کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی هیوبی

بررسی اجمالی صرافی جهانی Huobi

با توجه به سایت مرجع ارزهای دیجیتال Coin Market Cap، این صرافی پس از بایننس در رتبه ششم بهترین صرافی ارزهای دیجیتال قرار دارد.
حجم مبادله روزانه ارزهای مختلف در این صرافی 8,025,435,388 دلار است و هر هفته 1,883,132 بازدید کننده از آن بازدید می کنند.

Hubei یک صرافی مستقر در سنگاپور است که در سال 2013 در چین تاسیس شد و در حال حاضر دفاتری در ژاپن، کره، هنگ کنگ و استرالیا دارد. آنها همچنین مجوز فعالیت در چندین ایالت ایالات متحده را دارند، به استثنای برخی از ایالت ها مانند آلاباما، نیویورک و چند مکان دیگر در ایالات متحده.
در سطح جهانی، این صرافی به 5 میلیون مشتری از 130 کشور جهان خدمات ارائه می دهد. اگر در مورد پلتفرم خاص Huobi که باید استفاده کنید مطمئن نیستید، به Huobi Global بروید. Huobi در زبان ماندارین به معنای "سکه" است.

صرافی ارز دیجیتال Huobi چیست؟

در سال 2013، زمانی که علاقه مردم به ارزهای دیجیتال در حال افزایش بود، صرافی Huobi پیشرفت بیشتری نسبت به سایر صرافی‌های بزرگ در بازار داشت. قبل از سرکوب ارزهای دیجیتال در چین، نزدیک به 90 درصد از تراکنش های بیت کوین در این صرافی انجام می شد. پس از ممنوعیت تجارت ارزهای دیجیتال و در نتیجه خرید و فروش بیت کوین در چین، دفتر مرکزی هوبی نیز از چین نقل مکان کرد و به یک شرکت بین‌المللی تبدیل شد و بر مدل‌های کسب‌وکار جدید تمرکز کرد که امکان داد و ستد ارزهای دیجیتال با ارزهای دیجیتال بیشتری را فراهم کرد. پس از مدتی، صرافی Huobi به طور کامل مدل های معاملاتی را متحول کرد و مدل های معاملاتی مانند غیرمتمرکز و همتا به همتا (P2P) را به خدمات خود اضافه کرد.

آیا صرافی ارز دیجیتال Huobi ایمن است؟

صرافی Huobi از زمان آغاز به کار خود با هیچ مشکل امنیتی یا هک‌هایی که منجر به از دست دادن ارز دیجیتال و وجوه کاربران شود، مواجه نشده است. امنیت مهمترین چیزی است که معامله گران ارزهای دیجیتال به دنبال آن هستند، به همین دلیل است که 98٪ از معامله گران دارایی های خود را در سخت افزار یا کیف پول سرد نگه می دارند.

مزایا و معایب صرافی ارز دیجیتال Heubi

این صرافی از تعداد زیادی ارز در قسمت صرافی پشتیبانی می کند و گزینه مناسبی برای معاملات نقدی است و حجم معاملات بالایی دارد، اما در قسمت آتی متاسفانه بدون احراز هویت خدمات ارائه نمی دهد و تا زمانی که شما نمی توانید حساب آتی باز کنید. حساب شما را تایید کرده اند

مزایا:

• امنیت سایبری در سطح بالا.
• پشتیبانی قوی از مشتری.
• تعداد زیادی صرافی ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده (بیش از 400 مورد در زمان نگارش مقاله).
• رابط کاربر پسند هم برای مبتدیان و هم برای معامله گران با تجربه تر.
• دارای یک ارز دیجیتال بومی به نام Huobi Token است که می تواند برای تکمیل کارمزد معاملات و همچنین افزایش نقدینگی کلی Huobi استفاده شود.
• تراکنش های فیات (ارزهای فیزیکی رایج بین المللی کشورها) برای BTC، ETH و XRP در دسترس هستند.

معایب:

• عدم پشتیبانی از موجودی و برداشت از حساب به ارز کاغذی.
• فرآیند ثبت نام نسبتا طولانی تر از رقبا.
• بسیاری از استیبل کوین ها را پشتیبانی نمی کند، تنها استیبل کوینی که پوشش می دهد تتر (USDT) است.
• برای استفاده از بخش مبادلات آتی باید حساب خود را تایید کنید.

نتیجه

Huobi Global یک صرافی ارز دیجیتال با رابط کاربر پسند است، اما برای استفاده و تجارت ارزهای دیجیتال، ابتدا باید ثبت نام کنید. علاوه بر وب سایت، برنامه Hubei برای رایانه و تلفن همراه نیز توسعه یافته است که می توانید از آن برای انجام تراکنش های آسان استفاده کنید.
صرافی کریپتوکارنسی هوبی بر امنیت کاربران خود تمرکز دارد و با لایه های مختلف امنیتی می توان به عنوان یک پلتفرم امن به آن اعتماد کرد. این صرافی از ذخیره سازی سرد آفلاین و فرآیند تأیید چند لایه استفاده می کند.
در مجموع، مهم نیست که کاربر جدیدی در دنیای ارزهای دیجیتال هستید یا یک معامله گر حرفه ای، Huobi Exchange می تواند به خوبی نیازهای شما را برطرف کند و برای مبادله، خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، ریپل و سایر ارزهای دیجیتال مناسب است. علاوه بر نگه داشتن ارز دیجیتال خود به عنوان کیف پول، می توانید یک حساب خصوصی در این صرافی باز کنید.

صرافی okex چیست؟

  • ۰۲/۰۶/۱۲
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی