کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی غیرمتمرکز Open Ocean چیست؟

Open Ocean Exchange یک صرافی غیرمتمرکز در دسته Dex Aggregator است. استخر نقدینگی نوعی پروژه بلاک چین است که به استخرهای نقدینگی پلتفرم ها و صرافی های مختلف متصل می شود و با جمع آوری تمام نقدینگی آنها، بستری با نقدینگی بسیار بالا ایجاد می کند. مزیت دیگر تجمیع کننده های نقدینگی این است که با جستجو در تمامی این پلتفرم ها بهترین نسبت قیمت را پیدا کرده و به کاربران خود عرضه می کنند.

صرافی غیرمتمرکز اقیانوس باز نیز همین روند را دارد و با بررسی استخرهای مختلف، امکان دسترسی به بهترین نسبت قیمت در بازار را برای کاربران فراهم می کند. Open Ocean در حوزه فعالیت خود رقبای نسبتا کمی دارد و خود این مشکل را مزیت خود می داند. در ادامه با نحوه کار با صرافی Open Ocean آشنا می شویم.

نحوه کار با یک صرافی غیرمتمرکز در Open Ocean

صرافی Open Ocean نوعی صرافی غیرمتمرکز (Dex) است و از آنجایی که صرافی های غیرمتمرکز نیازی به ثبت نام و احراز هویت ندارند، صرافی Open Ocean نیز نیازی به ثبت نام ندارد و کار با این صرافی کافی است فقط با "این لینک" وارد پلت فرم شوید. و کیف پول دیجیتال خود را به آن پیوند دهید. (شما می توانید با ورود از طریق لینک از کد دعوت گروه بیتفا استفاده کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد تراکنش های خود بهره مند شوید!)

نحوه انجام تراکنش سوآپ در صرافی Open Ocean

Open Ocean Exchange مخزن نقدینگی است. برای این منظور زمانی که کاربری قصد انجام تراکنش در این پلتفرم را دارد، OpenOcean با بررسی استخرهای نقدینگی تعداد زیادی پلتفرم دیگر، بهترین گزینه (بهترین نسبت قیمت) را از بین آنها پیدا کرده و این استخر را در دسترس قرار می دهد. کاربر آن را به گونه ای قرار می دهد که کاربر بتواند از آن برای معامله با مناسب ترین نسبت قیمت و بهترین شرایط استفاده کند!

اما برای کاربران انجام تراکنش در این صرافی فرآیندی بسیار ساده است و مانند سایر صرافی های غیرمتمرکز است. برای انجام معامله (Swap) در این پلتفرم ابتدا وارد قسمت Trade شده و سپس جفت ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. در انتخاب ارز دقت کنید، کادر بالا مربوط به ارزی است که قصد فروش آن را دارید و کادر پایین مربوط به ارزی است که قصد خرید آن را دارید. (در واقع کاربر ارز بالا را به ارز پایین تبدیل می کند)
توکن OOE نشانه داوری برای پلتفرم Open Ocean است
یکی از ویژگی‌های اصلی پلتفرم‌های غیرمتمرکز، مدیریت آن‌ها است که توسط جامعه آنها به صورت غیرمتمرکز پیاده‌سازی می‌شود. Open Ocean Exchange مدیریت و مدیریت غیرمتمرکز دارد و کاربران این پلتفرم نقش اصلی را در تصمیم گیری ایفا می کنند.

توکن OOE نشانه حاکمیت پروژه Open Ocean است و دارندگان این توکن مباشران و جامعه این پلتفرم هستند. دارندگان این توکن می توانند در تصمیم گیری ها شرکت کنند و بر اساس موجودی OOE خود رای دهند. در زمان نوشتن این مقاله، توکن OOE با قیمت 0.017 دلار معامله می شد و ارزش بازار آن تنها 3 میلیون دلار است. این ارز رمزنگاری شده راه اندازی شده است و در 5 پلتفرم بلاک چین (اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس، آوالانچ، پلیگون و HECO) قابل معامله است.

بخش داو و Open Ocean

بخش دائو برای پیشبرد اهداف مدیریتی و حاکمیتی پلت فرم اقیانوس باز ایجاد شد. کاربران می توانند توکن های OOE خود را در این بخش قفل کنند (Stake) و در ازای آن توکن های xOOE را دریافت کنند. با دریافت xOOE، کاربران سود سهام را دریافت می کنند و می توانند در رای گیری و تصمیم گیری های پلت فرم شرکت کنند.

بخش درآمد صرافی غیرمتمرکز در Open Ocean

در حال حاضر صرافی Open Ocean 4 قسمت را برای کسب درآمد در اختیار کاربران خود قرار می دهد که این 4 قسمت عبارتند از "Gathering"، "Farm"، "Profit Farming"، "Campaign" یا Festivals و آخرین قسمت "Referral" است. کاربران می توانند از طریق هر یک از این چهار بخش کسب درآمد کنند!

نتیجه

صرافی Open Ocean یکی از سودمندترین پلتفرم های DeFi است و به تمامی کاربران این حوزه توصیه می شود از امکانات این پلتفرم استفاده کنند. نقدینگی بالا، ارائه بهترین نسبت قیمت و پشتیبانی از چندین پلتفرم بلاک چین از جمله مزیت های این پلتفرم است و همین ویژگی های موثر دلیلی بر توصیه گروه بیتفا برای یادگیری نحوه کار با صرافی Open Ocean است تا کاربران بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

صرافی غیر متمرکز چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۲۰
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی