کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

اگر شما یکی از کاربرانی هستید که مجبور به استفاده از کیف پول های خارجی غیرقابل اعتماد و پشتیبانی نشده هستید، دیگر نگران نباشید. زیرا زمان آن فرا رسیده است که ارز دیجیتال خود را به یک کیف پول ایرانی مطمئن و حرفه ای منتقل کنید. شاید تا به حال با یک کیف پول رسمی ایرانی برای ذخیره ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و ... برخورد نکرده باشید و با شنیدن این جمله تعجب کرده باشید. امروز قصد داریم شما را با این کیف پول تازه راه اندازی شده آشنا کنیم. این کیف پول سیستم کیف پول من نام دارد و در آدرس رسمی KifPool.Me در دسترس شما عزیزان است. کیف پول ایرانی مهفضلی از امکاناتی برابر با کیف پول های معروف دنیا برخوردار است و امکانات اضافی برای کاربران ایرانی دارد. شاید مهمترین ویژگی این مجموعه، زبان فارسی و ایرانی آن باشد. زیرا با عضویت و نگه داشتن ارز دیجیتال خود در کیف پول من، در وهله اول و در مرحله بعد با کمک منوهای کاملا فارسی و روان نگران از دست دادن دارایی یا بن شدن حساب خود نخواهید بود. از این سیستم می توانید از بسیاری از توابع استفاده کنید. از آن بهره ببرید. محفظتی قابل اعتمادترین و مطمئن ترین کیف پول ارز دیجیتال در ایران است که بستری امن را برای کاربران داخلی فراهم کرده است. برای عضویت رایگان و استفاده از ویژگی های My Wallet اکنون درخواست دهید.

کیف پول ارز دیجیتال

سامانه کیف پول من ایرانیان در زمستان 1378 با هدف گسترش و توسعه دنیای ارزهای دیجیتال در کشور عزیزمان ایران و با چشم انداز رسیدن به نقطه ای که هیچ کاربر ایرانی نگران ذخیره ارزهای دیجیتال خود نباشد، فعالیت خود را آغاز کرد. . که توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کرده و خدمات بی نظیری را به آنها ارائه دهد. این سایت با آدرس رسمی KifPool.Me ثبت شده و دارای تیم پشتیبانی مجرب و برنامه نویسان حرفه ای می باشد. این افراد همواره سعی در توسعه خدمات بستر محفظاتی دارند و در جهت جلب رضایت کاربران تلاش می کنند. محفظاتی به عنوان اولین کیف پول ارزهای دیجیتال ایرانی در این زمینه پیشگام بوده و دارای ویژگی های مثبت بسیاری است. اگر از جمله کاربرانی هستید که می خواهید از خدمات سایت کیف پول من استفاده کنید و قصد دارید ارزهای دیجیتال خود مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و ... را در یک سیستم معتبر و امن ذخیره کنید، همین حالا عضو سایت کیف پول من شوید. استفاده از قسمت های مختلف این سیستم رایگان است.

ویژگی های کیف پول من

همانطور که قبلا ذکر شد، محفظاتی اولین کیف پول ارزهای دیجیتال در ایران است که توسط مهندسان و متخصصان داخلی طراحی و پیاده سازی شده است. اگر بخواهیم به برخی از ویژگی ها و امکانات این سیستم کاملا حرفه ای و مطمئن اشاره کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان ایجاد کیف پول اختصاصی برای هر شخص حقیقی یا حقوقی
امکان ایجاد کیف پول های مختلف در هر حساب برای ذخیره ارزهای دیجیتال مختلف
عضویت رایگان در سایت و استفاده از امکانات اولیه سیستم
هزینه های رایگان برای نگهداری و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال
دسترسی آسان و راحت به کیف پول ارزهای دیجیتال با ضریب امنیتی بسیار بالا
اطمینان حاصل کنید که همه ارزهای رمزپایه تایید شده به طور کامل و بدون هیچ مشکلی نگهداری می شوند
نگهداری ارزهای دیجیتال هیچ ریسکی ندارد زیرا این کیف پول ایرانی است
ضد جریمه های کیف پول من است و تحت تأثیر هیچ جریمه خارجی قرار نمی گیرد
امکان نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال برای مدت طولانی
دسترسی مستمر کاربران به سیستم بدون مشکل فیلتر شدن و قطع شدن سایت
از حریم خصوصی کاربران و تمام اطلاعات شخصی آنها در سیستم کیف پول من محافظت کنید
امکان انتقال ارزهای دیجیتال به یکدیگر در کیف پول من
امکان افزایش موجودی ریال و خرید و فروش ارزهای دیجیتال
امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال تایید شده به تومان
حساب کاربری خود را با استفاده از درگاه های بانکی امن شارژ کنید
و ده ها ویژگی جذاب و هیجان انگیز دیگر که با عضویت فعال در سایت کیف پول من متوجه آنها خواهید شد.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • ۰۱/۰۸/۲۴
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی