کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

کد دو عاملی کوکوین

اگر روی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، به ویژه کوکوین کار می‌کنید، احتمالاً با کد باینری صرافی کوکوین و Google Authenticator آشنا هستید. با فعال کردن عملکرد Google Authenticator در صرافی خود، هر زمان که بخواهید از حساب خود برداشت کنید یا دوباره وارد شوید، ابتدا باید وارد اپلیکیشن خصوصی شوید و کد احراز هویت دو مرحله ای گوگل را دریافت کرده و وارد صرافی کنید.

توکن دو عاملی Kucoin Exchange در افزایش امنیت حساب شما بسیار موثر است و یک ویژگی مفید است که توسط اکثر صرافی های بزرگ استفاده می شود.

اما گاهی اوقات این ویژگی خود می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

اگر هنوز با این صرافی آشنایی ندارید، ابتدا مقاله آموزش صرافی کوکوین را مطالعه کنید.

مشکل کد دو عاملی صرافی کوکوین

کد باینری صرافی کوکوین به این صورت است که وقتی قصد ثبت نام در Google Authenticator را دارید، پلتفرم بارکد مخصوصی را به شما می دهد که با وارد کردن آن در اپلیکیشن گوگل، ثبت نام شما تکمیل می شود و سپس می توانید به راحتی یک کد دو مرحله ای دریافت کنید. . این بارکد اختصاصی فقط یک بار برای شما ظاهر می شود و دیگر نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اکنون، اگر تلفن همراه خود را تغییر داده اید، گم کرده اید یا به سرقت برده اید، باید دوباره در گوگل ثبت نام کنید. در این صورت لازم است همان بارکد صرافی که در ابتدا به شما داده شده بود را مجددا ثبت کنید. در صورت ذخیره نکردن بارکد و نداشتن کپی از آن، امکان ثبت نام مجدد و دریافت کد دو عاملی برای ورود به صرافی یا برداشت از حساب خود را ندارید.

در واقع، وقتی یک صرافی بارکد را در اختیار شما قرار می دهد، باید از آن اسکرین شات بگیرید و یک کپی از آن را در جایی خارج از تلفن همراه خود نگه دارید. همچنین می توانید بارکد را به صورت دستی روی کاغذ بنویسید و آن را در مکانی امن نگهداری کنید.

راه حل مشکل کد دو عاملی صرافی کوکوین

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اگر به هر دلیلی به بارکد خود دسترسی نداشته باشیم و قصد ثبت نام مجدد در Google Authenticator را داشته باشیم، چه باید بکنیم؟ پاسخ این سوال برای مبادلات داخلی و خارجی متفاوت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در صرافی های محلی، اگر با مشکل کد دو پارامتری مواجه شدید، به راحتی می توانید آن را حل کنید. با پشتیبانی صرافی خود تماس بگیرید و پس از احراز هویت، تنظیمات امنیتی حساب شما بازیابی خواهد شد. البته این کار می تواند اتلاف وقت نیز باشد و باعث ضرر شما در بازار مالی شود.

متاسفانه در مبادلات خارجی کمی سخت تر است. اگر به کد باینری صرافی کوکوین یا هر صرافی دیگری دسترسی ندارید، تنها راه تماس با پشتیبانی و بازیابی تنظیمات امنیتی است. برای انجام بازیابی لازم است ابتدا هویت خود را تایید کنید. اینجاست که ما دچار مشکل می شویم!

در مبادلات خارجی به دلیل محدودیت برای کاربران ایرانی، نمی توان فرآیند احراز هویت را انجام داد. حتی در برخی صرافی ها به محض اینکه متوجه می شوند ما ایرانی هستیم، ممکن است اکانت ما مسدود شود!

اما خوشبختانه صرافی کوکوین سختگیری صرافی های دیگر را ندارد. دو راه برای بازخرید کد دو عاملی Kucoin و تنظیمات Google Authentication وجود دارد.

اولین و بهترین راه این است که از قسمت تیکت سایت با پشتیبانی صرافی تماس بگیرید. با استفاده از Google Translate، متنی را پشتیبانی می‌کند که می‌گوید تلفن شما به سرقت رفته است و شما به کد باینری تبادل Kucoin دسترسی ندارید. ابتدا از طریق این لینک به صفحه تیکت ها مراجعه کنید.

اکنون برای بازیابی رمز عبور دو مرحله ای کوکوین، تصویر گام به گام زیر را دنبال کنید.

وارد حساب Kucoin خود شوید و گزینه فراموشی کد دو مرحله ای ( 2FA Unavailable ) را انتخاب کنید

       وارد حساب صرافی Kucoin خود شوید و ایمیل و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام تعیین کرده اید را وارد کنید. وقتی به صفحه احراز هویت دو مرحله ای رسیدید، روی «2FA Not Available» کلیک کنید.
       مطابق تصویر ابتدا گزینه «ارسال کد» را انتخاب کرده و کد ارسال شده به ایمیل را در کادر مربوطه وارد کنید. سپس رمز معاملاتی حساب Kucoin خود را وارد کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.

 

 

مدارک هویتی را بارگذاری کنید

در این مرحله، کوکوین از شما می خواهد که شناسه عکس خود را برای KYC آپلود کنید.
📣 توجه داشته باشید که نمی توانید با شناسه ایرانی در کوکوین فعال باشید، بنابراین می توانید با استفاده از خدمات P98 یک حساب تایید شده کوکوین خریداری کنید.
1️⃣ ابتدا صفحه اول شناسه خود را که با آن احراز هویت کوکوین خود را تکمیل کرده اید آپلود کنید.
2️⃣ در کادر بعدی، صفحه دوم شناسنامه خود را آپلود کنید.
3️⃣ در نهایت با مدارک شناسایی خود سلفی بگیرید. به این ترتیب شناسنامه را در دست راست خود بگیرید و برگه درخواست نامه را که روی آن کد دینامیک، تاریخ و امضا نوشته شده در دست چپ نگه دارید و آن را در کنار صورت خود قرار دهید تا زمانی که شخصی از شما عکس بگیرد. در نهایت تصویر را در کادر سوم بارگذاری کنید تا درخواست خود را برای بازخرید کد کوکوین دو عاملی ثبت کنید.

 

 

ثبت درخواست

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، پس از انجام مراحل فوق، سفارش شما با موفقیت ثبت می شود و باید منتظر اقدامات بعدی کوکوین باشید.

 

 

پس از وارد کردن تمام اطلاعات، اکنون باید 1 تا 3 روز کاری منتظر بمانید تا تیم پشتیبانی KuCoin به شما اجازه دسترسی به حساب را بدهد. حتما ایمیل های خود را در این مدت بررسی کنید تا ببینید آیا پیامی مبنی بر تایید یا عدم تایید مدارک دریافت می کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و مارجین کوکوین کلیک کنید .

  • ۰۱/۰۷/۲۷
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی