کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

کیف پول ICP چیست؟

 

آیا تا به حال شده که بخواهید ارز دیجیتال Icp را بخرید و بفروشید اما اطلاعاتی در مورد کیف پول های پشتیبانی کننده این ارز نداشته باشید؟ اصلا لازم نیست نگران باشید، ما اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم و تا پایان این مقاله به شما یاد می دهیم که چه کیف پول ارز دیجیتال از آن پشتیبانی می کنند و معایب و مزایای استفاده از هر کدام از آنها چیست. اطلاعات کافی در مورد امنیت آنها برای استفاده در اختیار شما قرار می دهیم و با توجه به نیاز و کاربری خود بهترین کیف پول را انتخاب می کنیم، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. برای مطالعه تحلیل ارز ICP نیز می توانید به مقاله آن مراجعه کنید.
مطمئنا نام ارز دیجیتال Icp یا اینترنت کامپیوتر و سکه را شنیده اید. این پروژه در اکتبر 2016 توسط دومینیک ویلیامز تأسیس شد و توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. دومینیک ویلیامز موسس و دانشمند ارشد DFINITY است. او یکی از اعضای اولیه جوامع فناوری بیت کوین و اتریوم است. قبل از آن او رئیس و مدیر ارشد فناوری String Labs بود. علاوه بر این مشاغل، ویلیامز بنیانگذار استارتاپ هایی مانند Airdocs، System7 و Smartdrivez است.

این پلتفرم ارز دیجیتال دو ویژگی بسیار مهم و عالی دارد که به شرح زیر است:

امنیت: ICP یا پلتفرم ارزهای دیجیتال اینترنت رایانه و سکه، توسط یک مکانیسم اجماع چهار لایه مبتنی بر PoS پشتیبانی می‌شود. این همچنین شامل یک لایه هویت، یک لایه بلاک چین و یک لایه سند رسمی است
تیم پشتیبانی قوی: پروژه Icp یا اینترنت کامپیوتر توسط یکی از جامع ترین تیم ها در زمینه کدنویسی در حال انجام است.
Icp یا اینترنت کامپیوترها و سکه ها یک پلتفرم متن باز است و هدف آن ایجاد یک اینترنت مدرن با قابلیت میزبانی قراردادهای هوشمند و نرم افزار DeFi است.

کیف پول نرم افزاری Plug

 

 

Plug Wallet یکی از بهترین کیف پول های پشتیبانی شده از ارزهای دیجیتال برای Icp است، یک کیف پول تحت وب است که می توانید این افزونه کیف پول را به مرورگر خود اضافه کنید و از استفاده از این کیف پول لذت ببرید.

Plug Wallet از همه توکن‌های مبتنی بر استاندارد EXT یا توکن توسعه‌پذیر و برنامه‌های غیرمتمرکز ایجاد شده در شبکه کامپیوتری اینترنت پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول متن باز است، به این معنی که کدهای استفاده شده در کیف پول افزونه موجود است، برای کسانی که می خواهند این کدها را ببینند، تمام کدها در GitHub پروژه به آدرس

برای بهبود عملکرد، Component Wallet نیازی به ذخیره اطلاعات کاربران خود و همچنین ذخیره هیچ یک از اطلاعات کاربر، مانند عملکرد و رفتار کاربر، مرورگر و داده های مربوط به وب سایت ندارد. این اطلاعات کیف پول کاربر را ذخیره می کند که از الگوریتم منحنی SECP256K1 پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران کیف پول Plug می توانند حساب های کیف پول Plug قدیمی خود یا هر کیف پول دیگری که از این الگوریتم پشتیبانی می کند را وارد حساب کاربری جدید کیف پول Plug کنند.

مزایا:
تنها با یک کلیک با شناسه، از طریق مرورگر وارد برنامه های مبتنی بر آی سی شوید
امکان ذخیره مخاطبین با نام مستعار در کیف پول اصلی
معایب:
بدون پشتیبانی از نسخه های موبایل و ویندوز
عدم پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله ای

کیف پول سخت افزاری لجر

 

 

از آنجایی که اینترنت شبکه کامپیوتری به طور رسمی کیف‌پول‌های سخت‌افزاری سازگار با ارز دیجیتال خود ارائه نمی‌دهد و ICP در مجموعه ارزهای رمزنگاری‌شده پشتیبانی شده توسط لجر گنجانده نشده است، در ابتدا مطمئن نبودیم که کیف پول لجر برای ذخیره‌سازی ICP مناسب است یا خیر. اما متوجه شدیم که یک ماه پیش، دومینیک ویلیامز، بنیانگذار شبکه کامپیوتری اینترنتی، نحوه اتصال دفتر کل به برنامه NNS را در یک ویدیوی YouTube نشان داد. با این برنامه کیف پول و NNS، می توانید ICP های خود را به اشتراک بگذارید، موجودی سکه خود را مشاهده کنید و تراکنش ها را امضا کنید.

امنیت کیف پول لجر

Ledger یکی از بهترین کیف پول های ICP از نظر امنیت است. شما می توانید این کیف پول را به کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت خود متصل کرده و با یک پین کد به دارایی های خود دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال شما را ذخیره نمی‌کنند، بلکه ارز دیجیتال شما در شبکه بلاک چین ذخیره می‌شود و این کیف پول‌ها تنها کلید دسترسی شما به این دارایی‌ها هستند. دفتر کل به کاربران یک پین 24 کلمه ای می دهد که در صورت فراموش کردن پین، برای بازیابی کیف پول استفاده می شود. علاوه بر این، Ledger Nano X (Ledger Nano X) در فهرست بهترین کیف پول های سخت افزاری در سال 2021 که توسط Coin Market Cap منتشر شده است، رتبه اول را دارد.

ویژگی های کیف پول Ledger

کیف پول Ledger نرم افزار Ledger Live مخصوص به خود را دارد که با آن می توانید ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنید. اما امکان ادغام و افزودن کیف پول های نرم افزاری دیگر مانند NNS نیز وجود دارد. این دفتر در حال حاضر از بیش از 1800 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، پولکاداتا، لایت کوین، تتر، لینک، مونرو و غیره پشتیبانی می کند. روکش این کیف پول آن را در برابر ضربه و آسیب فیزیکی مقاوم می کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شده است تا حد امکان اطلاعات بیشتری را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان آماده کنیم. می توانید در این مقاله بیشتر بخوانید و تمامی کیف پول ها را بشناسید و حتی با کیف پول هایی که از Icp پشتیبانی نمی کند، با جستجو اطلاعات بیشتری در مورد کیف پول ارزهای دیجیتال کسب کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • ۰۱/۰۸/۲۳
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی