کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

کراکن صرافی بیت کوین مستقر در سانفرانسیسکو، به دلیل مجوز بیت کوین ایالت و مقررات سختگیرانه برای مبادلات مالی، خدمات خود را در نیویورک کنار گذاشته است.

متأسفانه BitLicense نفرت انگیز بیدار شده است. این موجودی است به قدری ناپاک، آنقدر بی‌رحم که حتی کراکن هم شجاعت یا قدرت رویارویی با دندان‌های بد، بزرگ و نوک تیزش را ندارد. این حداقل یک 40 نفره است، برادر،" تیم Kraken در وبلاگ خود نوشت.

به گفته تیم Kraken، برخی از دلایل تصمیم آنها شامل عدم پشتیبانی کاربر از سوی بانک‌های نیویورک، عدم ضمانت اجرا در برابر رقبای بدون مجوز و کاهش حمایت از مشتری برای همه کاربران و معامله‌گران ساکن نیویورک است.

 

Kraken سومین شرکتی است که در دو هفته گذشته نیویورک را ترک کرده است، به دنبال رهبری صرافی بیت کوین BitFinex، صرافی بیت کوین بوتیک Poloniex و بازار همتا به همتای بیت کوین Paxful.

Kraken به کاربران توضیح داد که اگر وزارت خدمات مالی نیویورک تصمیم به کاهش الزامات BitLicense کند و هزینه‌های مربوط به انطباق، درخواست و حقوقی را کاهش دهد، ممکن است در آینده خدمات خود را در نیویورک از سر بگیرد.

"اگر BitLicense در نقطه ای در آینده به طور قابل توجهی عصبی شود، ممکن است برای نجات تلاش کنیم. تا آن زمان، شما تنها هستید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید .

 

  • ۰۱/۱۰/۰۷
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی