کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

کیف پول ارز دیجیتال Jaxx Liberty یک کیف پول چند ارزی برای موبایل و دسکتاپ می باشد که در این مقاله بررسی و آموزش داده شده است.


انتخاب از میان کیف پول‌های رمزنگاری که مجموعه‌ای از ویژگی‌های مورد نیاز را همزمان با امنیت بالا ارائه می‌کنند، یکی از دغدغه‌های علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است. یکی از کیف پول های فعلی که علاوه بر امنیت بالا، امکانات مناسبی را نیز ارائه می کند، کیف پول Jaxx Liberty است. در سال های اخیر، این کیف پول چند ارزی به یکی از محبوب ترین مدل های موجود تبدیل شده است. انتخاب این کیف پول رمزنگاری برای کسانی که به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده اند و می خواهند از بسیاری از ویژگی های موجود در اختیار کاربران حرفه ای تری استفاده کنند، انتخاب بسیار خوبی است.

این کیف پول رمزنگاری شده توسط یک شرکت بلاک چینی کانادایی به نام Decentral به سرپرستی یکی از بنیانگذاران اتریوم، آنتونی دی ایوریو طراحی شده است و Jax را به انتخاب اصلی میلیون ها کاربر ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. Jaxx Liberty نام آپدیت شده Jaxx قدیمی است که در سال 2014 عرضه شد.این شرکت از سال 2018 با انتشار نسخه جدید کاربران خود را شگفت زده کرده و نام آن را Jax Liberty گذاشته است. ما در بیت 24 قصد داریم به بررسی کامل این مجموعه نرم افزاری به همراه آموزش نحوه استفاده از آن بپردازیم.

معرفی کیف پول Jaxx Liberty
Jax Liberty یکی از قابل اعتمادترین کیف پول های رمزنگاری امروزی با تیم پشتیبانی بسیار حرفه ای است. این یک کیف پول چند ارزی است و می توانید ده ها نوع ارز دیجیتال مختلف را در آن ذخیره کنید و برای هر یک از دارایی های خود نیازی به اپلیکیشن کیف پول مجزا ندارید. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا تجربه کاربری آسان تری داشته باشند و همزمان با چندین بلاک چین مختلف در این کیف پول تعامل داشته باشند. Jaxx Liberty Wallet میزبان ویژگی هایی است که در اکثر رقبا یافت نمی شود. یکی از آنها ShapeShift داخلی است که به کاربران امکان می دهد به راحتی سکه های خود را در مدت زمان کوتاهی مبادله کنند. علاوه بر این، می توانید ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت کوین را مستقیماً از طریق خود برنامه بخرید و بفروشید.

JAXX یک کیف پول داغ ارز دیجیتال است. این بدان معناست که اگرچه استفاده از آن در تراکنش‌های روزانه‌تان آسان است، زیرا مانند هر ارز دیجیتالی که باید آن را به اینترنت متصل کنید، ممکن است امنیت آن به خطر بیفتد. نفوذ هکرها به فضای آنلاین همیشه یک چالش برای کیف‌پول‌های داغ است و به همین دلیل، توصیه می‌شود مقدار روزانه ارز دیجیتال خود را در آن‌ها نگه دارید و برای ذخیره‌سازی طولانی‌مدت، به دنبال کیف پول سرد رمزنگاری باشید. البته این موضوع امنیت Jax Liberty را زیر سوال نمی برد و فقط به این معنی است که ممکن است نسبت به کیف پول سرد در برابر هک یا سرقت آسیب پذیرتر باشد.

Jax Wallet با یک رابط کاربری ساده و در عین حال حرفه ای بر روی رایانه (ویندوز و مک)، سیستم عامل های تلفن همراه (اندروید و iOS) و همچنین به عنوان افزونه مرورگر وب (Chrome) کار می کند. JaxLiberty یک جفت کلید اصلی خصوصی را در اختیار شما قرار می دهد و مطمئن است که اجازه دسترسی به هیچ سرویس دیگری را نخواهد داد.

تیم پشتیبانی Jaxx Wallet کیست؟
Jax Liberty یکی از بهترین تیم‌های پشتیبانی را دارد. می توانید از طریق شماره تماس، ایمیل و تمام شبکه های اجتماعی با آنها تماس بگیرید. اگر زمانی نیاز به پشتیبانی توسعه دهندگان برنامه کیف پول Jaxx داشته باشید، آنها به سرعت به سوالات شما پاسخ خواهند داد. این یکی از ویژگی هایی است که Jax Liberty را در بین کاربران دنیای ارزهای دیجیتال محبوب کرده است.

کیف پول JAX از چه ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند؟
بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، دش، دوج کوین و اتریوم از جمله ارزهای رمزپایه محبوبی هستند که در این کیف پول پشتیبانی می شوند. تصویر زیر لیست کاملی از ارزهای رمزنگاری شده را نشان می دهد که می توانید در این کیف پول ذخیره کنید. روی این تصویر کلیک کنید تا در پنجره جدیدی باز شود.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

 

 

  • ۰۱/۰۸/۲۵
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی