کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

 مدیر اجرایی جدید، دیو ریپلی،گفت، کراکن صرافی ارزهای دیجیتال هیچ برنامه‌ای برای حذف توکن‌هایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به‌عنوان اوراق بهادار معرفی کرده است، یا ثبت نام در آژانس به‌عنوان واسطه بازار ندارد.

موضع پلت فرم مستقر در سانفرانسیسکو، که می گوید بیش از نه میلیون مشتری دارد، بر چالش هایی که تنظیم کننده اوراق بهادار در تلاش برای مهار صنعت کریپتو با آن مواجه است، تاکید می کند.

Kraken، که اوایل امسال با رد درخواست‌ها برای مسدود کردن آدرس کیف پول دیجیتال کاربران روسی پس از حمله به اوکراین خبرساز شد، مدت‌هاست که از ارزش‌های آزادی‌خواهانه مرتبط با ارزهای دیجیتال دفاع می‌کند. مدیر عامل جدید آن قول داده است که در مسیر فرهنگ شرکت باقی بماند.

کراکن روز چهارشنبه اعلام کرد که جسی پاول، یکی از بنیانگذاران اغلب بحث برانگیز آن، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و ریپلی، مدیر عملیاتی کراکن، پس از استخدام یک مدیر ارشد اجرایی جدید، نقش مدیر عامل شرکت را بر عهده خواهد گرفت.

ریپلی نه تنها در زمانی که بازار کریپتو با یک شکست بزرگ مواجه است، با کاهش نزدیک به 60 درصدی بیت کوین در سال جاری، سکان هدایت کراکن را در دست خواهد گرفت، بلکه در حالی که این صنعت در حال رشد سریع با رگولاتورهایی مانند SEC در تضاد بوده است.

ریپلی گفت، با وجود گزارش‌هایی مبنی بر اینکه SEC در حال بررسی دقیق کوین‌بیس برای فهرست کردن چندین توکن در پلتفرم خود است که تنظیم‌کننده آن را به عنوان اوراق بهادار در یک دادخواست معاملاتی خودی در ماه ژوئیه شناسایی کرده است، کراکن هیچ برنامه‌ای برای حذف آن توکن‌ها از بورس خود ندارد.

ریپلی اضافه کرد که کراکن همچنین دلیلی برای ثبت نام در SEC به عنوان صرافی نمی بیند، زیرا شرکت او علیرغم فراخوانی از سوی گاری جنسلر برای ثبت پلتفرم های رمزنگاری، اوراق بهادار ارائه نمی دهد.

او گفت: «هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که اوراق بهادار باشد که ما علاقه مند به فهرست کردن آن باشیم. ممکن است نشانه‌های جدیدی وجود داشته باشد که جالب می‌شود و همچنین به طور همزمان یک امنیت [و] در آن صورت، ما به طور بالقوه به آن مسیر علاقه مند خواهیم بود.»

در تابستانی که بازیگران قدرتمند بازار کریپتو مانند شبکه سلسیوس و وویجر دیجیتال اعلام ورشکستگی کردند و سایرین مانند کوین‌بیس اخراج خود را اعلام کردند، کراکن موفق شد از رکود بازار جلوگیری کند و اکنون به فرصت‌ها چشم دوخته است.

ریپلی گفت: «تا جایی که فرصت‌هایی برای M&A در این محیط وجود دارد، و شاید اگر شرکتی است که در واقع فرآیند ورشکستگی را طی می‌کند، پس این پتانسیلی است که ما باید مطمئناً در نظر بگیریم.» هیچ حرکتی هنوز

با این حال، او گفت که کراکن خریدهایی را در نظر خواهد گرفت که سبد محصولات و فناوری آن را تقویت کند، به ویژه که صرافی به دنبال گسترش پیشنهادات خود با یک پلت فرم آتی برای توکن‌های غیرقابل تعویض و خدمات بانکی برای مشتریان سازمانی است.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

 

  • ۰۱/۰۹/۰۶
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی