کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 

کراکن صرافی کریپتو گفت، علیرغم اینکه ژانویه بدترین ماه عملکرد تاریخی برای بیت کوین (BTC) بوده است، بازدهی 19 درصدی این سکه در این ماه در سال جاری "بر اساس انتظارات نبود." اما اگر تاریخ یک راهنما باشد، فوریه باید برای سرمایه گذاران بیت کوین بهتر باشد، با میانگین بازدهی 17% در ماه، آنها اضافه کردند.

در ساعت 14:36 ​​UTC، بیت کوین پس از اینکه اوایل امروز برای مدت کوتاهی به 45300 دلار رسید، با 43753 دلار معامله می شود. در یک روز 2 درصد، در هفته 14 درصد و در ماه تقریبا 5 درصد افزایش می یابد.

حجم [معاملات] کم بوده است. تا کنون، بیت کوین سطح حمایت 30،000 تا 40،000 دلاری را که سال گذشته شاهد بودیم، حفظ کرده است، اما در مورد ریسک‌های کلان، به ویژه به دلیل حجم، هنوز از این وضعیت خارج نشده‌ایم. مارتا ریس، رئیس بخش تحقیقات BEQUANT، یک پلتفرم کارگزاری و صرافی دیجیتال دارایی اصلی، در یک نظر ایمیلی گفت: در سهام سبک، با نوسانات بالا و برخی ترک‌ها در اعتبار با بازدهی بالا ظاهر می‌شوند.

او همچنین تاکید کرد که در بلندمدت، دارایی‌های دیجیتال به ضربات طبل خود حرکت می‌کنند و سایر کاتالیزورها در آینده ظهور خواهند کرد.

کراکن در گزارش خود گفت: "ژانویه 2022 بسیار کمتر از میانگین و میانگین و میانگین 7% و +1% عملکرد ماهانه ژانویه بود و سومین ژانویه با بدترین عملکرد در تاریخ با نگاهی به سال 2011 بود.

 

با نگاهی به آنچه ممکن است فوریه برای بیت کوین به ارمغان بیاورد، این گزارش می گوید که این ماه از نظر تاریخی بهتر از ژانویه بوده است. طبق گزارش Kraken، میانگین بازده بیت کوین برای ماه فوریه 17 درصد است، در مقایسه با میانگین تنها 7 درصد در ژانویه.

داده‌های کراکن بیشتر نشان می‌دهد که میانگین بازدهی 17 درصدی فوریه، آن را به چهارمین ماه برتر تاریخ برای بیت‌کوین تبدیل می‌کند.

در این گزارش اشاره شده است که ماه فوریه علاوه بر اینکه ماه قوی‌تری از نظر عملکرد تاریخی قیمت است، به طور متوسط ​​در طول تاریخ بیت کوین نوسانات کمتری را نیز از خود نشان داده است. با میانگین نوسان 83 درصدی در هر محاسبات کراکن، فوریه به طور متوسط ​​چهارمین ماه پر نوسان بعد از ژانویه، آوریل و ژوئن است.

میانگین نوسانات ژانویه 97 درصد است که آوریل و ژوئن به ترتیب 96 درصد و 87 درصد هستند. در این گزارش آمده است که کمترین نوسانات تاریخی ماه سپتامبر با 61 درصد است.

در همین حال، این گزارش همچنین اشاره کرد که تعداد «نهنگ‌های» بیت‌کوین که به عنوان کیف پول‌هایی با بیش از 1000 بیت کوین تعریف می‌شوند، از 2153 کیف پول در ماه ژانویه به 2137 کیف پول کاهش یافته است.

با توجه به پاییز امسال، این گزارش هشدار داد که تعداد کیف پول‌های نهنگ از دسامبر سال گذشته به 2168 عدد نرسیده است، اگرچه تحلیلگران اذعان داشتند که این نیز می‌تواند نشان دهنده این باشد که تقاضای بیشتری بعداً به بازار خواهد آمد. علاوه بر این، آن اشاره کرد که تعداد کل بیت کوین های نگهداری شده توسط کیف پول های نهنگ در طول ماه افزایش یافته است و از 7.916 میلیون بیت کوین به 8.013 میلیون بیت کوین افزایش یافته است.

کراکن گفت، افزایش ذخایر نشان می‌دهد که برخی از نهنگ‌ها «به‌طور فرصت‌طلبانه به ضعف ماه گذشته پرداختند».

برخلاف وضعیت بیت کوین، این گزارش می گوید که تعداد نهنگ های اتریوم (ETH) که به عنوان کیف پول های حاوی بیش از 10000 ETH تعریف می شود، از 1157 به 1163 در ماه ژانویه افزایش یافته است.

با این حال، برای اتریوم، تعداد کل سکه‌های موجود در کیف پول‌های نهنگ در طول ماه از 81.286 میلیون ETH در ابتدای ماه به 81.241 میلیون ETH در پایان آن کاهش یافت. کراکن پیشنهاد کرد که کاهش کل دارایی‌ها می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که ضعف مشاهده شده برای ETH در ژانویه به دلیل کسب سود در میان نهنگ‌ها بود.

ETH با 3098 دلار معامله می شود و در یک روز بدون تغییر است. قیمت در یک هفته 15 درصد افزایش یافته و در یک ماه بدون تغییر است.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

  • ۰۱/۱۰/۰۴
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی