کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

کپی تریدینگ چیست؟

تجارت کپی یکی از سیستم های معاملاتی است که امکان پیوند حساب های معامله گران مبتدی و حرفه ای را به یکدیگر فراهم می کند. به زبان ساده، در این پلتفرم، معامله گران تازه کار می توانند معاملات معامله گران با تجربه را به صورت خودکار یا دستی کپی کنند.

به عنوان مثال فرض کنید یک سرمایه گذار به تازگی وارد دنیای بازارهای مالی شده است و دانش تخصصی کافی از فارکس و سهام ندارد، اما سرمایه ای معادل 1000 دلار دارد و می خواهد از این میزان سرمایه سود به دست آورد. از سوی دیگر، معامله گران با تجربه ای هستند که سال های زیادی را صرف مطالعه بازار کرده اند و به راحتی می توانند استراتژی های موثر بازار را شناسایی کنند. اما یافتن سرمایه برای آنها با استفاده از روش های سنتی زمان و تلاش زیادی می طلبد.

شبکه تجارت کپی با ایجاد تعامل بین سرمایه گذار و معامله گر، مشکل سرمایه گذار تازه کار و همچنین مشکل معامله گران موفق را حل می کند.

مزایای کپی تریدینگ

امکان ورود به بازار بدون داشتن تجربه و مهارت بالا
توانایی کسب آنچه معامله گران حرفه ای به دست می آورند
توانایی جستجو برای معامله گران موفق

معایب کپی تریدینگ

سابقه معاملات موفق یک معامله گر در گذشته لزوماً موفقیت دوباره در آینده را تضمین نمی کند
افزایش اتکا به معامله گران

کاربرد پلتفرم های کپی تریدینگ چیست؟

هر پلتفرم تجارت کپی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. امروزه پلتفرم‌های تجارت کپی طیف وسیعی از عملکردها را دارند، از جمله:

توانایی جستجوی یک معامله گر مناسب و تنظیم مدیریت ریسک
مجموعه ای از توابع برای ارتباط و تعامل در داخل شبکه
تجزیه و تحلیل نتایج معاملات معامله گران
گزینه ای برای توزیع سهام بین ده ها معامله گر با استراتژی ها و ابزارهای معاملاتی مختلف
گزینه ای برای توقف تجارت کپی در هر زمان
گزینه ای برای تعیین حداکثر سطح ریسک برای هر سرمایه گذاری

5 تا از بهترین پلتفرم های تجارت کپی در سال 2022

اولین قدم برای کپی کردن معاملات، یافتن یک پلتفرم مناسب است که اطلاعات جامعی در مورد تمامی شرایط سودآور معاملات و همچنین کمیسیون و کارمزد کم، ابزارهای جامع معاملاتی و اجرای سفارشات با کیفیت بالا ارائه دهد. در اینجا چند پلتفرم تجارت کپی را معرفی می کنیم:

eToro

به عنوان یکی از پیشگامان تجارت کپی، eToro یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی برای مبتدیانی است که به دنبال اتصال و بهره مندی از تخصص سایر معامله گران هستند. این پلتفرم به شما اجازه می دهد تا به راحتی با بزرگترین جامعه معامله گران در جهان ارتباط برقرار کنید و طیف گسترده ای از معامله گران و استراتژی های کپی را کشف کنید.
برای رفع هر گونه تردید یا سوال در مورد سودآوری یک معامله، می توانید بفهمید که یک معامله گر چند بار "لایک" می کند. حتی می توانید نظراتی که کاربران در مورد هر یک از معامله گران بیان کرده اند را بخوانید. این پلتفرم همچنین به شما این امکان را می دهد که سطح ریسک خود را تعیین کنید.

مزایا:

حضور تعداد زیادی از معامله گران حرفه ای برای تجارت کپی
رابط کاربری ساده و کاربردی دارد
پشتیبانی از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال
امکان مشاهده نظرات و پیام های کاربران در مورد معامله گران
استفاده آسان از کیف پول کریپتو
معایب:

هزینه عدم فعالیت
حضور تاجران غیرحرفه ای

pionex

ربات pionex یکی از بهترین پلتفرم های تجارت کپی برای معامله گرانی است که سرمایه بسیار کمی برای معامله دارند. زیرا 100٪ رایگان است! با Payonex، 16 ربات تجارت ارز دیجیتال رایگان دریافت می‌کنید که می‌توانند به شما کمک کنند تا سود خود را قبل از تصمیم‌گیری در مورد استراتژی تجارت ترجیحی خود ببینید.

مزایا:

کاملا رایگان
پشتیبانی از صدها ارز
دارای 16 ربات معاملاتی ارزهای دیجیتال است
رابط کاربری آسان برای مبتدیان
معایب:

عدم توانایی در تعامل با سایر اعضای پلتفرم
وضعیت نظارتی غیرشفاف و غیر شفاف

Copy me

Copy Me یک پلت فرم تجارت کپی برای کسانی است که به دنبال کپی کردن استراتژی های معاملاتی موفق هستند. برخلاف بسیاری از پلتفرم های معاملاتی دیگر، Copy May به شما این امکان را می دهد که معاملات چندین معامله گر را همزمان کپی کنید و به جای اینکه کل سرمایه خود را در یک سبد سهام قرار دهید، مبالغ خاصی را به هر معامله گر اختصاص دهید و سبد سهام خود را متنوع کنید.

Moon Xbt

MoonXBT در عرصه پلتفرم‌های رمزنگاری نسبتاً جدید است، اما به دلیل قابلیت‌های تجاری آن، در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های موجود شناخته شده است.

مزایا:

تضمین نقدینگی بالا
فرآیند تراکنش با سرعت بالا
سپرده گذاری بدون کارمزد
معایب:

به دلیل تازگی، تعداد نسخه های آن کم است.
تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال موجود است

Coin matics

Coinmatics یک پلتفرم تجارت کپی ارز دیجیتال است که در سال 2018 راه اندازی شد. Coinmetics در حال حاضر 40 تاجر و 3000 معامله گر کپی دارد. این پلتفرم فقط از صرافی بایننس برای معاملات کپی پشتیبانی می کند، امنیت بالایی دارد و می توانید از دوره آزمایشی رایگان پلتفرم به صورت نامحدود استفاده کنید.

صرافی غیر متمرکز چیست؟

  • ۰۲/۰۵/۰۴
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی