کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

ارز دیجیتال FLOW یک توکن بلاک چین بومی به همین نام است که هدف آن حل مشکل رشد همزمان سه موضوع مقیاس پذیری، امنیت و عدم تمرکز است. اما ارز دیجیتال Flow چیست و آینده آن چیست؟ پاسخ به این سوال که قیمت بالقوه جریان ارز دیجیتال چقدر است را در این مقاله خواهید یافت.

پروژه FLOW چیست؟

FLOW یک بلاک چین سریع و مناسب برای توسعه‌دهندگان است که به‌منظور پایه‌ای برای نسل بعدی اپلیکیشن‌های بی‌رقیب، بازی‌ها، دارایی‌های دیجیتال و توکن‌های NFT طراحی شده است. بلاک چین مشکل مقیاس پذیری را بدون هش حل می کند و از معماری منحصر به فردی استفاده می کند که به آن امکان می دهد پیشرفت های گسترده ای در سرعت و استحکام ارائه دهد. در عین حال، محیط مناسبی را برای برنامه نویسان سازگار با ACID یا چهار ویژگی غیر اتمی بودن، سازگاری، جداسازی و استحکام نیز حفظ می کند.

با Flow Blockchain، برنامه نویسان می توانند برنامه ها و مشاغل غیرمتمرکز جدید، منحصر به فرد و عظیم با سازگاری رمزنگاری ایجاد کنند. برنامه‌های Flow همچنین به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند تا کنترل داده‌های خود را حفظ کنند و به آنها امکان ایجاد توکن‌های منحصربه‌فردی را می‌دهند که می‌توانند در بازارهای آزاد در سراسر جهان معامله شوند. جریان بلاک چین همچنین امکان ایجاد اقتصادهای باز کاملاً جدید متعلق به کاربر را فراهم می کند. این بدان معنی است که ارزش در سیستم نیز توسط کاربران ایجاد می شود.

ارز دیجیتال FLOW چیست؟

Flow Token ارز دیجیتال بومی بلاک چین Flow است. به عنوان یک دارایی پشتیبان مورد استفاده برای تمام فعالیت های شبکه عمل می کند. کاربردهای پیشنهادی و فعلی TokenFlow عبارتند از:

برای محققین برای انجام کار بر روی شبکه و کسب پاداش، توکن شرط بندی لازم است.

این توکن پاداشی است برای کسانی که این شبکه را قبل از دیگران پذیرفته و از آن استقبال کرده اند.

کد کارمزد برای پرداخت تراکنش ها در شبکه استفاده می شود.

این توکن همچنین برای حساب های سپرده ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

دارایی های ذخیره برای توکن های ثانویه مانند استیبل کوین ها هستند.

این توکن همچنین برای مشارکت در مدیریت و توسعه آینده اکوسیستم استفاده می شود.

تیم Flow

Flow یک بلاک چین است که توسط Dapper Labs ساخته شده است، همان تیمی که CryptoKitties محبوب را در سال 2017 ایجاد کرد. پس از دو سال وقفه زمانی که آنها مسیر بعدی خود را مشخص کردند، آنها با Blockchain Flow آمدند.


همانطور که قبلا ذکر شد، Blockchain Flow توسط Dapper Labs، همان تیمی که پلتفرم CryptoKitties را ایجاد کرد، توسعه داده شده است. Dapper Labs در حال حاضر توسط یکی از بنیانگذاران و CTO دیتر شرلی و یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل رهام قارگوزلو هدایت می شود.

دیتر شرلی تخصص خود را در شکل دادن به اولین امواج فناوری های نوظهور توسعه داده است. او اخیراً Cryptokitties را تأسیس کرد و پیشنهاد ERC ERC-721 را نوشت که توکن‌های غیر NFT را در اتریوم تعریف می‌کند. قبل از Cryptokitties، دیتر معمار اصلی Axiom Zen بود.

رهام کارگزلو یکی از بنیانگذاران Dapper Lips and Flow است. او دارای مدرک لیسانس اقتصاد و لیسانس و فوق لیسانس علوم زیستی از دانشگاه استنفورد است. قبل از Dapper Labs، رهام موسس و مدیر عامل Axiom Zan بود.

از کجا ارز دیجیتال Flow بخریم؟ صرافی های ارز دیجیتال flow

ارز دیجیتال Flow در بیش از 40 صرافی ارزهای دیجیتال مانند بایننس، OKX، Gate.io، KuCoin، Coinbase و Upbit موجود است.

 اما مطمئن ترین گزینه برای کاربران ایرانی صرافی Exquino است که از اسفند ماه 1400 این توکن را در اختیار کاربران خود قرار داده است.
آینده جریان ارز دیجیتال
Flow برای ارائه یک بلاک چین سریعتر با توان عملیاتی بالاتر و امنیت بهتر برای قراردادهای هوشمند خود از طریق مشارکت صفر طراحی شده است. تاکنون به نظر می رسد که تیم توسعه در انجام همه این وظایف موفق بوده است. معماری خط لوله استفاده شده توسط Flow ممکن است مشکل Trilemma را حل کرده باشد.

چالش سه‌گانه بلاک چین در زمینه شبکه‌های توزیع شده امروزی، انتقادی کلی از شبکه بلاک چین است که می‌گوید یک بلاک چین عمومی نمی‌تواند هر سه ویژگی مقیاس‌پذیری، امنیت و عدم تمرکز را همزمان داشته باشد.

این پروژه همچنین با افزودن شرکا موفقیت بزرگی داشته است و اولین پروژه ایجاد شده در Flow بسیار محبوب شده است زیرا تقاضا برای توکن های غیرفلزی در اوایل سال 2021 به طور تصاعدی افزایش یافته است. سایر موارد اضافه شده به اکوسیستم از طریق UFC و دکتر سوس انجام می شود. Suess انجام خواهد شد. علاوه بر این، پروژه‌های Ubisoft و Warner Music Group گروه موسیقی وارنر می‌توانند از نتایج چشمگیری که قبلاً از بهترین تصاویر NBA دیده شده بود، پیشی بگیرند.

خود توکن Flow به اندازه توکن NFT سودآور بوده است، که نشان می دهد اگر تقاضا و تشنگی برای NFT همچنان در حال رشد باشد، شبکه در آینده چقدر محبوب و سودآور خواهد بود.

در ادامه درمورد کیف پول های این ارز دیجیتال صحبت میکنیم. برای آشنایی بیشتر میتوانید از مقاله کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید .

آموزش صرافی کوکوین

  • ۰۱/۰۸/۲۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی