کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

lending در کوکوین چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ارز دیجیتال خود را به جای ثابت نگه داشتن آن در کیف پول خود کسب درآمد کنید؟ وام دادن یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال است. حتی با دارایی های محدود، می توان در فرآیند وام شرکت کرد و از دریافت سود بازپرداخت وام درآمد کسب کرد. صرافی Kucoin یک پلتفرم وام ایجاد کرده است که همه کاربران می توانند از آن بهره مند شوند. در این مقاله با نحوه وام دادن در کوکوین آشنا می شویم.

معرفی پلتفرم وام دهی کوکوین

KuCoin Crypto Lending بخشی به نام KuCoin Crypto Lending به عنوان پلتفرم وام دهی دارد. این پلتفرم به صورت همتا به همتا کار می کند و کاربران می توانند مستقیما به یکدیگر وام پرداخت کنند. در حال حاضر، پلتفرم وام دهی Kucoin از بیش از پنجاه ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و تتر پشتیبانی می کند.

وام دهندگان می توانند نرخ درصد سالانه مورد نیاز (APY) را برای پرداخت وام در این پلت فرم تعیین کنند. علاوه بر این، سایر سفارشات وام در بورس نیز برای همه قابل مشاهده است. افرادی که برای دریافت وام اقدام می کنند، درخواست های موجود را بررسی کرده و گزینه ای را که می خواهند وام دریافت کنند، انتخاب می کنند. تمام وجوه دریافتی به عنوان وام فقط در بازار حاشیه KuCoin قابل استفاده است.

شاید بپرسید ضمانت بازپرداخت پول وام چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که کاربران نمی توانند از وام دریافتی خارج از صرافی کوکوین استفاده کنند. علاوه بر این، هنگام ثبت سفارش در بازار KuCoin برای مارجین، قوانینی تعیین می شود که کاربر را ملزم می کند علاوه بر سود، اصل وام را نیز بازپرداخت کند. حتی اگر کاربر وام را در سررسید بازپرداخت نکند، صرافی به صورت خودکار وجه را از حساب وی برداشت کرده و فرآیند بازپرداخت وام را انجام می دهد.

آموزش لندینگ از کوکوین

1.وارد حساب صرافی Kucoin خود شوید.

 

 

2.در منوی بالای صفحه اصلی صرافی، گزینه Earn و سپس روی گزینه Crypto Lending کلیک کنید.

 

 

3.در صفحه Lending Kucoin، در سمت چپ صفحه، ارز دیجیتالی را که می خواهید وام دهید، انتخاب کنید. توجه داشته باشید که فقط موجودی موجود در حساب اصلی صرافی کوکوین برای وام قابل استفاده است.

4.در وسط صفحه دو گزینه Auto Lend و Normal Lend دارید. اول، فرض کنید Normal Lend را انتخاب می کنیم

 

 

پس از آن، باید میزان ارز دیجیتال (Amount)، مدت زمان وام‌دهی (Terms) و نرخ بهره روزانه (Daily Interest Rate) مدنظر خود را تعیین کنید.

همچنین در بخش Priority Rate، کمترین میزان سود درخواستی برای وام‌دهی در صرافی کوکوین به صورت لحظه‌ای قابل مشاهده است.

 

 

با وارد کردن اطلاعات مذکور، میزان سودی که از محل وام می‌گیرید، به صورت تخمینی در قسمت Estimated Profit، بر حسب تتر (USDT) نشان داده می‌شود.

 

 

5.اگر Auto Lend را انتخاب کنید، صرافی به طور خودکار دستور پرداخت وام بعدی را حتی پس از بازگرداندن وام گیرنده مبلغ دریافتی را ثبت می کند.
پس از انتخاب این گزینه ابتدا باید مبلغ رزرو شده را انتخاب کنید. این شماره مبلغ حق بیمه ای است که باید در حساب شما باقی بماند و صرافی برای وام استفاده نمی کند.

در مرحله بعد، باید مدت بازپرداخت وام را تعیین کنید. توجه داشته باشید که در این قسمت سه گزینه 7، 14 و 28 روزه وجود دارد. شما می توانید از یک تا سه گزینه را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر فقط 7 روز را انتخاب کنید، وام گیرنده باید مبلغ دریافتی را با بهره حداکثر ظرف 7 روز پس دهد. اما اگر دو یا سه گزینه را همزمان انتخاب کنید، این وام گیرنده است که مدت بازپرداخت را انتخاب می کند.

در مرحله بعد، باید حداقل نرخ بهره روزانه (حداقل نرخ روزانه) را تعیین کنید. صرافی به طور خودکار کمترین نرخ بهره را برای پرداخت وام در نظر می گیرد. اما شما انتخاب کردید که چه کسی نرخ روزانه، شما مشخص می کنید که اگر کمترین نرخ سود وام کمتر از عدد تعیین شده باشد، دستور بازپرداخت وام ثبت نمی شود.

6.در سمت راست صفحه وام کوکوین نیز می‌توانید دستورات بازپرداخت وام را در صرافی مشاهده کنید.
7.پس از انتخاب موارد ذکر شده، با نهایی کردن درخواست، باید منتظر بمانید تا وام گیرنده ای پیدا شود که با شرایط شما موافقت کرده و وام را دریافت کند.

جهت آموزش صرافی کوکوین به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و مارجین کوکوین کلیک کنید .

  • ۰۱/۰۸/۰۲
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی