کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

etf در صرافی کوکوین

 

 

ETF یا صندوق قابل معامله در بورس در واقع سبد یا صندوقی از سهام و دارایی های مختلف است که در بازار سهام قابل خرید و فروش است. اگر قبلاً می‌توانستید سهام را به صورت جداگانه بخرید و بفروشید، برعکس بود و می‌توانستید سبدی از سهام را بخرید و بفروشید.

ETF یک صندوق قابل معامله در بورس است که در آن شما مستقیماً با خرید و فروش ETF در سود و زیان شرکت می‌کنید، بدون اینکه واقعاً مالک دارایی باشید. لازم به ذکر است که تاریخچه اولین ETF به سال 1993 برمی گردد، این سبد سرمایه گذاری می تواند متشکل از دارایی ها و صندوق های مختلفی مانند طلا، نفت و یا حتی ارز دیجیتال باشد. ربات کوکوین

دلایل عدم تایید ETF ارزهای دیجیتال چیست؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده دلایل متعددی را برای رد این موضوع ذکر کرد، از جمله:

       عدم شفافیت در بازار ارزهای دیجیتال
       احتمال کمبود نقدینگی
       توانایی دستکاری قیمت بیت کوین
       وجود سرمایه گذاران غیرمجاز
       امکان پولشویی و...

علیرغم تمامی موارد ذکر شده، این احتمال وجود دارد که دیر یا زود آمریکا با ETF موافقت کند، اما پیچیدگی ها و مشکلات موجود در این مسیر را نمی توان انکار کرد و همین مشکل باعث شد تا مدت ها در این زمینه تصمیم گیری شود.

 

 

سخن پایانی

گفتیم که ETF ها نوعی دارایی های سرمایه گذاری ترکیبی و متنوع هستند که جذابیت خاص خود را برای سرمایه گذاران دارند، قیمت های متغیری دارند، به صورت روزانه معامله می شوند و از سوی دیگر دارای معافیت مالیاتی هستند. البته در این بین ETF بیت کوین نیز جذابیت مضاعفی خواهد داشت، زیرا فرصت مناسب و متنوعی را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند تا به روشی جدیدتر و بدون ریسک زیاد وارد دنیای سرمایه گذاری شوند.

باید منتظر ماند و دید که آیا تصمیم گیری در مورد ETF بیت کوین در نهایت در سال 2021 گرفته می شود یا خیر؟ اگر نتیجه داد، باید منتظر رویدادهای جدید بیشتری در دنیای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال باشیم.

برای آشنایی با صرافی کوکوین مقاله آموزش صرافی کوکوین را مطالعه کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و مارجین کوکوین کلیک کنید .

  • ۰۱/۰۷/۲۵
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی