کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

Baby DogeCoin رسما راه اندازی "BabyDoge Swap" یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) را اعلام کرد.

به دنبال محبوب‌ترین ارز دیجیتال با مضمون سگ و رقیب آن، Shiba Inu (SHIB)، BabyDoge برنامه خود را برای راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) به نام «BabyDoge Swap» از طریق توییتی بلافاصله پس از راه‌اندازی مجموعه‌ای از NFT اعلام کرد. توکن هایی که برای 20 آوریل برنامه ریزی شده صادر خواهند شد، اعلام شد. .
این صرافی غیرمتمرکز نیازی به ثبت نام ندارد و کاربران به راحتی می توانند با اتصال کیف پول خود به زنجیره هوشمند بایننس، توکن ها را خریداری و بفروشند.
پس از Dogecoin و Shiba، BabyDoge با 1.1 میلیون دنبال کننده، سومین ارز رمزنگاری شده محبوب در توییتر است.
این توکن همچنین به نقطه عطف 1.50 میلیون دارنده رسیده است. این دستاورد BabyDoge را در مقایسه با DOGE و SHIB به توکن ترجیحی برای سرمایه گذاران خرد تبدیل می کند. بر اساس داده ها، 619670 آدرس کیف پول منحصر به فرد دارای Dogecoin هستند، در حالی که تعداد دارندگان Shiba Ino در حال حاضر 1127347 (1.12 میلیون) است.

علاوه بر این، از ابتدای سال 2022، در مجموع 17 کوادریلیون توکن به ارزش بیش از 54.3 میلیون دلار با ارسال آنها به کیف پول‌های مرده در سوزن توکن BabyDog سوزانده شده است.

بر اساس داده های منتشر شده توسط صرافی غیرمتمرکز BabyDoge Swap، ارزش کل دارایی های قفل شده (TVL) در صرافی اخیراً از 18 میلیون دلار فراتر رفته است. ارزش کل دارایی های بسته شده این بورس در زمان انتشار این خبر حدود 18.28 میلیون دلار بوده است.
Baby Dodge Swap یک صرافی غیرمتمرکز است که هفته گذشته به طور رسمی در زنجیره هوشمند بایننس راه اندازی شد. BabyDogSwap همچنین کشاورزی بازدهی را برای جفت ارز BUSD/USDT فراهم می‌کند و کاربران برای صرفه‌جویی در نقدینگی تا 6000% APY حق دریافت دارند. این صرافی غیرمتمرکز توسط شرکت امنیتی پیشرو CERTIK به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای ایمن نگه داشتن کاربران در برابر عوامل مخرب مورد بررسی قرار گرفته است.
از آنجایی که BabyDogSwap برای تبادل توکن های سریع و با کارایی بالا توسعه داده شد، تیم پروژه مطمئن شد که کاربران هنگام استفاده از پلتفرم حداقل هزینه را پرداخت می کنند. با وجود دریافت هزینه های کم تراکنش در این پلتفرم، BabyDog همچنان بخشی از کارمزد تراکنش ها را برای خرید و سوزاندن توکن های BabyDog کنار می گذارد. البته درخواست هایی از سوی جامعه برای کاهش عرضه BabyDoge به منظور افزایش قیمت توکن آن وجود دارد.
بیبی داگ مجموعاً 420 کوادریلیون و عرضه در گردش 160.9 کوادریلیون دارد. جامعه بر این باور است که این حجم عظیم عرضه روی قیمت این توکن تأثیر منفی خواهد گذاشت، بنابراین باید مقداری از آن سوزانده شود. در ماه جولای، BabyDog بزرگترین سوزاندن رمزی خود را انجام داد و 50 کوادریلیون واحد ارز دیجیتال به ارزش حدود 88 میلیون دلار را سوزاند.

صرافی غیر متمرکز چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۲۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی