کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

آموزش آتی OKEX در 7 مرحله!

معامله آتی یا آتی نوعی تراکنش از پیش تعیین شده است که در بازارهای ارزهای دیجیتال استفاده می شود. در معاملات آتی می توان قیمت خرید و فروش را از قبل تعیین کرد تا سفارشات طبق قیمت تعیین شده به صورت خودکار انجام شوند.

بنابراین، قراردادهای آتی okex راه بسیار مناسبی برای معامله گران است تا از دارایی های خود در برابر نوسانات بازار محافظت کنند. در صرافی okex، می‌توانید با استفاده از قراردادهای آتی، ۹ ارز دیجیتال پیشرو مانند اتریوم و بیت‌کوین را معامله کنید. معاملات آتی شامل برخی از خطرات و نکاتی است که معامله گران باید از آنها آگاه باشند. از این رو قصد داریم در ادامه به آموزش گام به گام بورس آتی Okex بپردازیم.
آموزش آتی OKEX در 7 مرحله
مرحله 1: وارد بخش آتی اکسچنج okex شوید
ابتدا وارد صفحه اصلی وب سایت okex می شویم و پس از ثبت نام در صرافی okex گزینه معامله را از لیست انتخاب می کنیم. پس از انتخاب یک گزینه معامله، نوع اصلی را برای ورود به بخش آتی انتخاب می کنیم. نسخه اصلی برای مبتدیان مناسب است و خیلی پیچیده نیست.
مرحله 2: معاملات آتی okex را فعال کنید
پس از مطالعه قوانین و ریسک های معاملات آتی، باید آنها را بپذیرید. برای این کار باید مطابق تصویر زیر گزینه پذیرش قوانین مبادله را انتخاب کرده و سپس دکمه فعال سازی معامله را فشار دهید.
مرحله 3: انتقال دارایی ها به حساب آتی بورس
قبل از انجام معامله در بخش آتی صرافی okex، لازم است حساب خود را شارژ کنید. برای این کار می‌توانید از گزینه انتقال یافت شده در فهرست بازشوی دارایی‌ها در بالای صفحه استفاده کنید.

برای شارژ کردن حساب خود، می‌توانید مقداری تتر از صرافی‌های ارزهای دیجیتال ایران خریداری کنید و آن را به حساب okex خود انتقال دهید. همچنین می توانید دارایی های ارز دیجیتال خود را مستقیماً به یک حساب صرافی انتقال دهید.

به عنوان مثال، برای معامله یک قرارداد آتی به نام BTCUSD0807، ابتدا باید بیت کوین یا بیت کوین را از حساب اصلی (تامین مالی) صرافی به حساب آتی (آتی) انتقال دهید. برای این کار ابتدا مقدار مورد نیاز را مطابق تصویر زیر وارد کرده و اکانت BTCUSD مقصد را انتخاب کنید سپس دکمه تایید را بزنید.
مرحله 4: یک قرارداد آتی برای معامله انتخاب کنید
پس از ورود به قسمت آتی بورس okex و مشاهده قراردادهای آتی، باید نوع حاشیه را از بالای صفحه انتخاب کنید. سپس بازه زمانی قرارداد آتی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. قراردادهای آتی موجود در قسمت سمت چپ لیست شده اند و می توانید روی یکی از آنها کلیک کنید.

مرحله 5: نوع اهرم را برای معاملات آتی OKEX انتخاب کنید
در این مرحله باید ضریب اهرم و نوع حاشیه را برای معاملات آتی okex انتخاب کنید. در انتخاب نوع حاشیه دو گزینه وجود دارد که در گزینه متقاطع با توجه به نوسانات قیمت مارجین تغییر می کند و در گزینه ثابت برخلاف قبل ثابت می ماند و نوسانات در نظر گرفته نمی شود.
مرحله 6: جزئیات تراکنش را وارد کنید
پس از انتخاب و تایید موارد قبلی می توانید مشخصات معامله مانند قیمت، مقدار و نوع سفارش را وارد کنید. اگر عجله دارید، می توانید نوع سفارش را روی "بهترین پیشنهاد" یا "BBO" تنظیم کنید تا در اسرع وقت انجام شود.

پس از وارد کردن جزئیات در قسمت معاملات آتی بورس okex، اکنون می توانید مدت زمان قرار خود را انتخاب کنید. برای قراردادهای بلندمدت باید گزینه Open Long و برای قراردادهای کوتاه مدت گزینه Open Short را انتخاب کنید.
مرحله 7: وضعیت سفارشات آتی okex را بررسی کنید
پس از ثبت سفارش آتی okex، می توانید برای مشاهده وضعیت سفارش، گزینه Open Positions را در پایین صفحه انتخاب کنید. در این قسمت داده هایی مانند سود و زیان سالانه، نقدینگی، نرخ سود و زیان و میانگین قیمت درخواستی نیز نشان داده شده است.

صرافی okex چیست؟

  • ۰۲/۰۶/۰۱
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی