کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

اگر در فضای ارزهای دیجیتال فعال هستید، احتمالاً نام متاورس را شنیده اید. صنعت کریپتوکارنسی رشد زیادی داشته است و Metaverse و دنیای واقعیت مجازی پیشرفت مهمی در این زمینه هستند. یکی از پروژه هایی که در این زمینه پیشرفت زیادی داشته است، پروژه Metaverse Blocktopia است. به طور خلاصه، این پروژه را می توان به یک مرکز خرید 21 طبقه تشبیه کرد که در آن کاربران می توانند با آواتارهای خود برای خرید، تبلیغات، خرید زمین، اجاره یا حتی بازی وارد شوند.

متاورس چیست؟

همانطور که از کلمه metaverse پیداست، مفهوم متاورس به یک دنیای دیجیتال آنلاین شبیه سازی شده اشاره دارد که چندین فناوری از جمله VR، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت ترکیبی (MR) و بلاک چین را به همراه مفاهیم شبکه های اجتماعی ادغام می کند. او انجام داد. در واقع Metaverse آینده اینترنت و یک محیط مجازی است که به کاربران امکان تعامل، خرید، بازی یا حتی ملاقات با یکدیگر را در آن محیط می دهد.

پروژه متاورس Bloktopia چیست؟

Blocktopia ادعا می کند که "برای اولین بار، کاربران می توانند به اطلاعات و محتوای ارزهای دیجیتال جامع در یک مکان دسترسی داشته باشند." این یعنی چی؟ این متاورز را به‌عنوان یک مرکز خرید به‌جای یک خرده‌فروش کالا با بیش از 200 فروشگاه مجازی که محتوای پروژه‌ها، صرافی‌ها یا برندهای ارزهای دیجیتال را به نمایش می‌گذارند، در نظر بگیرید. همچنین سالنی برای گفتگوها و سمینارهای زنده، زمین بازی، فضاهای رویداد و ... وجود دارد که این پروژه در شبکه Polygon راه اندازی شده و از موتور کراس پلتفرم Unity استفاده می کند.

پلت فرم متاورس Blocktopia یک آسمان خراش واقعیت مجازی غیرمتمرکز با 21 طبقه است. این عدد 21 به طور تصادفی انتخاب نشده است و هر طبقه نشان دهنده 1 میلیون بیت کوین ساتوشی است. از آنجایی که تعداد کل بیت کوین ها 21 میلیون است. این آسمان خراش نیز با ۲۱ طبقه طراحی شده است.

فناوری غیرمتمرکز Blocktopia یک محیط غیرمتمرکز را همراه با سیستم بلاک چین ایجاد می کند. در نتیجه، ویژگی‌های مثبت بلاک چین در ترکیب با واقعیت مجازی Metaverse، یک محیط قدرتمند برای توسعه‌دهندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند. اقتصاد این متاورس مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT است که به کاربرانش اجازه می‌دهد زمین‌های خود را برای تبلیغات و کسب درآمد از بازدیدهای مردم توسعه دهند.

به عبارت دیگر، Blocktopia Metaverse به عنوان یک مرکز خرید بزرگ عمل می کند. مکانی که فروشگاه ها با وجود تفاوت در محصولی که ارائه می دهند، در کنار هم کار می کنند. در این آسمان‌خراش بزرگ، پروژه‌های بلاک چین، پروژه‌های NFT، صرافی‌ها و حتی برندهایی که قصد دارند محصولات خود را به نمایش بگذارند، مشغول به کار هستند. به طور خلاصه، اگر بخواهیم بگوییم بلوتوپیا چیست، باید بگوییم که برای آموزش، درآمد، بازی، خلاقیت و حتی برای تجربیات اجتماعی در قالب واقعیت مجازی استفاده می شود.

برای ذخیره این ارز میتوانید ابتدا مقاله کیف پول رمز ارز را مطالعه کنید.

همکاری الروند با Blocktopia
ارز دیجیتال الروند با بلوکتوپیا قراردادی امضا کرده است تا طبقه اول این آسمان خراش که پربازدیدترین طبقه در این متاوره محسوب می شود، برای این ارز دیجیتال اجاره شود. ارز دیجیتال الروند نیز اعلام کرده است که در آینده روابط خود را با این متاورز گسترش خواهد داد. این روابط شامل موارد زیر خواهد بود:

پل زدن بخشی از توکن های سکه BLOK به عنوان یک توکن ESDT برای سهولت دسترسی کاربران الروند به توکن های این متاورس.
امکان خرید NFT از این متاورز در بازارهای NFT بلاک چین الروند
انجام این فعالیت ها در نهایت این دو ارز را به هم پیوند می دهد و در نهایت منجر به پیشرفت هر دو در زمینه های مختلف می شود.

اجزای اصلی پروژه Metaverse Blocktopia چیست؟
در قسمت های قبلی به چیستی Blocktopia اشاره کردیم اما در این قسمت قصد داریم اجزای اصلی این پروژه را شرح دهیم. این متاورس دارای چهار رکن اصلی است که عبارتند از Learn، Earn، Play و Create. در این قسمت به معرفی این چهار عنصر و همچنین خلاصه ای از ساختار این آسمان خراش 21 طبقه می پردازیم.

فرا گرفتن
دنیای ارزهای دیجیتال دائما در حال تغییر است و این تغییرات سریع آن را به موضوعی چالش برانگیز برای همه تبدیل کرده است. هر روز سکه ها، سکه ها و دپ های جدید در پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی مختلف از جمله وب سایت ها، یوتیوب و حتی توییتر معرفی و تبلیغ می شوند. Blocktopia خود را به عنوان یک مرکز آموزشی جامع و فعال برای همه ارزهای دیجیتال معرفی می کند.

کسب درآمد (EARN)
کاربران می توانند از راه های مختلف از طریق این متاورس کسب درآمد کنند. نمونه هایی از راه های کسب درآمد عبارتند از خرید و فروش املاک، اجاره املاک، تعهد ارز دیجیتال BLOK و تبلیغات. کاربران درآمد خود را در قالب توکن بومی بلاک چین (BLOK) دریافت می کنند. کاربران برای خرید یا اجاره املاک این متاورس یا استفاده از فضای تبلیغاتی خود باید کد اصلی خود را داشته باشند.

بازی
رکن اصلی دیگر این متاورس گیم پلی است. کاربران می توانند بازی ها را به صورت اول شخص یا سوم شخص انجام دهند، معاشرت کنند و از طریق واقعیت مجازی با دوستان خود به رقابت بپردازند. به عنوان مثال، در طبقه 21 و بالاترین آسمان خراش Block Topia، کاربران می توانند بازی های مختلفی از جمله بازی های چند نفره، بازی های خانوادگی، بازی های دوستانه، بازی های قمار مانند پوکر و ... را انجام دهند و توکن های BLOK کسب کنند.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

آموزش صرافی کوکوین

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی