کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

صرافی کراکن، یک صرافی بزرگ رمزنگاری آمریکایی، خرید Staked را اعلام کرده است، یک پلتفرم سهام‌داری غیرقانونی که سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا دارایی‌های خود را در دارایی‌های دیجیتال صادر شده بر اساس اثبات وجود بلاک‌چین‌های سهام، ترکیب کنند.

شرایط این معامله به طور عمومی فاش نشده است، با این حال، به گفته کراکن، "یکی از بزرگترین معاملات در تاریخ کریپتو" است.

کراکن در بیانیه‌ای گفت: «این خرید کاملاً مکمل پیشنهاد سهامداری موجود ما است و به همه مشتریان ما این امکان را می‌دهد تا در ارزهای دیجیتال خود جوایزی کسب کنند و در عین حال کنترل کامل بر دارایی‌های دیجیتال خود را حفظ کنند.

شرط بندی به فرآیند کسب درآمد غیرفعال در ارزهای دیجیتال بر اساس مکانیسم اجماع اثبات سهام اشاره دارد. این شامل کاربرانی است که دارایی های رمزنگاری خود را به شبکه تعهد می دهند تا به اعتبار تراکنش ها و ایمن تر کردن آن کمک کنند.

    همانطور که برای سال 2022 آماده می شویم، کراکن رشد و موفقیت مستمر خود را با گسترش شاخک "استکینگ" خود از طریق خرید Staked جشن می گیرد.

    داده‌های Staking Rewards نشان می‌دهد که در حال حاضر محبوب‌ترین دارایی‌های رمزنگاری برای سهام‌داری عبارتند از Solana، Ethereum 2.0، Cardano، Terra، Avalanche، Polkadot، Binance Coin، Algorand و Polygon.

یکی از ویژگی‌های کلیدی آخرین خرید کراکن این است که Staked دسترسی غیرقانونی به ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد، به این معنی که کاربران کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را دارند.

به گفته کراکن، صرافی به حق مشتریان خود برای حفظ حضانت بر رمزارز خود احترام می گذارد و از آن حمایت می کند، حتی اگر این امر گاهی با مبادلات مربوط به امنیت همراه باشد.

این شرکت افزود: "با این خرید، مشتریان ما اکنون گزینه های بیشتری در مورد نحوه مدیریت سرمایه خود در هنگام سرمایه گذاری با Kraken دارند."

تاریخچه خرید کراکن

Kraken که در اوایل امسال دهمین سالگرد خود را جشن گرفت، دارای سابقه طولانی خرید است، از جمله خرید پایانه های نموداری و معاملاتی در سوئیس CryptoWatch در سال 2017، شرکت خدمات مالی مستقر در لندن Crypto Facilities در سال 2018، و داده ها و اطلاعات بازار ارزهای دیجیتال. شرکت CryptoFinance.ai در سال 2019.

طبق گفته Kraken، Staked پنجمین خرید آن در سال 2021 است. صرافی مستقر در سانفرانسیسکو همچنین گفت که تا کنون در سال جاری تجارت سهام آن با حدود 950 درصد رشد به نزدیک به 16 میلیارد دلار رسیده است.

هفته گذشته همچنین شاهد راه‌اندازی Kraken Ventures بودیم، یک صندوق سرمایه‌گذاری مستقل به رهبری فارغ‌التحصیلان Kraken که شرکت‌ها و پروتکل‌های مرحله اولیه را هدف قرار می‌داد که موج بعدی نوآوری‌های ارزهای دیجیتال و فین‌تک را تقویت می‌کرد.

حوزه‌های تمرکز Kraken Ventures شامل زیرساخت‌های مالی، Web3، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پروتکل‌های رمزنگاری مصرف‌کننده، با Blockdaemon، Anchorage، Messari، Hashflow، Acala و pStake در میان شرکت‌هایی است که قبلاً از صندوق حمایت مالی دریافت می‌کنند.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

  • ۰۱/۰۹/۲۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی