپاری دسترسی داشته باشند.

در این قسمت می توانید هر مدیر را بر اساس معیارهای خود با لیست بهترین مدیران اکانت آلپاری بررسی و مقایسه کنید، مدیر وضعیت شما نمایش داده می شود تا بتوانید در آینده به راحتی همه آنها را مشاهده کنید و به سرعت از قسمت به پروفایل دسترسی پیدا کنید.

کپی تریدینگ چیست؟

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

کدام بازارها برای معاملات کپی مناسب هستند؟
می توانید معاملات را از همه بازارها از جمله: فارکس، شاخص ها، سهام و کالاها کپی کنید.

اگر می خواهید وارد بازار فارکس شوید اما زمان زیادی ندارید، تجارت کپی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به یادگیری مهارت های فنی پیشرفته درگیر شوید. یادگیری این تکنیک ها زمان بسیار زیادی می برد.
مزایا و خطرات کپی کردن معاملات
مزایای
مزایای فراوان تجارت کپی باعث محبوبیت آن شده است.

نکته چیست؟ معامله گرانی با سوابق قوی و سبک های معاملاتی که می خواهید از آنها تقلید کنید پیدا کنید.

یا می توانید ریسک خود را در کل سبد سهام خود پخش کنید و به شما این امکان را می دهد که از فراز و نشیب بازارها عبور کنید تا بتوانید در بلند مدت به تجارت خود ادامه دهید.

دسترسی داشته باشید
Trading Copy یک راه سرگرم کننده و در دسترس برای تجارت ارائه می دهد. پیشرفت عظیم در تجارت اجتماعی و وجود بسیاری از شبکه های تجارت اجتماعی به این معنی است که آنها اکنون به صورت رایگان در دسترس هستند.

دانش تجارت خود را بهبود بخشید
تجارت کپی به شما امکان می دهد تا فعالیت معاملاتی معامله گران با تجربه را دنبال کنید که برخی از آنها سال ها تجربه تخصصی و دانش فنی دارند. شما می توانید با تقلید و تکرار موفقیت آنها و توسعه هنر خود از آنها بیاموزید.

گوناگون، متنوع
با طیف گسترده ای از استراتژی های معاملاتی ارائه شده، اکنون می توانید سبد خود را با دارایی های مختلف برای بی شمار ارائه دهنده سفارشی کنید. با تقسیم ریسک‌های مرتبط با تصمیمات فردی، در صورت عملکرد ضعیف معامله‌گر، می‌توانید ضرر را جبران کنید. همچنین می توانید در چندین نوع بازار کسب درآمد کنید.
خطرات
خطر اصلی کپی کردن معاملات آشکار است - شما در معرض خطر عواقب عملیات مالی هستید. ماهیت تجارت مستلزم ریسک بالا و پاداش بالا است.

ریسک بازار
شرط کپی کردن معاملات، مانند هر معامله دیگری در بازارهای مالی، این است که بخشی از سرمایه شما در معرض خطر باشد. به ناچار وجود ریسک در بازار به این معنی است که شما احتمالاً سرمایه خود را از دست خواهید داد زیرا دارایی هایی که معامله گر انتخابی خرید و فروش می کند ممکن است شکست بخورد.

تاریخچه بازرگان و سوابق
انتخاب یک معامله گر قابل اعتماد برای کپی کردن معاملات در طولانی مدت می تواند دشوار باشد. این مسئولیت شماست که تکالیف خود را انجام دهید تا از بازرگانی که انتخاب کرده اید مطمئن شوید. گاهی اوقات، نتایج ممکن است فقط خوب باشد و درست نباشد، یا معامله‌گر ریسک بالایی داشته باشد، به این معنی که عقبگرد نزدیک است.

ریسک عملیاتی
مانند همه تراکنش های مالی، اگر نقدینگی دارایی مورد معامله کم باشد، بسیار پر ریسک است، یعنی خارج شدن از موقعیت های باز آسان نیست. همچنین باید از اطلاعات دیگری مانند هزینه کپی کردن معاملات یک معامله گر در زمان برداشت سود و اینکه آیا اسپرد در بازده منتشر شده لحاظ شده است، آگاه باشید.
FXTM Invest
FXTM Invest روش منحصر به فرد و خلاقانه ما برای یافتن مناسب ترین معامله گران برای کپی کردن معاملات است.

برنامه FXTM Invest به شما امکان می دهد بدون هیچ مهارت فنی پیشرفته به فرصت های معاملاتی دسترسی داشته باشید.

شما کنترل کامل وجوه خود را حفظ می کنید و تنها در صورتی به مدیر استراتژی خود پرداخت می کنید که حساب سرمایه گذاری شما سود داشته باشد.

کپی تریدینگ چیست؟

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

کپی ترید کوکوین

کپی تریدینگ به زبان ساده (تجارت کپی)

کپی تریدینگ به معنای کپی کردن یک معامله گر از معامله گر دیگر است. فرض کنید متوجه شدید که دوست یا یک فرد مشهور در مدت زمان کوتاهی پول زیادی به دست آورده است. طبیعی است که به دنبال یادگیری روش و استراتژی او باشید تا بتوانید سرمایه خود را افزایش دهید. به فردی که به دنبال یادگیری و تقلید از استراتژی معامله گر دیگری است، «تجار کپی» می گویند.

در این صورت تاجر کپی از تاجر اصلی تقلید می کند. معامله گر اصلی باید یک معامله گر باتجربه و حرفه ای باشد که بازده معاملات مثبت آن برای عموم قابل مشاهده باشد. معاملات کپی تجارت عموما کوتاه مدت هستند.

انتخاب یک معامله گر حرفه ای در پلت فرم معاملاتی

پلتفرم های معاملاتی کپی تعدادی معامله گر موفق را در اختیار شما قرار می دهند. هنگام انتخاب یک معامله گر موفق، باید به دو ویژگی کارایی و تداوم توجه کنید.

معامله گری که در چند معامله محدود به سود رسیده است را نمی توان معامله گر موفقی دانست. به خاطر داشته باشید که معامله گران حرفه ای همیشه سود نمی برند، اما نتایج آنها مثبت است، یعنی در بلندمدت، سود آنها بیشتر از ضرری است که تجربه کرده اند. هنگام انتخاب یک معامله گر مرجع، باید به تعداد معاملات آن توجه کنید.

نکته مهم دیگر این است که معامله گر استاد و الگوی شما نیز باید بتواند در بازار نزولی سود کند. برخی از معامله گران تنها می توانند از بازارهای صعودی و مثبت سود ببرند که کار سختی نیست. در چنین بازاری، می توانستید مقداری سود داشته باشید (البته کمتر).

در پلتفرم های معاملاتی کپی، معامله گران حرفه ای امتیازاتی دارند. این مشکل باعث شد تا آنها در چنین پلتفرم هایی ثبت نام کنند و آماده شوند تا موقعیت های خرید و فروش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

آموزش تجارت کپی

تجارت کپی در پلتفرم های خاص استفاده می شود. البته برخی از صرافی های ارز دیجیتال و کارگزاران فارکس نیز این خدمات را ارائه می دهند.

این خدمات به عنوان تجارت کپی (CT) شناخته می شوند و برای استفاده از آنها فقط باید ثبت نام کنید. در این ثبت نام، تاجر فقط باید نام کاربری خود (معمولا یک ایمیل معتبر) را به همراه رمز عبور خود وارد کند.

یکی از مواردی که باید مراقب آن باشید تنظیمات تجارت کپی است. به عنوان یک معامله گر کپی، باید تعیین کنید که چقدر می خواهید دارایی های خود را به خطر بیندازید. شما حتی باید قبل از ورود به سیستم، مقدار مشخصی از موجودی را به حساب کپی شده خود منتقل کنید.

سپس نسبت ارزش معامله خود را با معامله گر اصلی تعیین کنید. اگر این نسبت 1:1 باشد، معامله‌گر حرفه‌ای از تمام موقعیت‌های معامله‌گر اصلی (به همان میزان) تقلید می‌کند. اما اگر سرمایه ای که فرد واریز می کند یک چهارم تاجر اصلی باشد، بدیهی است که میزان سرمایه تاجر کپی در این شرایط یک چهارم تاجر اصلی خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که تجارت کپی بدون ریسک نیست. پس حتما در انتخاب میزان موجودی حساب معاملاتی، اهرم استفاده شده، میزان ریسک، حد ضرر، خاتمه همکاری با معامله گر اصلی و ... دقت کنید.

اگر پیش از موعد ارتباط خود را با معامله گر اصلی قطع کنید، باید هزینه ای را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

کپی تریدینگ کوکوین

صرافی غیرمتمرکز کوکوین دارای قابلیت های مبادله کپی داخلی است. برای دسترسی به انواع تراکنش ها می توانید از قسمت Trade Bot استفاده کنید.

در قسمت "Spot Grid" یا "Futures Grid" به راحتی می توانید کاربران مختلف را مشاهده کنید. میزان سود و تعداد سفارشات آنها نیز کاملا مشخص است. شما انتخاب می کنید که کدام نوع تراکنش (نقطه یا فوروارد) را می خواهید در دستور کار خود قرار دهید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه مقدار از سرمایه خود را برای تقلید از معاملات آن معامله گر با درصد معینی انجام دهید.

بخش Smart Rebalancing همچنین ما را به رباتیک و هوش مصنوعی متصل می کند. در نتیجه معاملات خرید و فروش ما توسط هوش مصنوعی (با توجه به نوسانات بازار) انجام می شود.

کپی تریدینگ در ایران

از زمان بورس، معاملات کپی در ایران رایج شده است. در ایران بیشتر از روش تجارت دستی استفاده می شود. در این حالت، معامله گر سیگنالی از یک معامله گر حرفه ای تر دریافت می کند و سفارش خود را کپی می کند و به صورت دستی ثبت می کند.

البته کاربران ایرانی می توانند از کارگزارانی که خدمات تجارت کپی را ارائه می دهند نیز استفاده کنند. در بازار ارزهای دیجیتال، آنها همچنین می توانند از صرافی هایی استفاده کنند که خدمات تجارت ربات یا تجارت کپی را ارائه می دهند.

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

کپی تریدینگ نوعی تجارت است که به معاملات کپی، تجارت اجتماعی، معاملات آینه ای و غیره معروف است. تنها چیزی که نیاز دارید درک این مفهوم است. تجارت کپی به این معنی است که شما به شخص دیگری اجازه می دهید تا با کپی مستقیم از همان معاملاتی که انجام می دهد، یک استراتژی معاملاتی برای شما ایجاد کند. بهترین گزینه برای معاملات کپی، حالت خودکار است، اما حالت دستی نیز امکان پذیر است. به ما بپیوندید تا بهترین پلتفرم های تجارت کپی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

چرا تجارت کپی برای مبتدیان خوب است؟

افراد با تجربه تجارت کپی می تواند یک ابزار آموزشی برای افرادی باشد که می خواهند نحوه تجارت مستقل را بیاموزند. این ابزار ساده ترین و سودآورترین راه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال است و به تجربه زیادی نیاز ندارد و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

تجارت کپی نمونه ای از حضور در قایق است. معامله گران عمده سرمایه خود را هنگام معامله به خطر می اندازند. علاوه بر این، آنها فقط زمانی درآمد کسب می کنند که شما سود کنید. اگر تراکنش ها را به صورت خودکار کپی کنید، می توانید در زمان صرفه جویی کنید.

بهترین پلتفرم های تجارت کپی

پلتفرم بلوترید ایرانی (خانه تجارت)

با پلتفرم تجارت الکترونیک بلوترید ایرانیان می توانید تراکنش های دیگران را خودتان کپی کنید! برای این کار نیازی به ایجاد دسترسی به سرمایه شما نیست. پس از ایجاد حساب کاربری در تجارت آبی، می توانید امکان خرید و فروش خودکار توسط بلو ترید را برای حساب های خود فراهم کنید. این بدان معنی است که BlueTrade در واقع برای معاملات خودکار نیست، بلکه مکانی برای کپی برداری از معامله گران ماهر و حرفه ای به منظور کسب سود است. با این کار تمام سود معاملات را به دست خواهید آورد و نیازی به واریز پول در هیچ پلتفرم نامعتبر نخواهید داشت.

چرا باید یک معامله گر آبی شوید؟

شما فقط بر روی کیفیت معاملات تمرکز می کنید و لازم نیست نگران مدیریت پول کاربران خود باشید.
برای فروش بسته ها دیگر نیازی به رسانه و تبلیغات نخواهید داشت.
دیگر نیازی به هماهنگی و ارتباط با زیرمجموعه ها نخواهید داشت.
در رقابت سالم با همتایان خود، مهارت های معاملاتی خود را به نمایش می گذارید.

1. پلت فرم BitYard

BitYard یک پلت فرم معاملاتی شناخته شده مشتقات ارزهای دیجیتال است که در سال 2014 تأسیس شد. همچنین از طریق CFD، معاملات کپی و معاملات لحظه ای، دسترسی به بازار جهانی ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. BitYard در سنگاپور واقع شده است و دارای یک سازمان بزرگ است که بیش از 150 کشور را پوشش می دهد و بنابراین به معامله گران اجازه می دهد بدون توجه به کشورشان تجارت کنند.

ویژگی های پلتفرم BitYard:

BitYard برای تشویق کاربران خود، هر زمان که کاربر برای ایجاد حساب کاربری ثبت نام کند، جایزه دعوتنامه 258 دلاری ارائه می دهد.
وب سایت آن ساده و آسان برای استفاده است و یک تجربه تراکنش سریع را برای کاربران خود فراهم می کند.
ضمانت بازگشت کامل وجه به هر معامله گر ارائه می شود.
این پلتفرم به کاربران خود این امکان را می دهد که با یک حساب دمو شروع به کار در سایت کنند.
این پلتفرم به معامله گران اجازه می دهد تا از تجارت در بازار ارزهای دیجیتال لذت ببرند و به آنها امکان خرید ارزهای رمزنگاری برجسته را می دهد.
با تجارت حاشیه BitYard به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های تجارت کپی، می‌توانید تا ۱۲۵ برابر در ارزهای دیجیتال و حدود ۲۰۰ برابر در مشتقات سود کنید.

2. پلتفرم BingX

BingX یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2018 تأسیس شد و خدمات معاملاتی نقدی و مشتقات را ارائه می دهد. BingX به بیش از 100 کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. این پلتفرم به عنوان یک شبکه اجتماعی تجارت ارز دیجیتال، متعهد است که به کاربران امکان دسترسی به استراتژی‌های معاملات ارزهای دیجیتال را بدهد و اطمینان حاصل کند که همه کاربران به روشی شفاف، جذاب و ساده سرمایه‌گذاری می‌کنند.

علاوه بر این، این پلتفرم بهترین معاملات کپی فارکس، شاخص های جهانی، عملکرد معاملات کپی خودکار، کالاهای با ارزش و سایر محصولات معاملاتی قراردادی را ارائه می دهد.

ویژگی های پلتفرم BingX:

معامله گران می توانند با کلیک بر روی گزینه «تبادل» به راحتی یک ارز دیجیتال را با ارز دیگر مبادله کنند.
BingX به تمام معامله گرانی که می خواهند به یک پلت فرم معاملاتی پیشرفته دسترسی داشته باشند، پاسخ می دهد. این پلتفرم یک رابط مدرن و در عین حال ساده ارائه می دهد که استفاده از آن برای معامله گران آسان است و می تواند هم روی دسکتاپ و هم روی موبایل کار کند.
این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های تجارت کپی، نمودارهایی را نیز ارائه می دهد که شامل اندیکاتورها، چندین ابزار چت و موارد دیگر می شود.
هر زمان که یک حساب کاربری جدید در BingX ایجاد می‌شود، این پلتفرم به آن‌ها سکه‌های مجازی یعنی 100000 توکن VSD می‌دهد. این توکن ها را می توان در پلتفرم بدون واریز پول واقعی معامله کرد.
گزینه تجارت کپی برای تمام معامله گران BingX ارائه شده است. با این گزینه می توانید برخی از استراتژی های عالی معامله گران حرفه ای را دنبال و کپی کنید. 8٪ از کل سود به دست آمده به معامله گران حرفه ای برای به اشتراک گذاشتن استراتژی های خود داده می شود.
علاوه بر این، BingX توانایی کار در بازارهای سنتی را فراهم می کند. در نتیجه، حرکت قیمت در بازارهایی مانند فارکس، شاخص‌ها و کالاها قابل پیش‌بینی است.

3. پلتفرم PrimeXBT

PrimeXBT یکی از پیشروترین پلتفرم های تجارت بیت کوین است. البته از دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، لایت کوین و ریپل نیز پشتیبانی می کند. می توانید آن را راه اندازی کنید و فقط در 40 ثانیه بدون KYC شروع به معامله کنید. علاوه بر این، PrimeXBT بهترین UI/UX را دارد و تا 100 برابر بیشتر ارائه می دهد. این پلتفرم هزینه کمی 0.05٪ دریافت می کند.

ویژگی های پلتفرم PrimeXBT:

آسان برای پیمایش: وب سایت این پلتفرم را می توان به راحتی به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های تجارت کپی پیمایش کرد. ویژگی Copy Trading در منوی Trading Tools قرار دارد. اگرچه شاید بهتر باشد آن را در لیست سرصفحه قرار دهید. علاوه بر این، نام های موجود در منو و صفحه Copy-trading متفاوت است، به این معنی که Copy Trading و Covesting اغلب معامله گران تازه کار را گیج می کنند.
معاملات اهرمی: این پلتفرم معاملات اهرمی 100 برابری را ارائه می دهد. شما می توانید تنها با واریز 1% از وجوه معاملاتی خود معامله کنید.
رمزارزهای پشتیبانی شده: این پلتفرم از 17 ارز رمزنگاری شده پشتیبانی می کند که یکی بیشتر از eToro است.

4. پلت فرم ByBit

Bybit یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال است که اخیراً خدمات تجارت کپی را معرفی کرده است. بهترین بخش در مورد معاملات کپی Bybit این است که هیچ هزینه اضافی برای معاملات کپی دریافت نمی کند. معامله گران اصلی 10٪ از درآمد خالص دنبال کنندگان خود را دریافت می کنند. بنابراین هیچ سود و درآمدی از مبادله برای معامله گر اصلی وجود ندارد. Bybit اجازه می دهد تا 100 برابر اهرم که بسیار بی پروا به نظر می رسد.

ویژگی های پلتفرم ByBit:

فقط معاملات فوروارد برای معاملات کپی در دسترس است.
10% تقسیم سود با معامله گران حرفه ای. این بدان معنی است که 10٪ از هر مبلغ سودی که در معامله به دست می آورید به معامله گر حرفه ای اختصاص می یابد.
اگر 10 معامله متوالی را از دست بدهید، BuyBit به طور خودکار معاملات کپی را در حساب شما غیرفعال می کند.
برای بهبود امنیت فالوورها، محدودیت های زیادی برای معامله گران حرفه ای وجود دارد.

حرف آخر: بهترین پلتفرم های معاملاتی کپی

در این مقاله با بهترین پلتفرم های تجارت کپی آشنا شدید. شاید تا به حال متوجه شده باشید که پلتفرم ها و اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که می توانید مناسب ترین آنها را انتخاب کنید. پلتفرمی که استفاده می کنید به نیاز شما بستگی دارد. امیدواریم با مطالعه این مقاله و بررسی ویژگی ها، معایب و مزایای هر پلتفرم، بهترین انتخاب برای تراکنش های شما باشد.

  • کریپتو لاور
  • ۰
  • ۰

CopyTrade Forex چگونه به معامله گران کمک می کند؟ سرمایه گذاری و سود در بازار جهانی فارکس آرزوی هر شخصی است. به هر حال کار در این بازار نیاز به دانش، آگاهی و البته تجربه کافی دارد. برخی از کارگزاران فارکس با ارائه یک فرصت ویژه به نام تجارت کپی، سودآوری را برای مبتدیان ممکن کرده اند.

در واقع، معاملات کپی فارکس ویژگی ای است که امکان نظارت و کپی کردن اقدامات معامله گران و سرمایه گذاران ماهر را فراهم می کند. کارگزاران یا پلتفرم های اختصاصی مکان هایی برای ارائه خدمات تجارت کپی برای بازار فارکس به سرمایه گذاران هستند. انتخاب یک کارگزار مطمئن اولین قدم برای ورود به بازار پر نوسان فارکس است. خرید و فروش کپی خودکار و دستی در کارگزاران امکان پذیر است. در واقع افرادی که فرصت نظارت مستمر بر رفتار معامله گران را ندارند. آنها به راحتی می توانند به طور خودکار سود مورد نیاز را ایجاد کنند.

چرا تجارت فارکس را کپی کنید؟

شروع فعالیت در بازار فارکس با ریسک های اجتناب ناپذیری همراه است. کارگزاران با اجرای ایده کپی تریدینگ فارکس فصل جدیدی را در زمینه سرمایه گذاری در فارکس ایجاد کرده اند. اهمیت تجارت کپی در فارکس چیست؟ چرا باید از تجارت کپی استقبال کرد؟

آموزش تئوری معاملات و سرمایه گذاری در بازار فارکس معمولا کاربران را سردرگم می کند. در واقع معاملات کپی فارکس فرصتی برای آموزش عملی در حضور معامله گران خبره است. مشاهده رفتارها و استراتژی های معامله گران فارکس به آموزش مردم کمک می کند.

بسیاری از افراد برای کسب سود به تمرین و صبر اهمیت نمی دهند. بنابراین، معاملات کپی فارکس با ایجاد بستری برای کپی کردن اقدامات معامله گران، پتانسیل سود را ارائه می دهد. در این صورت فرد با کمترین درصد ریسک علاوه بر کسب سود، بدون صرف هزینه آموزش نیز می بیند.

چگونه از فارکس Copy Trade استفاده کنیم؟

علیرغم باور عمومی، استفاده از معاملات کپی فارکس یک فرآیند بسیار آسان است. کاربر پس از تحقیق و کسب اطلاعات کافی در مورد بروکرهای فارکس که قابلیت کپی معاملات را دارند، بروکر مورد نظر خود را انتخاب می کند. پس از ثبت نام در بروکر می توانید ربات یا معامله گر مورد نظر را انتخاب کنید.

استفاده از معاملات کپی فارکس با دنبال کردن یک معامله گر خاص آغاز می شود. دنبال کردن معامله گر مورد نظر، پورتفولیوی شخص را با معامله گر پیوند داده و همگام می کند. Copy Trader می تواند دارایی های خود را با تنظیم میزان سرمایه گذاری مدیریت کند. برخی از کارگزاران علاوه بر امکان تنظیمات شخصی، قوانین احتیاطی نیز دارند. در واقع برخی از پلتفرم ها به کاربر اجازه می دهند تا از سطح مشخصی از سرمایه استفاده کند. به این ترتیب از سرمایه گذاری عاطفی جلوگیری می شود.

بهترین کارگزار معاملات فارکس

کپی کردن تجارت فارکس بدون کارگزاران متخصص عملا غیرممکن است. برخی از کارگزاران با کسب اجازه از معامله گران با تجربه به مردم اجازه می دهند فعالیت های خود را مشاهده و کپی کنند. بهترین کارگزاران معاملات کپی در فارکس و سایر بازارهای مالی، علاوه بر تضمین امنیت کاربران، کارمزد رکوردی دریافت می کنند.

برخی از کارگزاران قابل اعتماد معاملات فارکس عبارتند از:

کارگزار forextk: محاسبات سرمایه گذاری، سود و زیان توسط Alpari به شدت انجام می شود. بنابراین نیازی به محاسبه سود و زیان احتمالی نیست. این کارگزار امکان سرمایه گذاری در بازارهای مالی ارزهای دیجیتال، فلزات و سهام را فراهم می کند.
بروکر روبوفارکس: این پلتفرم مانند سایر پلتفرم های معاملاتی کپی فارکس به سرمایه گذاران حرفه ای و آماتور اجازه می دهد تا با یکدیگر همکاری کنند. معامله گران با تجربه علاوه بر سرمایه گذاری، با ارائه فعالیت های خود به کارگزار سود کسب می کنند. سرمایه گذار هر لحظه می تواند کارگزار را ترک کند.
بروکر هات فارکس: کاربران این کارگزار مورد اعتماد، مانند سایر کارگزاران معاملات کپی، می توانند سرمایه را تنظیم کنند. همچنین افراد در صورت عدم رضایت از یک معامله گر می توانند از معامله گر دیگری استفاده کنند.
بروکر fxtm: نمودار تمام سرمایه گذاری های معاملاتی کپی فارکس در این بروکر در هر لحظه قابل مشاهده است. هر تاجر با تجربه این کارگزار حقوق مشخصی دارد.

  • کریپتو لاور