کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی Yobit

اگر به دنبال صرافی ارز دیجیتالی هستید که هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی نداشته باشد، بدون شک Yobit Exchange می تواند یکی از گزینه های اولیه شما در انتخاب صرافی مورد نظر باشد. زیرا این صرافی آنلاین خدمات متنوعی را در سطح جهانی در نظر گرفته است و از امنیت رضایت بخشی برخوردار است.

معرفی Yobit Exchange

صرافی ارز دیجیتال Yobit یکی از صرافی های محبوب و بین المللی است که در سال 2014 در روسیه تاسیس شد. بسیاری از تجار ایرانی در این بورس کار می کنند. معروف ترین این بورس های معروف روسیه در کشورهای تحریم شده است. بیش از 5 درصد از کاربران صرافی یوبیت (بیش از 20 هزار نفر) تجار ایرانی هستند.

صرافی Yobit در پاناما با نام YoBiCrypto Corp ثبت شده است، بنابراین نیاز به احراز هویت اجباری نیست. در واقع صرافی یوبیت به کاربران خود اجازه می دهد تا بدون احراز هویت تا سقف مشخصی فعالیت کنند و همین امر باعث شده تا این صرافی در بین کاربرانی که اجازه فعالیت توسط صرافی های دیگر را ندارند بسیار محبوب شود.

امنیت مبادلات یوبیت

احراز هویت در صرافی Ubit اجباری نیست و اکثر کاربران آن از کشورهای تحریم شده هستند. این موضوع تا حدودی امنیت صرافی یوبیت را زیر سوال برد. برخی گزارش ها نیز حاکی از آن است که صرافی یوبیت در حال فروش سکه های جعلی به مشتریان خود است، اما این صرافی در رابطه با این شایعات پاسخی نداده و بیانیه ای منتشر نکرده است.

صرافی یوبیت در پاناما ثبت شده است و تحت مقررات خاصی عمل نمی کند. صرافی یوبیت یک صرافی غیرمتمرکز است که شفافیت لازم را در مورد تیم سازنده و اپراتورها ندارد و همین امر باعث ایجاد تردیدهایی در مورد امنیت این صرافی شده است.

ویژگی های یوبیت

صرافی یوبیت پشتیبانی 24/7 دارد. کاربران این صرافی می توانند سوالات و مشکلات خود را از طریق تیکت و کانال تلگرام با گروه پشتیبانی در میان بگذارند و در نهایت ظرف یک ساعت پاسخ لازم را دریافت کنند.
میزان کارمزد در صرافی یوبیت معقول و برابر با صرافی های دیگر است. کارمزد تراکنش در صرافی آنلاین یوبیت 0.02 درصد است.
کارمزد واریز و برداشت صرافی Yobit بالاتر از حد معمول است که دور از انتظار نیست که این صرافی به کاربران تحریم شده خدمات ارائه دهد. گاهی اوقات، کارمزد سپرده ممکن است تا 1٪ و کارمزد برداشت ممکن است تا 7٪ باشد.
صرافی یوبیت بیش از 200 ارز رمزنگاری شده محبوب را پشتیبانی می کند. صرافی Yobit نمادهای زیادی دارد. و از آنجایی که شرایط آسان برای ثبت توکن در این صرافی در نظر گرفته شده است، بیش از 800 توکن ناشناخته در این صرافی وجود دارد.
استفاده از صرافی Yobit برای معامله گران تازه کار و تازه کار کمی چالش برانگیز است. اما کار با افراد با تجربه آسان است.
در انجمن سایت تبادل یوبیت، چت آنلاین ارائه شده است تا تمامی کاربران سایت بتوانند از طریق چت آنلاین با یکدیگر صحبت کنند.

آیا Yobit Exchange گزینه مناسبی برای تجارت است؟

اگرچه صرافی‌های بهتری نسبت به صرافی یوبیت برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما مشکل مهم این است که بسیاری از صرافی‌های آنلاین ارزهای دیجیتال خدماتی را برای کشورهای ممنوعه به‌ویژه کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهند.

بنابراین صرافی یوبیت گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی است زیرا می توانید بدون دغدغه در این صرافی کار کنید.

آخرین سخن

صرافی یوبیت یکی از بهترین وب سایت های صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است که خدمات مختلفی را بدون احراز هویت به کاربران خود ارائه می دهد. از آنجایی که در این صرافی نیازی به احراز هویت نیست، معامله گران ایرانی و حتی معامله گران کشورهای تحریم شده می توانند به راحتی ثبت نام کرده و بدون نیاز به تغییر آدرس IP خود در این صرافی فعالیت کنند.

اگرچه عدم احراز هویت یکی از ویژگی های مثبت این صرافی برای کاربران ایرانی است، اما از سوی دیگر امنیت این صرافی را زیر سوال می برد.

در سال های اخیر کلاهبرداری هایی از این صرافی گزارش شده است. از آنجایی که Yobit این موضوع را روشن نکرده است، امنیت این صرافی با اختلاف نظر روبرو شده است. با افزایش این مکالمات، بسیاری از مشتریان این صرافی اقدام به برداشت سرمایه خود از این صرافی کردند و تعداد مشتریان آن نسبت به سال های گذشته کاهش یافت.

صرافی غیر متمرکز چیست؟

  • ۰۲/۰۵/۰۳
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی