کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی متمرکز

صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال

این صرافی ها در واقع نوعی بستر آنلاین هستند که نقش یک واسطه را ایفا می کنند. در واقع آنها واسطه بین خریدار و فروشنده هستند.

به طور کلی می توان گفت که عملکرد این پلتفرم ها شباهت زیادی به کار امروز بانک ها دارد. بنابراین یک کارگزار مورد اعتماد از دارایی های افراد مراقبت می کند و بر تراکنش های همه کاربران نظارت می کند.

بسیاری از کاربران پس از انتقال ارزهای دیجیتال خود به کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری رمز عبور خود را فراموش می کنند. بنابراین ممکن است تمام دارایی خود را از دست بدهند.

با این حال، اگر این افراد سکه های خود را در صرافی نگه دارند، تنها با داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانند به راحتی به دارایی های خود دسترسی داشته باشند.

ویژگی های صرافی متمرکز

از ویژگی های این صرافی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

امنیت بالایی دارند. هنگامی که کاربران تراکنش های خود را انجام می دهند، این صرافی ها یک لایه امنیتی برای محافظت از دارایی های افراد اضافه می کنند.

آنها باید قوانین خاصی را رعایت کنند.

متعلق به یک شخص یا شرکت است، در واقع آنها مالک خاصی دارند.

رابط کاربری این صرافی ها به دلیل اینکه چندان پیچیده نیست و می توانند تراکنش های خود را به راحتی انجام دهند مورد پسند کاربران قرار گرفته است.

معایب صرافی متمرکز

اگرچه استفاده از این صرافی ها ویژگی های خوب زیادی دارد، اما نمی توان گفت که بی عیب و نقص هستند. در ادامه به برخی از معایب صرافی های متمرکز اشاره می کنیم.

کاربران برای استفاده از خدمات صرافی مرکزی و انجام تراکنش های خود باید هزینه های بالایی بپردازند. هر چه مبلغ تراکنش بیشتر باشد، کارمزد بالاتر می رود.

از آنجایی که ممکن است روزانه میلیاردها تراکنش در این صرافی ها انجام شود، احتمال نفوذ هکرها به سرورهای این پلتفرم ها افزایش می یابد.
چند نمونه از مبادلات ایران مرکزی و ارز خارجی ارائه دهید
از ارزهای مرکزی ایران و خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

هات بیت
هات بیت یکی از 100 صرافی برتر در میان صرافی های متمرکز قابل اعتماد در سراسر جهان است. از سوی دیگر، هات بیت در اقدامی جدید پرداخت سود سپرده به کاربران خود را آغاز کرده و اولین صرافی متمرکز در جهان است که به صورت روزانه به کاربران فعلی سود سپرده پرداخت می کند.

کوکوین
کوکوین یکی دیگر از صرافی های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال است که امنیت بالایی دارد، از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کند، کارمزد تراکنش های پایینی دارد، رابط کاربری ساده ای دارد و خدمات پشتیبانی آن به صورت 24 ساعته در دسترس است.

این صرافی در حال حاضر مشکلی با ایرانی ها ندارد، اما توصیه می کنیم برای اطمینان از یک آدرس IP غیر ایرانی استفاده کنید.

نوبیتکس
این اولین پلتفرم ارز دیجیتال ایران است که به صورت مرکزی اداره می شود. این صرافی در سال 1375 شروع به کار کرد و هم اکنون یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین صرافی های ایران محسوب می شود.

نوبیتکس همواره در تلاش برای حرکت رو به جلو در بازار جهانی است، از این رو با ایجاد محیط مناسب تراکنش های دیجیتال را ایمن و سریع کرده است.

Nobitex دو بازار اصلی و حرفه ای دارد. در بازار حرفه ای، تمام معاملات با استفاده از Tether انجام می شود. بنابراین برای استفاده از آن ابتدا باید وجوه خود را به تتر انتقال دهید و سپس تراکنش های مورد نیاز را انجام دهید.

در بازار اصلی معاملات به تومان انجام می شود. در نتیجه می توانید با پول کارت بانکی خود سکه های مورد نظر خود را خریداری کنید.
از جمله ویژگی های این پلتفرم آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرفیت ذخیره سازی سرد با استفاده از این ویژگی، اموال کاربران در برابر حملات هکرها محافظت می شود.

کیف پول نوبیتکس

نسخه قابل حمل Nobitex

پشتیبانی 24 ساعته

احراز هویت دو مرحله ای

وجود نمودار قیمت و اطلاعات ویژه برای تحلیل

صرافی غیر متمرکز چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۱۹
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی