کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی 1Inch

صرافی یک اینچی چیست؟

صرافی 1 اینچ یک پلتفرم صرافی غیرمتمرکز است که از بدو تاسیس این صرافی ها را متحول کرده است و دو کارکرد دارد: می توان از آن به عنوان یک پلتفرم صرافی غیرمتمرکز استفاده کرد و انواع مختلف صرافی های غیرمتمرکز را تجمیع کرد تا کاربران بتوانند با کمترین کارمزد تراکنش ها را انجام دهند و بیشترین استفاده را ببرند. سود. همچنین ارز دیجیتال یک اینچی، ارز دیجیتال بومی این پلتفرم است.

همچنین، One Inch به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می دهد و از بسیاری جهات شبیه به صرافی غیرمتمرکز Uniswap است. چیزی که صرافی 1 اینچی را از سایر صرافی های غیرمتمرکز متمایز می کند، مجموعه ای از انواع مختلف صرافی های غیرمتمرکز است. این ویژگی از چند جهت به نفع کاربران این پلتفرم است.

از طریق این صرافی ارزهای دیجیتال، کاربران می‌توانند بهترین نرخ‌ها را از چندین صرافی غیرمتمرکز برای مشتریان خود جستجو کنند و بهترین نرخ مبادله ارزهای دیجیتال را بیابند. در واقع One Inch گزینه ها و مسیرهای زیادی را برای هر تراکنش نمایش می دهد و با تقسیم و مبادله وجوه در چندین صرافی غیرمتمرکز، کارمزد تراکنش ها را به کمترین میزان ممکن کاهش می دهد. One Inch Exchange یک پلتفرم مبادله غیرمتمرکز است و Uni Swap، Sushi Swap، Compound، Yren Finance و Bankor را به چالش می کشد و بهترین انتخاب و بهترین نرخ ارز را در اختیار کاربران قرار می دهد. مانند همه صرافی های غیرمتمرکز، برای استفاده از این پلتفرم نیازی به تکمیل فرآیند KYC یا داشتن حساب کاربری نیست.

معرفی تاریخچه و بنیانگذاران بورس 1 اینچ

One Inch در مارس 2019 توسط دو توسعه دهنده روسی به نام های Sergey Kunz و Anton Bukov توسعه یافت. حتی قبل از آن، کونز در کانال زنده یوتیوب خود درباره امنیت قراردادهای هوشمند اتریوم بحث می کرد. در حین آزمایش با ربات‌های آربیتراژ، این دو توسعه‌دهنده یک نمونه اولیه از مبادله One Inch را قبل از شرکت در کنفرانس ETHNewYork ایجاد کردند.

آنها در برخی از هکاتون های بین المللی (رویدادهای برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه نرم افزار) شرکت کرده اند که منجر به جلب حمایت مالی از Set Protocol، MarkerDAO و Kyber Network شده است. Koons و Bokov MPV در طول این رویداد صرافی 1 اینچی را ایجاد کردند که با موفقیت نقدینگی را از صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Kyber، Bancor و UniSwap جذب کرد.

توکن اصلی One Inch Exchange چیست؟

One Inch Exchange توکن 1INCH را در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ معرفی کرد. مشابه طراحی توکن UniSwap، 1INCH در زمان راه اندازی به ارائه دهندگان نقدینگی اعطا شد. همه آدرس‌هایی که قبل از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ روی پلتفرم معامله می‌کردند یا حداقل ۴ معامله به مبلغ حداقل ۲۰ دلار انجام می‌دادند، این توکن را دریافت کردند.

این صرافی 90 میلیون توکن 1 اینچی ارائه کرد. داده های بلاک چین نشان داد که وقتی ارزش این توکن در ماه می 2021 به 7.87 دلار افزایش یافت، یک کاربر بیش از 9.7 توکن به ارزش 76.7 میلیون دلار دریافت کرد! این توکن برای رای دادن به پیشرفت‌های آینده پلتفرم One Inch استفاده می‌شود.
موارد استفاده از توکن 1 اینچی عبارتند از:

این توکن می تواند در پروتکل نقدینگی تبادل یک اینچ به عنوان یک رابط برای کمک به دستیابی به مسیریابی کارآمد تبادل توکن استفاده شود.
1INCH نشانه حاکمیت پلتفرم One Inch است و برای نظارت بر تمام اقدامات در شبکه One Jin استفاده می شود.
انواع توکن ها در شبکه های اتریوم و BSC از طریق یک پل در دسترس هستند.

CHI چیست؟

در ژانویه 2021، چه گاستوکین متولد شد. CHI یک نماد گاز است و یکی از ویژگی های اصلی شبکه یک اینچ است. توکن CHI به کاربران این امکان را می دهد که هزینه گاز اتریوم را کاهش دهند و از آن به عنوان توکن استفاده کنند.

همچنین، معامله‌گران می‌توانند توکن‌های CHI را زمانی که قیمت گاز پایین است خریداری کنند و بعداً با افزایش قیمت گاز از آن‌ها استفاده کنند. قیمت توکن CHI بر اساس هزینه گاز در شبکه اتریوم است. این موضوع به کاربران این امکان را می دهد که در زمان شلوغی شبکه از هزینه گاز کمتر بهره مند شوند و در ساعات اوج معاملات در سرمایه خود صرفه جویی کنند.

صرافی غیر متمرکز چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۲۶
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی