کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی okex یا kucoin

صرافی کوکوین

یکی دیگر از صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال، صرافی کوکوین است که به دلیل محیط کاربرپسند، امکان خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. این صرافی در سال ۱۳۹۶ توسط جمعی از متخصصان حوزه ارزهای دیجیتال راه اندازی شد. تیم توسعه صرافی کوکوین متشکل از 12 عضو اصلی است که این صرافی را با هدف تبادل دارایی های دیجیتال و همچنین ارائه خدمات راه اندازی کردند. مدیر عامل و بنیانگذار صرافی Kocoin مایکل گام است. کاربران این صرافی می توانند از اپلیکیشن Kocoin در سیستم عامل های اندروید و iOS استفاده کنند.

این صرافی، مانند صرافی بایننس، ارز دیجیتال مخصوص به خود را دارد که با نماد (KCS) نشان داده می شود. کاربرانی که از کوین (KCS) برای پرداخت هزینه تراکنش های خود استفاده می کنند نیز می توانند از تخفیف های این صرافی بهره مند شوند. همچنین، این صرافی نیمی از درآمد کارمزدی را که به دست می آورد بین دارندگان سکه KCS تقسیم می کند. در سال 2019، Kocoin Exchange رابط کاربری خود را به پلتفرم 2.0 ارتقا داد که شامل ویژگی هایی مانند انواع سفارشات پیشرفته، API های جدید و سایر عملکردها بود. این صرافی هزینه های کمی را از کاربران خود دریافت می کند. کوکوین یکی از بهترین صرافی های بین المللی ارزهای دیجیتال در ایران است.

مزایای تبادل کوکوین

1- کارمزد کم

2- ارائه خدمات شامل معاملات نقدی، معاملات آتی، مارجین و غیره.

3- ارائه خدمات پشتیبانی متمایز از طریق وب سایت، ایمیل و سایر وسایل ارتباطی شبانه روزی

4- امنیت بالای دارایی ها (صرافی کوکوین با اقدامات امنیتی مانند احراز هویت چند عاملی سطح امنیت را افزایش داده است. این صرافی نظارت کامل بر عملیات داده های روزانه تحت استانداردهای سختگیرانه امنیتی دارد.)

5- دارای پلتفرم و رابط کاربری ساده است. همچنین طراحی و پلتفرم تجاری قدرتمند این صرافی، انجام مبادلات در این صرافی را برای تمامی کاربران آسان و لذت بخش کرده است.

معایب صرافی کوکوین

1- حجم کم تراکنش ها (در این صرافی حجم تراکنش ها کم است و به همین دلیل کاربران ممکن است هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال با مشکل مواجه شوند).

2- عدم امکان سرمایه گذاری در ارز کاغذی

3- برای کاربران مبتدی مناسب نیست

4- محدودیت در روش های پرداخت

5- محدودیت در منابع آموزشی رمزارز کوکوین

کارمزد تبدیل ارز

صرافی کوکوین سعی کرده کمترین میزان کارمزد را از سرمایه گذاران و معامله گران دریافت کند. برای تبدیل ارزهای رمزنگاری شده در این صرافی، هزینه کاربران با توجه به نوع ارز دیجیتال محاسبه می شود. زمانی که کاربران می خواهند تراکنش انجام دهند، تنها 0.1 درصد از مبلغ تراکنش را پرداخت می کنند.

اکسچنج OKex

صرافی OKEx یکی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال و بهترین صرافی‌های بین‌المللی ارزهای دیجیتال در ایران است که در سال ۲۰۱۴ در چین تاسیس شد و با استفاده از فناوری بلاک چین، خدمات مالی پیشرفته‌ای را در سطح جهانی به معامله‌گران ارائه می‌دهد. حجم تراکنش ها در صرافی OKEx بسیار زیاد است که آن را به یکی از بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. صرافی OKEx ابزارهای مختلفی را برای معاملات ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد، مانند معاملات نقطه‌ای، معاملات اختیار معامله، معاملات حاشیه، مبادلات دائمی و معاملات آتی.

همچنین خدمات زیادی توسط این صرافی به کاربران ارائه می شود که از جمله آنها می توان به استخر استخراج OKEx، کیف پول صرافی، تسهیلات پول سازی و وام دهی اشاره کرد. این امکانات به کاربران اجازه می دهد تا سکه های خود را نگه دارند و کسب کنند.

هزینه تعویض OKEx

تراکنش‌های توکن به توکن در صرافی OKEx مشمول هزینه‌های Maker (ارائه‌دهنده نقدینگی) و گیرنده (گردآورنده نقدینگی) 0.1٪ است. کارمزد در معاملات قرارداد دائمی بر اساس کد به کد تعیین می شود. ساختار تخفیف کارمزد این صرافی بر اساس ساختار لایه به لایه با تخفیف روزانه و با توجه به حجم معاملات 30 روزه محاسبه می شود.

کیف پول OKex Exchange

OKEx یک کیف پول است که برای ذخیره توکن OKB اختصاص داده شده است. البته، توکن OKB را می توان در تمام کیف پول هایی که از استاندارد ERC-20 پشتیبانی می کنند، ذخیره کرد. مانند کیف پول های Coinomi، TrustWallet، Jax و همچنین Exodus.

صرافی okex چیست؟

  • ۰۲/۰۵/۳۱
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی