کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

معرفی Serum Exchange

همانطور که می دانید پلتفرم های غیرمتمرکز جایگاه ویژه ای در بازار ارزهای دیجیتال دارند. در این میان صرافی های غیرمتمرکز از جمله برنامه هایی هستند که جای پیشرفت زیادی دارند. تبادل سرم یک تبادل غیرمتمرکز است. اکوسیستم این صرافی مبتنی بر بلاک چین سولانا است و از ارزهای دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند.
عدم تمرکز تبادل سرم به این معنی است که هیچ بخشی از آن تحت کنترل سازمان یا گروه خاصی نیست. این اطمینان بیشتری را برای کاربران فراهم می کند. صرافی غیرمتمرکز سرام با هدف انجام تراکنش های پرسرعت با هزینه ای مقرون به صرفه فعالیت خود را آغاز کرد. به همین دلیل است که در بازه زمانی مشخصی موفق شده است از رقبای خود پیشی بگیرد. سرام اکسچنج برای اینکه بتواند خدمات غیرمتمرکز را به کاربران خود ارائه دهد، خوراک نرخ را با استفاده از اوراکل ها متمرکز می کند. اوراکل ها سرویس های متمرکزی هستند که معمولا در برخی از پلتفرم های غیرمتمرکز استفاده می شوند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که سرام به عنوان یک صرافی دیجیتال غیرمتمرکز خدمات ارزان، سریع و ساده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

ارزهای پشتیبانی شده در صرافی سرم

اگر کمی در مورد بازار ارزهای دیجیتال مطالعه کرده باشید، احتمالاً می دانید که توکن های ایجاد شده بر اساس شبکه اتریوم، توکن های استاندارد ERC20 هستند. اکنون توکن های پشتیبانی شده در صرافی Seram دارای استاندارد SPL هستند. دلیلش روشن است. زیرا صرافی غیرمتمرکز سرام بر بستر بلاک چین Solana ساخته شده است. بنابراین ارزهای رمزنگاری شده مانند USDC، Tether (USDT)، Yen Finance (YFI) و غیره که در ذهن من می بینیم توکن هایی با استاندارد SPL هستند.

خدمات سرم

تیم توسعه دهنده Seram این صرافی را برای ارزان تر و سریع تر کردن تراکنش ها در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. نکته جالب در مورد صرافی سرام این است که این پلتفرم هم از قابلیت سفارش کتاب و هم از بازارساز خودکار (AMM) در ساختار خود استفاده می کند. دفترچه سفارش یکی از ویژگی های برجسته صرافی های متمرکز است و بازارساز خودکار نیز یکی از ویژگی های کلیدی صرافی های غیرمتمرکز است. به این ترتیب سرم می تواند بازده بیشتری داشته باشد.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات، خوب است بدانید که سرام اکسچنج به جای مدل های قدیمی تولید کننده و گیرنده موجود در بازار، از دفترچه سفارشات محدود استفاده می کند. در این صورت کاربران این بورس می توانند سفارشات خود را در دفترچه سفارش زنجیره ای ثبت کنند. این فرم ثبت سفارش به کاربران کمک می کند تا کنترل بیشتری بر تراکنش های خود داشته باشند.

صرافی سرام، مانند بسیاری دیگر از پلتفرم‌های بازار ارزهای دیجیتال، توکن بومی خود را دارد که به نام SRM شناخته می‌شود. این توکن برای تنظیم دارایی ها و پاداش های اکوسیستم استفاده می شود. همچنین افرادی که به عنوان مالک در این بازار فعال هستند می توانند با کمک سهامداری، مشارکت و معاملات، هزینه های معاملاتی را کاهش دهند. علاوه بر این، خوب است بدانید که پلتفرم سرام برنامه هایی برای ایجاد قراردادهای هوشمند بین زنجیره ها دارد. در مجموع، این صرافی غیرمتمرکز می تواند گزینه ای مقرون به صرفه و سودمند برای کاربران باشد. زیرا در مقایسه با سایر صرافی های غیرمتمرکز، هزینه های بسیار کمی از کاربران خود دریافت می کند. در واقع، یکی از کمترین هزینه های تراکنش را با هزینه تراکنش در حدود 0.00001 دلار ارائه کرد.

بررسی صرافی غیرمتمرکز Serum

Serum Exchange عملکردی مشابه بسیاری از صرافی های غیرمتمرکز دیگر دارد. اما در برخی جزئیات متفاوت عمل می کند، که آن را از بسیاری از DEX های دیگر متمایز می کند. این پروتکل مبتنی بر بلاک چین Solana است. بنابراین بسیاری از افرادی که از شبکه سولانا استفاده می کنند با آن آشنایی دارند. البته اخیرا این صرافی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و تا حدودی از برنامه خود عقب افتاده است. اما تیم توسعه همچنان امیدوار است که وضعیت را در آینده بهبود بخشد. در نهایت، اگر می خواهید در صرافی سرام کار کنید، ابتدا باید تعدادی دارایی دیجیتال خریداری کنید.

صرافی غیر متمرکز چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۳۱
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی