کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

شرایط ایجاد حساب معاملاتی کپی Pamm Alpari

پس از معرفی بروکر آلپاری به ایرانیان، نوبت به بررسی این موضوع می رسد که آیا می توانید در حساب های پام آلپاری که با نام های دیگری مانند آلپاری کپی تریدینگ و حساب های مدیریتی آلپاری نیز شناخته می شوند، سرمایه گذاری کنید یا خیر.
حساب Pam Alpari چیست؟
حساب PAM در فارکس یکی از راه هایی است که معامله گران می توانند تنها با سرمایه گذاری و انتخاب مدیر حساب PAM بدون معامله در فارکس درآمد کسب کنند، این سرویس برای راحتی بیشتر در کارگزاری آلپاری نیز در اختیار معامله گران قرار می گیرد تا بتوانند از استراتژی هایی بهره مند شوند. معامله گران موفق فارکس، در معاملات با ریسک کم شرکت کنید.

در این حساب‌ها، معامله‌گران معاملات خود را با حداقل سرمایه آلپاری آغاز می‌کنند و از این طریق می‌توانند با مدیریت ریسک‌ها در بازار فارکس، سود را بهبود بخشند.
ارائه انواع حساب های معاملاتی در آلپاری
به طور خلاصه می توان انواع حساب ها در بروکر آلپاری را به 5 دسته تقسیم کرد که هر کدام برای استراتژی های معاملاتی خاصی طراحی شده اند.

اکانت در بروکر آلپاری

حساب استاندارد در بروکر آلپاری (متاتریدر 4 و 5)
حساب ECN در بروکر Alpari (Metatrader 4 و 5)
حساب Pro ECN mt4 در Alpari Broker
حساب PAMM در کارگزار آلپاری
هر کدام از این اکانت ها شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند که در مقاله ای جداگانه به بررسی آن ها پرداخته ایم اما در اینجا قصد داریم آخرین گزینه لیست را بررسی کنیم تا کاربران بتوانند از آموزش اکانت PAM استفاده کنند. آلپاری باید به دلار درآمد داشته باشد

بهترین مدیر برای حساب رتبه بندی شده Alpari Pam Alpari

تا آنجا که انتخاب بهترین بروکر فارکس برای معاملات موثر است، قبل از ایجاد و واریز سرمایه برای مدیریت حساب های PAM در آلپاری، باید معامله گران را بررسی کنید تا بتوانید از بین بهترین معامله گران کپی فارکس، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.
برخلاف بخش حساب‌های Pembroker Amarkets، کاربران می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام در وب‌سایت آلپاری به رتبه‌های برتر مدیران استراتژی آلپاری دسترسی داشته باشند.

در این قسمت می توانید هر مدیر را بر اساس معیارهای خود با لیست بهترین مدیران اکانت آلپاری بررسی و مقایسه کنید، مدیر وضعیت شما نمایش داده می شود تا بتوانید در آینده به راحتی همه آنها را مشاهده کنید و به سرعت از قسمت به پروفایل دسترسی پیدا کنید.

کپی تریدینگ چیست؟

  • ۰۲/۰۵/۱۵
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی