کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

کدام بازارها برای معاملات کپی مناسب هستند؟
می توانید معاملات را از همه بازارها از جمله: فارکس، شاخص ها، سهام و کالاها کپی کنید.

اگر می خواهید وارد بازار فارکس شوید اما زمان زیادی ندارید، تجارت کپی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به یادگیری مهارت های فنی پیشرفته درگیر شوید. یادگیری این تکنیک ها زمان بسیار زیادی می برد.
مزایا و خطرات کپی کردن معاملات
مزایای
مزایای فراوان تجارت کپی باعث محبوبیت آن شده است.

نکته چیست؟ معامله گرانی با سوابق قوی و سبک های معاملاتی که می خواهید از آنها تقلید کنید پیدا کنید.

یا می توانید ریسک خود را در کل سبد سهام خود پخش کنید و به شما این امکان را می دهد که از فراز و نشیب بازارها عبور کنید تا بتوانید در بلند مدت به تجارت خود ادامه دهید.

دسترسی داشته باشید
Trading Copy یک راه سرگرم کننده و در دسترس برای تجارت ارائه می دهد. پیشرفت عظیم در تجارت اجتماعی و وجود بسیاری از شبکه های تجارت اجتماعی به این معنی است که آنها اکنون به صورت رایگان در دسترس هستند.

دانش تجارت خود را بهبود بخشید
تجارت کپی به شما امکان می دهد تا فعالیت معاملاتی معامله گران با تجربه را دنبال کنید که برخی از آنها سال ها تجربه تخصصی و دانش فنی دارند. شما می توانید با تقلید و تکرار موفقیت آنها و توسعه هنر خود از آنها بیاموزید.

گوناگون، متنوع
با طیف گسترده ای از استراتژی های معاملاتی ارائه شده، اکنون می توانید سبد خود را با دارایی های مختلف برای بی شمار ارائه دهنده سفارشی کنید. با تقسیم ریسک‌های مرتبط با تصمیمات فردی، در صورت عملکرد ضعیف معامله‌گر، می‌توانید ضرر را جبران کنید. همچنین می توانید در چندین نوع بازار کسب درآمد کنید.
خطرات
خطر اصلی کپی کردن معاملات آشکار است - شما در معرض خطر عواقب عملیات مالی هستید. ماهیت تجارت مستلزم ریسک بالا و پاداش بالا است.

ریسک بازار
شرط کپی کردن معاملات، مانند هر معامله دیگری در بازارهای مالی، این است که بخشی از سرمایه شما در معرض خطر باشد. به ناچار وجود ریسک در بازار به این معنی است که شما احتمالاً سرمایه خود را از دست خواهید داد زیرا دارایی هایی که معامله گر انتخابی خرید و فروش می کند ممکن است شکست بخورد.

تاریخچه بازرگان و سوابق
انتخاب یک معامله گر قابل اعتماد برای کپی کردن معاملات در طولانی مدت می تواند دشوار باشد. این مسئولیت شماست که تکالیف خود را انجام دهید تا از بازرگانی که انتخاب کرده اید مطمئن شوید. گاهی اوقات، نتایج ممکن است فقط خوب باشد و درست نباشد، یا معامله‌گر ریسک بالایی داشته باشد، به این معنی که عقبگرد نزدیک است.

ریسک عملیاتی
مانند همه تراکنش های مالی، اگر نقدینگی دارایی مورد معامله کم باشد، بسیار پر ریسک است، یعنی خارج شدن از موقعیت های باز آسان نیست. همچنین باید از اطلاعات دیگری مانند هزینه کپی کردن معاملات یک معامله گر در زمان برداشت سود و اینکه آیا اسپرد در بازده منتشر شده لحاظ شده است، آگاه باشید.
FXTM Invest
FXTM Invest روش منحصر به فرد و خلاقانه ما برای یافتن مناسب ترین معامله گران برای کپی کردن معاملات است.

برنامه FXTM Invest به شما امکان می دهد بدون هیچ مهارت فنی پیشرفته به فرصت های معاملاتی دسترسی داشته باشید.

شما کنترل کامل وجوه خود را حفظ می کنید و تنها در صورتی به مدیر استراتژی خود پرداخت می کنید که حساب سرمایه گذاری شما سود داشته باشد.

کپی تریدینگ چیست؟

  • ۰۲/۰۵/۱۴
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی