کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

در 10 نوامبر، کراکن صرافی کریپتوکارنسی اعلام کرد که تحت تأثیر وضعیت فعلی FTX به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نگرفته است. پس از اینکه بایننس به اشتراک گذاشت که سومین صرافی بزرگ جهان یعنی FTX را خریداری خواهد کرد، این معامله 24 ساعت بعد از بین رفت.

طبق گفته کراکن، این شرکت هیچ تماسی با مدیر عامل و بنیانگذار FTX، شرکت تجاری Sam Bankman-Fried Alameda Research که به طور غیرعادی با صرافی FTX درگیر بود، نداشت. اگرچه کراکن اظهار داشت که دارای 9000 توکن FTT در پلتفرم مبادلات FTX است، کراکن تأکید کرد:

ما توکن FTT را در صرافی‌های خود یا معاملات آتی فهرست نکرده‌ایم، و Kraken به هیچ وجه تحت تأثیر اخبار اخیر FTX قرار نمی‌گیرد.

در حالی که بایننس، صرافی ارز دیجیتال پیشرو در جهان، مایل بود از کاربران FTX با نقدینگی پشتیبانی کند، پس از بررسی ساختار و کتاب‌های FTX، بایننس گزارش داد که نمی‌تواند خرید را دنبال کند.

    در نتیجه بررسی‌های لازم شرکتی و همچنین آخرین گزارش‌های خبری در مورد سوءاستفاده از وجوه مشتریان و تحقیقات ادعایی آژانس ایالات متحده، تصمیم گرفته‌ایم که خرید بالقوه https://t.co/FQ3MIG381f را دنبال نکنیم.

 

بایننس در توییتی به اشتراک گذاشت که «سنجش سنجی شرکتی»، مشتریان نادرست، و تحقیقات ادعایی آژانس ایالات متحده دلایل اصلی عدم امکان پیگیری بیشتر معامله خرید هستند.

علاوه بر این، تعهدات وام FTX نگرانی هایی را برای تیم Binance ایجاد کرد. Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس، در توییتی نوشت که "افت FTX برای هیچ کسی در صنعت خوب نیست" و با توجه به سناریوی فعلی، مشتریان "به شدت متزلزل شده اند."

در اخبار دیگر، بیش از شش میلیون مشتری در تاریخ 9 نوامبر به دلیل نوسانات و تقاضای بالا در بازار، با مشکلات اتصال در سراسر خدمات تلفن همراه و وب سایت Kraken مواجه شدند. دو ساعت بعد، کراکن گزارش داد که این مسائل پس از بررسی شناسایی و حل شده است. کراکن اعلام کرده است که تجارت اکنون به طور کامل عملیاتی شده است.

The post Crypto Exchange Kraken اعلام کرد که تحت تأثیر FTX News قرار نگرفته است اولین بار در Coin Edition ظاهر شد.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

 

  • ۰۱/۰۸/۲۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی