کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

کپی تریدینگ نوعی تجارت است که به معاملات کپی، تجارت اجتماعی، معاملات آینه ای و غیره معروف است. تنها چیزی که نیاز دارید درک این مفهوم است. تجارت کپی به این معنی است که شما به شخص دیگری اجازه می دهید تا با کپی مستقیم از همان معاملاتی که انجام می دهد، یک استراتژی معاملاتی برای شما ایجاد کند. بهترین گزینه برای معاملات کپی، حالت خودکار است، اما حالت دستی نیز امکان پذیر است. به ما بپیوندید تا بهترین پلتفرم های تجارت کپی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

چرا تجارت کپی برای مبتدیان خوب است؟

افراد با تجربه تجارت کپی می تواند یک ابزار آموزشی برای افرادی باشد که می خواهند نحوه تجارت مستقل را بیاموزند. این ابزار ساده ترین و سودآورترین راه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال است و به تجربه زیادی نیاز ندارد و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

تجارت کپی نمونه ای از حضور در قایق است. معامله گران عمده سرمایه خود را هنگام معامله به خطر می اندازند. علاوه بر این، آنها فقط زمانی درآمد کسب می کنند که شما سود کنید. اگر تراکنش ها را به صورت خودکار کپی کنید، می توانید در زمان صرفه جویی کنید.

بهترین پلتفرم های تجارت کپی

پلتفرم بلوترید ایرانی (خانه تجارت)

با پلتفرم تجارت الکترونیک بلوترید ایرانیان می توانید تراکنش های دیگران را خودتان کپی کنید! برای این کار نیازی به ایجاد دسترسی به سرمایه شما نیست. پس از ایجاد حساب کاربری در تجارت آبی، می توانید امکان خرید و فروش خودکار توسط بلو ترید را برای حساب های خود فراهم کنید. این بدان معنی است که BlueTrade در واقع برای معاملات خودکار نیست، بلکه مکانی برای کپی برداری از معامله گران ماهر و حرفه ای به منظور کسب سود است. با این کار تمام سود معاملات را به دست خواهید آورد و نیازی به واریز پول در هیچ پلتفرم نامعتبر نخواهید داشت.

چرا باید یک معامله گر آبی شوید؟

شما فقط بر روی کیفیت معاملات تمرکز می کنید و لازم نیست نگران مدیریت پول کاربران خود باشید.
برای فروش بسته ها دیگر نیازی به رسانه و تبلیغات نخواهید داشت.
دیگر نیازی به هماهنگی و ارتباط با زیرمجموعه ها نخواهید داشت.
در رقابت سالم با همتایان خود، مهارت های معاملاتی خود را به نمایش می گذارید.

1. پلت فرم BitYard

BitYard یک پلت فرم معاملاتی شناخته شده مشتقات ارزهای دیجیتال است که در سال 2014 تأسیس شد. همچنین از طریق CFD، معاملات کپی و معاملات لحظه ای، دسترسی به بازار جهانی ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. BitYard در سنگاپور واقع شده است و دارای یک سازمان بزرگ است که بیش از 150 کشور را پوشش می دهد و بنابراین به معامله گران اجازه می دهد بدون توجه به کشورشان تجارت کنند.

ویژگی های پلتفرم BitYard:

BitYard برای تشویق کاربران خود، هر زمان که کاربر برای ایجاد حساب کاربری ثبت نام کند، جایزه دعوتنامه 258 دلاری ارائه می دهد.
وب سایت آن ساده و آسان برای استفاده است و یک تجربه تراکنش سریع را برای کاربران خود فراهم می کند.
ضمانت بازگشت کامل وجه به هر معامله گر ارائه می شود.
این پلتفرم به کاربران خود این امکان را می دهد که با یک حساب دمو شروع به کار در سایت کنند.
این پلتفرم به معامله گران اجازه می دهد تا از تجارت در بازار ارزهای دیجیتال لذت ببرند و به آنها امکان خرید ارزهای رمزنگاری برجسته را می دهد.
با تجارت حاشیه BitYard به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های تجارت کپی، می‌توانید تا ۱۲۵ برابر در ارزهای دیجیتال و حدود ۲۰۰ برابر در مشتقات سود کنید.

2. پلتفرم BingX

BingX یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2018 تأسیس شد و خدمات معاملاتی نقدی و مشتقات را ارائه می دهد. BingX به بیش از 100 کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. این پلتفرم به عنوان یک شبکه اجتماعی تجارت ارز دیجیتال، متعهد است که به کاربران امکان دسترسی به استراتژی‌های معاملات ارزهای دیجیتال را بدهد و اطمینان حاصل کند که همه کاربران به روشی شفاف، جذاب و ساده سرمایه‌گذاری می‌کنند.

علاوه بر این، این پلتفرم بهترین معاملات کپی فارکس، شاخص های جهانی، عملکرد معاملات کپی خودکار، کالاهای با ارزش و سایر محصولات معاملاتی قراردادی را ارائه می دهد.

ویژگی های پلتفرم BingX:

معامله گران می توانند با کلیک بر روی گزینه «تبادل» به راحتی یک ارز دیجیتال را با ارز دیگر مبادله کنند.
BingX به تمام معامله گرانی که می خواهند به یک پلت فرم معاملاتی پیشرفته دسترسی داشته باشند، پاسخ می دهد. این پلتفرم یک رابط مدرن و در عین حال ساده ارائه می دهد که استفاده از آن برای معامله گران آسان است و می تواند هم روی دسکتاپ و هم روی موبایل کار کند.
این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های تجارت کپی، نمودارهایی را نیز ارائه می دهد که شامل اندیکاتورها، چندین ابزار چت و موارد دیگر می شود.
هر زمان که یک حساب کاربری جدید در BingX ایجاد می‌شود، این پلتفرم به آن‌ها سکه‌های مجازی یعنی 100000 توکن VSD می‌دهد. این توکن ها را می توان در پلتفرم بدون واریز پول واقعی معامله کرد.
گزینه تجارت کپی برای تمام معامله گران BingX ارائه شده است. با این گزینه می توانید برخی از استراتژی های عالی معامله گران حرفه ای را دنبال و کپی کنید. 8٪ از کل سود به دست آمده به معامله گران حرفه ای برای به اشتراک گذاشتن استراتژی های خود داده می شود.
علاوه بر این، BingX توانایی کار در بازارهای سنتی را فراهم می کند. در نتیجه، حرکت قیمت در بازارهایی مانند فارکس، شاخص‌ها و کالاها قابل پیش‌بینی است.

3. پلتفرم PrimeXBT

PrimeXBT یکی از پیشروترین پلتفرم های تجارت بیت کوین است. البته از دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، لایت کوین و ریپل نیز پشتیبانی می کند. می توانید آن را راه اندازی کنید و فقط در 40 ثانیه بدون KYC شروع به معامله کنید. علاوه بر این، PrimeXBT بهترین UI/UX را دارد و تا 100 برابر بیشتر ارائه می دهد. این پلتفرم هزینه کمی 0.05٪ دریافت می کند.

ویژگی های پلتفرم PrimeXBT:

آسان برای پیمایش: وب سایت این پلتفرم را می توان به راحتی به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های تجارت کپی پیمایش کرد. ویژگی Copy Trading در منوی Trading Tools قرار دارد. اگرچه شاید بهتر باشد آن را در لیست سرصفحه قرار دهید. علاوه بر این، نام های موجود در منو و صفحه Copy-trading متفاوت است، به این معنی که Copy Trading و Covesting اغلب معامله گران تازه کار را گیج می کنند.
معاملات اهرمی: این پلتفرم معاملات اهرمی 100 برابری را ارائه می دهد. شما می توانید تنها با واریز 1% از وجوه معاملاتی خود معامله کنید.
رمزارزهای پشتیبانی شده: این پلتفرم از 17 ارز رمزنگاری شده پشتیبانی می کند که یکی بیشتر از eToro است.

4. پلت فرم ByBit

Bybit یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال است که اخیراً خدمات تجارت کپی را معرفی کرده است. بهترین بخش در مورد معاملات کپی Bybit این است که هیچ هزینه اضافی برای معاملات کپی دریافت نمی کند. معامله گران اصلی 10٪ از درآمد خالص دنبال کنندگان خود را دریافت می کنند. بنابراین هیچ سود و درآمدی از مبادله برای معامله گر اصلی وجود ندارد. Bybit اجازه می دهد تا 100 برابر اهرم که بسیار بی پروا به نظر می رسد.

ویژگی های پلتفرم ByBit:

فقط معاملات فوروارد برای معاملات کپی در دسترس است.
10% تقسیم سود با معامله گران حرفه ای. این بدان معنی است که 10٪ از هر مبلغ سودی که در معامله به دست می آورید به معامله گر حرفه ای اختصاص می یابد.
اگر 10 معامله متوالی را از دست بدهید، BuyBit به طور خودکار معاملات کپی را در حساب شما غیرفعال می کند.
برای بهبود امنیت فالوورها، محدودیت های زیادی برای معامله گران حرفه ای وجود دارد.

حرف آخر: بهترین پلتفرم های معاملاتی کپی

در این مقاله با بهترین پلتفرم های تجارت کپی آشنا شدید. شاید تا به حال متوجه شده باشید که پلتفرم ها و اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که می توانید مناسب ترین آنها را انتخاب کنید. پلتفرمی که استفاده می کنید به نیاز شما بستگی دارد. امیدواریم با مطالعه این مقاله و بررسی ویژگی ها، معایب و مزایای هر پلتفرم، بهترین انتخاب برای تراکنش های شما باشد.

  • ۰۲/۰۵/۰۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی