کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

کریپتو لاور

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

وبلاگ آموزشی ارز دیجیتال و اکانت هار خارجی

  • ۰
  • ۰

صرافی poloniex

پولونیکس یک صرافی رمزنگاری محبوب است که در سال 2014 توسط Tristan D'Agosta راه اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در دلاور ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این بدان معنی است که Poloniex در یک کشور کاملا قانونی فعالیت می کند.

صرافی پولونیکس به کاربران خود امکان خرید، مبادله و فروش ارزهای دیجیتال مختلف، از جمله ارزهای رمزپایه اصلی مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) و همچنین ارزهای رمزنگاری شده کمتر شناخته شده را می دهد.

پولونیکس یکی از محبوب ترین صرافی ها است که روزانه بیش از 100 میلیون دلار تراکنش انجام می دهد. درآمد این صرافی از طریق کارمزد معاملاتی به دست می آید که خریدار و فروشنده باید آن را پرداخت کنند.

برای معامله گران با تجربه تر، Poloniex خدمات بیشتری مانند معاملات حاشیه و حتی وام ارائه می دهد. با استفاده از یکی از ربات های وام دهنده Poloniex مانند Aivren می توانید به طور خودکار در این پلتفرم وام دریافت کنید.

مزایا و معایب Poloniex

همانطور که می دانید هر صرافی مزایا و معایبی دارد. برخی کارمزدهای کمتر را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر به دنبال صرافی هستند که از ارزهای فیات نیز پشتیبانی کند. به همین دلیل، مهم است که همه این موارد را قبل از ایجاد یک حساب کاربری در نظر بگیرید. بنابراین، وقت آن است که به مزایا و معایب Poloniex نگاهی بیندازیم.

مزایای صرافی پولونیکس

یکی از مزایای اصلی استفاده از صرافی پولونیکس این است که از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. این ارزهای رمزپایه شامل ارزهای رمزنگاری شده اصلی مانند ریپل (XRP)، استیم (STEEM)، مونرو (XMR) و بیت کوین کش (BCH) هستند. با این حال، پولونیکس از ارزهای دیجیتال کوچکتر مانند بلک کوین (BLK)، Bela (BELA) و BURST (BURST) نیز پشتیبانی می کند.
وقتی نوبت به تجارت می رسد، Poloniex بهترین ابزارها را ارائه می دهد. این ابزارها شامل نمودارهای کندل استیک با مقیاس زمانی از 5 دقیقه تا 4 ساعت، سفارشات توقف ضرر و امکان بزرگنمایی و بزرگنمایی نمودارها می باشد. البته این بدان معنا نیست که این پلتفرم برای مبتدیان مناسب نیست. زیرا استفاده از رابط کاربری واقعاً آسان است.

این واقعیت که Poloniex در ایالات متحده مستقر است یک مزیت اضافی است. زیرا مقررات بسیار سختگیرانه دولت این کشور به این معنی است که این صرافی باید تمام تلاش خود را برای حفظ وجوه مشتریان و به دور از هرگونه فعالیت مجرمانه انجام دهد. در غیر این صورت، اگر اتفاق ناخوشایندی بیفتد، پولونیکس می‌داند که تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده جریمه سنگینی برای آن وضع خواهند کرد. بنابراین، آیا پولونیکس ایمن است؟ خوب، پاسخ به این سوال می تواند یک بله قاطع باشد!

مزیت دیگر استفاده از صرافی پولونیکس این است که نقدینگی بالایی را به خصوص برای جفت های آلتکوین ارائه می دهد. این یک ویژگی مهم است. زیرا به این معنی است که همیشه شخصی را برای معامله پیدا خواهید کرد که به نوبه خود خطر نوسانات را کاهش می دهد.
از سوی دیگر، وقتی صحبت از کارمزد می شود، پولونیکس یکی از بهترین صرافی ها در صنعت برای سپرده گذاری و برداشت است. زیرا شما فقط کارمزد تراکنش را در پلتفرم بلاک چین پرداخت خواهید کرد. در همین حال، صرافی‌های دیگر هنگام برداشت وجه و انجام تراکنش‌ها از شما هزینه دریافت می‌کنند که غیرمنصفانه است.

یکی دیگر از مزایای Poloniex این است که شما نیازی به احراز هویت ندارید، مگر اینکه به دنبال انجام معاملات با ارزش بالا باشید. در واقع، اگر حجم معاملات روزانه شما کمتر از 2000 دلار باشد، می توانید به صورت ناشناس معامله کنید. دلیل اصلی اجازه انجام این کار این است که هیچ ارتباطی بین ارزهای دیجیتال و پول دنیای واقعی وجود ندارد.
در نهایت، اگر برای مشکل خود به کمک نیاز دارید، گزینه‌های پشتیبانی مشتری عالی برای انتخاب وجود دارد، از جمله تماس مستقیم مشتری با نماینده تبادل، ایمیل یا چت آنلاین.

معایب پولونیکس

یکی از معایب استفاده از صرافی پولونیکس این است که هنوز در مورد امنیت این صرافی سوالاتی وجود دارد. در سال 2014، صرافی پولونیکس هک شد و 12.3 درصد از کل بیت کوین ها به سرقت رفت.
بر اساس گزارش‌ها، در این حمله، هکرها یک آسیب‌پذیری را در سیستم پولونیکس شناسایی کردند و متوجه شدند که اگر چندین برداشت همزمان از سیستم انجام دهند، می‌توانند بیش از موجودی واقعی حساب خود برداشت کنند. این مانند رفتن به دستگاه خودپرداز و برداشت پول بیشتر از موجودی حساب است.

با این حال، تریستان داگوستا، مالک صرافی پولونیکس، تنها چند ماه بعد با افزایش موقت کارمزد تراکنش‌ها، آن هم از منابع مالی خود، به کاربران آسیب‌دیده بازپرداخت کرد. شانسی که داگوستا به ارمغان آورد این بود که قیمت بیت کوین در آن زمان فقط حدود 500 دلار بود.

از سوی دیگر لازم به ذکر است که Poloniex از سال 2014 هک نشده است که نشان می دهد این صرافی مسائل امنیتی را بسیار جدی می گیرد. و واقعا امیدوار کننده است که صاحب صرافی با مدیریت خوب شرایط بتواند پول کاربران را برگرداند.

صرافی غیر متمرکز چیست؟

  • ۰۲/۰۴/۱۸
  • کریپتو لاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی