کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

معرفی پنکیک سواپ

Pancake Swap یک صرافی غیرمتمرکز و منبع باز است که پروتکل آن در زنجیره هوشمند Binance (BSC) قرار می گیرد. اخیرا این صرافی به دلیل نقدینگی بالا، امکانات جذاب، رابط کاربری مناسب و تعداد کاربران زیاد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

این صرافی بر روی توکن های BEP20 متمرکز است. در واقع BEP20 یک استاندارد اختصاصی در تولید توکن است و توسط Binance توسعه داده شده است.

PancakeSwap به گونه ای طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد بدون از دست دادن کنترل کلیدهای خصوصی خود، بایننس کوین (BNB) و انواع توکن های BEP-20 را به صورت ایمن معامله کنند.

ویژگی های پنکیک سواپ

Pancake Swap Exchange با ارائه ویژگی های خاص و منحصر به فرد نسبت به سایر صرافی های غیرمتمرکز برتری پیدا کرده است. به همین دلیل، بهتر است قبل از شروع آموزش با Pancake Swap ویژگی های این پلتفرم را بررسی کنید.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال

در این صرافی، 1647 سکه و 9152 جفت معاملاتی مختلف از جمله اتریوم، بیت کوین BEP2 و غیره پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق این پلتفرم به معامله و مشارکت در NFT بپردازند.
در این صرافی مانند سایر صرافی های غیرمتمرکز، به دلیل عدم امکان احراز هویت و اتصال کارت بانکی به صرافی، از ارزهای فیات، واریز و برداشت فیات پشتیبانی نمی شود.

معرفی نماد اصلی برای پنکیک سواپ

نماد اصلی برای تعویض پنکیک به عنوان کیک شناخته می شود. این توکن یکی از چندین مورد استفاده شده در پروتکل Pancekeswap است و برای اهداف مختلف از جمله جابجایی بین توکن های مختلف، کشاورزی محصول، انبارداری، مالکیت سهام و شرکت در قرعه کشی Pancake Swap در دسترس کاربران است.

همچنین از نماد کیک برای رای دادن به پیشنهادات دولت استفاده می شود.

اکوسیستم دیفای
در حال حاضر، PancakeSwap به عنوان یک اکوسیستم کامل از ابزارهای DeFi شناخته می شود، که همه آنها بر روی توکن اصلی پلتفرم، توکن CAKE ساخته شده اند.
امنیت مناسب را در صرافی پنکیک سوآپ فراهم کنید
اگرچه صرافی PancakeSwap توسط یک تیم کاملاً ناشناس پشتیبانی می شود، اما به عنوان یک پلتفرم بسیار امن شناخته شده است و توسط بسیاری از شرکت های امنیتی برجسته بلاک چین مانند Certik و Slowmist مورد بازرسی قرار گرفته است.

همچنین به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز، تمامی تراکنش ها در پلتفرم Pancake Swap از طریق قراردادهای هوشمند انجام می شود.

یک بازارساز خودکار ارائه دهید
PancakeSwap از یک مدل بازارساز خودکار (AMM) استفاده می کند که در آن کاربران با حجم نقدینگی معامله می کنند. AMM یک پروتکل قیمت گذاری خودکار ارزهای دیجیتال است که به موجب آن ارزهای دیجیتال بر اساس عرضه و تقاضا و الگوریتم های تخصصی قیمت گذاری می شوند.

به این ترتیب، معامله گران از طریق قراردادهای هوشمند، توکن های خود را در استخرهای نقدینگی قفل می کنند و بدون نیاز به دفترچه سفارش، توکن های مختلف را معامله می کنند.

پشتیبانی از کیف پول های محبوب

کاربران می توانند پرتفوی شخصی خود را به بورس پیوند داده و از طریق آن خرید و فروش کنند. از کیف پول های محبوب مانند Trust Wallet، WalletConnect و TokenPocket پشتیبانی می کند.

صرافی غیر متمرکز چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۲۱
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی