کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

توکن های اهرم دار کوکوین

لوریج ابزاری است که معمولا صرافی ها در اختیار معامله گران قرار می دهند تا معامله گران بتوانند با پولی بیشتر از سرمایه خود در بازارهای مالی معامله کنند. تاجر با استقراض، قدرت خرید خود را در مقایسه با استفاده مطلق از سرمایه خود دو برابر می کند. اگر علاقه مند به کسب سود از ارزهای دیجیتال هستید یا قصد ورود به بازارهای مالی جذاب و پول ساز را دارید، حتماً با توکن های اهرمی آشنا شوید. هر صرافی توکن های اهرمی خود را به بازار ارائه می دهد که نمی توان آنها را به صرافی های دیگر اضافه کرد. در این مقاله قصد داریم بورس های دارای اهرم را بررسی کنیم. ما خرید و فروش توکن های اهرمی و آموزش خرید توکن های اهرمی از کوکوین را مطالعه می کنیم. با تسلط بر مبحث توکن های اهرمی، سود خوبی در تجارت ارزهای دیجیتال به دست خواهید آورد.

آشنایی با توکن های اهرمی

ماهیت کلی اهرم در امور مالی و ارز دیجیتال یکسان است، اما در روش استقراض تفاوت وجود دارد. معمولاً در دنیای DeFi (دارایی های غیرمتمرکز)، وام گرفتن کاملاً به وثیقه وابسته است.

به طور خلاصه، توکن های اهرمی LVT نامیده می شوند. به طور کلی از نظر خرید و فروش با سایر توکن ها تفاوتی ندارد; اما از نظر فنی، عملکرد توکن کمی متفاوت است. فرض کنید تصمیم گرفتید وارد یک موقعیت 100 دلاری شوید. به طور معمول، شما فقط می توانید همان اندازه 100 دلاری را از بازار خریداری کنید. اما در مورد اهرم دو برابری، صرافی های دارای اهرم بالاتر، دو برابر مانده حساب شما را به شما قرض می دهند. در این صورت می توانید تا 200 دلار خرید کنید. صرافی وجوه اولیه شما را به عنوان وثیقه برای تضمین بازپرداخت وام ممنوع می کند.

تفاوت بین معاملات مارجین و توکن های اهرم دار

معاملات مارجین و استفاده از اهرم ریسک مارجین کال را در بر می گیرد. این بدان معناست که اگر با اعمال اهرم قرض گرفته شده، میزان ضرر شما از میزان وثیقه شما بیشتر شود، صرافی به طور خودکار تراکنش شما را بسته و وثیقه شما را به عنوان زیان در معامله می گیرد.

در مثال قبلی گفتیم 100 دلار تضمین ماست و 200 دلار وام گرفتیم. حال اگر مجموع زیان تراکنش های ما به 100 دلار برسد، صرافی به طور خودکار تمام تراکنش ها را با زیان ما می بندد و وثیقه ما را به عنوان جبران زیان می گیرد. این باعث افزایش ریسک معاملات مارجین می شود. اما توکن ها تا حد زیادی این مشکل را حل کردند. فیلتر کردن توکن به این معنی است که مقدار آن صفر می شود. توکن های اهرمی خطر انحلال ندارند اما ممکن است دارایی های شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

آموزش معاملات توکن های لوریج دار کوکوین

در صرافی کوکوین به قسمت مشتقات می رویم و سپس آیتم لوریج توکن ها را انتخاب می کنیم. این آیکون ها دارای اثر پیش فرض هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیست روی توکن مورد نظر در لیست موجود کلیک کنید. اطلاعاتی مانند حداکثر و حداقل مقدار اهرم و همچنین مقدار ارزی که باید بپردازید در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

به عنوان مثال، توکن ADA3S دارای اهرم توکن Cardano در حالت فروش است و توکن LINK3L دارای اهرم 3 سکه از China Link در حالت خرید است. با خرید LINK3L در صورت افزایش 1 درصدی قیمت لینک چین 3 درصد و بالعکس.
 برای خرید و فروش این توکن ها روی قسمت Trade کلیک کنید تا توکن مورد نیاز را دریافت کنید تا وارد محیط خرید و فروش اهرمی توکن های کوکوین شوید. بقیه مراحل کار مشابه خرید و فروش توکن های معمولی در حالت نقطه ای خواهد بود.

در قسمت subscription History، تاریخچه خرید و فروش در بازه زمانی 7 روزه و 30 روزه نمایش داده می شود. همچنین می توانید میزان هزینه و سایر اطلاعات را مشاهده کنید.

 


توکن های اهرمی باید مدیریت و نگهداری شوند تا بتوانند همیشه با ضریب اهرمی مشخص شده در مقایسه با نمودار سکه اصلی نوسان داشته باشند. بنابراین، زمانی که این توکن‌ها را برای نگهداری آن‌ها خریداری می‌کنید، باید روزانه 0.01 درصد هزینه مدیریتی (معادل 3.5 درصد در سال) بپردازید. این هزینه برای مدیریت و متعادل کردن نمودار با توجه به اهرم انتخاب شده از شما دریافت می شود. علاوه بر هزینه مدیریت، نگهداری این توکن ها ریسک قیمتی را نیز به همراه دارد و ممکن است در درازمدت تمام سود شما را از بین ببرد.

اصلاح توکن های لوریج دار

هر توکن دارای یک اهرم هدف است. به منظور حفظ تعادل توکن های اهرمی و تعادل نسبت اهرم دارایی ثابت، تعدیل های روزانه انجام می شود. این تعادل باعث می شود که کد مورد بحث قرار نگیرد.

 هدف اصلی از تعدیل میزان اهرم، جلوگیری از سوء استفاده است. اگر این نمادها در بازه های زمانی از پیش تعیین شده اصلاح شوند، معامله گران دیگر ممکن است سعی کنند به روش هایی از این مزیت استفاده کنند. از آنجایی که اهرم ثابت نیست، تا زمانی که شرایط بازار ایجاب نکند، توکن‌ها مجبور به تنظیم نیستند. بنابراین با مقدار اهرم پنهان، نمی توانند پیش بینی کنند که چه زمانی اهرم تعدیل می شود. اگر از معامله سود حاصل شود، آن سود مجدداً سرمایه گذاری می شود. در غیر این صورت بخشی از مرکز فروخته می شود.

توکن های اهرمی در صرافی Binance کمی متفاوت عمل می کنند. آنها اهرم هدف خاصی ندارند اما مجموعه ای از اهرم های هدف دارند. به عنوان مثال، آنها محدوده اهرم هدف 25.1 تا 4 برابر قیمت دارایی پایه دارند.

نکات مهم توکن های اهرمی

    بهتر است توکن های اهرمی را روزانه و هفتگی معامله کنید. سرمایه گذاری های کوتاه مدت برای معامله گران حرفه ای بسیار سودمند است. معاملات مارجین معمولاً پیچیده است و سرمایه گذار باید دائماً این فرآیند را مدیریت کند. اما توکن هایی با اهرم اندک و معامله گر مجبور نیست کاری انجام دهد.
    در صفحه نشانه، عبارت (NAV) ارزش خالص دارایی وجود دارد. این اصطلاح به ارزش دلاری توکن های اهرمی اشاره دارد. مبلغ دلاری که هنگام فروش توکن های خود دریافت می کنید توسط این NAV تعیین می شود.
    توکن های اهرمی در همه صرافی ها معامله نمی شوند و صرافی های اهرمی محدود هستند. از سوی دیگر، همه ارزهای دیجیتال از توکن ها بهره مند نشده اند.
    کار با توکن ها سخت نیست. اما خطراتی مانند خوردگی ناشی از نوسانات ناگهانی را به همراه دارد. توکن های اهرمی زمانی که پیش بینی اشتباه باشد، سرمایه معامله گر را کاهش می دهد. اما احتمال کسب درآمد، کاهش ارزش و خروج از بازار صفر است.

اگر هنوز آشنایی کافی با این صرافی را ندارید، ابتدا مقاله آموزش صرافی کوکوین را مطالعه کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن و مارجین کوکوین کلیک کنید .

  • ۰۱/۰۷/۲۴
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی