کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی mxc چیست؟

متاسفانه به دلیل مسائل سیاسی و تحریم های اعمال شده علیه ایران، فعالیت در بازارهای مالی جهانی همواره با مشکلات و ریسک هایی همراه بوده است. امتیاز بالا، کارمزد پایین، امکانات مناسب و دیگر مزیت های MEXC بسیاری از ایرانیان را به سمت خود جذب کرده است. البته صرافی Mexc انتخاب بسیار خوبی برای معامله گران در هر دو بخش نقدی و آتی، معاملات کپی و غیره است. تنها چیزی که باید مراقب آن باشید این است که خود را در این صرافی احراز هویت نکنید، اما هنگام استفاده از تبادل شما باید از فایروال با IP استاتیک استفاده کنید.

آیا فعالیت کاربران ایرانی در صرافی MEXC توصیه می شود؟

کار در اکسچنج به دلیل کارمزدها و امکانات بسیار مناسب یا حتی رایگان بسیار جالب است، اما اگر قسمت امنیت سایت صرافی را مطالعه کنید، متوجه می شوید که نام ایران در میان کشورهایی که این صرافی به آنها خدمات ارائه می دهد، درج شده است. مردم.ببخشید البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که زبان فارسی یکی از زبان های گنجانده شده در محیط صرافی است تا کاربران ایرانی راحت تر از صرافی استفاده کنند. همچنین ویدئوهایی به صورت آنلاین وجود دارد که بر اساس توصیه مسئولان صرافی به کاربران ایرانی نحوه فعالیت صرافی را به زبان فارسی آموزش می دهد.

با همه اینها، باید بدانید که کار در بازارهای مالی، به ویژه بازار ارزهای دیجیتال، ریسک بالایی دارد، بنابراین باید تا حد امکان با دقت کار کنید.

بنابراین توصیه می شود در صورت تصمیم به کار در این صرافی از فیلتر شکن با آدرس IP ثابت استفاده کنید. هنگام انتخاب یک سرور فیلترینگ، مطمئن شوید که کشور انتخاب شده جزو کشورهای دارای محدودیت تبادل نیست.

همچنین با توجه به نکات امنیتی و همچنین قدرتی که صرافی برای بستن حساب های مشکوک دارد، بهتر است سرمایه خود را به مدت طولانی در صرافی نگه ندارید و پس از انجام معاملات، سرمایه خود را به کیف پول منتقل کنید. در پایان لازم به ذکر است که اگر مبلغ برداشت روزانه شما کمتر از 3 بیت کوین یا سرمایه معادل آن است، بهتر است تاییدیه را در نظر نگیرید.

آیا صرافی mxc جریمه می شود؟

سایت Mexi Exchange فیلتر نیست و شما به راحتی می توانید با جستجوی نام سایت در گوگل به آن دسترسی پیدا کرده و آن را تایید کنید اما Mexc Exchange ایرانیان را مسدود کرده است و با مطالعه قوانین و نکات امنیتی سایت صرافی متوجه می شوید که کاربران برخی از کشورها از جمله ایران، عراق و کره شمالی اجازه فعالیت در این مبادله را ندارند. با این حال، می‌توانید بدون احراز هویت و با محدودیت‌هایی از جمله محدودیت‌های برداشت، روی این صرافی کار کنید، اما توجه داشته باشید که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، استفاده از VPN با آدرس IP ثابت را فراموش نکنید.

آیا بورس mxc برای ایرانیان تحریم شده است؟

پاسخ به این سوال کمی پیچیده است، همانطور که قبلا اشاره کردیم، با مطالعه قوانین سایت متوجه می شوید که ایرانیان حق استفاده از خدمات سایت و انجام معاملات در این صرافی را ندارند، اما جالب است بدانید که که حتی زبان فارسی در محیط سایت ایجاد شده است تا کاربران فارسی زبان بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند.

بنابراین، روی کاغذ، ایرانیان نباید از این صرافی استفاده کنند و طبق قانون مبارزه با پولشویی، این صرافی می تواند حساب هر فردی را که فعالیت مشکوک دارد مسدود کند، اما با کمک VPN با آدرس IP ثابت می توانید از این تبادل استفاده کنید توجه داشته باشید که VPS فقط برای این است که منطقه جغرافیایی شما در جایی غیر از ایران و البته سایر کشورهای تحریم شده در این صرافی واقع شده باشد، در غیر این صورت برای تایید وب سایت خود می توانید بدون نیاز به سایت صرافی مراجعه کرده و آن را تایید کنید. برای یک ابزار ترک

ویژگی های بورس MEXC

صرافی Mexc از نوع متمرکز بوده و در سال 2018 شروع به کار کرده است.
تعداد کاربران این صرافی در زمان نگارش این مقاله بیش از 10 میلیون نفر است که خدمات صرافی را از بیش از 170 کشور دریافت می کنند.
کاربران ایرانی و برخی دیگر از کشورها مجاز به استفاده از خدمات این صرافی نیستند، اما شما می توانید با عدم انجام احراز هویت و پذیرش سقف برداشت 3 بیت کوین در روز، البته با قبول ریسک، از خدمات این صرافی بهره مند شوید.
این صرافی دارای توکن بومی به نام MX است و دارندگان آن می توانند با شرکت در رای گیری در صرافی به آینده این صرافی کمک کنند.
حجم معاملات در این بورس بسیار زیاد است و کارمزد معاملات در بخش آتی بسیار پایین است و این صرافی از این جنبه قابل مقایسه با بایننس است.
معاملات در بخش نقدی بورس رایگان بوده و نیازی به پرداخت کارمزد ندارد.
در زمان نگارش این مقاله، Mexc در هر دو بازار نقدی و آتی در رتبه زیر 20 قرار دارد.
این صرافی امکان فعالیت در بخش‌های مختلف از جمله بازار نقدی، آتی، مارجین، دمو بخش، تجارت کپی، ایردراپ، ETF و ... را برای کاربران خود فراهم کرده است.

صرافی okex چیست؟

  • ۰۲/۰۶/۰۵
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی