کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

کراکن اخیراً اعلام کرد که «اولین شرکت دارایی دیجیتال در تاریخ ایالات متحده است که طبق قوانین فدرال و ایالتی منشور بانکی به رسمیت شناخته شده دریافت می کند و اولین بانک تحت نظارت ایالات متحده خواهد بود که خدمات جامع سپرده گذاری، نگهداری و امانتداری را برای دارایی های دیجیتال ارائه می دهد. "

کراکن یک منشور از ایالت وایومینگ برای راه اندازی اولین موسسه سپرده گذاری با هدف ویژه در جهان (SPDI) دریافت کرد. در سال 2019، وایومینگ قانونی را تصویب کرد تا مجوز اجاره SPDI را به عنوان شکل جدیدی از بانک، تسهیل کند تا تأسیس مؤسسات مالی با تخصص لازم برای ارائه خدمات بانکی به نوآوران بلاک چین را تسهیل کند.

کراکن در حال حاضر یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال را اداره می‌کند و خاطرنشان کرد که خدمات بانکی SPDI آن «به‌طور یکپارچه در خدمات صرافی موجود ادغام می‌شود و زیرساخت‌های تأمین مالی بهتر، تجربه بهتر و وضوح نظارتی بیشتر را برای مشتریان فراهم می‌کند».

طبق پست وبلاگ Kraken، در اولین سال فعالیت خود، خدمات SPDI شامل نگهداری دارایی های دیجیتال، حساب های تقاضا/سپرده، و خدمات انتقال وجه و تامین مالی خواهد بود. کراکن خاطرنشان کرد، در چند سال آینده، قصد دارد از خدمات اضافی مانند پیشنهادات نگهداری دارایی های دیجیتال پیشرفته، خدمات ویژه حساب های فردی و مشتریان شرکتی، از جمله، در رابطه با اولی، یک کارت نقدی برای خرج کردن وجوه رمزنگاری شده و یک کارت کامل پشتیبانی کند. مجموعه محصولات بانکداری آنلاین و موبایلی و همچنین خدمات خرده فروشی، مدیریت ثروت و خزانه داری اضافی.

کراکن بانک خود را از طریق یک مدل بانکداری آنلاین و اول تلفن همراه اداره خواهد کرد، در ابتدا تنها به ساکنان ایالات متحده حساب ارائه می دهد و برنامه هایی برای گسترش در سطح جهانی دارد - همانطور که در اعلامیه خود گفته شد، "دیدگاه کراکن تبدیل شدن به پل قابل اعتماد جهان بین اقتصاد رمزنگاری شده است.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

  • ۰۱/۱۰/۰۵
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی