کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی BW چیست؟

صرافی BW چیست؟

صرافی BW در سال 2017 در کره جنوبی افتتاح و ثبت شد. در این صرافی می توانید بیش از 200 ارز رمزنگاری شده را به عنوان سرمایه گذاری خریداری و نگهداری کنید یا با آنها معامله کنید. این صرافی با بیش از یک میلیارد دلار تراکنش مالی در روز یکی از پرکاربردترین و بهترین صرافی های دنیاست. این بورس جزو 10 بورس بزرگ جهان است.

کمیسیون BW

محاسبه کمیسیون BW تا حدودی با سایر صرافی ها متفاوت است. یعنی بستگی به نوع حضور شما در بورس دارد. یعنی شما به عنوان سازنده در بازار ظاهر خواهید شد یا یک گیرنده؟ وقتی در بازار سرمایه سفارش می دهید، در واقع نقش سازنده را بازی می کنید. در حالی که شخصی که تلاش می کند درخواست شما را برآورده کند نقش اشاره گر را دارد. مبادلات هزینه های متفاوت این دو نقش را بررسی کردند.

سکه های BW

صرافی BW بیش از 200 ارز رمزنگاری شده را پشتیبانی کرده و نزدیک به 30 جفت ارز را در آنها یا به صورت مبادله ای معامله کرده است. طبق دستورالعمل ابتدای مقاله می توانید حساب خود را شارژ کرده و ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید. با تنوع ارزهای رمزنگاری شده این صرافی، می توانید ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید و با خرید آنها سود خوبی کسب کنید.

تحریم صرافی BW

مبادله تسلیحات بیولوژیک برای ایرانی ها تحریم نیست. فقط همیشه مطمئن شوید که اگر در بازار فارکس یا ارزهای دیجیتال فعال هستید، به دلیل مشکلات سیاسی بین کشورها، این احتمال وجود دارد که بروکر یا صرافی مورد نظر شما هر لحظه توسط آن کشور پشتیبانی نشود. شاید شرکت های مورد نظر شما ایرانی ها را تحریم کنند.

پس همیشه توجه داشته باشید که اگر پیامی از صرافی مبنی بر ارائه نشدن سرویس مشاهده کردید، بلافاصله موجودی خود را تا مهلت مقرر برداشت کنید تا حساب شما مسدود نشود. البته بعد از بستن حساب می توانید با انجام مراحلی به موجودی خود دسترسی پیدا کنید. اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. اما در حال حاضر ایرانی ها از مبادله سلاح های بیولوژیک منعی ندارند.

BW برای ایرانی ها

صرافی های BW در حال حاضر (24 آوریل 2021) برای ایرانیان بدون مجازات است و ایرانیان می توانند در این صرافی بین المللی ثبت نام کرده و واریز، برداشت و تراکنش انجام دهند. ایرانی ها می توانند به راحتی وب مانی، پرفکت مانی یا سایر کیف پول ها را شارژ کرده و سپس مبلغ را به شماره کیف پول BW Exchange انتقال دهند. نحوه مشاهده شماره کیف پول را می توانید در قسمت نحوه پر کردن حساب این صرافی مشاهده کنید.

کارمزد BW را چگونه محاسبه می کنید؟

همه صرافی ها برای واریز و برداشت از کاربران کارمزد تراکنش دریافت می کنند. البته برخی از صرافی ها هستند که تمامی عملیات معاملاتی در آنها رایگان بوده و خدمات ویژه ای را به کاربران خود ارائه می دهند. هزینه معامله در صرافی BW معمولاً درصدی از ارزش سفارش معامله است و این هزینه به هیچ وجه بین خریدار و فروشنده تقسیم نمی شود.

هر دو طرف معامله باید کارمزد معامله را به صرافی بپردازند. مبلغ این کارمزد 0.20% ارزش سفارش می باشد. البته اکنون اکثر صرافی ها کارمزد دریافتی از تراکنش های خود را کاهش داده اند. این امر در مورد مبادله سلاح های بیولوژیکی نیز صدق می کند. کارمزد تراکنش این صرافی اکنون معادل 0.10% یا 0.15% است.

از طرفی باید به کارمزد برداشت BW Exchange نیز اشاره کرد. این صرافی برداشت با بیت کوین را دریافت می کند و از کاربران خود هزینه برداشت 0.001 بیت کوین را دریافت می کند. داشتن اطلاعات لازم در مورد این نکات مهم قبل از انتخاب این تبادل ضروری است. نکته دیگری که در مورد BW باید بدانید این است که این صرافی هیچ سرمایه گذاری دیگری به جز ارزهای دیجیتال را نمی پذیرد.

بنابراین، اگر فقط می‌خواهید وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید و سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است از صرافی‌های دیگر ارز دیجیتال خریداری کنید و سپس با دارایی‌هایی که دارید، یک حساب کاربری در صرافی BW ایجاد کنید. سپس می توانید از خدماتی که این صرافی در اختیار کاربران خود قرار می دهد لذت ببرید.

کاربران زیادی هستند که از این روش برای ورود به صرافی BW استفاده می کنند. نگران نباش. پس از خرید ارز دیجیتال، می توانید وارد این صرافی شوید و تراکنش، خرید و فروش ارز دیجیتال را آغاز کنید.

صرافی غیر متمرکز چیست؟

  • ۰۲/۰۵/۰۲
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی