کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال - Kraken - به هر شهروند اوکراینی که قبل از 10 مارس در این پلتفرم حساب باز کرده باشد، 1000 دلار بیت کوین می دهد. این طرح برای کمک به نیازمندان پس از آغاز «عملیات نظامی ویژه» روسیه در این کشور طراحی شده است.

حمایت کراکن از اوکراینی ها

فهرست شرکت‌ها، مکان‌های تجارت، و افرادی که تمام تلاش خود را برای کمک به رفاه اوکراین در طول جنگ جاری با روسیه انجام می‌دهند، همچنان در حال افزایش است. آخرین نمونه از صرافی کریپتو مستقر در ایالات متحده، Kraken است.

در اطلاعیه اخیر، کراکن فاش کرد که 1000 دلار بیت کوین به کاربران اوکراینی که قبل از 10 مارس ثبت نام کرده اند، اهدا خواهد کرد. شهروندان می توانند بلافاصله ارز دیجیتال را برداشت کنند، زیرا علاوه بر این، کراکن 1000 دلار اعتبار کراکن را توزیع می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان می توانند بدون هیچ هزینه ای تبدیل را انجام دهند.

به طور کلی، این شرکت گفت که بیش از 10 میلیون دلار دارایی دیجیتال را به شهروندان اوکراینی آسیب دیده اهدا خواهد کرد. Kraken امیدوار است این به عنوان یک مصالحه معقول تلقی شود زیرا قبلاً از مسدود کردن کاربران مستقر در روسیه خودداری می کرد. جسی پاول - مدیر عامل این پلتفرم - اظهار داشت:

 

ما امیدواریم که بتوانیم خدمات مالی حیاتی را در زمان نیاز به مشتریان خود در اوکراین و روسیه ارائه دهیم. رمزارز همچنان یک ابزار مهم بشردوستانه است، به ویژه در زمانی که بسیاری در سراسر جهان دیگر نمی توانند به بانک ها و متولیان سنتی متکی باشند.

متعاقباً، کراکن توضیح داد که 10 میلیون دلار کمک مالی برابر با کل هزینه های معاملاتی است که مشتریان مستقر در روسیه در ماه های اول سال 2022 پرداخت کرده اند. به این ترتیب، این شرکت از عرف آنها سودی نخواهد برد، که این روش دیگری برای نشان دادن مخالفت خود با ارتش است.

واکنش صرافی ها

در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین، معاون نخست‌وزیر دومی – میخایلو فدوروف – از پلتفرم‌های دارایی دیجیتال پیشرو خواست تا آدرس‌های بلاک چین کاربران روسی را مسدود کنند.

با این حال، بایننس و کراکن این درخواست را دنبال نکردند. اولی استدلال می‌کرد که «کریپتو به معنای ایجاد آزادی مالی بیشتر است» و چنین حرکتی می‌تواند با مفهوم صنعت مخالف باشد. همچنین پیشنهاد کرد که اکثر این حساب‌ها متعلق به افراد «بی گناه» است که هیچ ارتباطی با جنگ ندارند.

کراکن با توصیف بیت کوین و آلت کوین ها به عنوان تجسم ارزش های آزادی خواهانه موضع مشابهی اتخاذ کرد. پاول گفت به این ترتیب، مسدود کردن حساب‌های تمام مشتریان روسی اشتباه است.

از سوی دیگر، کوین بیس، 25000 آدرس بلاک چین روسی مرتبط با افرادی را که ظاهراً در فعالیت‌های غیرقانونی هستند، مسدود کرد.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی