کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

بر اساس شکایت کاربران توییتر، پلتفرم‌های کوین‌بیس و کراکن در بحبوحه آشفتگی بازار در 8 نوامبر دچار اختلال شدند یا دچار قطعی طولانی‌مدت شدند. این خبر چند روز پس از فاش شد که صرافی ارز دیجیتال بایننس در حال برنامه ریزی برای خرید رقیب خود FTX است.

به گفته کاربران توییتر، شایعات تایید نشده ای مبنی بر محدود بودن خدمات هر دو صرافی، وجود مشکلاتی در اتصال به پلتفرم و قطع شدن قطعی وجود دارد.
Crash: Coinbase از کار افتاده است! در حال حاضر چندین سرویس قطع است.
اکنون شما شاهد یک بازار نزولی معاملاتی واقعی هستید.

در نمایه پشتیبانی خود، Coinbase گفت که «مشکلات اتصال شبکه برای Coinbase.com، Coinbase Pro و Coinbase Prime را تجربه می کند. این می‌تواند منجر به مشکل در ورود به سیستم شود. اگر قبلاً وارد سیستم شده‌اید، ممکن است بارگیری کندی را در وب و برنامه تلفن همراه تجربه کنید." صرافی ادعا کرد که این موضوع به سطح بالای ثبت نام کاربران جدید و انتقال به پلتفرم در 8 نوامبر مربوط می شود.

 

ما یک اصلاح را اجرا کرده ایم و تاخیر به طور چشمگیری بهبود یافته است. با توجه به سطح بالای ثبت نام و انتقال کاربران جدید به Coinbase امروز، برخی از مشتریان در ثبت نام با مشکل مواجه شدند / تاخیر در ورود به سیستم را تجربه کردند.

 

 

کراکن در مورد این مسائل از طریق کانال‌های عمومی خود اظهار نظر نکرد، اما تاکید کرد که از ممیزی‌های اثبات ذخایر استفاده می‌کند و مشتریان را قادر می‌سازد تا مانده‌های موجود در صرافی‌ها و دارایی‌های تحت حمایت آن را نیز تأیید کنند.

 

بررسی کنید آیا صرافی ای که استفاده می کنید تحت ممیزی اثبات ذخایر قرار می گیرد یا خیر.

ICYMI: Kraken متعهد به ممیزی های منظم است - به شما امکان می دهد موجودی هایی را که در صرافی ما نگه می دارید تأیید کنید که توسط دارایی های واقعی پشتیبانی می شود.

اعتماد نکنید، همین حالا موجودی خود را تأیید کنید .

 

 

Kraken در به‌روزرسانی‌ای که اواخر 8 نوامبر در صفحه وضعیت خود ارسال شد، گفت که مشکلات اتصال را پس از اجرای یک اصلاح حل کرده است، اما دلیل این مشکل را بیان نکرد.

با اثبات ذخایر، یک حسابرسی مستقل توسط شخص ثالث انجام می شود تا بررسی شود که دارایی های نگهبان طبق ادعا نگهداری می شود.

تلاطم بازار توسط موسس و مدیر عامل FTX، سام بانکمن-فرید در 8 نوامبر اعلام شد مبنی بر "توافق یک تراکنش استراتژیک" با بایننس، که قصد دارد پس از تصمیم خود برای انحلال 23 میلیون توکن FTX، FTX را خریداری کند.

FTT
صدای تیک تیک پایین می آید

1.70 دلار، باعث ایجاد بحران نقدینگی در FTX می شود. برخی این معامله را با یک "حرکت شطرنج" مقایسه کرده اند و القا می کنند که بایننس عمدا و استراتژیک به گونه ای عمل کرده است که منجر به معامله شده است.

مجموعه ای از توییت ها باعث فروش توکن FTX شد که منجر به شکستن قیمت آن به زیر سطح حمایت شد. فروش ادامه یافت و این توکن در 24 ساعت گذشته بیش از 76 درصد کاهش یافت و در زمان انتشار با قیمت 5.09 دلار معامله شد.

ساعاتی پس از معامله، Changpeng Zhao، مدیرعامل Binance نیز در توییتر اشاره کرد که صرافی به زودی استفاده از ذخایر اثباتی را آغاز خواهد کرد و افزود که «بانک‌ها با ذخایر کسری کار می‌کنند. مبادلات رمزنگاری نباید.»

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

  • ۰۱/۰۸/۲۳
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی