کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

به نظر می رسد صرافی بحث برانگیز کریپتو، کراکن، صفحه ای را از کتاب بازی رقیب بایننس حذف می کند، زیرا تعیین دقیق جایی که این شرکت به آن می گوید را برای رگولاتورها سخت تر می کند.

در 6 آوریل، ریچی گرینبرگ، «فعال» راست‌گرای سانفرانسیسکو، بیانیه‌ای ادعایی از جسی پاول، رئیس صرافی کراکن را در توییتر منتشر کرد - اگرچه بیانیه پیوست به «جسی پاول» منتسب بود - و گفت که این شرکت «دفتر مرکزی کراکن را در خیابان مارکت در خیابان مارکت تعطیل کرده است. سانفرانسیسکو پس از آن که تعداد زیادی از کارمندان در مسیر رفت و آمد به دفتر مورد حمله، آزار و اذیت و سرقت قرار گرفتند.

«پاول» در ادامه به انتقاد از «برنامه دستگیری و رها کردن» دادستان منطقه SF، چسا بودین، که منجر به قتل های قابل پیشگیری متعدد افراد بیگناه شده است، پرداخت. سانفرانسیسکو ایمن نیست و تا زمانی که ما یک DA نداشته باشیم که حقوق شهروندان مطیع قانون را بالاتر از جنایتکاران خیابانی قرار دهد که به طرز غیرقابل قبولی از آنها محافظت می کند، امن نیست.

با توجه به اینکه گرینبرگ یک کمپین فراخوان را با هدف هدف قرار دادن Boudin رهبری می کند، در ابتدا مشخص نبود که بیانیه منتسب به "Powwel" قانونی باشد. با این حال، حساب توییتر شخصی پاول بعدا توییت گرینبرگ را بازنشر کرد، و سه روز بعد پاول یک کلیپ بازی ویدیویی را در توییتر منتشر کرد که شخصیتی را به تصویر می‌کشد که دارای اره برقی است که در حال قدم زدن در کوچه‌های تاریک است، یا چیزی که پاول ادعا می‌کند «مخلوط به خانه از دفتر در SF.”

صرافی ارزهای دیجیتال بعداً بیانیه‌ای به کوین تلگراف صادر کرد و گفت که علیرغم بسته شدن دفتر SF خود، این شرکت «هیچ برنامه‌ای برای ایجاد یک دفتر مرکزی جدید و رسمی جهانی ندارد». در ادامه بیانیه آمده است که «در حالی که ما [کراکن] هیچ برنامه ای برای تغییر وضعیت خود به عنوان یک نهاد مستقر در ایالات متحده نداریم، مکان مقر ما بر نحوه اداره کسب و کارمان تأثیری نمی گذارد».

جنایات سیاسی

با وجود تجربیات شخصی پاول، این موضوع که آیا جرایم محلی در حال افزایش است یا نه، قابل بحث است. داده های خود اداره پلیس سانفرانسیسکو نشان می دهد که میزان حمله، تجاوز جنسی و سرقت از سال 2019 تا 2021 کاهش یافته است. قتل، سرقت خودرو، دزدی و آتش سوزی افزایش یافته است، اما قتل و سرقت خودرو نیز در سایر شهرهای بزرگ کالیفرنیا در حال افزایش بوده است.

اساساً، نرخ کلی جرم و جنایت در سانفرانسیسکو برای سال 2021 کمتر از سطح قبل از همه‌گیری بود. منطقه میشن در سال 2021 نسبت به سال 2020، میزان جرایم خشونت آمیز و جرایم دارایی بیشتری را گزارش کرد، اما این اعداد در سال 2021 همچنان کمتر از سال 2019 بود.

با توجه به اینکه به نظر می رسد بیانیه کراکن در رسانه های محلی منتشر نشده است، بلکه در عوض برای یک نامزد ناکام برای شهرداری حزب جمهوری خواه با سخت گیری برای سرنگونی DA، سخت است که این را آخرین نمونه از اشتیاق پاول برای تزریق خود به سیاست ندانیم. گفتگوهایی که در آن استخوان ایدئولوژیکی برای چیدن دارد.

در اوایل سال جاری، علیرغم مخالفت اکثریت قریب به اتفاق کانادایی ها با اشغال غیرقانونی مرکز شهر اتاوا و محاصره غیرقانونی گذرگاه های مرزی که به طور قابل توجهی تجارت بین کانادا و ایالات متحده را مختل کرد، پاول دارایی های دیجیتالی را به جنبش موسوم به "کامیونر" کانادا اهدا کرد.

علیرغم بی‌علاقگی آشکار به قانون اکثریت وقتی که حساسیت‌های شخصی او را آزار می‌دهد، پاول یک نظرسنجی توییتری برای توجیه تصمیم کراکن در سال 2019 مبنی بر حذف بیت کوین SV (BSV) به عنوان یک گزینه معاملاتی، برگزار کرد، پس از آن صرافی 10 درصد کوتاهی مو را برای کاربرانی که BSV داشتند قبل از آن اعمال کرد. دارایی های آنها به اجبار منحل شد.

بنابراین، در حالی که فریسکوی پاول می‌تواند به طور قانونی مبتنی بر نگرانی‌های ایمنی باشد، می‌تواند به این دلیل باشد که او از صرف هزینه‌های کلان برای فضای اداری در یکی از بازارهای املاک و مستغلات کشور که بیش از حد داغ شده است، خسته شده است. یا شاید این فقط مقدمه ای برای گسست گسترده تر از ایالات متحده و محیط نظارتی فزاینده برای دارایی های دیجیتال باشد.

Kraken اولین صرافی نیست که از سانفرانسیسکو خداحافظی می کند، زیرا کوین بیس سال گذشته اعلام کرد که در حال بستن دفتر مرکزی Bay Area است که در سال 2012 تاسیس کرده بود. گفته می شود که این بخشی از استراتژی "اول از راه دور" کوین بیس با هدف "تضمین اطمینان" است. هیچ دفتری تبدیل به یک مقر رسمی نمی شود.»

این استراتژی «همه جا و هیچ کجا» در ابتدا توسط بایننس آغاز شد، که بنیانگذار آن Changpeng 'CZ' Zhao ادعا کرد که دفتر مرکزی Binance هر اتاق هتلی است که او و لپ‌تاپش در هر لحظه اشغال می‌کنند. این مزیت آشکار ایجاد سردرگمی عمده در حوزه قضایی زمانی بود که متوجه شویم چه کسی مسئول مهار اقدامات خلاف قانون شرکت است.

کراکن در گذشته به‌طور ناگهانی سایر حوزه‌های قضایی را کنار گذاشته است، از جمله گفتن سایونارا به ژاپن در سال 2018 به دلیل افزایش هزینه‌های مربوط به رعایت مقررات محلی. کراکن در نهایت دو سال بعد با زیرمجموعه جدید خود Payward Asia به ژاپن بازگشت و در نهایت با تنظیم‌کننده‌های مالی ژاپنی خوب شد.

کراکن همچنین در سال 2015 به جای کسب BitLicense که به صرافی ها امکان ارائه خدمات به محل اقامت محلی را می دهد، یک دونده از نیویورک انجام داد. در سال 2018، پاول از همکاری با تحقیقات دادستان کل نیویورک در مورد عملیات مبادله خودداری کرد. این امتناع باعث شد NYAG کراکن را در میان صرافی‌هایی قرار دهد که فاقد «ظرفیت‌های نظارت بازار» کافی هستند، که توانایی آنها را برای «محافظت از مشتریان در برابر دستکاری بازار و سایر سوء استفاده‌ها» محدود می‌کند.

 

در پاسخ، کراکن اعلام کرد که "محافظت در برابر دستکاری بازار ... برای اکثر معامله گران ارزهای دیجیتال مهم نیست"، دیدگاهی که احتمالاً برای بسیاری از معامله گران خبر بود. ماه بعد شاهد گزارشی از بلومبرگ در مورد معامله منطقی استیبل کوین بحث برانگیز Tether در Kraken بود که قویاً نشان می داد از این پلتفرم برای تجارت شستشو استفاده می شود.

پاول با توئیت برخی از سؤالات فلسفی «بی پاسخ» از جمله «چرا سزار [sic] از روبیکون عبور کرد؟» پاسخ داد؟ چه کسی این همه بستنی را خورد؟» پاول اضافه کرد که کراکن هنوز «هر گونه نقشه شیطانی برای لکه دار کردن منبع آب شهر با شستشوی تتر» را کشف نکرده است، اما ما تصور می کنیم وقتی واقعاً به دنبال آن نیستید، نادیده گرفتن آن آسان است.

سایر سوالات بی پاسخ پاول ممکن است بخواهد بپرسد: چرا بانکداران بریتانیا فکر می کنند کراکن به اندازه کافی برای دور نگه داشتن کلاهبرداران از پلتفرم خود کار نمی کند؟ آیا وقتی پاول به مصلحت می‌بیند، هنوز شخصاً درگیر کلاهبرداری بانکی می‌شود؟ و هنگامی که کلاهبرداری Tether سرانجام منفجر شد و بقیه بازار به طور مصنوعی متورم شده را با خود به پایین کشاند، آیا پاول در نهایت اعتراف می کند که توکن اشتباهی را در سال 2019 حذف کرده است؟

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

 

 

  • ۰۱/۰۹/۲۹
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی