کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

صرافی غیرمتمرکز کوکوین

صرافی محبوب ارزهای دیجیتال KuCoin یک پلتفرم کیف پول ارز دیجیتال غیرمتمرکز جدید به نام Self-Custodial راه اندازی کرده است. این رزرو شخصی به این معنی است که خود کاربر مسئولیت کامل و کنترل کلیدهای خصوصی خود را بر عهده می گیرد.

از دیگر ویژگی های این کیف پول می توان به مشاهده و معامله NFT ها در بازار کوکوین توکن منحصر به فرد به نام Windvane اشاره کرد.

صرافی Kocoin با کیف پول غیرمتمرکز جدید خود به Web3 متصل می شود!

امروزه علاقه و پذیرش در دنیای Web3 در حال افزایش است. صرافی Kucoin همچنین با این پلتفرم کیف پول غیرمتمرکز جدید که توانایی تجارت بین بلاک چین، DeFi و NFT را دارد، وارد دنیای "Web 3" می شود.

این پلتفرم به اکوسیستم KuCoin نیز مرتبط است و از این طریق، کاربران می توانند علاوه بر توکن، به انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (اتریوم)، دوج کوین (DOGE)، تتر (USDT) و سایر ارزهای دیجیتال خرید، فروش، ارسال یا تجارت.

کیف پول KuCoin اکنون در دسترس کاربران است و پلتفرم مبتنی بر مرورگر (وب) راه را برای یک اپلیکیشن موبایلی که هنوز در حال توسعه است هموار می کند.

این کیف پول یک محافظ قدرتمند از خود است و کنترل و مسئولیت کامل کلیدهای خصوصی کاربران را فراهم می کند.
کیف پول Kucoin از خدمات جهانی جدید پشتیبانی می کند

از آنجایی که اکوسیستم ارزهای دیجیتال به استقبال و پشتیبانی از DeFi (توابع مالی غیرمتمرکز) و NFT (توکن غیرقابل تعویض) ادامه می‌دهد، نقشه راه کیف پول KuCoin شامل خدمات DeFi، NFT و GameFi خواهد شد.

بازار NFT متعلق به KuCoin، Windvane، این قابلیت را در زمان راه اندازی افزایش می دهد و به کاربران اجازه می دهد NFT ها را در همان کیف پول KuCoin معامله و مشاهده کنند. Windvane یک "صندوق نوآورانه" 100 میلیون دلاری را در آوریل 2022 (آوریل 1401) برای کمک به حمایت و تشویق پروژه های NFT در مراحل اولیه برای ایجاد بر روی پلت فرم پرده برداری کرد.

Coinciden در اوایل سال جاری 150 میلیون دلار از سرمایه اولیه قبل از سری B جمع آوری کرد - ارزش شرکت را 10 میلیارد دلار!

این شرکت قصد دارد از درآمد حاصل از آخرین دور جمع آوری سرمایه برای توسعه بیشتر خدمات و پیشنهادات Web3، DeFi، و NFT در اکوسیستم خود استفاده کند. این تلاش‌ها توسط آزمایشگاه‌های KuCoin و KuCoin Ventures هدایت خواهند شد (که قبلاً با راه‌اندازی کیف پول KuCoin نتیجه داده‌اند!)

اقدامات غیرقانونی اخیر صرافی ها

اخیراً تعدادی از صرافی‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال برجسته کیف پول‌های غیرمتمرکز چند بلوکی را راه‌اندازی کرده‌اند تا همگام با عملکرد Web3 باشند.

CoinBase، یک صرافی پیشرو مستقر در ایالات متحده، عملکرد Web3 را با کیف پول و مرورگر برای مشتریان منتخب برنامه تلفن همراه در می 2022 یکپارچه کرد. تجارت در بازارهای NFT تمرکز اصلی بود، در حالی که سایر صرافی‌های رمز و خدمات DeFi به طور گسترده‌تری از طریق صرافی‌ها در دسترس بودند. . مانند Uniswap و Opensea!

طی ماه گذشته، Robinhood یک کیف پول غیرقانونی ارز دیجیتال با دسترسی از طریق بلاک چین را نیز تبلیغ کرده است. همچنین این کیف دارای فضای کافی برای ذخیره سازی NFT و دسترسی به بازار خواهد بود!

جهت آموزش این اکسچنج به مقاله آموزش صرافی کوکوین مراجعه کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن  و ربات کوکوین کلیک کنید .

  • ۰۱/۰۷/۳۰
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی