کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی بینگ ایکس یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال است که در سال 2018 راه اندازی شد.این صرافی به عنوان یک پلتفرم امن برای تراکنش های ارزهای رمزنگاری شده فعالیت خود را آغاز کرد و تقریباً تمامی امکانات مورد نیاز برای معامله، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می دهد. BingX یک صرافی منحصر به فرد و خلاقانه است که به شما امکان می دهد با معامله گران نخبه ارتباط برقرار کنید تا بهترین نتایج ممکن را برای سرمایه گذاری خود به دست آورید. به گفته سازندگان این صرافی، با دیگر پلتفرم‌ها گیج می‌شوید و باید برای یافتن بهترین سرمایه‌گذاری به شهود خود تکیه کنید. اما با تجزیه و تحلیل پریمیوم و شبکه اجتماعی BingX برای تجارت کریپتو، هرگز مجبور نخواهید بود در موقعیت ارز دیجیتال تنها باشید.

شما مدل هایی دارید که می توانید استراتژی های خود را بر اساس آنها بسازید و حتی می توانید انتخاب کنید که به راحتی استراتژی یک معامله گر بزرگ را با تجارت کپی کپی کنید. BingX با نداشتن کارمزد سپرده گذاری و برخی از کمترین هزینه ها در صنعت، خود را متمایز کرده است. با تمام این ویژگی‌ها، همراه با قابلیت‌های استاندارد تجارت ارزهای دیجیتال صرافی‌های معمولی و ویژگی تبادل دائمی که تجارت یکپارچه مشتقات رمزنگاری را امکان‌پذیر می‌کند، صرافی BingX یک پلتفرم کاملاً تحقق یافته برای تمام نیازهای معاملاتی فعلی و آینده شما در ارزهای دیجیتال است. این مقاله آموزش تبادل بینگ ایکس را تا انتها دنبال کنید.

درباره BingX Exchange

همانطور که گفتیم، BingX یک صرافی ارز دیجیتال و پلتفرم معاملاتی است که در سال 2018 تاسیس شد. BingX که در سنگاپور با نام Bingbon ثبت شده است، یک صرافی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین بود. این صرافی که پس از یک تغییر نام تجاری گسترده به BingX تغییر نام داد، به سرعت به دلیل ویژگی‌های تجارت کپی شهرت یافت.

این صرافی یک صرافی ارز دیجیتال است که خدمات معاملاتی نقطه ای، مشتقه و کپی را به بیش از 100 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد. BingX با باز کردن بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال به روی همه، اتصال کاربران با معامله گران خبره و بستری برای سرمایه گذاری به روشی ساده، جذاب و شفاف، به صرافی مردمی بودن خود افتخار می کند.

Bing X یک صرافی منحصر به فرد و خلاقانه است که به شما امکان می دهد با معامله گران نخبه ارتباط برقرار کنید تا بهترین نتایج ممکن را برای سرمایه گذاری خود به دست آورید. صرافی Bing X در سال 2021 در CoinMarketCap به دلیل موفقیت بسیار زیاد و حجم معاملات 24 ساعته در رتبه هفتم قرار گرفت. یکی دیگر از مزایای این صرافی ارائه ابزارها و شاخص های جهانی و فارکس، امکان انجام تراکنش های خودکار و بسیاری از خدمات دیگر در اختیار کاربران خود است.

مزایا و معایب Bing X Exchange

مزایا
امکان اتصال به صرافی بایننس به منظور کپی کردن معاملات
کارمزد بسیار کم 0.0275%
بزرگترین پلتفرم تجارت کپی در حال حاضر
پتانسیل درآمد بین 8 تا 12 درصد است
امکان اتصال به Trading View و تجارت از طریق آن
نیازی به KYC نیست
پشتیبانی 24/7 مشتری به 10 زبان از جمله هلندی
پشتیبانی از تراکنش های با اهرم تا 150 بار
معایب
محدود به جفت‌ها و تبدیل‌های ارزهای دیجیتال خاص

در اینجا برخی از ویژگی های دیگر صرافی Bing X آمده است:

پشتیبانی ارز فیات

با استفاده از پلتفرم هایی مانند Banxa و Moonpay برای چندین ارز مانند USD، AUD، EUR، KRW، THB، TWD، BGN، BRL، CAD CHF، COF و غیره، BingX پشتیبانی گسترده ای از ارزهای فیات ارائه می دهد. این پلتفرم از پروتکل های شخص ثالث برای انجام این خریدهای کاغذی استفاده می کند.

ویژگی های Perpetual Swap

با استفاده از ویژگی Perpetual Exchange، می‌توانید سفارشات محدود و معاملات حاشیه را در تمام ساعات شبانه روز نگه دارید. سرمایه گذاران ابتدا باید موقعیت های خود را ببندند و پس از رسیدن به تاریخ تحویل قرارداد دوباره آنها را باز کنند. برای معامله گران باتجربه، Perpetual Exchange زمانی را حل می کند که کاربران نوسانات بازار ناشی از روش های عملیاتی خسته کننده را که باعث سردرگمی آنها در سایر صرافی ها می شود را از دست می دهند.

پلت فرم بصری و آسان برای استفاده

BingX از شروع بررسی ایمیل خود تا پیمایش در تمام ویژگی‌های پلتفرم، تجربه‌ای آسان برای مبتدیان و متخصصان از نظر رابط کاربری فراهم می‌کند.

کپی تریدینگ چیست؟

  • ۰۲/۰۵/۱۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی