کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

مدیرعامل صرافی کریپتو کراکن اخیراً به بلومبرگ گفته است که همچنان نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین است و امیدوار است که این قیمت شاهد قیمت برند خودروی گران قیمت بوگاتی باشد.

جسی پاول، مدیر عامل شرکت صرافی کراکن مستقر در سانفرانسیسکو، اخیراً به بلومبرگ گفت که همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است و امیدوار است تا پایان سال 2022 یک بوگاتی در ازای هر بیت کوین بخرد.

پاول به انحصاری بلومبرگ پیوست، جایی که پیش‌بینی‌هایش از سال گذشته به او یادآوری شد. هنگامی که پاول در سال 2021 توسط همان برنامه میزبانی شد و گفت:

احتمالاً تا پایان سال [2021] به ازای هر لامبو یک بیت کوین خواهد بود و احتمالاً تا پایان سال آینده [2022] به ازای هر بوگاتی یک بیت کوین خواهد بود.»

 

در آن زمان، بیت کوین حدود 48000 دلار معامله می شد. زمانی که پاول در 26 آگوست پیش‌بینی‌هایش را یادآور شد، او عقب‌نشینی نکرد. در حالی که می‌گفت انتظار نداشت بازار زمستان آنقدر ضربه بخورد، همچنان گفت که انتظار دارد تا پایان سال یک بوگاتی با یک بیت‌کوین بخرد.

بیت کوین در زمان انتشار تقریباً 24000 دلار معامله می شود و مدل های برند خودروهای لوکس بوگاتی بین 1.9 تا 3.3 میلیون دلار متغیر است.

پاول با بیان اینکه همچنان نسبت به بیت کوین بسیار خوش بین است ادامه داد:

من دوباره با قیمت 18000 بیت کوین خریدم، خوشحالم که دوباره آن را به کار می برم. من همچنان در درازمدت صعودی هستم، اصول اولیه همچنان در حال بهبود هستند. من هرگز علیه بیت کوین شرط بندی نمی کنم.

 

کراکن

به محض اینکه شرایط زمستانی خود را نشان داد، اکثر صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال برخی از کارکنان خود را اخراج کردند. کراکن در روند اخراج شرکت نکرد و این نشان می‌دهد که شرکت برای حمایت از کارکنان 3200 نفری خود با مشکل مالی مواجه نیست.

با این حال، صرافی مشکلات دیگری نیز داشته است. در 15 ژوئن 2022، مدیر عامل کراکن به اتهام سرزنش کردن به کارمندان با این ادعا که آنها با فرهنگ شرکت سازگار نیستند، تیتر یک خبر شد. نیویورک تایمز با بررسی عمیق این موضوع، گزارش داد که پاول با "شروع یک جنگ فرهنگی" در کراکن، محیطی سمی ایجاد کرد.

یک ماه بعد، در ژوئیه 2022، وزارت خزانه داری ایالات متحده تحقیقاتی را در مورد کراکن آغاز کرد تا بفهمد آیا با اجازه دادن به کاربران مناطق تحریم شده برای تجارت دارایی های کریپتو، تحریم های ایالات متحده را نقض کرده است یا خیر. ایالات متحده تحریم هایی را علیه ایران، کره شمالی، کوبا، سوریه و بخش هایی از اوکراین اعمال کرده بود. زمانی که وزارت خزانه داری تحقیقات را آغاز کرد، مشخص شد که کراکن به کاربران ایران، سوریه و کوبا اجازه داد و ستد توکن ها را داد.

صعودی شدن در کریپتو

اگرچه آنها انتظار ندارند بیت کوین قیمت بوگاتی را ببیند، بسیاری از مدیران کریپتو نیز نسبت به بیت کوین خوش بین هستند و معتقدند که پس از پایان شرایط زمستانی افزایش خواهد یافت.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ، گفت که انتظار دارد بیت کوین تا سال 2025 به 100000 دلار برسد. مک گلون در تحلیل بازار در 14 جولای اشاره کرد که نمی‌دانست بیت کوین چه زمانی کف خود را پیدا می‌کند، اما به محض افزایش قیمت، اجتناب‌ناپذیر بود.

چند روز بعد، مدیر عامل Galaxy Digital مایکل نووگراتز نیز پیش بینی بیت کوین خود را مورد بحث قرار داد و گفت که تا سال 2027 شاهد 500000 دلار خواهد بود. او نرخ پذیرش و اعداد از بازار نزولی را تجزیه و تحلیل کرد تا به این نتیجه برسد که بازار زمستانی فقط یک "برآمدگی در جاده است". در پذیرش، نه یک چرخش.»

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

 

  • ۰۱/۰۸/۲۹
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی