کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

تبادل بایت در بین ایرانیان بسیار محبوب است. اما چالش های معامله و حضور در بازار آتی Bybit برای کاربران ایرانی در شرایط تحریم چیست؟


ByBit یک پلتفرم محبوب برای تجارت ارزهای دیجیتال است. BuyBit منابع آموزشی خوبی برای معامله گران آماده کرده و یک محیط معاملاتی آموزشی را در پلتفرم خود قرار داده است. علاوه بر این، بازار مشتقات مالی ارزهای رمزنگاری شده و امکانات گسترده ای که این صرافی در اختیار معامله گران قرار می دهد، در کنار خدمات 24 ساعته و بدون تعطیلی، کاربران زیادی از جمله ایرانی ها را به بای بیت جذب کرده است.

نمی توان انکار کرد که بورس های ایران بازار و امکانات محدودی دارند و اگرچه روند خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای ایرانیان تسهیل شده است، اما بازار بزرگی را برای معاملات فراهم نمی کنند. کاربران ایرانی که مایل به معامله و بهره مندی از بازار مشتقه و معاملات اهرمی هستند باید از مبادلات خارجی استفاده کنند. اما تحریم های بانکی و دیگر دلایل پشت پرده، ایرانیان عزیز را در استفاده از بسترهای خارجی محدود و با چالش مواجه کرده است.

در حالی که بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال علناً اعلام کرده‌اند که به ساکنان برخی کشورها خدمات نمی‌دهند، گاهی شاهد رفتارهای دو طرفه از سوی آنها هستیم. به عنوان مثال، ایرانی ها نمی توانند در بایننس ثبت نام کنند (در عین حال احراز هویت اجباری است)، در حالی که برخی صرافی ها هنوز احراز هویت را اجباری نکرده اند و امکان ایجاد حساب کاربری با استفاده از آدرس IP غیر ایرانی وجود دارد. بی بت از دیرباز برای ایرانیان این گونه بود، اما از اردیبهشت 1402 اوضاع تغییر کرد.

پلتفرم BuyBit به برخی کشورها و شهروندان آنها خدمات ارائه نمی دهد و کاربران را با چالش هایی مواجه کرده است. نام ایران نیز در فهرست کشورهای تحریم شده در صرافی بای بیت دیده می شود. این پلتفرم برای مدت طولانی جایگزین خوبی برای بایننس بود زیرا نیازی به احراز هویت نداشت، اما از ماه می 1402، احراز هویت در BuyBit نیز مورد نیاز است.

ایرانی ها چگونه باید از Bybit استفاده کنند؟

ساکنان ایالات متحده، چین، سنگاپور، کبک، کانادا، کره شمالی، کوبا، ایران، سودان و سوریه، اگر بدون تغییر آدرس IP خود در Bybit ثبت نام کنند، با پیامی مبنی بر اینکه Bybit نمی تواند به آنها سرویس دهد، مواجه می شوند. بنابراین، توصیه می شود برای ورود به حساب خود از یک VPN بسیار پایدار استفاده کنید و در صورت امکان، اگر از این پلتفرم برای تجارت 24 ساعته استفاده می کنید، VPS دریافت کنید.
هنگامی که از طریق VPS متصل می شوید، به رایانه ای در آن سوی دنیا متصل می شوید و مشخصات آن را در اینترنت جستجو می کنید. به هر حال، برای جلوگیری از مشکلات بعدی، نباید هر بار آدرس IP ورود خود را تغییر دهید و خرید VPS یا VPN که از آدرس IP ثابت استفاده می کند بسیار ضروری است.

توجه داشته باشید که حتی اگر از یک آدرس IP غیر ایرانی برای ورود به حساب خود استفاده کنید، استفاده از ByBit همچنان محدود به ایرانیان است و فرآیند KYC قابل انجام نیست. بنابراین باید از شخصی که دارای پاسپورت کشوری است که مشمول تحریم‌های BayBit نیست بخواهید از طرف شما احراز هویت کند. در مقاله “آموزش ثبت و احراز هویت بای بیت” می توانید در این مورد بیشتر بخوانید.

صرافی هیوبی چیست؟

  • ۰۲/۰۶/۱۳
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی